nem kell senkit sem szeretni, a zene öröme boldogit ! ....és bizony volt épp elég öröm Győrben....persze ez mindig a mihezképest....de kit érdekeél....örömködtek és ezredszer is letették a névjegyüket ( a hibák ellenére, mert hát hol nincs..) a tisztelt publikumnka.
Egyébként a Mándoki a szellemi összehozója a dolognak, a többiek meg zenéltek. Nagyon izes volt...és ami nem utolsó sorban emlithető, hogy nem a hangerőre mentek rá, hanem a zenei érthetőségre. JÓ VOLT!
László Attila & friends!
Tegnapi friss koncertélményem: grandiózus! Az ország legelismertebb zenészei ismét felrakták a mércét.Virtuozitás mégis érthető dallamok lágy kamarahangzásban.Egyértelműen meg kellett vennem az új albumot is! :) Mindenkinek ajánlom!
Formáció:László Attila,Lattman Béla,Oláh Kálmán,Harcsa Veronika,Gyenge Lajos,Csanyi Zoltán (lemezen: Borlai Gergő,Lakatos Krisztián,Emilio,Snétberger Ferenc)
Az a véleményem, hogy aki kihagyta a tegnapi győri ingyenes Mándoki László, Steve Lukather, Al di Meola, Victor Bailey koncertet, az nagyon mellélőtt. Egy darab ismerős arcot nem láttam.. Gyerekek, mindenki játszott aznap este? Vagy már unjátok ezeket a zenészeket, annyiszor láttátok őket? Vagy már mindenki akkora mester, hogy nincs szüksége ZENÉT tanulni ezektől a fakezűektől? vagy mi?
" Előre sietek leszögezni, mielőtt megrohannak a fanatikusok: a koncert önmagában jó lett volna. Annak ellenére, vagy talán épp azért, mert a fergeteges produkcióban ritkán lehetett hallani Madonna élő hangját. Az erőteljes refrének a háttérénekes(ek)től vagy előre rögzített trackekről szóltak, közben pedig az amerikai Zoltán Erika sokszor együtt énekelt a digitálisan rögzített és tisztított konzervhanggal. Persze mindez semmit nem von le az érdemből: a világon Ő (és professzionális stábja) csinálja a legütősebb pop zenét, a show pedig elsőrangú volt látványban és kivitelezésben egyaránt. (Képzeljük csak el, mire vitte volna, ha énekelni is tud! :))
A szervezés viszont a csapnivaló jelzőt sem érdemelte ki, mert az feltételezné, hogy valamiféle szervezésről azért mégis beszélhetünk - ez pedig rányomta a bélyegét az egész estére és keserű szájízt hagyott egy rakás külföldiben is.
A gondok már a bejutásnál kezdődtek: a szervezőknek derogált feliratokat elhelyezni, melyik sor melyik bejárathoz vezet, így a kulturáltabb tömeg középen, tömött oszlopban próbált előrearaszolni, míg a 40 év kommunizmuson nevelkedett élelmesebb példányok két oldalról előzték majd szorongatták be az előbbit a bejárat előtti vaskordonok közé. Mondanom sem kell, melyik csoport volt többségben. (Érdekes módon a Kossuth térre mindig jut elegendő a fém birkaterelőkből, de egy milliárdos költségvetésű koncertre már csak a bejárat előtti méterekre futja. Pedig ugyanazokkal a parasztokkal kell számolni mindkét esetben.)
A Paul Oakenfold szett hibátlan volt, nincs is mit elemezni rajta. A Black Eyed Peas-től a legújabb Madonna slágerig (Celebration) végigtarolt mindenen, amire a mai fiatalság kigombolt ingben lengeti a tenyerét. Némi üde színfontot jelenlett, hogy a kivetítők ki-kimaradozó paneljeit egy bátor jómunkásember real-time próbálta szerelni a magasban - látszott, hogy az állásáért küzd.
A döbbenet csak ezután következett.
Megjelent egy rakás munkás a színpadon, akik a nézők szeme láttára ráérősen, úgy szocreál módon elkezdték a színpadot felmosni, majd - gondosan kivárva a száradást, helyenként száraz törléssel rásegítve - nekiálltak valamiféle szőnyegszerű burkolatot ragasztgatni a felületére. (Megjegyzendő, hogy mindezt megtehették volna Paul produkciója alatt is, hiszen a DJ egész végig a színpad végében felállított pult mögött színlelte, hogy valamit tennie is kell ahhoz, hogy a remixek megszólaljanak. Az már egyenesen szentségtörő gondolat lenne, hogy akár a koncert előtt is megépíthették volna a színpadot?) Se zene, se tájékoztatás, hogy mikorra várható a művésznő. Közben tanácstalan technikusok nézegették a kivetítőkön megjelenő kontrollképet (értsd: bemeneti jel hiányában az eszköz által adott kép).
Úgy 30-40 perc után a tömeg már fütyült és anyázott, mire a szervezők bekonferáltak egy one and only soha-nem-hallott-nevű DJ-t, aki a legborzalmasabb gépzenét produkálta, ami emberi kéz érintése nélkül kicsúszhat egy számítógépből. A közönség többsége egyöntetű véleményen volt: valamelyik táncost vagy munkást állították be, hogy majomkodjon, amíg elül a fokozott helyzet Keletről. Hiábavalónak bizonyult a félreérthetetlen visszajelzés a tömeg részéről: Mr Tököm-Tudja-Ki azért lenyomott egy jó félórás agytépést. Csak találgatni tudtuk, ki lesz a következő fellépő: a one and only DJ Truckdriver, vagy a one and only DJ Babysitter.
Mire tucc-tucc Johny végre eltakarodott, a színpad még mindig nem: kevély legények masíroztak partvisokkal keresztül-kasul. Ekkor már este 9:40 körül jártunk, a koncert 8:00 órára volt meghirdetve, a hivatalos előzenekar pedig valamikor 8:20 körül már elvonult. A körülöttünk álló tömeg Fuck you, Madonna! skandálásba kezdett a felfelé mutatott középső ujjak tengerében, ami igazán összetartotta a nemzetileg igen vegyes képet mutató publikumot.
Jut eszembe: egyszer egy batman ruhás technikus is kirohant a színpadra, hátha attól lecsillapodik a kenyér és cirkusz nélkül hagyott nép, de hamar észrevette, hogy vidám pszichodráma műsora csak olaj a tűzre. (Pedig otthon hogy tetszett a gyerekeknek!)
A többség már alig állt a lábán, ugyanis annyira összezsúfolódott a tömeg, hogy a szerencsésebbeknek két mell jutott a hátára, a kevésbé szerencséseknek pedig egy nadrágslicc a seggébe - persze ízlés és nemi preferencia, illetve testmagasság kérdése, kiben hogyan csapódott le eme intim humán interakció esszenciája. (Aki szerint 2 óra ácsorgás nem nagy ár egy világsztárért, az próbálja meg 15 percig kivitelezni a dolgot úgy, hogy amint egy milliméterrel arrébb mozdítja elgémberedett lábait, rögtön egy négytagú társaságot talál a felszabadult helyen.)
Úgy 10:15 környékén végre elsötétült a színpad, mintegy reflektálva a közönség hangulatát. Mi addigra már kiaraszoltunk oldalra, hogy némi szilánkokat megtapasztaljunk az Élettér-elméletből. Megjegyzem, jó páran egyszerűen fogták magukat, és hazamentek.
Aztán lement a műsor: klassz, klassz, csak a mosolyok már valahogy nem voltak őszinték.
A nap betetőzése volt, hogy a koncert utolsó 10-15 percében szakadni kezdett az eső - amit nem kellett volna elszenvednünk, ha időben kezdik a performanszt. A hangulaton némileg dobott a közeli gyorsétterem előtt kialakult spontán vizespóló verseny (díjak nem voltak, mivel a versenyzők nem tudtak róla, hogy neveztek), de aztán ezt az örömöt is elfeledtették a taxis hiénák csillagászati tarifái... "
nem kell egyszerre, de ez a (mondjuk) swing-től a rockabilly-ig bezáruló szelettel, vagy annak egy részével (de még akár a korai beatles is belefér), bármennyire is azonosulni tudó, illetve ilyesmi bulikat levezényelni képes arc kellene.
nyilván kiválogatja a számokat, jelleg, hangzás, esetleg hangminőség szerint (az sem baj, ha új felvételeket játszik, csak ebből a stíluskörből)
hat sajnos ilyet nem ismerek, mert az altalad felsorolt evek kb evtizedenknet total mas zenei vilagot jelentenek, es nem tudom, van e olyan DJ, aki mindegyiket egyszerre szereti es nyomja.
hát, azért egy bajai főiskolai bulira kicsit sokkallom a 3 milliós díszletet. a srác konkrétan a húrokat nem találta el. ilyet még tehetségkutatón sem láttam.
apropó, gorilla!
olyan dj-t keresünk, aki 1920-30-40-50-60 körül divatba jövő amcsi stílusú táncolható zenéket játszik, kifejezetten buli jelleggel (szóval nem remixkirály, hanem kb. csak cserélgeti a lemezeket) nem tudsz valakit?
szerintem nem is a gitarozas a lenyeg ilyen jellegu produkcioban. A sok gitar, a sok pedal valszeg az egesznek a misztikumat noveli, meg akkor is, ha egy nemletezo akkordot ver vegig. Attol, hogy valakinek sok gitarja van es sok pedalja, nem biztos a lenyege az, hogy ez egy gitaros.
nem voltak jó fejek, de mindegy, a gitáros viszont nagyon súlyos volt. 5-6 hangszer sg, lp, strato, tele, minimum 1,5 millió, de csak ha alapmodellek
kétszintes effektpad (vagy nemtom hogy hívják, én 1, max 2 pedált használok, azoknak nem kell doboz), saccra számolgattam, 500-700 között (tényleg, k*va sok pedál, és nem beta aivin) és komolyan (még az elején) rosszindulattól mentesen egyszerűen elképedtünk, hogy (nem) gitározik a csávó. és nem az hogy nem virtuóz, én sem vagyok, sőt, nem is hallgatok virtuóz gitárosokat, sőt... de baz... a hangosító meg is jegyezte, ezt még ő ís űbereli, pedig nem tud (legalábbis eddig azt hitte) az énekes csaj abszolút korrektül nyomta a maga akusztikus akkordjait, de a srác...
Meg tudom érteni a neót, mi is nyomtuk a Szigeten, hangpróba teljesen oké, aztán a koncerten egy másik XLR kábel jött a cuccomba, oszt annyi (rá kellett jönnöm, hogy egy rossz XLR kábel a legócóbb distortion effekt, de ez már másik topik témája kell, hogy legyen).
az a38on is beszartak a kütyüi, és kurvára pipa volt. am. a dobos kolléga úgy jellemezte, hogy nem megy többet fnm-ra, mert nem tudják eljátszani a számaikat. néhány bakit a dobban magam is felfedezni véltem, de nem voltam azért annyira elégedetlen. am. a keverő jobb oldalán álltam (ha a színpad felé nézünk) te merre? lehet, hogy te léptél a lábamra???
nem is értem igazán, még a bajai neo koncerten (csak azért voltam, mert játszottunk) sem piszkált semmit a hangosító a színpadon, csak kapott (vagy adott) két kábelt, és kész, a többit a saját emberük dugdosta ide-oda, saját keverőbe, stb.
szted abból a cuccból, a szigetes hangmérnökök kábeleztek? nincs erre saját embere?
amúgy számomra eldönthetetlen volt hogy eldurrant az agya, vagy hülyéskedik
a cipőfűző hányást szerintem ő sem tervezte meg, hogy mit akar valójában
láttam a b gitáros elképedt fejézt is :) szerintem vicces volt
nem tudom miért nem képesek 3 kibeba ostoba processzort rendesen bekötni egy keverő jelútjába
ráadásul végig jelzett a crew-nak hogy nem kóser a dörgés
és csináljanak vmit
En szeretem Santanat, ne nekem celozd ezeket. Fuggetlenul attol, hogy gitaros szemmel jol vagy rosszul gitarozik e. En pld Kekes Zoltan gitarjatekat is szeretem, pedig a nagy rockanrolltobbseg szerint egy fakezu rockandrollgitaros.
Ez egy hangmernokbetegseg (velemenyem szerint), egy idoben mar ciki is volt, ha az ember ugy volt hangmernok, hogy nem a TOTO volt az etalon. De nem csak hangmernokok, hanem az un."igenyes rockzene" kedvelo studiozeneszek is beleestek ebbe a halmazba.
En forditva vagyok elfogult a TOTO val. Annak idejen a 90 es evekben az osszes hangmernoknek kotelezo volt szeretni. Csak az volt a meno a hangmernokok kozott, akinek a TOTO a kedvence, es valahogy emiatt kicsit rossz szemmel nezem, mert nagyon sznob szaga volt a dolognak. Nem tudom, hogy a mai napig megy e a TOTO sznobizmus.
a keverő mellett mindent tökéletesen lehetett hallanni
annak ellenére, hogy szerencsétlene Mike-nek
a mikijét képtelenek voltak összelőni a kaoss paddal amit maga előtt
tekergetett. ettől egy kicsit pipa lett a csávó, de a "sing please not fuckin' english!!!" jelenet vicces volt.
az első sorban állók nem értették, hogy mi lett volna a feladat csak annyit énekelni: " én csak egy férfi vagyok :)"
Aki nem volt tegnap FAITH NO MORE on az bánhatja!!!
Mr Patton a könnyűzene Al Pacinoja kitett magáért,( bugyi, cipőfűző...)
2009-08-10 01:26 |
#936
Luke hetek óta influenzával küzd, úgyhogy nem csodálkoztam, hogy nincs sok hangja..sőt, azt hittem ennyi se lesz neki..
Az uccsó nótánál tényleg nagyon hamis volt szegény, és a gitárját se nagyon lehetett hallani ott, ahol én álltam, de azért jó volt látni az öreget élőben..Főként, hogy személyesen az ő jóvoltából kaptam 2 tiszteletjegyet a bulira..
Hát, anno leszedtem a full Best of the beast lemezt, meg 7th son és Fear lemezeket, de nem rémlik, hogy nagyon magas fekvésekben kellett volna szólózgatni..meg a Maiden különben sem az atom nehéz dolgokról szól..
Ha már here alá tolt LP gitár és atom játék, akkor sokkal inkább Doug Aldrich jut eszembe, de a fickó kéztartása nem is normális, aligha csinálja utána bárki más..
Tegnap voltam Iron Maidnem-en az Orci kertben.
Csak néztem, hogy mi lesz itt, sehol egy stratocaster, ellenben az egyik gitáros egy Gibson LP Classic-on játszott, a másik meg egy ESP-n, később pedig egy Fernandesen. A basszer is Fernandes volt, szokásos Jazz Bass test.
Nohát elkezdték, s öt másodperc alatt lejött, hogy ezek kurvára együtt vannak. És hát minden fenntartásom ellenére kiderült, hogy az Iron Maiden bizony LesPaulon is jól szól. A LesPaulos csóka egyébként nagyon jól nyomta, pedig Slash módra tökig engedte a gitárját, de minden hangot kurva jól elért, ajánlanám is Sceletornak, menjen el oda, azt figyelje ki a srác technikáját, mert nem tűnt úgy, hogy bármi nehézsége lett volna a magashangoknál. Kurva jól nyomta. És hát jobban is szólt, mint az ESP, meg a Fernandes. Nagyon bejött még a basszeros játéka is. Ilyen szempontból mondjuk ugyebár a Maiden hálás zene, merthogy Steve Harris nem az a csávó, aki simán csak elkísérget. Számomra a Maiden lényege, hogy három szólóhangszer van, és ezek nagyon soxor egyszerre szólnak, persze egymással harmóniában. Ez a Maiden védjegye, és ők meg a Judas voltak, akik ezzel megújították a metált annó. Bár emlékeim szerint a Maiden egy kicsit talán beelőzött ezzel. Szóval basszeroskám nagyon jólszólós volt, kifejezetten élvezet volt hallgatni.
Ami az énekest illeti, szövegproblémák voltak néha, de nagy torok a csávó, nekem néha a fiatal Joe Hammer jutott eszembe. A srác hangja amúgy szerintem a DiAnno korszakot hozza jól igazán, amit mellesleg én is jobban preferálok, mint a Dickinsonost.
Negatívum, hogy a LesPaulos srác néha vokálozott, és bizony elég hamisan. És jobban örültem volna több DiAnno dalnak is, pld. az Iron Maiden-t hogyhogy nem játszák el minden koncerten? Az alapmű!
Viszont volt Number of the Beast, s felállt a szőr az ember hátán, annyira király volt.
Kb. 50-60 ember lehetett, a keménymag 20 ember volt. Volt egy részeg faszi, aki valami egészen gyp testtartásban végig pogózta a bulit, és negyedóránként kezet fogott az énekessel. Plusz volt még ott egy rózsaszínruhás cicababa, aki a pasiját kísérte el. Jókat röhögtünk rajt a haverommal, hogy vajon mit fog ebből a zenéből a csaj, aztán amikor melléáltam, láttam, hogy a lába mozog néha... Persze lehet, hogy az idegességtől, mert elfogyott a cigije. Elég jól nézett ki bájdövéj.
nagyon király koncert volt! az elején tényleg kicsit halk volt a gitár, de aztán nagyon jól szóltak. Én nagyjából középen álltam, ott nagyon jól lehetett mindent hallani - persze szándékosan álltam oda, nehogy lemaradjak a sztereo effektekről :)
Lukather hangja sztem teljesen rendben volt, a legutolsó dalnál tényleg nem jöttek ki a magasak, de egyébként jó volt.
Kamuzott... hát nem tudom, a technika csak egy dolog - még mindig ott van a legjobbak között - de az improk hibátlanok voltak.
ja és még vmi: én a dobostól sz....rtam össze magam. aztán ahogy néztem, eddig kik mellett játszott, világos lett minden :)
Én is ott voltam, hasonló tapasztalatokkal amiket írtál.
Lukather az egyik kedvencem és nagy példaképem szóval elfogult vagyok, de tény ami tény amiket írtál az úgy volt.
Egy nagy bajom viszont volt. Nem tudom te hol álltál, én a hangfaltól nem messze de nekem a Luke gitárja nagyon halk volt, néha alig volt értelmezhető, hogy szól valami.
Hasonló tapasztalat?
Lukather koncerten jártam tegnap. Elájulva nem voltam, de azt sem lehet mondani, hogy rossz volt. Kicsit be volt "állva" az ember de azért nyomta tisztességgel. Nagyon jó, fiatal zenészekkel vette körül magát.
A gond az volt, Steve bácsi hangja valahol otthon maradt, nem erőltettem volna a helyében az énekes számokat.
Elég sok hibával játszott de ez a közönséget (köztük engem is) láthatóan nem zavarta, lelkesen tapsoltak minden kis flikk-flakkra.
Egy két mellényúláson kívül igen sokat kamuzott Steve"bá de hát nem a virgái miatt lett az aki. A számok, és benne a megírt szólók nagyon jók, amikor bluest játszott az hibátlan volt.
Összességében én azt mondanám, hogy ha nem ismerném és nem imádnám Lukathert eleve, ezután a koncert után azért nem rohannék megvenni a lemezeit.
Valaki volt ott még a fórumról?
A mindig szarul szól sem igaz,és tényleg a másik,hogy szubjektív.Pl.nekem kimondottan tetszett szombaton.
Más: Bill a királyék szerintem jók voltak,csak az éneket nem nagyon lehetett érteni..De élvezte nagyon,és jó formában is volt!:)
koncertre azért megy az ember hogy lehengerelje az agyát a hangerő meg az összes hatás ami éri, aztán utána hazamenjen, lerobbanjon az ágyba és betegye a kedvenc lemezét a zenekartól és ezt hallgatva egy kicsit szokjon vissza a füle a normális hangerőhöz
BRUCE SPRINGSTEEN (júli 5. Bécs) - nem vagyok a BOSS abszolút rajongója, de kíváncsi voltam hogy mit csinál egy ilyen nagy név. Íme az emlékezetes dolgok:
1) Nagyon-nagy őszintén ad elő és "él" együtt a közönséggel, figyel. Megfigyelhető volt, hogy amikor punnyadni látszott a tömeg, akkor műsorváltoztatást csinált és igyekezett megmozgatni mindenki. Egyértelműen a hangulat fokozása volt a cél. Három óra teljes erővel. (1 hónappal ezelőtti ZZ TOP ilyen szempontból sem érhet Bruce Sp nyomába - 1.5 óra és mintha nem is lett volna ott közönség).
2) A közönség választotta a számokat. Nagyon papírtáblákat gyűjtött 2-3 percen keresztül. Felvitte a színpadra, válogatni kezdett közülük majd bemutatta a zenekarnak és nyomtánk. A búcsúmeghajlás során vett észre egy lányt (valakinek a nyakában ült), akin "Jersey Girl" póló volt. A lány egy pillanat alatt lekapta a pólót és feljuttatták a színpadra és énekelte a főnök a Jersey Girlt.
3) Lehet hogy öreg vagyok és nem járok eleget rock koncertre, de zeneileg a műsor élvezhetetlen volt. Olyan hihetetlen hangerő volt, hogy tulajdonképpen az egész egybe fojt. Nem is értem, miért volt fontos hogy milyen gitáron és erősítökön játszanak, mikor egy Jolana/Regent kombináció is ugyanezt hozta volna ekkora hangerő mellett. Az szólógitáros Stratocastere meg kifejezetten sikító és élvezhetetlen volt. Három óra alatt mondjuk 30mp volt, amikor lehetett hallani, hogy egy Telecaster/Esquire szól. Vagy én gondolom rosszul és ez nem a zenéről szól? De akkor Joe Bonamassa (sokkal kisebb léptékben) miért volt képes zeneileg is élvezeteset nyújtani...
Más is járt ott? Meg egyáltalán mit gondoltok?
2009-07-06 19:15 |
#920
Nyilván a "sose" megfogalmazás eléggé túlzó valami, főként, hogy nem ismerem minden lemezüket, és nem voltam-lehettem- ott minden koncerten sem, tehát akkor értsd ezt úgy, hogy én még nem nagyon hallottam tőle jót. Persze, az is lehet, hogy szimplán csak elfelejtettem..
És mondtam, én rögtön ítélő bíróság vagyok sokszor, tehát egy-két alkalom örökre kedvem szegheti..
Az jó, ha Te ilyen ügyes vagy ( nem irónikusan értem, nézegetem már több youtube-os videoat ),de hogy az Alapinak sose szólt jól a cucca, abban nem értünk egyet. Pl: Edda-Sziklasziv, Belső világ album, és én voltam már szól szóló koncertjükön is, igaz, volt hiperszar is de ez szubjektiv, kinek milyen hangzás tetszik..... AZÉ NINCS HARAG REMÉLEM? rákenról.....
Kedves plektrum úr! Vannak dolgok, amiket nem lehet tanítani.
Füle vagy van az embernek kezdettől fogva, vagy nincs.
Amúgy igen, az alapok nálam mindig kurva jól szólnak, mert a játék 50%, a sound meg a másik 50, ezért erre odafigyelek.
Az, hogy a keverős mit szerencsétlenkedik össze,nem az én dolgom, és nyilván nem is hallom, így ezen nem szoktam különösebben idegesíteni magam.
Akinek van egy kis füle, szarból is tud várat építeni ( vigyázat, azért nem híg fosból ),
Én kb. mindenből tudok élvezhető hangot csinálni, de tisztában vagyok vele, hogy a többség ezzel nem így van. Szar lehet nekik..
Abszolút igaz, Daczi embertelenül szólt, volt szerencsém sok-sok koncerten hallani :)
Alapinak voltak jó időszakai, "94-95 körül, amikor a szólólemeze megjelent - játszottak is róla 1-2 számot Edda-koncerten - na az a szand nagyon tetszett
ja meg pár éve voltam Jeff Porcaro Emlékzenekar koncerten az Old Mansban, na ott kurva jól szólt, egy Johnson kombón+Luke-on játszott
Ennyi. Daczi volt a sound király!!! Azóta csak egy embert tudok, aki tudásban, soundban, vibrátóban és mindenben azon a szinten van, mint a Zsolti volt.
Bár itt még bejön egy szempont, a jelentőség, ami meg ugye valahol mérhető és valahol pedig megfoghatatlan dolog.
De ebben a kérdésben sztem Bendét nem sokan tudják megközelíteni sem..
Ez tényleg így van.Egy csomó Eddán voltam már ,de mindig szarul szólt Alapi gitárja ,ezzel szemben, emlékszem Daczi-ra mindegy volt neki hogy mit használt ,mindig nagyon szépen szólt a gitárja.
Ja, hát tessék szépen megnézni a Toto Falling in between dvd-jét, az beszarás mód szól!
Van egy extra, amikor Luke mutogatja a gitárjait és a hangzásait, hát ott lehet hallani, hogy milyen a jó sound.
A MM-e meg kurva jó hangszer, ezerszer inkább az, mint bármilyen gibson
Csak hát meg is kell tudni szólaltatni ( és a sound nem a kézben, hanem a fejben van!!!)
na szóval pontosítok: mindkét motornak lehet jó hangja, attól függ mivel hasonlítod össze...robogó vs hd chopper :)) no mindjárt jön Twain aztán lesz nemulass :)))
Szerintem meg fordítva :)) Amúgy meg tök mindegy mindkettő jó motor és azon belül is rengeteg kategória van, mivel hasonlítod: chopperrel, gyorsaságival, robogóval? :) Szóval igazából nem jó példa, az az igazság, hogy van közötte különbség hangban, kinek ez tetszik jobban, kinek az...
Jaja, a motyója nagyon is rendben van, de itt Debrecenben sem szólt jól, itt is saját ember keverte és mégis. Pedig akkora különbség nincs MM és Gibson között :)
A többiek arcát én is szoktam nézni, a "nincs elragadtatva" nagyon enyhe kifejezés, nekem inkább a "tököm tele van" kifejezés jutott eszembe, amikor Pataky előadta a magánszámait.
Én azt gondolom, hogy elveszítette a normális értékrendet már jó régen, és mivel a zenekarnak még most is elég jól megy, van közönségük, nem is érzi át, hogy mekkora károkat okoz saját magának és a bandának is. Pedig ha egyszer majd elpártolnak tőlük az emberek, akkor már nem lesz visszaút, az pedig nagyon fájdalmas lesz.
A többiekről annyit, hogy csak az arcukra kellett nézni. leginkább a Kicsin lehetett látni, hogy nincs elragadtatva. Amúgy a zenekar vér profin reagált le mindent, de akkor is égő volt.
Az Alapi szerintem is nagyon, jó gitáros, és én magam is tisztelem és kedvelem, de az általam említett bulin nem szólt jól. Hogy miért az jó kérdés, mert a motyó az nagyon rendben volt, a saját hangmérnökük keverte a hangot, mégis csak vékony kaparászásnak tűnt az Erős soundjához képest!
Igen, a Lord nagyon rendben van, és Erős Attila LP customja nagyon odabasz.
2009-07-06 13:17 |
#889
azért elég sok ilyet hallok mostanság! leginkább a zenekart sajnálom, mert nagyon jó zenészek és Alapi iszonyat jó gitáros, de ha a Pataki így folytatja előbb-utóbb elpártolnak tőlük az emberek, arról nem is beszélve, hogy én úgy gondolom ez a viselkedés nem való a színpadra, de az én értékrendem szerint sehova sem...kit érdekel kit hogyan elégítenek ki orálisan...
Alapi mostanában nagyon szarul szokott szólni, nem tudom mit csinálnak rosszul, de tényleg néha értékelhetetlen. Hogy a cuccon múlik-e (bár azt kétlem), vagy a keverésen, vagy mindkettőn, lövésem sincs, de kár érte.
hát Pataky nagyon gáz, egyre inkább. Nem tudja a magánéletét a színpadon kívül hagyni, full amatőr módon viselkedik ebből a szempontból. Most néztem egy 2008-as Bon Jovi koncertet, Sambora, akinek meghalt az apja, otthagyta a felesége és emiatt rácsúszott a szeszre - mindez kb 1 év alatt. De a teljesítményén abszolút nem látszik, hozza a színvonalat, ahogy kell. Na ez a profizmus...
Az Eddában meg borzasztóan kár a zenészekért, akik nagyon komoly tudással kénytelenek asszisztálni Pataky privát műsorához. Gondolom, ha tehetnék, rég otthagyták volna, csak hát vmiből meg kell élni...
Két hete volt nálunk egy napon Lord és Edda! Úgy voltam vele, hogy mivel mindkettőt szeretem, nem hagyhatom ki!
A Lord halál profin szólt, sorba nyomták a jobbnál jobb nótáikat, minden erőlködés nélkül zsebre vágták a közönséget!
Gondoltam, most jön a hab a tortára, biztosan nagyot szakít az Edda is! Erre a hangzás finoman szólva sem volt tökéletes (konkrétan az Alapit én még ilyen szarul szólni nem hallottam), de az igazán mellbevágó az a Pataki parasztsága volt!
Az egy dolog, hogy a nóták felét már nem tudja (vagy nem is akarja) elénekelni rendesen, a MAGYAR KIEJTÉSE SZÖRNYŰ, de mindemellett a legfontosabb dolga az volt, hogy piáljon és parasztkodjon fenn a színpadon!
A csúcsok-csúcsa az volt amikor a "Gyere őrült" közben leállította a zenekart mert egy csajt fel akart ráncigálni a színpadra, és ebből arra lyukadt ki, hogy a zenekar tagjait, hol, mikor és ki szopja le. A Göme járt a legrosszabbul, mert róla részletesen elmondta a zálogházas barátunk, hogy saját magát szokta leszopni!
Én nem vagyok sem prűd, sem antialkoholista, szeretem én a jót, értem én ha valaki szereti a jó piákat és a jó nőket, de amit a Pataky csinál az már gusztustalan!
Ja, még egy adalék! Ez a leszopós történet egy olyan koncerten került terítékre amikor egy a beteg gyermekeket segítő alapítvány támogatására zenéltek!
Myungot is lehetett hallani rendesen , legalábbis én mindenkit hallottam , úgy ahogy kell , és egyet értek Petrucci15-tel ez tényleg fenomenális koncert volt (sajna nem 3 órát játszottak mint régen , de így is jó volt )