Felteszem egy darab C-hangot nem akar 42 másodpercen át loop-olni... Azért a hossz és a bonyolultság nagyjából összefügg, kivéve Iggy Pop-nál, aki képes volt a Passenger-t majd' öt percre elnyújtani. De ugye az alap négy akkordos kört simán felvehette volna a 40 másodpercbe ő is.
meg tudod állítani 2 gyors lépéssel a loopot és újra el tudod indítani az alap kis ditto-nál + a loop hangerejét is tudod exp. pedállal szabályozni.
ha komolyabb kell, akkor nagyobb jamman 2 pedállál vagy boss rc kiegészítő pedállal.
egy haverom boss rc-ket használ kiegészítő kapcsolóval és komplett dalrészeket feljátszik 2 pedálra.
A looper pedálomat szerettem volna használni, de rájöttem, hogy ezt a következőt nem tudom megoldani vele ( TC Flashback - a 4 potis, 1 kapcsolós. Igaz, ez nem looper pedál, hanem egy delay aminek van looper funkciója is):
Egy szám verzéjét szeretném a looper-ral játszatni. Majd amikor a refrén jön, akkor a loopert megállítani. A refrént lejátszom élőben, majd ha befejeztem, akkor szeretném a verse-loopot újra elindítani.
A kérdésem: milyen legegyszerűbb/legolcsóbb loopert ajánlanátok, amelyik tud olyat, hogy egy loop-ot felveszel, elindítod, megállítod, majd újra elindítod, megállítod, újra elindítod stb.
Az gondolom, hogy ehhez azért legalább két kapcsoló kellene, hogy kényelmesen lehessen használni....
Készíttetnék kemény dobozt (flight case) pedálboardomnak. 80×40×10 hasznos belős mérettel. Profi cuccról van szó.
Ha több darab kerül rendelésre, akkor elég jó áron lehetne megkapni, gondoltam ez többünknek jól jöhet.
Ha vkit érdekel, akkor keressen meg a balazs.sellyei gmail-es címen.
Üdv
Sehonnan... az említett darab egy Bespeco hangerő vagy exp volt eredetileg.
Alin van 30$ körül, de én annyiért szoktam itthon lőni ócska / döglött komplett hápogókat.
Itt a nagy nyilvánosság előtt szeretnem EWR-nek megköszönni, hogy rendbe rakta és ellenőrizte a pedáljaimat! Külön köszönöm, hogy a Crybaby-met ambulánsan(!) true-bypass-osította, így megspórolt nekem egy utat!
sc.
ps. csak az zavar, hogy az ő crybaby-je szerintem jobban szólt ...
Akkor pontosítok. Torzítva használom és a szóló kiemelésnél még kicsit lehetne nagyobb a torzítás is, de a lényeg a hangerő. A JCM-800-on sem az effekt körbe volt dugva. A korai JCM-800-asokon ráadásul nem is volt. Márpedig a '80-as évek elején is megoldották valahogy gondolom.
Node azt JCM800-on próbálta... Effektkör nélkül tutira nem lesz olyan megoldás, ami csak a hangerőt növeli, a torzítást nem. De ki kell próbálni, mit tud az a Laney, fogalmam sincs, azoknak mekkora a headroom-ja, illetve azt sem tudjuk, hogy a delikvens tisztán vagy torzítva használja-e.
Effektkör nélkül elég esélytelen a történet így... De valami clean boost-ot valóban érdemes lehet kipróbálni. Az említett SHO mellett szóba jöhet az MXR MicroAmp-ja vagy az EHX LPB1, meg még kb. egymillió clean booster Ha érdekel, tudok ilyet csinálni neked, keress magánban.
Milyen pedált használjak szólókiemelésre a Laney AOR-omon? Amiket eddig próbáltam(Yamaha MBD-20M, BOSS OS-2, BOSS ME-50 multi) azok nem emelték a hangerőt, csak a torzítást növelték, hiába tekertem ki csutkára a level potit. Ugye az első szériás AOR-on nincs effektkör, ezért csak direktben tudom bedugni. A minap egy JCM-800-ason próbáltam 2 pedált, szintén direktbe kötve. Az egyik egy Ibanez DS10 volt, a másik meg egy Fulltone OCD. A DS10-nél csak jobban torzított, viszont az OCD látványosan megemelte a hangerőt. Tehát még tudtok ajánlani párat amit lehet rendesen használni? Az OCD kb 50 rugó és nem is biztos, hogy a megfelelő hangszín.
Előre is köszönöm a válaszokat!
(Ezt a Laney topicba is írtam, de hátha valaki azt nem olvassa)
Sziasztok! Nem volna valakinek egy használható kapcsrajz hangszóró (cab) szimulációra? A multimat erre cipelem, de erre luxus tartani. Vmi viszont kellene ami megmenti a bulit vonalban ha az alap motyóm elszáll - mint ahogy pár hete meg is történt.
Hello!
A TC Electronic G Major multin a parameter poti egy ilyen körbeforgatós végtelenített megoldás.
Nem jó most, mert össze vissza ugrálnak az értékei mozgatásnál. Erre megoldás lehet a hagyományos kontaktspray vagy ezek a potik teljesen máshogy működnek?
Tegnap haszbaltam egy MEL9-et basszussal. Nagyon erzekeny a pengetes erossegere, de kontrabasszus D-ig teljesen gyorsan trackingel. Az atszolasrol nem tudok nyilatkozni, olyan szar cucc volt (ICs JCM900, MB basszus), hogy semmi se szolt at semmin, csak a belesvodor hangu pergo :D (probazona 3-as terem)
A kompresszorpedáloknál általában nincs threshold beállításra poti.
Ott ennek az értéke fix, vagy a compression/sustain növelésével a threshold is mozdul lefelé?
Ha fix, akkor általában egy egészséges középértékre van belőve, vagy minimumra, hogy a legkisebb jelre is működik?
Az hát. De a 0404 bemenete szimmetrikus, nem? (1212-é az, onnan gondolom) Csinálj egy mono jack -> TRS jack kábelt. Egy kéteres árnyékolt kábel egyik ere megy a TRS tipre, másik a TRS ringjére. A monon a tipről jövő a tiphez, a ringről jövő viszont a shieldhez, és az árnyékot is csak itt kötöd be. Vagy DI box. A bypassnek ehhez semmi köze.
Hello!
Kísérletképpen bekötöttem a számítógépet (EMU0404PCI kártya) a gitárpedálok és a gitárkombó közé. Gondoltam kipróbálok 1-2 VST reverbet kombón.
Az a gond, hogy a gitárkombón a jel mellett egy annál hangosabb zúgás zaj is jelentkezik (kb közép frekvencián). Ha lehúzom a kébelről a kombót és rádugom a hifi erősítőt nincs zaj. Mi lehet szerintetek?
Következő a helyzet: Egy tonepados áramkört szeretnék beépíteni egy Boss házba és az eredeti kapcsolóval akarom kapcsolni az effektet (nem szeretnék 3PDTvel belerondítani,pusztán esztétikai szempont).
Ti hogyan oldanátok meg ezt a problémát?
Nem tudnám normálisan elmondani, de természetesen a MOD álláson, Level 0, Feedback 0, Level szint pedig 12 órától felfelé és torz hangon is műkszik, tisztán is.. Mármint jól.
Itt kísérletezgetek több chorussal, most pl.: Zakk-féle chorussal és többször használom a TC-t, mint az előbbit, csak persze a delay is kell. :)
Nem is hangzik annak. A chorus egy igen rövid delay (20-50ms), visszakeverve az eredeti jelhez, amit annyival dobnak még meg, hogy a delay ideje folyamatosan változik, amit egy LFO vezérel (0-10Hz körül). A te esetedben ez a moduláció hiányzik, gondolom így kevésbé "folyós", "bugyborékolós" a hang, inkább slap-back-szerű, de el tudom képzelni, hogy eléggé hasonlít egy chorus-hoz.