Ezt Patkó írta: jaja azok jövöje akik szeretik ha megmondják nekik, hogy figyelj tökös neked ez a jövő aki meg el tudja dönteni hogy neki mi a jövő, az meg úgyis eldönti magának
Ezt pettiee írta: A jövőbelátás nehéz tudomány, ne próbálkozzunk vele. Lehet, hogy akármi is lesz. Most van valami, egyik dolog ilyen jó, a másik meg még jobb, vagy fordítva. Aztán majd meglátjuk ki bírja a gyűrődést.
Ezt Barna írta: Én inkább arról beszélgetnék, hogy szerintetek Frankfurtra tud-e a Roland újabb procival előállni, s lecserélni az eddigieket, vagy idén sem... Mielőtt vitatkoznátok, persze, az ME50 nem régi, de elsősorban a profibb dolgokra gondolok...
Ezt imibácsi írta: Előre is bocsánat amit írok. DE: Ebben nincs igazad! Ez az egész Line6 őrület tipikus magyar jelenség, most épp ez a sikk, aztán jön egy újabb marketing csoda aztán mindenki egy emberként tér át arra, főleg ha egy ismert csodagitáros (akinek sajnos azóta nem szól a hanxere) elsőként alkalmazza. De akkor megkövetem magam, és egy hordó sört görgetek Mogyoród felé, ha mondjuk a jövőben Vai, Satriani, Lynch, Malmsteen, Clapton, stb. ilyeneken játszanak, vagy mondjuk ámulok egy Whitesneake koncert közepén a mögöttük levő Line6 hegyeken, amiken Doug Aldrich, és Reb Beach adja elő az őszintét. Véleményem szerint ez az irány is EGY irány, de a régi vintage holmikat soha nem fogja kiszorítani. Írom ezt úgy, hogy kb 30 év alatt egy lakást áldoztam hangszerekre a legdigitálisabb csodáktól a legvintagebbekig. De nincs sértődés, ez csak az én kis szerény véleményem Pyra!
Ezt medve írta: Egyik nem szorítja ki a másikat. Élôben a csöveknek nincs párjuk, otthoni bundzsizáshoz meg a POD kínál soha nemlátott változatosságot, de ez igaz a Gt6-ra is. Nem vetélytársak ezek a holmik.
Ezt anjani182 írta: Mindenki azt vesz, amit akar, és szerintem semmi nem szorít ki semmit :))) Én meg maradok a Powerstatenél... :))) az legalább nem esik szét, mint a Line6 kombó :DDDD
Ezt imibácsi írta: Én is hasonlóra akartam utalni. Pl. studióban kiváló segítség egy Line6, sőt koncerten is egy egész hangzásarzenál áll a gitáros rendelkezésére, azonnali vezérelhetőséggel stb. Én a véleményemmel nem azt írtam, hogy szar lenne a Line6. Csak azt, hogy szerintem nem ő a jövő, hanem fej-fej mellett a régi bevált analóg dolgok sem fognak kikopni. Bár minden magyar gitárosnak az lenne a legfőbb gondja, hogy melyik cuccát vigye magával a csöveset, vagy a modellezőset.
Ezt leo sunshine írta: Én például azért használok PodPro+csöves végfok párosítást, mert sajnos annyi programot kell használnom élőben, amihez jó pár cuccos kellene. Ha csak egy torz+1 szóló+1 tiszta elég lenne, nem gondolkodnék, kapásból beugrana egy dual rectifier+egy-két analóg pedál. Miért pont a Line6-et választottam? Mert ez volt szimpi. Hangra mindegyik tök műanyag, ilyen elven választhattam volna GT6ot is vagy valami mást is. Tökmindegy, mindegyik hasonlóan szól, egyik modell sem olyan, mint az eredeti. Viszont ezek a digitmatyi cégek azért fognak fennmaradni, mert olcsóbb ezeket a cuccokat legyártani, mint az analóg csöves fejeket, kevesebb gond van velük(csőfoglalat, csőcsere), ergo a fiatal gitáros társadalom hozzá fog szokni ezekhez a hangzásokhoz, és ez lesz a standard. Most kicsit pesszimista voltam, de hátha megmaradnak a jó öreg csöves cuccok. A másik pedig az, hogy a magyar hangosítási viszonyok kiölik a csöves fejeket, mert kis hangerő mellett nem szólal meg, ha meg feltekerem a hangerőt, üvöltözik a hangtechnikus, hogy tekerjem le, mert túlvezérli a rendszert. Ennyit arról, hogy próbáljunk meg igényesek lenni, amikor a 15 éves technikus csávó a behringer pult mellett azt sem tudja, mi az, hogy headroom, meg input gain. na mindegy, bocsánat a kesergésért. Konzekvencia: remélem, hogy a csöves fejek nem halnak ki, másrészt, a digitális cuccokra ne úgy tekintsetek, hogy pótolja a csöves hangzást, hanem úgy, hogy jó kísérletezési alap új hangzások kidolgozásához.
Teljesen igazad van. Bár azért annyi marketing jellege van a dolognak, hogy a gyártó cég két évente újabb (az előző megvariálásával) áll elő, mintegy rákényszerítve a terméket használót, hogy "most meg ilyet kellene venni, mert ez már azt is tudja..." elv alapján forogjon a piaca. Viszont a használt digitális holmik ára minimális idő alatt feleződik (lsd. a számítástechnikában is) és előbb-utóbb szegény zenész, ha haladni akar a korral szép kis summát fog belefektetni a cuccába. Nem beszélve arról, hogy ha egy ilyen holmi mondjuk 1,5 évesen elromlik, akkor vége a dalnak.
Ezt imibácsi írta: Az öreg erősítőket még egy "ÉLETRE" készítették, military alkatrészekkel. Ezek meg agyonintegrált mikroprocesszoros ketyerék. És azért valljuk be - egy mai PC-re nem bíznám rá a lélegeztetőgépem vezérlését.
Ezt pettiee írta: Csak a csoveket ne kellene cserelni. Mer ha egyszer eljon az nemes halaluk, akkor a 6 elofokra, meg a negy vegfokra, biztos ramegy 60-70 penz.:) De lehet, hogy ocson kicserelik ?
Ezt Mesa_Gabi írta: hát ez azért nem ilyen egyszerű, hogy digi+5 cső. nem. vannak előfokok, meg van a mesa triaxis.
TriAxis Pre-Amp: $4,895 ezek amúgy a hivatalos, ha kérsz valamit európába árak. :D Dual Rectifier Head $4,595 4 X 12 Rectifier Straight or Slant: $2,395 :D
Ezt Mesa_Gabi írta: 8 Modes (MK I/Vintage Fat Clean, MK IV /Hyper-Clean, MK I /Lead, MK I /Gain Boost, Fat Recto, MK IV /Medium Gain, MK IIC+ /Classic High Gain & MK III/Searing Gain)
na ez a megint mit használjak effektus, a la mark IV. :D
Ezt StratoFan írta: Itt a gitáreffektes topicban - ELNÉZÉST KÉREK A CSŐMÁNIÁSOKTÓL :)))) - írok pár szót a saját effektemről (GNX2) mert már arról senkisem beszél mert megint eluralkodott a vintage :))).
Két hangzásból kever ki egyet. Lehet pl az egyik hangzás torzított akármi, a másik tiszta. A kettő keveréke nekem tetszik. Sőt az így kikevert szart el lehet menteni mint "saját erősítő", és két "saját erősítőből" ki lehet megint keverni egy 3.-at úgy hogy ezt a kettőt összemixeljük. Az így kialakult hangzást már nem lehet elmenteni "abszolute-saját erősítő"-ként :))) sajnos :)))). Nekem a legjobb tiszta/chrunch/torzított kíséret hangzások ilyen keverék-keveréke.
Sok sok tekergetés és próbálkozás után tiszta, chrunchos, torzított kísérettel elégedett vagyok egyébként is. A szólóhangszínekkel még szenvedek, azok még nem eléggé élesek. Legalábbis az elképzeléseimhez képest nem.
Remek 2 db Wah hangzás van venne, a Boutique az ami nekem tetszik, a másik (Cry Baby) kevésébé sőt van egy 3. is benne (full range) de az sem tetszik. Minden effektje szép, tiszta, elég mély (mármint a moduláció, a múltkor összehasonlítottuk egy Behringerrel, hát az fele ekkora mélységű modulációt sem tud), még a Phaser is jó sokszor pedig húdeutáltam az előző effektben ezeket a szarokat.
A pedáljára egyszerre 3 db paramétert (akármit) lehet kötni. Pl visszaveszed a gain-t, de eközben növeled a hangerőt hogy ne halkuljon. Így szépen át lehet úsztani úgy torzítottból tisztába, hogy nem halkul. Vagy a két beállított erősítő/kabinet között is át lehet úsztani a pedállal. Mellette van még 2 db LFO 3 féle jelalakkal. Ezeket azért ritkán használja az ember, - főleg így együtt az 5-öt - én is csak 1X, a Higway Star billentyűszólójában. Nem olyan mint a Hammond meg semmi, de legalább emlékeztet rá meg nem gitár mert az meg végképp nem billentyű.
PA-ban szerintem remekül szól, vonali felvételnél is. Könnyű átváltani két totál másféle hangzás között, és az effekt meg a delay külön is ki-be kapcsolható. Ha van kontroll a szinpadon, és visszajön a gitár, nem kell vinni alapot.
A GNX2-ben van stompboxszimuláció. Szerintem ezek nagyon korrektek mert ami valójában is szar az itt is szar ami meg jó az itt is jó. Az Ibanez stompboxa pl egészen felismerhető meg a MZ2-e is. A GNX1-ben nincs ilyen stompbox téma én pl emiatt vettem ezt.
Ami jó még hogy a hangzásokat computeren lehet tárolni és visszatölteni ha kell valami. Elég jó editáló program van hozzá.
A GNX-3.4-ben ugyan ezek a lehetőségek vannak meg ugyan így szólnak, csak van benne még MP3 lejátszó/felvevő/dobgép ami szerintem már tényleg hülyeség. Akinek ez nem kell nyugodtan vegyen GNX2-t. Állítólag ráférne az egészre egy processzorcsere, ami igaz lehet mert a pitch shiftere nem tökletes bár nem tudom ez mennyire lehet gyors és pontos más esetben vagy hogyan reagálhat zűrös dolgokra mint akkord vagy hajlítás. a Whammy-ja viszint tetszik, lehet lábbal floyd-rose-sni :))))
Végül az hogy a kikevert hangzásom mennyire hasonlít eredetinek kiáltott más hangzásokra ha az jól szól igazából nem izgat.
Ezt MacccHo írta: Helllo! Én alá t"om támasztani StratoFan érveit, mert én is GNX2 hasnyáló vagyok! Mostmár visz. olcsón (asszem 98e pénzért) hozzá lehet jutni és piszkosul jó hangzásokat ki lehet hozni belőle. Amióta megvan, nincsenek korlátok, ha vmi hangzást akarok akkor az ott dörömböl a cuccból kb. fél órán belül. Persze a white fülűek mindenbe bele tudnak kötni, de szerintem meg lehetne győzni őket is, ha az ár-minőség dolgot firtatjnánk :) Nem beszélve arról, hogy mennyire használható az eszköz egy-egy házi stúdió felvételnél, vagy ha lusták vagyunk, letölthetünk több száz presetet a netről és mexabadulva a belövés pepecseitől, egy másodperc alatt a pedálra menthetjük őket. A többi rajtunk múlik... Nekem piszkosul bejött!
Ezt akaracsony írta: Én úgy tapasztaltam, hogy koncerten is nagyon hasznos vonalból játszani egy ilyen ketyerével mert kivéded, hogy a hangosító ember mikrofonozó és hangszinelő tudását rajtad csiszolja. Úgy szólsz ahogy próbán bellőtted. Nekem ez nagy előrelépés a kisvaut+kombó bemikrofonozva = porszívó hangzás után.
Ezt StratoFan írta: Na vannak it GNX rajongok :))))) Nekem a gyari presetek total nem jottek be. Pedig vannak olyan presetek a neten, amik ujsag mellekletben jelentek meg 1-1 konkret szamhoz. Ossze vissza van bennuk a hangero meg minden. Es soem kettobol keverik ki a hangzast hanem a legegyszerubb erosito es kabinetbeallitas es kesz.
Jo viszont a kozosseg ami van, meg CD-ket is adnak ki amiket digitech-el vesznek fel otthon, meg mindenben segitenek, eyk koyul is a GNX2 kozosseg a legnagyobb.
Azert meg annyit akartam hozzafuzni, hogy egy GNX? meg egy GT? az effektek koreben az also kategoria teteje, es ez van hasonlitgatva a felsokategorias erosifejekhez meg ladakhoz. Azert ez igy nem teljesen korrekt. Egy ilyen full csoves cuccot egy 3-400.000 Ft-os padloeffekthez kene hasonlitgani de olyan meg nincs mert mar mind 100.000 korul van.
Ezt StratoFan írta: Nezd hat mindenki fikaz mindent. Szerintem kozepkategorias cuccok 200 felett kezdodnek effektben, rackesek, es nem behringer. Felso kategoria meg 400 felett. En nem tudom eldontni melyik jobb a GNX vagy a GT, mert mind a keonek van olyan erossege ami a masikban gyenge. A GT-ben jobb a harmonizer stb... Nekem a GNX jobban tetszett ennyi, de szerintem egyik kutya masik eb.
Ezt Patkó írta: nem lenne túl etikus dolog reklámot csinálni egy másik portálnak szerintem könnyen megtalálod te azt anélkül is ha mégsem, akkor küldj egy mélt és megírom neked
Ezt bálint írta: squaier by fender új álapotú gitar, (standard tipus) eladó szivacsos tokkal: irányár65huf (boltba tok nelkül 75, a tok kb:10. ( még nincs 1 éves) érdeklődj: 20 462 0443 szamon
Ezt QWE írta: Hy! Na elég kezdő lennék a témában, ugyhogy plz nem kiröhögni :DD Kéne nekem vmi olyan kütyü, ami a normális EADG hangolást tudja 1el, 2ővel le hangolni, a hangolókulcsok csavargatása helyett. Tesóm gitár multieffektje (Korg ax300) tudja ezt, de remélem lehet ilyet külön is kapni... Basszusgityó multieffektet nem akarok venni csak emiatt. Mi ennek a neve? Előre is köszi a választ :D
Ezt leo sunshine írta: A korg ax300g? Mármint helyetted tekeri a hangolókulcsokat? Nekem volt ilyen effektem, de kézzel kellett hangolnom... Szerintem amit keresel, az a kromatikus hangoló. Bemész hangszerboltba, és kérsz kromatikus hangolót, amit tudsz basszusgitárhoz használni. Olyan 10 ezer max lehet.
Ezt Mike írta: szerintem o olyanra gondol, ami leviszi a hangot egy kis vagy egy nagy szekundal, athangolas nelkul. Talan mint az oktaver, csak lefele.
Ezt StratoFan írta: Szerintem amire QWE gondol az a pitch shifter/detune. Csodálkoznék ha lenne ilyen külön, ráadásul nem jó mindenhez, én lehangoláshoz biztos nem használnám mert bizonyos esetekben szar a hangja.
Ezt QWE írta: Hy! Na igen, olyanra gondolok, ami az összes húrt leviszi egy fél hanggal, vagy többel. Van néhány szám, ami nagyon mélyre van hangolva, és egy 4 húros gityót teszem azt leviszek C-re akkor az alsó húr már igencsak csattog. 5 húrosra nincs pénzem (nem is vennék, mert nincs annyi szám amihez olyan kéne), ezért lenne jó egy ilyen megoldás. Hmm ha nincs külön, akkor az baj :DD 45 rugóm meg most nincs effektre, bár effektet meg nem nagyon vennék, mer csak ezt az egy dolgot használnám ki belőle (torzított bass hang nem teccik). Na mind1 azé köszi a helpet.
Ezt aattiikkaa írta: OLYAN TORZÍTÓ(EFFEKT)KÉNE AMIN TUDOK KAPCSOLNI HÁROM HANGZÁS KÖZÜL(SZÓLÓ, KÍSÉRET ÉS TISZTA)ÉS VAN RAJTA HANGOLÓ ÉS ZAJZÁR SEMMI MÁS NEM KELL ÉS EZ EGY DOBOZBAN LEHETŐLEG EXPRESSIONPEDÁLLAL
Ezt Davidov írta: A Korg AX10G olyan, amin lehet kapcsolgatni kb 80 hangzás között, expr.pedállal, meg egy csomó egyébb effektel (reverb, phaser, delay, stb...). És tőlem most olcsón megkapod, pedig még új, és garanciális, meg dobozzal, meg minden.
Ezt Szacsa írta: Digitech RP300? 45e-ért? 40 user preset, egy preseten belül 2 csatorna, 12 előfok modell, expression pedál, ami szinte bármilyen paramétert vezérelhet. Szal mindent tud.
Ezeknél egy két fokkal jobb minőségre gondoltam, igaz ezt nem írtam le. Nekem most KorgAX1500G-m van ennél szeretnék jobb minőségűt, olyat amiben nincs más csak mint amit leírtam
Ami neked kell, sztem az már Boss GT-6, VOX Tonelab SE kategória, vagy vmilyen faja rackes cucc. ezekhez én nem értek majd a szalemberek megaszongyák...
Én mondjuk a helyedben vennék egy Hughes and Kettner Tubeman II -est, a többit meg köré raknám. Az ugyszól, vazze...!!!
Ezt gaben írta: Vegyél H&K Tubemant! Nagyon szép meg jó meg masszív. Nekem nagyon bejött a hangja... Bár nincs benne hangoló viszont csöves és van benne Red Box!!!