Ezt dave írta: Sziasztok! Boss GT3-hoz lenne szükségem Guns N Roses patchre. Ha vki el tudná küldeni a beállításokat azt nagyon megköszönném.Ja és elsősorban ritmusra kellene a hangszín. Köszi!
Ezt leo sunshine írta: A jövő héten egy érdekes tesztet fogok végrehajtani: a hét végén megérkezik a tech21 triacom, úgyhogy le tudom tesztelni élőben is és stúdiókörülmények között is a triacot és a pod xt pro-t. Ha valakit érdekel, szóljon.
Ezt Fine írta: Sziasztok! Kezdő vagyok technika téren, és ezért kérdezni szeretnék :-) Most lesz egy marshall avt 150es combóm egy gv-2 marshall pedállal. Szerintetek "türhető" lesz a hangzás? Egyébként azt hallottam hogy a multieffektnél sokkal jobb a sima pedál, szebben szól..Vélemény?
Ezt bluevoodoo írta: Zenésztársam vett egyet 2 évvel ezelőtt 330-ért.Az avt 250 volt.A tiszta fülsértő volt,a torzítás pedig nagy hangerőn is kb. zoom 505 szintű.borzalom.bevittük stúdióba,a hangmérnök 2 órán keresztül próbálta beállítani,de csa száraz krákogás meg nyekergés jött ki belőle.Akkor már inkább Laney TF széria,vagy vmi rendes Randall kombó,ha mindenképp tranyós.Vagy Line6 tán még jobb,és nem is olyan drága.
Ezt Sexy_Gonzalez írta: na, végre olyan marshall ár, aminél én sem tudok olcsóbban :D
de akkor sem jó, szerintem. 800 euroért sokkal jobb dolgokat tudtál volna venni. mondjuk használtan egy boogie kombót,vagy bármit az ebayről. meg tényleg sokmindent.
Ezt Sexy_Gonzalez írta: azért átverés, mert egyáltalán nem szól jobban a fulltranyós cuccoknál. egy randall sokkal jobban bír szólni. pedig azokban egy deka cső sincs (kivéve a moduláris rendszert)
Ezt Fine írta: engem tulajdonképpen a hangzása érdekel, ha megüti a fendert ez a avt-s széria és a marshall pedál akkor nekem már jó. De lehet hogy nemüti meg...
Ezt Szacsa nl írta: Ja, az eddigi kobóim közül a fulltranyós Kettner szól messze a legjobban. mongyuk, elég vegyes a mezőny. Marvi velfstét, fender roc pro 1000, ketttner tour reverb, ez egy állat...
Ezt Gabe írta: Erdekesseg a Peavey regi VTX Heritage szeriaja, ahol az elofok volt tranyos, a vegfok meg csoves. Nem szolt rosszul, foleg nagy hangeron.
Ezt Fender59 írta: Ja, egyszer én is hallottam egy ilyet, méghozzá a Nemcsakberry gitárosának van ilyen azt hiszem. Kurva jól szól, sokkal jobban, mintha fordítva lenne...
Ezt skyline írta: Gabe, ma hoztam el öcsédtöl a voodut és otthagytam nála a dvd-t.(meg a manyt:)) Fantasztikus a cuc. Már csak meg kéne találnom a bekapcsológombot. Iszonyat jó hangja van. Mégegyszer köszi a cuccot:))
Ezt Gabe írta: Skyline! Orulok hogy tetszik a cucc, de gondoltam hogy tetszeni fog, nem latatlanba vasaroltal :) Hasznald egeszseggel (vagy valami ilyesmi, okosabb nem jutott eszembe) csao
Ezt madoNL írta: Sky, üdv a rocktron userek között :))))) Azóta én is eljátszogatom a kis kaméleonommal :)) Még nem sikerült teljesen belőni, annyi mindent tud! Minden nap találok valami okosságot benne :)
Ezt wgs írta: Mi a véleményetek a Behringer V-amp 2-ről és a V-amp X-ről? Csak otthonra kéne gépre, meg egy szar erősítőre (nem gitár :DDD)... Ja és azt lehet vele, hogy nem kötöm ki erősítőre csak fejhallgatóval nyomom? Kössz
Ezt Mike írta: A Sima POD semmi keppen sem, sot sztem a POD 2 sem Az XT allitolag jobb, de azt en nem probaltam. De nekem nem is kell otthonra meg hazi felvetelre tobb..Foleg ennyi penzert...
Ezt StratoFan írta: Szerintem a Line6 es a Behringer nem egy kategiria, a behringer tobbet tud de kurvaszarul, a POD mennyisegre kevesebbet de sokkal jobban. Ahol kijon a ketto kozott a kulonbseg ott nagyon feltunoen jobb a POD. szerintem.
Ezt bosmaster írta: Amúgy énis csak azt tudom mondani, hogy vamp pro, a pod lehet jobb, de egy jó analóg cucc mellet az is csak nyűszít, ráadásul egy vamp pro megvan 47e ből újjonan és a kontroller sem kerül annyiba.
Ezt peter írta: Talaltam megegyet! Mesa Boogie TriAxis: Ugyanolyan csovek vannak benne, mint az ADA-ban, csak eppen nem ketto, hanem 5 darab! Ennek valoszinuleg az ara lesz kicsit huzos... Peter
Ezt Gabe írta: Triaxis altalaban hasznaltan 900-1000 dollar kozott mozog, tehat otthon Magyarorszagon nagyon draga lehet szerintem siman 200 kilo felett.
A JMP-1 jol tudja a marshall hangot, mast nem igazan jol, tisztaja is felejtheto, nem rossz de nem is igazan szuper. Kb. 100-120e korul mennek ezek otthon ha jol tudom.
ADA MP-2-m lesz egy elado, igen olcson, erdeklodok jelentkezeset varom :) Nem tudom otthon milyen arban mozognak, az mp-1 ugy 45-70 korul megy talan... Az MP-2 tobbet tud, tehat szerintem kicsivel ennel tobb.
Nagyon jo meg, de ritka: Rocktron Piranha, midis csoves elofok, en is ezt hasznalom. Valahol a Mesa es Marshall hangzas kozott van, nagyon szeretem a hangjat. Atombiztos, robosztus, egyszeruen kezelheto, programozhato, rackes.
Rocktron Voodu Valve, csoves elofok + profi effektek, jo cucc, kerdezd Skyline kollegat, o a napokban vett egyet.
Meg sok mas is van de ezek jutottak eszmbe hirtelen.
Ezt wgs írta: Hát igen... Az igazán jó cuccok drágák. Érdemes megnézni a line6 cuccok mire nem jók. Nemrég nézegettem a hivatalos honlapon a videókat. Nem semmi. Lepengetek pár ritmust a gitáron és abban a ritmusban már be lehet állítani a dobot (rifftracker). Aztán a line6 hd147 fej sem semmi (az ára sem :D). Jó dolog az ilyen, meg minden de hol itt a feeling? Azért akárki akármit mond, meg lehetne hallgatni, hogy hogy szól egy Marshall JCM2000!!! Igaz otthon nem lehet egy 100 W-os fejjel szólót tanulni :D
Ezt Fender59 írta: Állatira szeretnék egy ilyen Univibe-ot, vagy ennek valami klónját... Nyilván vintage-et nem tudom megfizetni, de nem tudtok véletlenül olyat, amit érdemes benézni? csak analóg érdekel, lehetőleg az eredeti optikai megszakítós, és a Dunlop-ot légyszi ne mondjátok, mert az állítólag megafos...
Ja, és ha volt valakinek tapasztalata Univibe-al vagy valami egyéb Leslie Emulatorral, akkor nagyon megköszönném a tanácsokat...
Pl., hogy miben különbözik egy Univibe meg egy sima tremoló?
Ezt Fender59 írta: Még ide kapcsolódik, hogy én két cuccra gondoltam: vagy egy H&K Tube Rotosphere vagy egy Fulltone Deja-Vibe... Használta már valaki valamelyiket?
Ezt Szacsa írta: Ez azér van, mert sokan tudják róla, hogy jó gitáros, ezért megteheti, hogy jó cuccon játszon...
Nyilván, ha nagy színpadon játszanék sok embernek, akkor Road King-et, meg Matchless -t tennék magam mögé... Amíg ijen szobai szutyadék vagyok, addig Boss GT.
Ezt Fender59 írta: Az vili, csak szerintem a sound nem csak a kézben van! Az persze leengedhetetlen, de azért, amit a lemezeken meg élőban hallasz, az azért is olyan jó, mert a technika rendben van (azaz igenis számít a sinus meg a többiek)... És nem kell profi zenésznek lenned ahhoz, hogy igényes legyél...
Ezt Szacsa írta: Az megint más. Nyilván, nem csak a kézben van. De sztem Boss GT-vel is lehet igényes és jó sound-okat alkotni, ha nem túlzás ez a kifejezés... Szerintem. Ez nem profizmus kérdése...anyagi kérdés, de ezt nem állok neki feszegetni, mert huszan ugatnak majd le eccerre... Nekem most van egy cuccom 240-ből, amivel igen boldog vagyok, max a GT-6 -ot cserélem 8-ra, de mást nem tervezek változtatni rajta. Igaz zenekarom sincs, mostanában magamat, meg a kisfiaimat boldogítom jobbára a művészetemmel...)))
De hogy mondjak példát. Ismerjük Madi-t. Igen jó gitáros, sztem Magyarország egyik világszínvonalú gitárosa, kevés sound van annyira kézben mint az övé. Azt is tudjuk, hogy rendkívül igényes a felszerelésére. Mégis hosszú ideig Somlóval, meg Ákossal is gitár-MIDI pickup-Roland VG8 setuppal nyomta, ha jól tudom. És nem szenvedett csorbát a kép. Szóval, ne keverjük össze a dolgokat. Azért, mert digi, még lehet igényes és jó. Nyilván, sosem lesz olyan mint az igazi, de nem is ez a célja.
Ezt Fender59 írta: Szacsa! Szerintem valamit félreértettél... Nekem semmi bajom a digitális cuccokkal, és sehol nem írtam olyat, hogy az ne lenne jó, maximum annyit, hogy én nem szeretem. Nem is tudom honnan kanyarodtál ide?!?!
Szóval én csak azt írtam, hogy a felszerelés minősége elég fontos még a "kéz" mellett is, és nem mindegy a "sinus" mint ahogy azt te állítottad...
Ezt Fender59 írta: Ja, és gondolom ez a Madi jó szokás szerint azért használ egy adott márkát, mert a magyar forgalmazó szponzorálja és olcsón megkapja... :-)))))
Tisztelet a kivételnek persze, de annyi ilyen van kishazánkban...
Ezt Szacsa írta: Nem azt mondtam, hogy mindegy a sinus...
Azt akartam kifejezni, hogy a feeling az a 00101101011110000-án is átjön. Bocs, csak úgy hangzott, mintha a szemedben a digi cucc az igénytelenség lenne. Ha nem így van, oké.
Ez a Madi meg akkor már nem volt a Roland szponzoráltja...
Ezt Fender59 írta: Pl. van egy ilyenem... Állítólag full Lexicon alapra ment az egész, csak ráírták, hogy Marshall. Énekre is jó meg mindenféle utóeffektezéshez stúdióban, szóval hasznos kis aparát...
Ezt Fender59 írta: Ja-ja, okos kis bigyó. Elég nehéz volt szerezni, úgyhogy iszonyatosan örültem neki, nekem sem jutna eszembe eladni. Most énekre használjuk, mert nincs loop a 800-ason, de majd szeretnék köré egy JMP1 + 50/50 végfokot pakolni valamikor. Úgy azért elég fincsi lesz...
De egyébként te hogy használod, imibácsi? Csináltattál loop-ot a JMP-re vagy hogy? Én próbáltam simán előről, de úgy elég szar volt meg zajos...
Ezt skyline írta: madottati, szóval mivel te is rocktron user vagy most már akárcsak én megoszthatnád a tapasztalataidat a chameleonnal.Én csak 3 napja foglalkozok behatóbban a vooduval de egészen elbüvölt a hangja bár még a funkciók felét sem értem igazán és azok a hangzások amiket Gabe bennehagyot irtó jók. Ajánlom figyelmedbe hogy a rocktron honlapról a patch bay link alatt le tudsz tölteni egy szoftvert amivel a vooduhoz és a chameleonhoz való preseteket lehet betölteni és ezeket be tudod táplálni a gépbe. Épp most találtam egy patchet amire azt irta a készitö hogy a dream theater pull me under számában használt petrucci ilyen hangzást és télleg ugy szól:))))szóval mindenképpen próbáld ki ezt a szoftvert. Amugy mégcsak a marshall valvestaten használom hiszen most gyüjtök ládára meg végfokra de a kis marcin is jó a hangja.most láttam egy 30/30 as mesa végfokot és mindenképpen egy ilyet szeretnék csak hát 200 kiló az ára és ennyi pénzem végfokra sajna sohase lesz:(((na mind1 nem rinyálok itt, várom hozzászólásodat
Ezt skyline írta: Jaja lehet:)) Amugy ha a marci végfokára kötöm a voodut akkor nem müxik jól és ez az erösitö hibája ugyhogy nagyon gondolkozom már egy végfokon.
Ezt Gabe írta: Hat az amit akkor lattam eleg olcson ment, azota ugy 30-50 dollarral dragabban lattam csak. Ujonnan itt kb. 250-270 dollar korul megy. Meg rajottem hogy ahhoz is kell szerezni egy feszultsegatalakitot, es nagyobb teljesitmenyu kell hozza mint pl. egy elofokhoz a nagyobb felvett teljesitmeny miatt. De szerintem ha szerencsenk van 50-bol kijon a dolog. Azota is nezegetem oket az ebay-en de meg hirdetesujsagban is :)
Ezt imibácsi írta: Most az ENGL Thundert hajtja. Klub korszak van és erre a kicsi kombó pont jó. Nagy színpadokon használom a Marshallt, de ott a JFX pihen, mert a villanyvasút kerül előtérbe. Régen nekem is a komplett Marshall Rig része volt. JMP1+JFX1+9100+Rocktron HushII. Aztán mikor áttértem a fej láda egyszerűsítésre őt tartottam arra érdemesnek, hogy nem adom el. Utána 900-asokkal használtam (szintén kiválóan mőködött) tavaly előtt 2210-el volt összekötve, de mindennel kiválóan szerepelt. Tavaly hagytam parlagon egy kicsit a Superbass miatt, de most ismét szeretjük egymást. Egyszer próbáltam csak a variáció miatt a Marshall fej elé bekötni a gainer pedálok után, de nekem nem volt zajos. Sőt elég tutkón szólt. Vigyázni kell az input poti 11 óra körül legyen és belül a toggle gombnál a Dry-Wet értékek olyan 50-75 körül legyenek. Nálam kb. így van és nem érzek zajt.
Ezt skyline írta: jó lenne esetleg 50 böl megoldani a dolgot majd én is nézegetek ebayen és szólok ha van valami. amugy multkor láttam egy 150es velocityt 140dolcsiér buy it now-al
Ezt Fender59 írta: Óóóh, ilyen kis trükkökre én még nem jöttem rá, úgyhogy köszönöm szépen, imibácsi!!! Kipróbálom mindenképpen, hátha csak bénáztam... Amiről nem tudom micsoda, azt eddig ugyanis simán középértékre vettem és kész...
Viszont a Matchless-en van loop és azzal hibátlan! Énekre is be szoktuk kötni és ott is állati jól szól. Tele van jó hanggal (még a gyári beállítások is jók) és kezelni is nagyon egyszerű!
Jó cucc, érdemes lecsapni rá ha valaki lát ilyet, mert már évek óta nem gyártják és nem is fogják többet az biztos. Azt hiszem eredetileg is csak egy-két évig ment.
Ezt imibácsi írta: Így van, szerintem nem volt gazdaságos a Marshall-nak ezt gyártani. Belül igazi csúcstechnika, valami nagyméretű Marshall Proci van bent ha jól emlékszem, de állítólag a leganalógabb digitális cucc. Valóban sok processzorom volt, és sokat tökörésztem velük, de ez az egy nem hazudott soha, ha átmegy rajt a jel azt kapod amit beküldtél, lehet bármilyen csöves környezet. Plusz ez a midivel kapcsolható Remote relé nagyon hasznos dolog. Kapcsolhatsz vele pl. egy másik reed relét, ami viszont mondjuk a Fulldrive II-t kapcsolja, és máris megvan a midi vezérelt kétcsatornás változó masteres csöves erősítőd egy JMP-ből és előtted csak egy midi pedál van.
Ezt Fender59 írta: Óhó! Ez is rohadtul érdekelne!!! A Lukács Petánál láttam olyat, hogy a kispedáljait is midipedállal vezérelte. Mindegyik folyamatosan "On" volt, és a midipedállal pedig mindig az adott pedált/pedálokat tette be a loop-ba. ez iszonyatosan hasznos kis dolog lenne nekem is, de nem tudom honnan lehetne ilyet szerezni.
Mi is ez tulajdonképpen? Valami digitális rooter vagy ilyesmi, nem? Lehet ilyet simán venni a boltban, vagy gyártatni kell? Honnan lehet szerezni?
Imibácsi! Kár, hogy nem tartasz gitár-technikai kurzusokat. Beiratkoznélk egy párra...:-)))))))))))
Ezt Fender59 írta: Kicsit leszívják a pedáljaim a jelemet, ha "kisvasút" van és nem szeretem. Ha ki tudnám szedni a loop-ból, amit nem használok éppen, az nagyon fincsi lenne...
Ezt imibácsi írta: Az sima analóg jelút. Képzelj el egy kétáramkörös kapcsolót ami ellentétesen működik, vagyis amikor az egyik zár a másik nyit. Ha így kötöd be a pedált, akkor amikor az egyik zár beküldi a jelet a pedálba. Ha a másik állás van, akkor ez nyit - a pedálba nem jut jel, hanem a másikon - amelyik most már zárt - kikerüli a pedált. Ezt én megpróbáltam két reed relével és gyönyörüen koppanásmentesen működött. Sőt ebben az esetben a pedálnál sem számít, hogy milyen a kapcsolója mert elkerüli a jel a pedált - ami állandóan be van kapcsolva. Én terveztem is már egy kapcsolást, ami 8 stomp pedált így levezérelne, le is modelleztem áramkör szimulátorral, csak nincs időm megépíteni.
Ezt Fender59 írta: De ez így tulajdonképpen nem is midi. Mi van akkor, ha kicsit bonyolítom akarom a dolgot és azt mondom, hogy mondjuk van három pedálom (A,B,C) és négy programhelyem a kapcsolón és olyat akarok, hogy: 1)AB, 2)AC, 3)BC, 4)ABC ???