Ezt satch írta: Vagyis mégse! Tönkrementem!Írom ide: Megadom a számodat az illetékes emberkének aki majd intézi a Ge-7-et. Fel fog hívni hogy tudjatok időpontot egyeztetni, mert előre nem tudja hogy mikor ér rá.
Ezt medve írta: Szevasz Mesa! Az AM-4-ben ugyanazok az erôlködôk vannak mint a POD-ban? Milyen minôségben nyomja az AM? Feltételezem, hogy nem ua. a kettô. Köszi!
Ezt mesa írta: Nem, az AM4 padlóeffekt négy programmal, előfokokat modellez. Eddig nem tetszett, de amikor kipróbáltam egy normális ládán meg fejen, akkor jöttem rá, hogy mennyire jó. 16 fajta előfokszimulációt tud, de nem emlékszem, miket.
Ezt medve írta: Értem. Én csak arra gondoltam, hogy a POD-nál ki lehet kapcsolni a cabinet szimulációt, valamint lehet bájpasszolni az effekteket és akkor elôáll a puszta elôfokszimuláció üresben. Arra lettem volna kíváncsi, hogy ez milyen minôség? az AM-hez képest, ami ugye csak ezt tudja, De, ha te ezt még így nem használtad akkor tárgytalan a kérdésem. Köszi!
Ezt madottati írta: Van, nekem is volt. Otthonra gyakorlásra használható, jobb híján próbán is használtam, a hasonló kategóriás zoomnál szerintem jobb. Van benne minden kütyü: 30 patch, wah, delay, ring modulator, flanger, pitch shifter, three-band equalizer, cabinet resonator, és expression pedál, 69 effekt, ebből egyszerre 7 szólhat, metronom, hangoló, Sample and Play stb....
Ezt Piet írta: Nekem egy Digitech RP200-om van. A kis Digitecheken is nagyon jó a hangja, de ezek gyakorló effektek, nem koncertre valók. Nevezetesen, ezekben nem tudsz előre tárolni két beállítást és utána egy elegáns mozdulattal váltani. Amikor hangzást szeretnél váltani, akkor szépen elkezded léptetni a beállításokat. Ez nem kedvez a ma oly divatos, "egy kis sablonos arpeggio akusztikusan, aztán mutassuk meg milyen kemények vagyunk" zenéhez. Ha olcsón szeretnél koncertezésre való cuccot, akkor inkább KORG. Ha a minőségre mégy, akkor Digitech. Ha mindkettőt szeretnéd, akkor RP300, viszont jobb ha külföldön (EU) veszed meg, pl. Hollandiában. Gyakran 20-30 ezret nyersz az üzleten. Ja, a Digitech effektek váltoáramú adapterrel (trafo) működnek (elemmel nem), tehát ha elromlik, akkor vagy csinálsz egyet, vagy perkálsz.
Ezt StratoFan írta: Nekem RP100 volt sokáig, most GNX2 van. Az RP100 csak annyival kevesebb az RP200-nál hogy nincs rajta pedál. Én használtam élőben, nem mondom egy szóval sem hogy tökéletes volt, de hangos volt, nem gerjedt egyáltalán, elég volt a dinamika és a sávszélessége is, ez utóbbbi azért nagyon a határon volt. Azért a pénzért nem volt gáz mégsem. Az akusztika többet rontothat rajta ha szar a terem. A programok közötti váltást úgy oldottam meg, hogy a számban a váltásokat egymás mellé programoztam. Van benne 40 programhely még nekem is elég volt, kb 20-at 25-öt használtam. Csak meg kellett jegyezni melyik számnak mi az első programja, és szépen egyesével végiglépkedni. Ez jó megoldás volt. Az RP100 ment elemmel is 10 percig :)))). A külső adapter szerintem jó dolog. Ha valami baj van nem kell belül gányolni. Nem függ attól hogy 110 v 230V. Ugyan arról az adapterről elmegy az RP és a GNX sorozat is (9V váltó csak az áramfelvétel más).
A GNX-ben az a jó ami egyben rossz is. Egyrészt sokat tud és nem tudja az ember kínjában mit csináljon (2 erősítőből keveri ki a hang lényegét + effektek). A másik hogy míg az RP100-ban minden gitár (minden pickup) nagyjából tökegyformán szólt (volt azért különbség a gyári meg a TB4 között, de nem akkora), a GNX kurvaérzékeny a gitár minőségére, és ha szar gitárod van egyből kijönnek a hibák. Én így jártam, dróthangja lett hirtlen az egésznek a GNX-ben és nem is tudok vele mit kezdeni. A másik hogy az RP100-ban a kabinetek előtt van 4 remek mikrofonpozíció. Ez igen nagy erőssége ennek az effektnek mert jó is nem csak kamu. A GNX-ben ez hiányzik, nem kicsit. Nem tudom ez a szoftver kérdése vagy a processzor nem tudja, de az RP80-ban ugyan az a processzor van mint a GNX-ben (AudioDNA) csak nem 3 db hanem 1 db. Ha nincs programozható mikipozíció akkor semmiképp sem venném meg.
Végül én ha vennék (vehetnék báérmilyet) akkor Digitech 2120-at vennék (már nem gyártják de nem hiszem hogy bármikor jobbat vagy másfélét akarnék mint ez).
Ezt StratoFan írta: Már akartam kérdezni hogy használ-e (tud-e) valaki computeren futtatható programozható midi vezérlőprogramot (szekvecert) ami real time kapcsolgatja az effektet? És ezek hogyan működnek?
Ezt StratoFan írta: A Digitech legújabb effektjét már az emberre tökéletesen hasonlító de azzal nem összetévesztendő robotok, azaz multieffekt-összerakó-humanoidok készítik és tesztelik, valamit arra is be vannak tanítva hogy a reklám kedvéért pózoljanak a fényképezőgép előtt a kész dobozokkal (amiket ember nem érintett soha).
Fúúj undorító műanyag :))))))))))) A vége az lesz hogy játszani is ezek a "robotok" fognak rajta :))))
Ezt StratoFan írta: Hej, szar lehet amcsiban hangszert vagy effektet vásárolni. Bemegy a jenki lúzerbalek a hangszerboltba, és ilyenek történnek vele mint ez is itt:
"Today I went to Guitar Center, and they just got the GNX4 in. The guy told me that he hasn"t had a a chance to check it out, but the store was pretty quiet, and we did a side by side comparison. He set up 2 marshalls, one with the GNX3, and the other with the GNX4. I handed me a strat, and he took an exact same model for himself."
... és ezután a hangszerboltos csávó elkezdte fikázni a vevő technikáját és megmondta neki hogy valójában milyen cuccra is van szüksége és jól összevesztek :))))))
Ezt Pyramyd írta: Strato: te mi tucc a Digitech whammyről? nevezetesen az érdekel, hogy be van e "full" építve valamelyik multiba, és nem csak pár opció...
Ezt StratoFan írta: Elméletileg a whammy benne van a GNX2-ben. De nem tudom a sima whammy mivel jobb/több. Nekem eddig csak annyi "bajom" van vele, hogy az akkordot már nem tudja korrekten lehangolni mert eltéved :) pedig az milyen király lenne :))) illetve a userek szerint a pitch shiftere 1 oktávnál nagyobb tartományban nem korrekt. Ezt nem tudom mert én csak tercelek a pitch shifterrel ami egyébként intelligens de szerintem sem mindig korrekt még 1 oktávon belül sem, ha van egy kicsi kosz/hiba a játékban az már megzavarja, de pl nyújtásnál tök jó. Azt írják a fórumban hogy az AudioDNS processzor miatt vannak hibái az nem tudja. Meg kéne nézni a whammy-ban milyen processzor van mert ha ugyan ez akkor az is hasonló lehet. Whammy-ként igen nagyszerű floyd rose helyett, lefelé 3, felfelé 2 oktávot tud, viszont a visszaállásnál nem mindig tiszta, mintha nem állna vissza az eredeti hangnemre pontosan (a pedállal vezérlem) ez lehet csak kalibráció kérdése lenne de akkor sem értem mert a képernyőn visszaáll 0-ra de mégis van valami hibája. De mivel ez az egész szerkezet 300$, a whammy önmagában pedig 200, elvileg a whammy-nak többet/jobban kéne tudnia de mást nem tudok én sem ki kéne próbálni.
A váltás a GNX-nél is kb 1/10-ed mp. Nem is a felvételnél probléma mert ott le lehet állni és folyatni a másikkal. Hanem pl laptopról vezérelni élőben. Az elég kényelmes lenne ha össze lehetne lőni a vezérlést a dobbal ráadásul az nem tévedne.
Ezt StratoFan írta: Nagyon kívácsi lennék mivel jobb/több a Whammy pedál egymagában. Ezért most felrakok ide pár rövid mintát hátha valakinek van Whammy-ja és ő is felrak valamit.
Ez csak egy sima whammy floyd rose helyett 9 mp 2 oktáv lefelé : GNX2_whammy.MP3
Ez valami aminek így kéne szólnia pitch shifterrel de ez nem pitch shifter hanem két gitár: hws_2gitar_GNX2.MP3
Ehelyett ugyan ez pitch shifterrel így szól (szar, de arra jó hogy élőben is így meg lehet oldani 1 gitárral): hws_IPS_GNX2.MP3 Az lenne király ha a pitch shifert lehetne panorámázni de nem lehet, kíváncsi lennék a whammy-ban lehet-e.
Végül még egy példa pitch shifterre ahol a ki és bekapcsolt állapot pont egymás után van véve: gnx2sample_IPS.MP3
Ezt StratoFan írta: A Cakewalk most nincs fent nálam. Viszont a Samplitude producerben van egy "midi controller" a trackhez. Ez jónak tűnik mert lehet vele görbéket rendelni a trackhez. De: - a "Name" egy lista ami készen van. Mi van ha nincs benne minden amit effekt tud? Sokminden van benne de nem minden. - Automata kiválasztja a "controller" sorszámát és a "channel"-t is. Ez jó így vagy ez micsida? - az effket könyvében van egy "Midi CC list" egy halom sorszámmal. Ezeket hol lehet megadni a programban? Vagy hol kell erre hivatkozni? - Van ez a "C-console" meg a "general midi" ezek mik? Változik a "Name" lista ha váltogatom.
Példa: szeretném kikapcsolni a delay-t. Az nálam a CC listában CC63 (Delay On/off). Vagy. Szeretném állítgatni a gain-t. Ez nálam CC23. Mit kell ez alapján beállítani a programban? Vagy a legegyszerűbb dolog a hangerő. CC92. És hogy lehet pl. programot váltani sorszám alapján? Na egyelőre ennyit :)
érdeklődnék, hogy milyen effektet vegyek? Nem annyira vagyok benne a mostani technikákban, de nagyon igényes vagyok a jó hangzásra. Régebben "villanyvonat" rendszerem volt analóg Boss-okból válogatva, de ezek ismeretlen felhasználókhoz kerültek legnagyobb sajnálatomra egyedül csak a cry babym maradt meg. Vásároltam egy Korg AX10g multi effektet, de nagyon nem jött be sem a hangja, sem a színpadi kezelhetősége. Most a következőket néztem: Korg AX 1500, Boss ME 50 (ez eléggé analógos hangú), line 6 pod vagy pod xt már nem emlékszem (mi a különbség?)ennek tetszett leginkább a hangja, de egy pedálsor is kell hozzá a kapcsolgatáshoz, ami még jelentős plusz költség. Melyiket javasoljátok, és miért? (Csöves Marshall fejem és hozzá ládám van, USA Stratom és egy Les Paulom)
Ezt Pyramyd írta: mindíg mondom én hogy átláthatóbb a sütiséta midije...
na a lényeg hogy katyi outja a te in ed be menjen.. bár láttam félre feliratozást is már ócs midi kábelen... amit a sávnak megadsz csatit, vagy azon legyen az fx, vag omni -n (ami mind a 16 csati parancsát végrehajtja)... nem kell izgulni a paraméterekbe nem tud belenyúlni... az ember nyit egy event list -et és elkezdi szerkeszteni... nyosz egy patch change eventet itt beállítható az idő hogy mikor akarod, melyik csatornán a váltást mire... aztán
Ezt Pyramyd írta: az event list az egyfajta eseménykezelő: azok controll change-ek (CC) a midi note-okra vonatkoznak csak!
a GM az egy szabvány, ami lehetővé teszi a fájlok hurcibálását...
a 0 ás patch mindíg zongora pl. a 10 es sáv az meg dob/perka... de samplerrel azt raksz az adott helyekre amit akarsz... soundfont editáláshoz ha kell adok viennát, ami egy font szerkesztő progi... bármit bármikor!
Ezt Arm2 írta: madottati, komplett effekt lánc kell, nem zúzós zenéhez, de kell néha a torzító is. (poposabb rock, jazz rock, funky)A Marshallnak kicsit hosszúak a hangjai, nem igazán jazzes, de a Fender combóm szintén ismeretlen új tulajdonosánál tartózkodik, már csak ez maradt. :-( Öreg Polytone-okat meg nem sűrűn kapni idehaza...
Ezt Mesa_Gabi írta: azt hittem hogy csöves cucc van és csak effekteket akarsz... ebben nincs torzító,ez csak arra van hogy beteszed az effekt körbe és ott dolgozik... G-major
Ezt Arm2 írta: Csöves marshallom van, de overdrive és compressor hangzást effektből szoktam kikeverni. Te inkább túlhajtanád az erősítőt? Hangra nagyon tetszik a Line 6, csak nem tudom a sima POD 2 mennyivel tud kevesebbet a POD XT-nél? Nem stúdióba kell, csak színpadra.
Ezt Arm2 írta: Megnéztem a linket a g majorról. Tartok tőle, hogy ezt sem a legegyszerűbb beállítani...Ha nem feltétlen elengedhetetlen, akkor nem töltenék el heteket az effektprocesszor felprogramozásával. Ilyen szempontból a Korg AX10G user friendly volt, és a az AX1500-as és az ME 50-es is az. A Line 6 már húzósabb ügy...
Ezt Arm2 írta: 50 W-os fej, angol gyártás, (ECC83 + EL84), 2 külön bemenet, de közös presence és mély, közép magas szabályozás. Line out nincs, viszont 4-8-16 ohm hangfal kimenet (2 db)Asszem 84-es gyártás, én kb. 10 éves kora körül vettem anno. (Persze én már nem 10 éves voltam)
Ezt Arm2 írta: Fogalmam sincs, majd megnézem a kedvedért, de a próbahelyen van, és csak du megyek oda. Holnap megírom. (Ja és elírtam,hiába a sok hifis múlt. Természetesen nem EL84, hanem 34, de mind1.)
Ezt StratoFan írta: Szerintem ami jó az sokat tud, ami sokat tud az bonyolult, és nem heteket, de esetleg hónapokat kell rászánni arra hogy kieverd a neked igazán tetsző hangzást. Én is effektezek de erre nem sajnálom az időt.
Ezt Arm2 írta: Én viszont nem csak hogy lusta vagyok ilyen téren, de amin 4 nél több tekerő van, - és abból is 1 a gain 1 a tone, 1 meg a volume legyen :-)az már nekem túl komplikált...
Amúgy a marschall tényleg nem ehhez a zenéhez való, de a szívemhez nőtt, már régóta megvan, és a másikat mint írtam ellopták. Szívem szerint egy régi kis polytone-t vagy egy gallien-krüegert használnék, de hát sajna én sem vagyok milliomos. Tvábbra is érdekelne, hogy a line 6 pod mennyivel tud kevesebbet, mint a POD XT? Mint írtam, csak színpadra kéne.
Ezt GreyJoe írta: A Pod xt - ben még több modellezett erölködő van aztán vannak benne más effektek meg a hangfalszimulációkon felül vannak mikrofonmodellek is amik az alap kihangosításában a legelterjedtebbek! Ugy reklámozzák hogy ez már közelebb is van a vettához ami ugye a line-nak a csúcsmodellje és valóban brutális cucc! De hogy ez mennyire igaz nem tudom neked megmondani..
Ezt mesa írta: Pod XT-nek kicsit jobb a hangja, mint a 2.0-nak, jobbak az egyéb effektjei, és könnyebb konfigurálni. Nekem egyébként van egy eladó 2.0 Pod-om.
Ezt Arm2 írta: mesa, POD 2.0-át lehet lábkapcsoló nélkül is használni, vagy kell hozzá mindenképp? Mennyiért árulod? A torzító hangokat az erősítő típussal kreálod benne?
Ezt Piet írta: Én már hallottam a KORG AX10G-ről. Most jött ki, M.o.-n még nem láttam, de hamarosan biztosan kapható lesz. A KORG honlapján van róla videó is. Nem lehet rossz, de a KORG-ok nem rosszak. Azért én maradok a DigiTechnél.
Ezt madottati írta: Állítólag az AX1500 se rossz, de az me50 se. Vennék valami ócsó multit!!! Nem ismeritek a Boss Me30 -t? Olyat tudnék most venni. Vagy korg, digitech ami érdekelne még. Az RP 100 jobb??????
Ezt medve írta: Madottati! Miért nem veszel X-Vamp-ot? Nem rosszabb szerintem mint a korg. Mondjuk én nem vagyok valami nagy korg hívô. Ennyi pénzért X-Vamp a jó megoldás, vagy POD AM-4, de az drágább picit.
Ezt Pyramyd írta: monnyuk én nem vagyok egy behringer fan, de imibácsinak elhiszek dolgokat! x-wamp 19 répáért még jó islehet, ráadásul tuti el lehet adni há mégis megagáz...
Ezt Pyramyd írta: annak elég müa a torzítója... sokat kell vele molyolni, hogy normálosan szóljon... legutóbb 43 ért szereztem a kollégának... nekem meg sima volt az fx loopban az 40 ért jött...
Ezt shityou írta: hirtelen itt találtam képet róla:http://www.bostonguitar.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=BGWI&Product_Code=NUE-ART-ECC&Category_Code=NUE-ART
Ezt madottati írta: Köszi a tippeket!!! Nos olyan kéne amin tudom ki -be kapcsolgani a különböző effekteket, asszem individual módnak híjják. Csak pár kütyü kell bele: torzi, chorus, reverb, flanger, expression pedál. Jó lenne kisvasút is, de az se jönne ki ócsóbban :( ME 30 van most annyiért amennyim van, elmegyek azé meghallgatni, mennyire gáz :)
Ezt fachada írta: csa madottati nekem is me30 asom van m,a vettem es nem tudsz mondani veletlenul olyan oldalt ahol van hasznalati utasitas meg patchek
Ezt madottati írta: Na és milyen???? Mennyi vót??? A neten láttam csak én is róla dolgokat, a google -vel keress rá szerintem. Asszem a harmony-central -ról el lehet jutni valamilyen patches oldalra.
Ezt madottati írta: Yamaha effektrocesszor FX900 ismeri valaki??? 85e adják + FC900 lábkapcsolóval! Lehet, hogy cserélni tudnánk az erőlködőmre. Köszi ha van infótok róla!!!!
Ezt fachada írta: en 35 ert vettem a vintage52 rol nagy fasza alig volt hasznalva meg attak hozza tapot is csak kene hasznalati utasitas pl: nem tudok rajonni hogy hogyan lehet nevet adni az effektnek meg feltudok venni vele meg minden le is tudom jatszani csak olyankor nem szol
Ezt Exp írta: Helló mindenki! Me30-asból nagyon szép hangokat lehet kicsikarni.Kicsit zúzós a cucc,de nem rossz.Art Ecc-em nekem is volt,nem mai gyerek.Abban az időben nem volt rossz,de eljárt felette az idő.A boss cuccokról annyit,h szinte mindegyiknek kiváló hangja van.Ha babrálsz vele kijön belőle az,amit szeretnél... Most van egy Behringer V-amp2-m,amivel meg vagyok elégedve.Ha valakinek van 50papírja,akkor próbálja ki mielőtt mást vesz.szerintem ennyiért érdemes.