Ezt Mike írta: A Sima POD semmi keppen sem, sot sztem a POD 2 sem Az XT allitolag jobb, de azt en nem probaltam. De nekem nem is kell otthonra meg hazi felvetelre tobb..Foleg ennyi penzert...
Ezt StratoFan írta: Szerintem a Line6 es a Behringer nem egy kategiria, a behringer tobbet tud de kurvaszarul, a POD mennyisegre kevesebbet de sokkal jobban. Ahol kijon a ketto kozott a kulonbseg ott nagyon feltunoen jobb a POD. szerintem.
Ezt bosmaster írta: Amúgy énis csak azt tudom mondani, hogy vamp pro, a pod lehet jobb, de egy jó analóg cucc mellet az is csak nyűszít, ráadásul egy vamp pro megvan 47e ből újjonan és a kontroller sem kerül annyiba.
Ezt peter írta: Talaltam megegyet! Mesa Boogie TriAxis: Ugyanolyan csovek vannak benne, mint az ADA-ban, csak eppen nem ketto, hanem 5 darab! Ennek valoszinuleg az ara lesz kicsit huzos... Peter
Ezt Gabe írta: Triaxis altalaban hasznaltan 900-1000 dollar kozott mozog, tehat otthon Magyarorszagon nagyon draga lehet szerintem siman 200 kilo felett.
A JMP-1 jol tudja a marshall hangot, mast nem igazan jol, tisztaja is felejtheto, nem rossz de nem is igazan szuper. Kb. 100-120e korul mennek ezek otthon ha jol tudom.
ADA MP-2-m lesz egy elado, igen olcson, erdeklodok jelentkezeset varom :) Nem tudom otthon milyen arban mozognak, az mp-1 ugy 45-70 korul megy talan... Az MP-2 tobbet tud, tehat szerintem kicsivel ennel tobb.
Nagyon jo meg, de ritka: Rocktron Piranha, midis csoves elofok, en is ezt hasznalom. Valahol a Mesa es Marshall hangzas kozott van, nagyon szeretem a hangjat. Atombiztos, robosztus, egyszeruen kezelheto, programozhato, rackes.
Rocktron Voodu Valve, csoves elofok + profi effektek, jo cucc, kerdezd Skyline kollegat, o a napokban vett egyet.
Meg sok mas is van de ezek jutottak eszmbe hirtelen.
Ezt wgs írta: Hát igen... Az igazán jó cuccok drágák. Érdemes megnézni a line6 cuccok mire nem jók. Nemrég nézegettem a hivatalos honlapon a videókat. Nem semmi. Lepengetek pár ritmust a gitáron és abban a ritmusban már be lehet állítani a dobot (rifftracker). Aztán a line6 hd147 fej sem semmi (az ára sem :D). Jó dolog az ilyen, meg minden de hol itt a feeling? Azért akárki akármit mond, meg lehetne hallgatni, hogy hogy szól egy Marshall JCM2000!!! Igaz otthon nem lehet egy 100 W-os fejjel szólót tanulni :D
Ezt Fender59 írta: Állatira szeretnék egy ilyen Univibe-ot, vagy ennek valami klónját... Nyilván vintage-et nem tudom megfizetni, de nem tudtok véletlenül olyat, amit érdemes benézni? csak analóg érdekel, lehetőleg az eredeti optikai megszakítós, és a Dunlop-ot légyszi ne mondjátok, mert az állítólag megafos...
Ja, és ha volt valakinek tapasztalata Univibe-al vagy valami egyéb Leslie Emulatorral, akkor nagyon megköszönném a tanácsokat...
Pl., hogy miben különbözik egy Univibe meg egy sima tremoló?
Ezt Fender59 írta: Még ide kapcsolódik, hogy én két cuccra gondoltam: vagy egy H&K Tube Rotosphere vagy egy Fulltone Deja-Vibe... Használta már valaki valamelyiket?
Ezt Szacsa írta: Ez azér van, mert sokan tudják róla, hogy jó gitáros, ezért megteheti, hogy jó cuccon játszon...
Nyilván, ha nagy színpadon játszanék sok embernek, akkor Road King-et, meg Matchless -t tennék magam mögé... Amíg ijen szobai szutyadék vagyok, addig Boss GT.
Ezt Fender59 írta: Az vili, csak szerintem a sound nem csak a kézben van! Az persze leengedhetetlen, de azért, amit a lemezeken meg élőban hallasz, az azért is olyan jó, mert a technika rendben van (azaz igenis számít a sinus meg a többiek)... És nem kell profi zenésznek lenned ahhoz, hogy igényes legyél...
Ezt Szacsa írta: Az megint más. Nyilván, nem csak a kézben van. De sztem Boss GT-vel is lehet igényes és jó sound-okat alkotni, ha nem túlzás ez a kifejezés... Szerintem. Ez nem profizmus kérdése...anyagi kérdés, de ezt nem állok neki feszegetni, mert huszan ugatnak majd le eccerre... Nekem most van egy cuccom 240-ből, amivel igen boldog vagyok, max a GT-6 -ot cserélem 8-ra, de mást nem tervezek változtatni rajta. Igaz zenekarom sincs, mostanában magamat, meg a kisfiaimat boldogítom jobbára a művészetemmel...)))
De hogy mondjak példát. Ismerjük Madi-t. Igen jó gitáros, sztem Magyarország egyik világszínvonalú gitárosa, kevés sound van annyira kézben mint az övé. Azt is tudjuk, hogy rendkívül igényes a felszerelésére. Mégis hosszú ideig Somlóval, meg Ákossal is gitár-MIDI pickup-Roland VG8 setuppal nyomta, ha jól tudom. És nem szenvedett csorbát a kép. Szóval, ne keverjük össze a dolgokat. Azért, mert digi, még lehet igényes és jó. Nyilván, sosem lesz olyan mint az igazi, de nem is ez a célja.
Ezt Fender59 írta: Szacsa! Szerintem valamit félreértettél... Nekem semmi bajom a digitális cuccokkal, és sehol nem írtam olyat, hogy az ne lenne jó, maximum annyit, hogy én nem szeretem. Nem is tudom honnan kanyarodtál ide?!?!
Szóval én csak azt írtam, hogy a felszerelés minősége elég fontos még a "kéz" mellett is, és nem mindegy a "sinus" mint ahogy azt te állítottad...
Ezt Fender59 írta: Ja, és gondolom ez a Madi jó szokás szerint azért használ egy adott márkát, mert a magyar forgalmazó szponzorálja és olcsón megkapja... :-)))))
Tisztelet a kivételnek persze, de annyi ilyen van kishazánkban...
Ezt Szacsa írta: Nem azt mondtam, hogy mindegy a sinus...
Azt akartam kifejezni, hogy a feeling az a 00101101011110000-án is átjön. Bocs, csak úgy hangzott, mintha a szemedben a digi cucc az igénytelenség lenne. Ha nem így van, oké.
Ez a Madi meg akkor már nem volt a Roland szponzoráltja...
Ezt Fender59 írta: Pl. van egy ilyenem... Állítólag full Lexicon alapra ment az egész, csak ráírták, hogy Marshall. Énekre is jó meg mindenféle utóeffektezéshez stúdióban, szóval hasznos kis aparát...
Ezt Fender59 írta: Ja-ja, okos kis bigyó. Elég nehéz volt szerezni, úgyhogy iszonyatosan örültem neki, nekem sem jutna eszembe eladni. Most énekre használjuk, mert nincs loop a 800-ason, de majd szeretnék köré egy JMP1 + 50/50 végfokot pakolni valamikor. Úgy azért elég fincsi lesz...
De egyébként te hogy használod, imibácsi? Csináltattál loop-ot a JMP-re vagy hogy? Én próbáltam simán előről, de úgy elég szar volt meg zajos...
Ezt skyline írta: madottati, szóval mivel te is rocktron user vagy most már akárcsak én megoszthatnád a tapasztalataidat a chameleonnal.Én csak 3 napja foglalkozok behatóbban a vooduval de egészen elbüvölt a hangja bár még a funkciók felét sem értem igazán és azok a hangzások amiket Gabe bennehagyot irtó jók. Ajánlom figyelmedbe hogy a rocktron honlapról a patch bay link alatt le tudsz tölteni egy szoftvert amivel a vooduhoz és a chameleonhoz való preseteket lehet betölteni és ezeket be tudod táplálni a gépbe. Épp most találtam egy patchet amire azt irta a készitö hogy a dream theater pull me under számában használt petrucci ilyen hangzást és télleg ugy szól:))))szóval mindenképpen próbáld ki ezt a szoftvert. Amugy mégcsak a marshall valvestaten használom hiszen most gyüjtök ládára meg végfokra de a kis marcin is jó a hangja.most láttam egy 30/30 as mesa végfokot és mindenképpen egy ilyet szeretnék csak hát 200 kiló az ára és ennyi pénzem végfokra sajna sohase lesz:(((na mind1 nem rinyálok itt, várom hozzászólásodat
Ezt skyline írta: Jaja lehet:)) Amugy ha a marci végfokára kötöm a voodut akkor nem müxik jól és ez az erösitö hibája ugyhogy nagyon gondolkozom már egy végfokon.
Ezt Gabe írta: Hat az amit akkor lattam eleg olcson ment, azota ugy 30-50 dollarral dragabban lattam csak. Ujonnan itt kb. 250-270 dollar korul megy. Meg rajottem hogy ahhoz is kell szerezni egy feszultsegatalakitot, es nagyobb teljesitmenyu kell hozza mint pl. egy elofokhoz a nagyobb felvett teljesitmeny miatt. De szerintem ha szerencsenk van 50-bol kijon a dolog. Azota is nezegetem oket az ebay-en de meg hirdetesujsagban is :)
Ezt imibácsi írta: Most az ENGL Thundert hajtja. Klub korszak van és erre a kicsi kombó pont jó. Nagy színpadokon használom a Marshallt, de ott a JFX pihen, mert a villanyvasút kerül előtérbe. Régen nekem is a komplett Marshall Rig része volt. JMP1+JFX1+9100+Rocktron HushII. Aztán mikor áttértem a fej láda egyszerűsítésre őt tartottam arra érdemesnek, hogy nem adom el. Utána 900-asokkal használtam (szintén kiválóan mőködött) tavaly előtt 2210-el volt összekötve, de mindennel kiválóan szerepelt. Tavaly hagytam parlagon egy kicsit a Superbass miatt, de most ismét szeretjük egymást. Egyszer próbáltam csak a variáció miatt a Marshall fej elé bekötni a gainer pedálok után, de nekem nem volt zajos. Sőt elég tutkón szólt. Vigyázni kell az input poti 11 óra körül legyen és belül a toggle gombnál a Dry-Wet értékek olyan 50-75 körül legyenek. Nálam kb. így van és nem érzek zajt.
Ezt skyline írta: jó lenne esetleg 50 böl megoldani a dolgot majd én is nézegetek ebayen és szólok ha van valami. amugy multkor láttam egy 150es velocityt 140dolcsiér buy it now-al
Ezt Fender59 írta: Óóóh, ilyen kis trükkökre én még nem jöttem rá, úgyhogy köszönöm szépen, imibácsi!!! Kipróbálom mindenképpen, hátha csak bénáztam... Amiről nem tudom micsoda, azt eddig ugyanis simán középértékre vettem és kész...
Viszont a Matchless-en van loop és azzal hibátlan! Énekre is be szoktuk kötni és ott is állati jól szól. Tele van jó hanggal (még a gyári beállítások is jók) és kezelni is nagyon egyszerű!
Jó cucc, érdemes lecsapni rá ha valaki lát ilyet, mert már évek óta nem gyártják és nem is fogják többet az biztos. Azt hiszem eredetileg is csak egy-két évig ment.
Ezt imibácsi írta: Így van, szerintem nem volt gazdaságos a Marshall-nak ezt gyártani. Belül igazi csúcstechnika, valami nagyméretű Marshall Proci van bent ha jól emlékszem, de állítólag a leganalógabb digitális cucc. Valóban sok processzorom volt, és sokat tökörésztem velük, de ez az egy nem hazudott soha, ha átmegy rajt a jel azt kapod amit beküldtél, lehet bármilyen csöves környezet. Plusz ez a midivel kapcsolható Remote relé nagyon hasznos dolog. Kapcsolhatsz vele pl. egy másik reed relét, ami viszont mondjuk a Fulldrive II-t kapcsolja, és máris megvan a midi vezérelt kétcsatornás változó masteres csöves erősítőd egy JMP-ből és előtted csak egy midi pedál van.
Ezt Fender59 írta: Óhó! Ez is rohadtul érdekelne!!! A Lukács Petánál láttam olyat, hogy a kispedáljait is midipedállal vezérelte. Mindegyik folyamatosan "On" volt, és a midipedállal pedig mindig az adott pedált/pedálokat tette be a loop-ba. ez iszonyatosan hasznos kis dolog lenne nekem is, de nem tudom honnan lehetne ilyet szerezni.
Mi is ez tulajdonképpen? Valami digitális rooter vagy ilyesmi, nem? Lehet ilyet simán venni a boltban, vagy gyártatni kell? Honnan lehet szerezni?
Imibácsi! Kár, hogy nem tartasz gitár-technikai kurzusokat. Beiratkoznélk egy párra...:-)))))))))))
Ezt Fender59 írta: Kicsit leszívják a pedáljaim a jelemet, ha "kisvasút" van és nem szeretem. Ha ki tudnám szedni a loop-ból, amit nem használok éppen, az nagyon fincsi lenne...
Ezt imibácsi írta: Az sima analóg jelút. Képzelj el egy kétáramkörös kapcsolót ami ellentétesen működik, vagyis amikor az egyik zár a másik nyit. Ha így kötöd be a pedált, akkor amikor az egyik zár beküldi a jelet a pedálba. Ha a másik állás van, akkor ez nyit - a pedálba nem jut jel, hanem a másikon - amelyik most már zárt - kikerüli a pedált. Ezt én megpróbáltam két reed relével és gyönyörüen koppanásmentesen működött. Sőt ebben az esetben a pedálnál sem számít, hogy milyen a kapcsolója mert elkerüli a jel a pedált - ami állandóan be van kapcsolva. Én terveztem is már egy kapcsolást, ami 8 stomp pedált így levezérelne, le is modelleztem áramkör szimulátorral, csak nincs időm megépíteni.
Ezt Fender59 írta: De ez így tulajdonképpen nem is midi. Mi van akkor, ha kicsit bonyolítom akarom a dolgot és azt mondom, hogy mondjuk van három pedálom (A,B,C) és négy programhelyem a kapcsolón és olyat akarok, hogy: 1)AB, 2)AC, 3)BC, 4)ABC ???
Ezt imibácsi írta: Hát erről beszélek. Én úgy képzeltem el, hogy mondjuk fogok egy 5 nyomógombos (pl marshall) lábkapcsolót. Ez lenne a mechanika, de össze ütné a dobozt egy jó lakatos (nem Kolompár) is. Ha 8 effektpedálról van szó akkor mind az 5 kapcsoló fölé lenne egy 8-as DIP kapcsoló helyezve. Ezek olyan IC foglalatba helyezhető csavarhúzóval kapcsolgatható kis kapcsolósorok - gondolom sejted miről beszélek. Ezekkel tudod beállítani, hogy az adott kapcsoló lenyomásakor a 8 effektből melyik működjön. Így tetszőleges 8 effekt kombinációval 5 féle programod van, és nem kell a villanyvasútakon rohangálni, még csak nem is kell. hogy a lábaid előtt legyenek. Ezt én mondom már megterveztem, csak meg kell építeni.
Ezt Fender59 írta: Állati hülye vagyok a műszaki dolgokhoz, de azért nagyjából azt hiszem felfogom a dolog lényegét. Állati praktikus egy ilyen, az biztos...
Ezt Fender59 írta: Érdemes szerinted ilyet venni? Bepakolnám a kispedálokat meg a JFX1-et egy nagy rackdobozva és azzal le is van tudva a koncert előtti pakolászás egy életre, de maradok kispedálos analóg, ahogy szeretem?
Ezt imibácsi írta: Szerintem csak akkor érdemes elgondolkodni rajt, ha kizárólag pedálokat használsz. A JFX esetében szerintem csak a gainer pedálokat kell kapcsoltatni a JFX-el, hisz a chorus, flanger, echo és reverb adott. Sőt a szólókiemelés illetve a programhoz rendelt hangerőszabályzás is adott. Igy maradnak a gainer pedálok, vagyis drive-ok, torzítók. De ezt a Brunettit jobban szemügyre veszem, aztán lehet hogy változik a véleményem.
Ezt Fender59 írta: Mondjuk ebben igazad van... Olyan erölködőmmel, amin van loop nem kellenek a kispedálok, csak max. két overdrive, amit nem macera hagyományosan kezelni, ha meg az öreg JMP-vel variálok, akkor meg úgysincs JFX. Szóval kell egy sima midipedál a JFX-1-hez, meg egy ilyen sima kapcsolgatós valami, ha a JMP-t akarom használni kisvasúttal...
Ezt peter írta: Triaxis altalaban hasznaltan 900-1000 dollar kozott mozog, tehat otthon Magyarorszagon nagyon draga lehet szerintem siman 200 kilo felett.
- Sejtettem
A JMP-1 jol tudja a marshall hangot, mast nem igazan jol, tisztaja is felejtheto, nem rossz de nem is igazan szuper. Kb. 100-120e korul mennek ezek otthon ha jol tudom.
- Az nem baj, ha csak marshallul tud, de nekem epp egy valvestate-m van amirol csak utolag tudtam meg, hogy a clean-je nem megy at az ECC83-on. Lehet, hogy a JMP-1 is ilyen, hogy tisztan nem csoves, mert akkor nem kell.
ADA MP-2-m lesz egy elado, igen olcson, erdeklodok jelentkezeset varom :)
- Vedd ugy, hogy jelentkeztem (Peter 20 440 5607)
Nem tudom otthon milyen arban mozognak, az mp-1 ugy 45-70 korul megy talan... Az MP-2 tobbet tud, tehat szerintem kicsivel ennel tobb.
Nagyon jo meg, de ritka: Rocktron Piranha, midis csoves elofok, en is ezt hasznalom. Valahol a Mesa es Marshall hangzas kozott van, nagyon szeretem a hangjat. Atombiztos, robosztus, egyszeruen kezelheto, programozhato, rackes.
- Ez nekem is nagyon tetszik, arban merre van?
Rocktron Voodu Valve, csoves elofok + profi effektek, jo cucc, kerdezd Skyline kollegat, o a napokban vett egyet.
- Ez mar nem csupan elofok. A cucc amit keresek, egy Lexicon MPX-1 mellett lesz. Az pedig mindent tud amit kell...
Meg sok mas is van de ezek jutottak eszmbe hirtelen.
- Gondolkozzatok meg!
Egyebkent meg is kellene hallgatnom ezeket a cuccokat a sajat gitarommal, mert a kerdes eleg szubjektiv. En a sajat hangzasom keresem, ezert nem erdekel a POD. Nem baj, ha csak par hangzast produkal a kutyu, de azok olyanok legyenek, amiket en keresek.
Tehat tovabbra is:
ADA MP2 Marshall JMP1 Mesa TriAxis Rocktron Piranha
elofokokat hol tudok meghallgatni, mert vaktaban, illetve suketjeben nem lehet donteni... Illetve varom a tovabbi kritikakat ajanlatokat.
Ezt peter írta: 2 uj megfejtes preamp temaban: Voodoo Lab ENGL 530 Bar ugy latom ezek nem midizhetok, de az utobbit peldaul 2 db ECC83-eal szereltek, mint a marshallokat.
Ezt Gabe írta: Kuldok neked mintakat, leirom milyen gitar volt hasznalva a Piranha es a Voodu mellett es akkor talan tisztabb lesz a kep. Bar ezek a mintak mind vonalbol lettek feljatszva a beepitett hangfalszimulatorral.
A Voodu Valve mashogyan szol mint a Piranha, szerintem nem rosszabb, csak a Piranhanak nagyobb a dinamikaja, jobban "odafigyel" a pengetes erossegere, kicsit pengetsz nem torzul jobban pengetz jobban torzul. Ez jo feeling szempontjabol, de jobban fel is tarja a gitaros esetleges technikai hibait. A Voodu-t elobb adtak ki mint a Piranhat, de viszont aprobb valtoztatassal meg most is aruljak, ezzel szemben a Piranhat megszuntettek (nem tudom miert, mert szuper cucc)
Ezt wgs írta: aha... meg aszongyák, hogy usa-ba gyártják. Én valami kisebbre gondoltam, talán rp-50 vagy 80. állítólag jobb a hangja mint a zoomoknak ebben a kategóriában, de valahogy olyan hülye kinézetre... igaz nem az számít... a zoom 505 II külseje tökre bejön, de belsőre... :D
Ezt skyline írta: irtam neked egy mailt de most ittvagy ugyhogy elmondom ebayen van egy 150es velocity 130dolcsiért buy it nowwal az esetleg benne lenne az 50ezerbe?
Ezt Gabe írta: Megnezem, de sajna most nem tudok semmit sem venni 2 hetig, mert holnap megyek haza magyarorszagra 2 hetre, es azalatt nem akarok tranzakciokba belemenni, nem is tudnák hova kuldeni a cuccot. Ha a velocity ara 130 vagy az alatt lesz ill. van, akkor talan kijon 50e Ft-bol
Ezt slayerfan írta: Wgs! Zoom-ok hangja elég műanyag.Éppen én is effektvásárlás elött vagyok.Gondolkodom a Digitech-ek(50-100-300)és a Behringer VAMP2 között.Az biztos hogy kinnt fogom megvenni.
Ezt skyline írta: az nagyon jó lesz elöre is köszi amugy sokáig gonolkoztam hogy nem lenne -e jobb mondjuk egy fullcsöves fender vagy marshal kombo a rocktronhoz vagy pl amit mado árul itt az a vc30as de aztán amit eddig megtudtam ezekszerint mindenképpen egy végfok tudja kihozni a maximális hangzás a vooduból
Ezt skyline írta: igazad van én egy 30/30as mesa boogiet néztem de az 200k majd ha nagy leszek:) de amugy szted mennyi a hallható különbség egy tranyós és egy fullcsöves végfok között?
When power is a concern for your rig, consider Rocktron’s rack mount guitar power amplifier, the Velocity® 100. Designed specifically for guitar, the Velocity 100 achieves perfect "tube dynamics" in a trouble-free soild state design.
ezt a rocktron honlapon irják tehát ha jól értem valami csöves utánérzése lehet a dolognak persze az igaz hogy csövet nem helyettesiti semmi legfeljebb egy másik csö:)))
Ezt Gabe írta: Hehe, jo kis marketing fogas... Nem tudom mennyi igaz ebbol a cso-szeru dinamikabol, de szerintem nem lehet olyan jo mint egy csoves cucc, foleg amikor a csoves cucc ki van hajtva. Annyiba viszont igazuk van hogy kevesebb gond es raforditas egy tranyos vegfok.
Ezt skyline írta: hát én se hiszek az ilyen marketing fogásokba na de akkor mennyi a hallható hangzás egy csöves és egy tranyós végfok esetében? van olyan különbség hogy érdemes majd késöbbb egy peavey classicot beszerezni?
Ezt Gabe írta: Ez teljes mertekben a penztarcadon es az igenyessegeden fugg, mennyire vagy maximalista. Picia kulonbseg de egy ido utan ha ezzel sokat es sokaig foglalkozol (gitarozas, zeneles) akkor lehetseges hogy egy ido utan ugy erzed hogy neked csoves vegfok kell. Jo lenne ha valami haverodnak lenne valami csoves vegfokja es akkor ossze lehet hasonlitani a cuccot. (minden ugyanaz de cserelgessetek a vegfokot)
Ezt skyline írta: oksi csak hát most az ismerösi körömben nekem van a legjobb cuccom és mégis én gitározok a leggyengéppen ugyhogy ha már megvan a végfok és a láda is elkénekezdeni picit gyakorolni:)) amugy ma is egésznap gitározgattam a rocktron weblapon van egy progi amivel patcheket lehet betölteni és ezt betudom táplálni a vooduba elég idöigényes de találtam irtó jó soundokat már csak azt nem tudom hogy real timeba hogy lehet a paramétereket állitani az expression pedállal de erre is rájöövök holnap:) az lenne a kérdésem hogy a vooduban elég sok helyen lehet hangeröt állitani hogy állitsam be a hangeröt hogy ne legyen túl nagy a kimenö jel? méressem ki a kimenö jelet ?
Ezt Gabe írta: egy rendes vegfok eseteben nem lesz gond a kimenojel nagysaga, esetleg a kicsisege (bocsanat a kifejezesert:)) A Mixer menuben a Volume legyen szerintem fenn ugy 120-127 kozott, es a L Out, es R out-on szabalyozd a jelszintet, tartsd ugy -10 es 0 db kozott, tudom, felmegy kb plusz 12-ig vagy hogy, de az ettol is fugg, hogy az EQ-t hogy allitod be, mert ha sokat emelsz tobb frekvencian is, akkor lejjebb kell venni a mixer-ben a kimenojelet, nehogy az effektszekcio klippeljen. Ha sokat vagsz az EQ-ban akkor meg emelni kell. A Real time szabalyozast asszem mar leirtam, ahhoz eloszor is tudni kell hogy a Control 8-on melyik szamu a expression pedal, mert arra kell allitani a "ctrl numbert" a Controller Assign menuben. Ebben a menuben a szokasostol elteroen minden valtoztatas utan "Store"-t kell nyomni. Aztan ki kell valasztani milyen paramater legyen real time-ban allithato es hogy mennyi legyen a min es max ertek.
Ezt imibácsi írta: Hát igen az lenne az igazi. A sörkérdés meg kölcsönös! Azért ha valahol belebotlasz a neten egy JFX manualba az jó lenne, mert az enyém eltűnt, és nem azért mert nem értek hozzá, de egy-két SYSTEM menü és MIDI térkép jó lenne ha meg lenne (pl a factory reset kombinációja). Ha ilyen van kérlek jelezd, ha én találkozom vele szintén jelzem ok?
Ezt leo sunshine írta: Kérdés: adott két előfok, amit egy mono végfokkal szeretnék meghajtani. Veszek hozzá vonalkeverőt, és annak a jelét küldöm a végfokra. Ez így működőképes? Passzív vagy aktív vonalkeverőt érdemes venni hozzá?
Ezt Fender59 írta: VAN! Már el is küldtem neked a bimi113@freemail.hu-ra, imibácsi! Végre legagalább én is adok valamit, nem csak kérek! Annó egyébként egyszerűen írtam a Marshall-nak, hogy küldjenek egyet miután heteket keresgéltem az interneten eredménytelenül. Kb. fél óra múlva jött a .pdf meg egy levél, amiben megköszönték, hogy érdeklődöm és Marshall cuccot használok, valamint sok sikert kívántak a JFX használatához. Hát, igen! Kint kicsit más világ van...