rx10d most újonan kb 118ropiért van bécsben a produktivban. js30rr-em már volt. azzal nagyon gondom nem volt, de gondolom a rx10d az kicsit jobb ennél:D
Én nem vennék új Jacksont a távol-keleti szériákból,ugyanannyi pénzért sokkal jobb LTD-t vagy Schectert tudsz venni.Ha nagyon japán cuccot akarnék venni,és újat,akkor minimum Pro széria.De az sem ér annyit.Olyan 160 körül van most egy RX10D?Mondjuk Rhoads formát más gyártótól nem igazán tudsz venni,csak esetleg a Laiho signature ESP/LTD,amiben meg EMG HZ van.Szal én a helyedben vagy gyűjtenék még és vennék egy amcsi modellt,vagy RR3-RR5 közül vmelyik.
bluevoodoo: a jackson rx10d is beletartozik az általad említett fikább szériásokba? arról mi a véleményed? csak azért szeretném kérdezni mert most olyat szemeltem ki...a duncan designed az elég érdekes benne..ennyi pénzért már kicsit jobb cuccot is rakhattak volna bele...szerintem
Gondoltam egyébként. Akármennyire is mondja a gyártó,hogy jók ezek jazztől a metálig mindenre,én érdekesen néznék,ha vki egy ilyen cuccon akarna jazzt nyomni.Nem tudja azt a hangot,amit a stratod.Sokkal agresszívebb a hang (már csak a fa miatt is),puha
Volt már dolgom elég sok Jacksonnal,és az a tapasztalat,hogy a 2000 utáni modellek (2000-ben vásárolta fel a Jacksont a Fender) nem igazán jók.Illetve vannak jó Jacksonok,de azok nem távol-keletiek,hanem amerikaiak.Ami leginkább felejtős ezeken a hangszereken,az a hardver.A potik hamar tönkremennek,a pikapok nem túl jók (kivétel,ha igazi Seymourok vannak benne),és nekem a nyak sem jött be komfortra.A régebbi,2000. előtti japán Jacksonok viszont nagyon jók,ha ilyen superstrat fazont szeretnél,akkor a régebbi Jacksonok nagyon jók,jó anyagból,jó hardverrel (14 éves az én Jackson hangszerem,és azon kívül,hogy a tremolót egy szakbarbár tönkretette,semmi baja nincs)és kényelmesek.Szóval én a magam részéről nem vennék DK2-őt.
Hát jah valami olyasmik szeretnénk lenni.
A szombati koncertről van 3 szám, de egy palmtoppal lett felvéve, szóval iszonyú torz az egész, sok minden nem hallatszik benne, de a számokat fel lehet ismerni...
Ha érdekel msn-en elküldöm, de nagyon ne terjeszd mert azért annyira nm jó...
kicsit bonyolult, de értem!biztos faszán szól így!sokat dob h ha a delay és a chorus a loopban van?TÉnyleg ti vmi Maiden tribute vagytok?!felvett hanganyagotok van?blood brotherset meghallgatnám szívesen. te vagy a szólós?!
Delay/Chorus az erősítő effekt loopjába.
Gitár wah-ba, onnan hangoló, onnan zajzár.
Zajzárba behurkolva a két torzító.
Zajzár kimenete meg erősítő bemenetére.
A lábkapcsoló meg az erősítő csatornáit váltja.
Látszik az adapter leosztás is faszán.
Csak egyszerűen...
Ha van torzító pedálod és azt belehurkolod az NS-2 send/return loopjába, akkor műküdik a legjobban, mert akkor a gitárból érkező, és a torzítóból távozó jelet is szűri, és tökéletes csend lesz belőle.
Igen a két adapter aljzat azért van, hogy ha egy Boss PSA adaptert kötsz rá az NS-2re, akkor egy adapter leosztó kábelt dugva a másik aljzatba le tudod osztani a kakaót.
De BCB-60 melett erre nincs szükség szerintem.
Ez is jó megoldás,de szólókiemeléshez nagyon fasza lehet az is,ha két sávon kiemelsz közepet,valahol 300-500 Hz és 1-2 kHz közt.Az előfokomon egy contour nevű gomb csinálja ezt,és nagyon jó kis vastag szólószandot lehet vele csinálni.
Nem tom hogy oldjam meg, mert kifogytam a kábelekből, és itthon ezen megy a balhé az asszonnyal, hogy mekkora káosz van az eddigi 5 nagykábel miatt is
Az NS-2 return -send aljzatai mire jók?
Vmint két adaptercsati van rajta, és ha jól veszem ki a Boss oldalon található leírásból, akkor ha az elsőbe dugom, az összes többi cuccot ellátja árammal...érdekes.
Az NS-2őt kösd a Crybaby elé, mert az előfokból jövő jellel nem tud mit kezdeni, azért nem csökkent zajt.
Az EQ pedig azért gerjed, mert nagyon-nagyon megnyomod a jelszintet. Előfok után kötve, csak egy hajszálnyit kell emelni rajta. Csináld, hogy a potikat visszahúzod középre, és a level potin tolsz csak egy minimálisat. Bőven elég lesz a szólókhoz szükséges hangerő növeléshez. Persze a hangszínt is változtathatod vele, de csak finoman kell bánni vele.
[url=http://www.kepfeltoltes.hu/view/060319/Boss_bek_t_s_017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://www.kepfeltoltes.hu/thumb/060319/Boss_bek_t_s_017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
2006-03-19 19:01 |
#7844
hát ez hihetetlen, hogy egysze sem tudok képet betenni...mi a francért..?
2006-03-19 19:00 |
#7843
Ok.
Az erősítőm egy Fender FM 212R, 2 inputtal, pwr in és pre out aljzatokkal.
Illetve van egy Boss BCB-60-as pedalboardom, amelynek a bal felén található output A és B , vmint return A és B, jobb oldalon meg egy input és send csatlakozók.
A Boss pedálok a következők: NS-2 noise suppressor, GE-7 EQ , és CE-5 chorus, meg majd jön egy DD-3 delay a sorba, meg talán egy compressor is.
Eddig úgy van kötve, hogy a pedalboard egyik outputja megy az erőlködő pwr in-jébe, a pedalboard inputja meg az erősítő pre out-jába.
A gitár az erősítő inputjába megy, közé van kötve a cry baby.
Csináltam egy fotót, hogy látni is lehessen:
A gitár jelét csak a nagy impedanciás hangerőpedálba vezetheted be közvetlenül, mert a gitárnak nagy a kimeneti impedanciája (váltakozó áramú ellenállása). Használható máshol is, de a nagy impedanciás bemenet miatt könnyebben összeszedheti a zajt. Az alacsony impedanciás pedál pedig billentyűs hangszerek ill. effektek után használható amelyeknek már kicsi a kimeneti impedanciája.
Hát nem hallottam de van egy gyanúm hogy ebben is ott lennének azok a bizonyos hangok. Egyébként azért hajlok a pedálra mert ha bejön vmi szinházi meló ahova elég lenne egy pedál, akkor egy ilyen kis motyesz kiváló lenne
És az mit tud? Azt nem ismerem, de érdekel, persze 1000 szálat izzítok, nem tudom melyik mikor jön be mindenesetre tartsuk talonban az ügyet. Tudnál linket adni ehhez a motyóhoz?
igazából nem tudom, hogy honnan jön, mert ha rálépek az EQ pedálra boostolás gyanánt, akkor rohadtul sípol, és akkor sem hagyja abba, ha leveszem a gitáron a hangerőt.
Egyébként az erősítő torzítóját használom.
Azon vagy egy crunchos meg egy more overdrive beállítás, és én mindig az utóbbin játszom, de ha azt crunchra váltom, akkor elkussol. Illetve, most hogy lejjebb vettem az EQ leveljét, egész minimálisra, így sem sípol..Nem tudom, hogy ez zenei környezetben elég boostot biztosít -e majd, de azon is gondolkozom, hogy az EQ-n lejebb veszek a magasból..
Fú a guitar portomat simán oda is adnám 20-ért, ha nem lennék épp Marshall-vásárlási projekt kellős közepén :D de ha úgy pár hét múlva is aktuális lesz még, szólj!
A behringer 20 e a korg 40e a pod 60 a yamaha 80 a carl martin 120 a tc 200 és így tovább, csak azt kell eldönteni mire kell és erre mennyit akarsz szánni
Így nem működik sajna, mert az előfok akkora jelet ad le, amivel a zajzár nem tud mit kezdeni.
Szóval ilyen esetben csak az erősítő elé lehet bekötni a zajzárat.
Tehát torzító pedálod nincs egyáltalán?
Akkor egész egyszerűen kösd be előre az NS-2őt.
Amivel próbálkozni lehet, hogy az EQ-t a zajzár loopjába kötöd.
Ahogy leírtad az erősítő torzitóját használod, igaz? Gondolom az NS2-be be kell loopolni a zajos részt amit a lábkapcsolójával tudsz be és kikapcsolni a körböl. Ha tehát a zaj forrás maga az erősítő akkor az erősítő preamp outja megy az NS2 loop injébe azout meg megy a többi effektbe és utána a meg az erölködő pwramp injébe és az NS2 így mindig bekapcsolva marad
Vki legyen kedves segítsen.
Ma kaptam meg a Boss Noise supressort, de vszeg nem jól kötöm, vagy állítom, ugyanis a zajt nem szűnteti meg.
Az erősítőm egy Fender FM212R, 2 inputtal, pwr in és pre out csatlakozókkal.
Illetve van egy Boss BCB-60-as pedalboardom, amelynek a bal felén található output A és B , vmint return A és B, jobb oldalon meg egy input és send csatlakozók.
A Boss pedálok a következők: NS-2 noise suppressor, GE-7 EQ , és CE-5 chorus, meg majd jön egy DD-3 delay a sorba, meg talán egy compressor is.
Eddig úgy van kötve, hogy a pedalboard egyik outputja megy az erőlködő pwr in-jébe, a pedalboard inputja meg az erősítő pre out-jába.
A gitár az erősítő inputjába megy, közé kötve a cry baby.
Nos, ha vki tud segíteni, hogy mit is kéne csinálni, hogy ne sípoljon, mint állat, ha az EQ pedálra lépek, akkor megköszönném!!
Eladó sorba került KORG-AX300G multi effektem...
irányára: 40ezi (dobozzal, magyar nyelvű leírással, jó állapotban)
tényleg minden effekt benne van ami csak kell (kivéve hangfalszimuláció)
vagy elcserélhető Visual Sound-H2O -ra
A lényeges különbség, hogy egyiket előfok/torzító elé, másikat pedig utána kell kötni.
Meg nem mondom melyiket hova, de Boss oldalon utána tudsz nézni. Amelyik sztereo gondolom az megy előfok után.
felmenetem a honlapjukra, de nemtalálom (gondolom használt), pest meg messze van. láttam, van 1 csomó beta aivin cuccuk. pedalboard is van vajon? nem láttál?
Nem tudom, hogy egyetlen szám miatt érdemes-e autowah-ot venni...
Ezek a márkák kb. egy árban vannak, egyéni ízlés kérdése, hogy melyiket választod. Meg kell hallgatni minél többet, és azt vedd meg, amelyik a legjobban tetszik.
Kb. 20-25 ezerért bármelyiket megkapod.
magam is ide tippeltem. az elvet értem, inkább a tapasztalat érdekel. mondjuk van egy 3 perces nóta, ahol gyak. végig kell küldenem, nem túl gyors tempóban. mennyire megbízható egy emberi talp? inkább autowah? az ideális márkákat vágom, van köztük minőségi különbség, vagy csak ízlés kérdése?
Autowah-ot akkor érdemes venni, ha pl. egy számban egyenletesen akarsz hápogtatni, mintha a sima Wah-pedált ritmuikusan oda-vissza billegtetnél. Tudnak olyat is, hogy a pengetés erősségétől függően változik a hang, de ezek soha nem lesznek olyanok, mintha egy igazi Wah-pedált használnál.
Ideális márkák: Vox ("60-as, "70-es évek hangja)
Dunlop Cry Baby : a legsokoldalúbb. (Hendrix-Metallica)
Morley: inkább metálabb, vagy high Gain dolgokhoz. (Steve Vai, Dream Theater)
köv. kérdésem: ha abból indulunk ki, hogy a leendő wah pedál ideális (nem zajos, nem cseszi el a hangkaraktert) akkor a sok közül mi mire, a jó? és melyek ezek az ideális márkák? digitálisok kíméljenek. mikor érdemes autowah-t venni?
Lehet a morley-ét is változtatni.
Ha szétszeded akkor látod, hogy a led keresztül vilgít egy ívelt háromszögön, ha változtatsz a háromszög méretén (szig.szallag) akkor változik a szűrési tartomány.
A harmony central tele van olyanokkal, akik a Vai pedálból hoztak ki cry baby hangot a Morley vevőszolgálat segítségével.
Amúgy szerintem ők az egyetlen gyártó akinek az embere ír a harmony centrálra.
Egy wah úgy működik, hogy van egy szűrési tartomány amiben egy szűrőt tologatsz egy pedállal ami a potmétert hajtja.
Egy Crybabynél ha leveszed az alját, és kiakasztod a fogaskereket, eltudod állítani a potit, hogy egy mélyebb, vagy éppen egy magassab tartományban működjön. Totál meglehet változtatni a hangját.
Ha-ha...
Arra gondoltam, hogy a Crybabyvel megtudod csinálni, hogy átállítod belül a poti eltekerésével a szűrési tartományt.
Ezt a Morleykkal - poti híján - nem tudod megcsinálni.