Hát a különbség csak annyi, hogy az egyiken csak egy tone szabályzó van, a másikon meg külön magas-mély.
Árban meg csak 2 ezer forint a különbség, szóval nem hinném, hogy bármelyik túl befolyásoló dolog lenne.
Én azért vettem CH-1et mert a minták alapján annak tetszett jobban a hangja, és be is vált, mert nagyon szeretem, olyan igazi kös dögös hangja van, nem ez az világmegváltó álom szép hang.
NAGYON SÖRGŐSEN AZONNAL eladó egy Digitech RP-80as! gyári állapot, fóliás, garis, keveset használt.Ár:17e (új ára 23e!!) telón hívj, megegyezünk! 06703645357 (sürgősen lére van szükségem csak azért adom el).
B-ről C-re meg D-re?
Felfelé akarsz vele hangolni? Így még faszán szólna szerintem.
Boss ME-50ben a pitch shift totál meghülyült ha több húr szólt, összevisza lebegett a hang.
TC G-majorban meg ment rendesen, habár azért van némi különbség a kettő között...
Bármilyen Pitch shift pedál tudja ezt, pl Digitech Whammy, vagy Boss PS-5.
Persze ha túlzottan nagy értéket állítassz be, akkor kurva szarul szól, meg hajlamos az ilyen cucc összezavarodni ha több húrt pengetsz...
Nem a legjobb megoldás lehangolásra.
Én is azt néztem hogy túl sok rajta a tekerő :)
Mint a CE-5 CH-1 párharcban inkább az egyszerűbbet (meg olcsóbbat) választottam mer nem volt szükségem annyi funkcióra. Szerinted mennyit ér meg? 14-ér láttam talán 12-ért ideadják.
:D ez ugy kezdődött hogy szerettem volna egy torzitot a Fender Bassmanomhoz aztán nem igazán volt semmi se jo!Szerettem volna a fender tisztáját megtartani és vmi előfokot néztem ami ezzel lehetséges és láttam egy Meteoro Doktor Drive (V-Twin kopia)az teccett 85 ezer kicsit drágáltam. aztán vettem végül egy Carl Martin Mk2est,mert ugy döntöttem (némi segitséggel:D)hogy ha jo torzitot szeretnék akkor egy jo fejet kell venni és igaz a Fendertől megválok de jo lesz az ugy! amugy egyeblőre feldolgozásokat játszunk (System... meg a hasonlók)
xxx crunch csatija világverő de az ultra...nekem nagyon nem jön bé.viszont ez a savage se nemkicsit komoly,csak sokat kell tekergetni azt a rohadt sok bizgentyűt rajta
Peavey XXX is kurva jó, meg 5150 is, de csak ha faszán be van állítva. ghalghalu 5150-ét én kicsit se szerettem, aztán elvitte csőcserére/beállíttatni, azóta szeretem jól :) Mintha vett volna új cuccot. Havernak meg van Fireballja, mocskos jól szól. Lehangolt cucchoz is. Marshall labdába nem rúg mellette.
Szoktál vásárolni ebayon? :D nekem még nem sikerült de remélem majd összejön! Ugyis csak nyáron lesz belőle vmi addig lesz időm kiprobálgatni ezeket!Kössz szépen!
a Rivera CUCCOK MARHA JÓK.MOST VAN EGY rIVERA M100-AM AMI UGYAN NEM HIGAIN DE MOCSKOS PROFI KIS CUCC.a triplax hangja az ultra csatin nekem nem jön be,sokkal többet vártam tőle,viszont az ENGL-t feltétlen próbáld ki!vagy ha a Knucklehead hangja tetszik azt is ki lehet néha fogni jó áron.vagy vegyél mesa recto-t hasonló karakter
Aha! hát a Marshallt már probáltam az tényleg nem az igazi,meg egyik haverom vett egy Peavey XXX-et:D és hát nemtom remélem, remélem az 5150es jobb leszMeg azt kiprobálom akkor az Engl-t.Igazság szerint nekem ilyen Rivera Knucklehead hang teccik :D csak az teljesen más árkategoria
hát abban annyi géjn van,hogy még a kamrába is rakhatsz belőle.ilyen jó kis száraz,éles ritmushangot lehet vele csinálni.arra mocsok jó ha zúzni akarsz!ha ebben a 200ezres kategóriában mozogsz akkor még az ENGL fireball fejet is megnézném.az is nagyon zúzda de teljesen más karakter.vagy egy Marshall jcm900 szériát,lehet az is bejön,nekem speciel nem,de abban is van sok gain
Őőő.
CE-20on én is gondolkodtam, de végülis amiatt nem vettem meg, mert mi a francnak nekem annyi féle chorus hangzás?
Fölösleges, egy fajta fasza hang azt szevasz, de a hangja megnyerő.
OD-20 nekem annyira nem szimpi...
Wah meg alap, valami faszányos!
Sokszor írtam már az ME-50ről de megteszem újra! Szóval torzítók között vannak ratyik, használhatóak, meg egy kettő nagyon jó.
Delay szar szerintem nagyon, zengetőből a mod nagyon fasza a spring nevetséges.
A Wah kurva jó benne.
Modulációs effektek középszintűek, használhatóak, de messze nem érik el a kispedálok minőségét. Szerettem az ME-50ben is a kórust, de amikor bekötöttem utána egy CH-1et ég és föld volt a különbség.
Nagyjából ennyi a lényeg, kérdezz még ha érdekel valami.
Nem akarom mindenáron lecserélni, de nem használom ki teljesen!!!
Az ME-50 nem "hagyományos" multi. Pont ezért keltette fel az érdeklődésemet. Ezt írták rá: "A kisvasút beköltözött egy dobozba és jól érzi ott magát!" Sok hangzás kell, de nem millió...
Egy-egy pedállal meg nem sokra mennék. Mert azért az elmentett beállításokat előhívni kényelmesebb, egyszerűbb és pontosabb!!!, mint állandóan számok közben az egy od-nak meg a többinek a potiját tekergetni hogy jólegyen...
Mindegyikből kéne több fajta (pl:od, dist, chorus, delay stb. stb.) De ennyiért akkor inkább ez. Vagy nem???
A hangja milyen?
De miért akarod ennyire lecserélni?
Ha meg csak ennyi effekt kell, akkor ne vegyél multit. Minek? A multi annak jó aki millió hangzást, effekt használ...
Egyébként meg jó a Boss ME-50, az árát nagyon megéri. Használtan esetleg meg tényleg nagyon jó.
KORG AX300G-t érdemes lecserélni BOSS ME-50-re???
Nem használom ki teljesen. elég lenne egy:
wah, od/dist., chorus, reverb/delay konfig. is...
A külön pedálok viszont drágák. Az erősítőm jó (csöves meg minden) úgyhogy nem kellenek a szimulációk.
Aki használt már ilyet az írjon pár sort róla. thx.
Hát a BF-2 egy régi klasszikus, tuti, hogy nagyon fasza hangja van.
A BF-3 meg sokkal modernebb cucc, rengeteg lehetőséggel, és valószínüleg nincs is olyan hangja mint a réginek.
BF-3at próbáltam, igaz nem túl alaposan, de egész jó hangja van.
A Whammy egy pitch shifter illetve egy harmonizer pedál.
A harmonizer funkcióval egy adott hangmagasságot tudsz az eredeti hanghoz keverni, így olyan mintha két gitár szólna, mondjuk tercben.
A pitch shifter részével meg föl vagy le, 1 vagy 2 oktávot tudsz ugrálni a pedállal.
Satriani rengeteget használja, pl Searching elején ahol a torzított gitár jön be nem sokkal utána.
Inkább azt írd le, hol és mivel akarod együtt használni az effektet. Szóval pl. házi demót csinálni jó minőségben, vagy a fej-ládád mellé akarsz valamit. Nekem van Live-om is meg AX300G-m is, de enélkül nem igazán lehet mit mondani a kérdésedre szerintem, mert lehet hogy a Live-ra kiadott 100k jobban is felhasználható lenne.
vagy lecseréljem LINE6 POD XT Live-ra???
nekem ami mindenképp kell: WAH- OD/Dist.-Chorus/Delay
kedvencek (és a játékom stílusai is): Incubus, Tool, Jamiroquai, Colorstar stb. stb. stb.
Na ennek függvényében valakinek valami tapasztalat?
nekem KORG AX300G -m van. Meg vagyok vele elégedve, de nem használom ki.
szerintetek jobban megérné vennem külön pedálokat?:
pl: Wah - OD/Dist. - Chorus/Delay
és ha igen akkor melyikből milyet?
létezik MIDI 5 pólus-USB csatlakozó is. De eg ybármilyen gagyi SB hangkártya is megteszi, max csak a Gameport supportot engedélyezed róla...
de ha csak az effektek miatt vennéd, akkor egyértelműen RP7, aV-Amp ugyen nem effekprockó, nem is ennek megfelelőek az effektjei, delay egész jó, reverb egy digihez képest használható, elég sokféle van benne, de pl a phaser az elég gyengusz (még jó, hogy van a small stone:)))
amit egészen jól tud viszont, az az erősítő és hangsugárzó szimuláció.
jaja, csak sajnos nekem semmiféle olyasmim nincs a gépben, amire rá tudnám csatlakoztatni midisen a vampet... úgyhogy ez a variácó ugrott, meg házi felvételre ugye ott lenne a PODxt usb-n keresztül... az az igazság, hogy van a digitech rp7ben pár effekt, ami mozgatná a fantáziámat, pölö a Whammy, amit ki szeretnék próbálni, nyilvánvalóan nem ugyanaz, mint a piros Whammy 40-50eért, de hogy legalább kiderítsem, hogy mennyire tudnám én használni ezt az effektet, meg ilyesmi... szóval nem hajtok elsősorban hangfalszimulációra meg ilyesmire, gyakorlásra kellene, de ha már veszek valami gyakorlót, akkor abban legyen olyasmi, ami a PODxtben nincs... Whammy, pitch shifter, meg ilyesmi, legalább próbaképpen... de persze még nem eldöntött, csak agyalok erőteljesen...:)
ha közbeszólhatok, nekem a kvázi-analóg kezelőfelület nagyon tetszik, illetve az, hogy MIDI-vel bármit meg tudsz csinálni vele. Az öt alapmód ( studio 1-2, live1-2-3), eléggé univerzálisan használhatóvá teszi. Nyílván az RP-7 inkább színpadra való, ott könnyebben kezelhető, expression, miegymás, ezt a V-Amp csak egy MIDI kontrollerrel tudja, de otthonra gyakorolni, esetleg home recordingra a MIDI miatt alkalmasabb. Hangilag nincs összehasonlítási alapom, úgyhogy nem mondok hülyeségeket, mindenestre egy RP200-hoz képest határozottan jobb.
Hali! Engem az érdekelne, hol érdemes POD XT-t venni? Külföldön? Esetleg tudtok vmi jó német boltot? Magyarban 100 rongy körül mozog, de amcsiban láttam 50 körül... Köszönöm!!!
Halihó... érdeklődnék, hogy szerintetek melyik cuccal járnék jobban... otthoni gyakorlásra kellene, nem kimondottan fellépésekre, meg egyébre... szóval: Digitech RP-7 vagy Behringer V-amp2? Köszi a válaszokat előre is...
Tehát a midi rá van dugva a számítógépre és a V-ampra is,a V-ampba füles van dugva,és a kimenete is rá van dugva az erősítőre?
És így nem búg?
És szól az erősítő is? Vagy csak a füles?
oksi, köszi.
én is meglepődtem. de amikor kihúzom a MIDI-t, akkor megszűnik a brumm, szóval szinte biztos, hogy ez a baj. majd még annyit próbálok ki mindjárt, hogy fejhallgatóval is búg-e. Elvileg nem búghat, mert a V-Amp tápja ugye nem földelt.
nem akarnék mot már többet költeni az itthoni gyakorlócuccra, szóval DI nem lesz egyelőre. inkább teszek egy kapcsolót ebbe a kis homemade ground lifter izémbe, amivel egyszerűen tudom kapcsolni a földelést...
Ha megkapja rendesen,és ez a kapcsolat FIX,akkor nem gond!
De ha véletlenül nincs meg a kapcsolat,és úgy van gáz,akkor lehet gond.
Én egy szakadásvizsgálóval azért ellenőrizném a földkapcsolatot.
Vagy a megoldás:di-box.
Mondom,elvileg a MIDI-n keresztül nem szabadna földhurkot kapnia,valamelyik MIDI interface nem földfüggetlen kialakítású.Vagy a V-amp,vagy ahova csatlakozik(hangkártya,vagy gameport)
Ha lesz midikábelem,akkor kipróbálom a dolgot én is!
olyat csináltam régebben, hogy egy rövidke hosszabbító, és a föld nincs bekötve, ez akkor kellett, amikor kölcönadtam a Marshallt a másik gitárosunknak, mert egy 1*12" Crate mellé elfért a plussz felület. még megvan valahol a cucc...
de ha gáz van, akkor nem lesz baj, ha a földet a gépen keresztül kapja az erősítő?
Hát igen,erre szokott lenni egy kis Ground Lift kapcsoló az erősítők hátulján.
Már amelyiknek.....
Ha a MIDI-n keresztül tutira megkapja a földelést,akkor nem lehet baj,ha a kombójét kiiktatod! Csak aztán el ne felejtsd visszatenni.Legegyszerűbb egy földelésmentes hosszabbítót használni,pl.
De elvileg a MIDI-n kereztül nem kaphatna földhurkot,hacsak valamelyik MIDI eszköz gyártó nem dolgozott szarul.Vagy a Behringer,vagy a gépen a MIDI-s kártya.
Vagy DI-Boxot kell használni!