HANGMESTER.HU
 
 
 
 
 
E-mail cím:

Jelszó:
Emlékezz rám


A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁCIÓ

WEBÁRUHÁZ

PENGETŐS

BILLENTYŰS

FÚVÓS, VONÓS

ÜTŐS

EFFEKT/PROCESSZOR

ERŐSÍTŐ

FÜLDUGÓ/FEJHALLGATÓ

FÉNYTECHNIKA

HÚR

KOTTA

MIKROFON

KIGÉSZÍTŐ

HANGRENDSZER

KEVERŐ

AJÁNDÉK, KOBOLDOK

IRODA



A FÓRUM legfrissebb témái

Fotók, képek, GALÉRIA

2024. április 27

Offtopic

2024. április 25

Jónás Tamás (instrume

2024. április 25

***YAMAHA billentyűsök

2024. április 24

. : PRÓBATERMEK : .

2024. április 23

ADOK-VESZEK-CSERÉLEK

2024. április 20

***FENDER***

2024. április 11

***IBANEZ***

2024. április 06

?Hangszórót ?Ládába

2024. március 28

Vizelde

2024. március 25

JÁTÉKTECHNIKA

2024. március 21

Zenészeket, zenekart ke

2024. március 20

Csöves Gitárerősítő

2024. március 18

LINE6 - VARIAX

2024. március 16

In Memoriam...

2024. március 11

Gitáreffektek

2024. február 08

BÚÉK 2023 Karácsony

2024. január 15

*MARSHALL.hu KLUB *

2024. január 12

Akusztikus gitárok

2024. január 12

***GIBSON***

2024. január 11

Oktáv, nyak stb. beállít

2024. január 04

***Squier***

2024. január 02

***JACKSON***

2024. január 01

YAMAHA gitárok

2023. november 27

***SX gitárok***

2023. november 27

CORT GITÁROK

2023. november 13

A számítógép és a z

2023. november 10

ZENEELMÉLET

2023. november 08

GITÁRÉPÍTŐ - GITÁRF

2023. október 29

Videó & mp3 linkek

2023. október 29




HANGMESTER.HU AKCIÓ
HANGSZERUTALVÁNY 10000
HANGSZERUTALVÁNY 10000

HANGSZERUTALVÁNY 10000


Akciós ár:
10 000 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
HANGSZERUTALVÁNY 1000
HANGSZERUTALVÁNY 1000

HANGSZERUTALVÁNY 1000


Akciós ár:
1 000 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
HANGSZERUTALVÁNY 20000
HANGSZERUTALVÁNY 20000

HANGSZERUTALVÁNY 20000


Akciós ár:
20 000 Ft



hangszermagazin.hu

Technikai okok miatt a MAI NAPON a Campona-ban zárva vagyunk
2024. április 23.





hangszermagazin.hu

SZAKMAI BESZÁMOLÓ: MEGJELENT NAGY KRISZTA VIDEÓKLIPJE - CSAK A PÉNZ
2024. február 29.







Legfrissebb használt hangszerek:
SoundSation
84 900 Ft
Elektronika
75 000 Ft
Gretsch
219 000 Ft
Line6
65 000 Ft
Fender
245 000 Ft
Fender
160 000 Ft
Dean
160 000 Ft
Roland
105 000 Ft
Steinberg
99 990 Ft
Hughes&Kettner
23 000 Ft
Elektronika
23 500 Ft
Peavey
200 000 Ft
KARÁCSONY UTÁN ÚJRA KÉTSZERESÉRE BŐVÍTJÜK A HANGSZERBOLTOT
2023. december 24.
ITT A NOVEMBERI 10%-OS KEDVEZMÉNY KÓDJA! NYISD MEG A CIKKET!
2023. október 28.
Iskolakezdési KOTTA és HANGSZER AKCIÓ -10%
2023. szeptember 10.
A HANGMESTER.HU SZERVEZI A VILLON TRIÓ JUBILEUMI ERDÉLYI TURNÉJÁT
2023. április 19.

ZENEELMÉLET
ZENEELMÉLET

Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!

Témák


Snakepit2007-12-06 14:39 |  #2213
Ezért feszegettem a múltkor az akkordok kérdését.
Szerintem is sokkal ésszerűbb a dolog tisztában lenni azzal, higy "mitű zakatol a vonat". Érdemes bele energiát fektetni ez tény.
Válasz '' hozzászólására (#)

fuckezüguci 2007-12-06 14:38 |  #2212
Nézz meg régi pop-rock évkönyveket, lexikonokat
Válasz '' hozzászólására (#)

Kether2007-12-06 14:10 |  #2211
Ja, persze, de ez a világ legnagyobb kamuja, én is vettem egy akkordfüzetet még amikor azt sem tudtam, hogy mi az a gitár, aztán valami mittoménhányezer akkordot ír benne, de minden akkordot kapásból szorozz be 12-vel, mert ugye képesek voltak az összes hangra külön leírni őket... Így azért könnyedén össze lehet hozni párezer akkordot.
Válasz '' hozzászólására (#)

landmine2007-12-06 12:00 |  #2210
Ez az akkordoknál is így van, nem csak a skáláknál. Vannak ilyen könyvek, hogy 5-600 akkord, meg mittomén, mekkora marhaság
Ha tisztában vagyunk az akkordok felépítésével és a hangközfogásokkal, akkor bármit seperc alatt le lehet fogni.
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-12-06 11:32 |  #2209
Csak úgy eszembe jutott ez a faszi, mert a napokban láttam egy akkord és skálatáblázat zsebfüzetet. Rengetek adat volt bennük..szörnyű sok!
Még az akkordok oké, ha nem akarunk hirtelen kikeresni a gityón egy bonyolultabbat.
A skálafüzetben viszont szépen ki volt gyűjtve a létező összes variáció. Bámulatos, hogy ebbe energiát fektetnek...

Látva a skálerengeteget, azon tűnődtem, hogy mennyivel egyszerűbb megérteni (!) az alapelméletét a dolgoknak.
Válasz '' hozzászólására (#)

landmine2007-12-04 12:45 |  #2208
lehet, hogy bele-bele variálgat néha, annyira nem néztem végig, csak 1-1 strófát, azt is gitár nélkül

Havy9s 2007-12-04 11:42 |  #2207
Nem egészen értem. Feltételezem a refr az a lassú kiállós rész.
Abridge akkor az Im just a man kezdetü rész, az szerintem több akkordból áll. Vagy nem?

Havy9s 2007-12-04 11:29 |  #2206
Fogalmam sincs mi az a Davis-akkordos fogás.

landmine2007-12-04 07:47 |  #2205
ja és az am7-nél néha üres húrokat penget (mint am11), ill. a hm7-nél üveghangokat ugyanúgy a 7-es bundnál
Válasz '' hozzászólására (#)

landmine2007-12-04 07:45 |  #2204
Nem könnyű kihallani, annyira háttérben van a gitár...
verze: |Em7 |Am7 Hm7|
van ilyen bridge cucc: |am7 |Bbmaj| (refrén előtti felpörgés: dm11-ez a Davis-akkordos fogás, ha azt vágod)
refr: |em7 |Am7 Hm7| Am7 Hm7| Cmaj D7|
Válasz '' hozzászólására (#)

 2007-12-04 07:23 |  #2203
sztem keress rá hátha leírta már vki powertab -ba, vagy guitarpro -ba...

nekem be szokott jönni!
Válasz '' hozzászólására (#)

Havy9s 2007-12-03 21:24 |  #2202
Sziasztok. Fogalmam sincs melyik topikba kellene ezt írnom, Szóval Valaki nem tudja véletlenül, hogy a Raul Midon - State of Mind c. számának a refrénje milyen akkordokból áll? a verse hangneme E-moll gyanus de a refrénnel nem tudok mit kezdeni.

Itt a link, ha ez segít: http://www.youtube.com/watch?v=BTv24sSNXHc&feature=related

dub 2007-11-26 19:53 |  #2201
segitene"k,de.ehhez(is)hulye.vagyok...
Válasz '' hozzászólására (#)

suzi2007-11-26 19:31 |  #2200
Jaja...A többi agyatlan túlintellektualizált kérdést már kiizzadtam....többek kmözt a wikipédia segitségével...ez már sok..
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-26 19:29 |  #2199
Uhh..Ebből kell dogát írni?
Wikipédiát nézted?
Válasz '' hozzászólására (#)

suzi2007-11-26 19:09 |  #2198
Valaki segitsen már! Adott egy dolgozatkérdés:
Magyarázza el a beat-, pop-, rockzenei változatok sajátos karakterisztikumai kialakulásának es fennmaradásának a jelentőségét.
Aki érdemben tud ehhez hozzászolni, tegye meg a kedvemért! köszi

Gyöki 2007-11-20 16:19 |  #2197
köszönöm
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-20 11:57 |  #2196
oks, este leszek msn, mail közelben. de csak 7 után valszeg.
milyen ajándék? :)
Válasz '' hozzászólására (#)

Beetlejuice 2007-11-20 11:20 |  #2195
Ma dobok fel hozzád 5után ajándékot, meg megbeszéljük a hetet
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-20 11:01 |  #2194
helyes, mert jön Landmine és levágja a tököd :)
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-20 10:32 |  #2193
Eheh, hála a kvintkörnek én is kezdek leszokni róla. :D
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-20 10:29 |  #2192
zsír,
egy órát voltam egy tanárnál aki nekem rendbe rakta a gondolkodásom, azaz, mindíg az alaphanghoz kell viszonyítani, azóta könnyebben megértem és megjegyzem hogy mit mire és miért játszhatok.
Illetve hogy melyik skálában milyen hangok vannak....és nem mondom már azt hogy az e moll skálában gesz van :).....bassza meg, megint kimondtam :)
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-20 10:12 |  #2191
Abszolútli klír!
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-20 09:52 |  #2190
nincs mit, remélem segítettem, illetve most megtudtad miért azokat a dolgokat játszottam az A7-alapra amiket mondtam..és hoigy miért.
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-20 09:13 |  #2189
Hosszú, de legalább tiszta lesz mindenkinek. :)
Jó ez a fajta nézet, ezen még nem is filóztam! Köszi!
Válasz '' hozzászólására (#)

landmine2007-11-20 07:32 |  #2188
Kezd az alapokkal, ritmusok (egyes zeneiskolákban -pl külföldön- 1-2 évig erre van kihegyezve a hangsúly a gyerekeknél, nem hiába), aztán dúr és moll skála (7fokú, pentaton), hangközök, majd hármasok, ezek kötései különböző elvek szertint. Közben tanulj kisebb etüdöket, darabokat és próbáld meg kikeresgélni (elemezni) az eddigieket, próbáld tudatosan összehangolni a gyakorlattal. Pl. keresd ki, milyen skálákat használt a szerző, majd -amennyiben van erre affinitásod- próbálj egy hasonlót kreaálni. 1-2 fekvésben gyakorolhatsz improvizálást, no persze eleinte csak azért, hogy ismerkedj a skálaujjrendekkel, ezek összekötéseivel, apró dallamok létrehozásával. Lényeg, hogy kreatív légy, különben nehezen fog összehangolódni a dolog. Ja és érdemes keresni egy oktatót is
Válasz '' hozzászólására (#)

Beetlejuice 2007-11-20 07:08 |  #2187
Nemnem...csak "gce" hosszú lett:D....de velős, ahogy tőled megszoktam!
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-20 00:27 |  #2186
guitar pro nem jó elmélet megtanulásához, sok helytelen akkord és hang jellölés van benne. Nem is arra találták ki hogy elméletet tanulj belőle. csk egy térkép mi hol van a gitáron.
Legjobb ha tanárhoz mész, mert kontrolálja és javítja a rosszul megtanult dolgaid.
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-20 00:22 |  #2185
de geci hosszú lett. sebaj majd ha valamit elírtam lesz aki belejavítson kiegészítsen. tuti


dcsabi2007-11-20 00:19 |  #2184
illetve az hogy milyen felrakásban játszol egy akkordot - nos szokás akkordok segítségével dallamokat le játszani - általában az akkord fordítások felső hangjai adják a dallamot, így attól függően használhatod a kiterjesztéseket hogy milyen hagot szeretnél. Maradva a C domináns dúrnál, mivel basszerunk zongoránk játsza az alaphangot nekünk elég jeleznünk a terccel hogy dúr vagy moll és a szeptimmel hogy domináns vagy major. pl dominánsnál ez úgy áll össze hogy (bassz-c játszik )te meg ráteheted a az e b hangokat. Ezt bővítheted akárhogy, csinálhatsz belőle c9 c11 c13-at. És gyakorlatilag bármely skála hang kerülhet dallamhangként felülre az akkord fordításnál merthát egy c13 ( c e g b d f a )hangokból áll.
És ha tovább akarok menni akkor sok mindenre rá lehet jönni ebből hogy mi minden játszható egy C7 (9 11 13) akkordra
Mert ha sorba rendezed a fenti hangsort akkor megkapod a c mixolíd skálát ( c d e f g a b). Tehát azt kapásból játszhatod is. Arpeggiók: G moll ( g b d f), B (b d f) Bmaj7 (b d f a) C7 (c e g b) Em7b5 (e g b d)
vagy pentatonok: Am pent ( a c d e g) Dmpent (d f g a c) Gm pent ( g b c d f)
Azt kell csak nézned hogy amiket fennt említek arpeggiók milyen hangokat tartalmaznak és azok hogy viszonyulnak az alaphanghoz. PL egy Em7b5-nél játszod az e g b d hangok terc kvint szeptim és nóna lesz. Szóval ha más játszik neked egy alaphangot te ráfogsz egy Em7b5-öt akkor mit fogsz hallani?.....igen jól tippeltél egy C9-et :)
bármilyen felrakást használhatsz csak az akkord ne veszítse el funkcióját.
Szóval lennti kérdésedre válaszolva :)) a A3D2G0H1 játszhatod bármely fekvésben akár
---------------------
--1--5--8------------
--0--5--9------------
--2--5-10------------
--3--3-10------------
---------------------
mivel c az alaphang és egy tercet meg kvintet azaz e és g hangokat játszol mellé ez egy c dúr lesz...minegy melyik hang lesz alul középen vagy felül. a zongorán is bárhol lefogod ezt a három hangot c dúr lesz. Egyszerűen hangszerelési indokai is lehetnek melyik akkordfordítást használod ( fennt említett dallam lejátszási ok) vagy akár az akkord hangulata is változik a felrakás miatt.
Pl Eric Johnson és Brian may is nyilatkozott arról hogy szívesen használják úgy hogy van egy alaphang felette a kvint és oktávval feljebb lévő tercet játszik. MEgvan a három hang, adott egy dúr akkord. Ezzel a felrakással nagyon nyitott légies hangzást kapsz. (tab lejjebbÖ, ha meg mondjuk a kvint lesz alul majd alap és terc azaz g c e akkor ez sötétebb darkosabb hangzást eredményez
--------
-5------
--------
-5---5--
-3---3--
-----3--

Válasz '' hozzászólására (#)

Gyöki 2007-11-20 00:01 |  #2183
Uraim! Elégéé sokat értelmetlenkedek itt magamban, de nem szégyenlem, szval az van h én GuitarPro-n 4 évig vegetáltam, és nemrég rávettem magam ,hogy elmenjek a városban egy gitártanárhoz. Az az érzésem van (remélem tévedek) ,hogy nem a lehető legjobb ajtót választottam az elmélet elsajátításához. Ezúton szeretném kérni véleményüket arról ,hogy az elméleti alapoktól kezdve, így nagyjából vázlatosan milyen tematikát javasolnának az elmélet gyakorlatba ültetéséhez?? remélem érthetően fejeztem ki magam. Thnks!!

dcsabi2007-11-19 23:48 |  #2182
bármilyen felrakásban használhatod, a lényeg hogy hallható legyen a harmónia funkciója.........pl ha akarsz játszani egy C11-et ami c e g b d f akkor pl nem kell lefognod minden hangot mivel a basszusgitár hozza az alaphangot -így ki is hagyhatsz hangokat pl az alaphangot mert hát basszeros játsza, vagy a kvintet mert úgysincs funkciója ha nem alterálod. Szóval ha c alaphangra lefogsz egy Gm7-et (g b d f) akkor egy C11-et fogsz hallani.
Vagy pl C13-nál c alaphangra elég ha játszod a 7 3 13 fokokat.azaz b e a hangokat, hallani fogod hogy a c hanghoz viszonyitva a lefogott hangok C13 ként szólnak.
ha nincs basszer akkor magad is befogdoshatod az alaphangot hogy rávezesd a fület hogy épp hol jársz hangnemben.
remélem normálisan írtam mert iszonyat kóma vagyok
Válasz '' hozzászólására (#)

Kether2007-11-19 22:20 |  #2181
Ebben az a durva, hogy ez a faszi diplomás jazzgitáros. Na jó, az igaz, hogy nem kértem el a diplomáját, hogy meglessem.
Megkérdezte, hogy megvan-e a Joe Pass Chords...
Én mondtam, hogy ja.
Ő meg mondta, hogy remek, akkor a következő órára tanuljam meg az akkordokat. :DDD
Na mindegy, ne tépkedjük tovább a fájó sebeket!
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-19 22:17 |  #2180
Hehe. Ezzel az erővel mindenki lehetne tanár. Letöltöm e netről, bekarikázom, hogy ezt meg ezt tanuld meg, mert jövő órára kikérdezem! Ezerőt lesz, találkozunk jövő héten!
Válasz '' hozzászólására (#)

Kether2007-11-19 22:07 |  #2179
Jártam egyszer egy tanárnál, akinek az volt a fantasztikus ötlete, hogy bemagoltatott velem egymillió akkordot... De csak úgy, semmi körítés nélkül, nuku zenei összefüggések meg miegymás. És aztán a következő órán meg kikérdezte kegyetlenül csak úgy, hogy megnevezte az akkordot és én fogjam le XY fekvésben... Az ilyen nem kellene, hogy tanítson... Na mindegy, túléltem ezt a traumát, nem is jártam hozzá sokáig. Na ezt csak úgy leírtam.

Kether2007-11-19 22:00 |  #2178
Amúgy szerintem teljesen szabadon dönteheted el, hogy mit hogyan fogsz. A jól bevált fogások csak azért terjedtek el, mert azok viszonylag egyszerűek, biztonságosan jól szólnak... Ha viszont már tudod az elméletet, hogy hogyan is épül fel egy-egy akkord, akkor már rajtad áll, hogy hol és miképpen fogod le. Mindenkinek másmilyen az ízlése, meg mindenkinek más a kényelmes, szóval ezzel aztán igazán lehet kísérletezni. Ez az én véleményem.
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-19 22:00 |  #2177
Nem vaze.
Ha én komolyan kérdezősködök ne vicceskedjél! Tudom hol laksz!
Hajde pricsaj!
Válasz '' hozzászólására (#)

Kether2007-11-19 21:57 |  #2176
Há nem veszed észre, hogy hülyülök?
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-19 21:55 |  #2175
Jóvanno...javítottam. :)

Egy Cmaj7#11-et hogy építenél fel a gityón?
Tele van a net lefoghatatlan marhaságokkal azért kérdezem, hogy van-e valami szabályféle. Pl. Melyik hangból legyen benne több? Basszushangok mik legyenek? Magyarán a gyakorlati alkalmazását próbálnám feszegetni, hogy egy triviális példánál maradjak a Cdúr miért A3D2G0H1e1?
Na most ezt találtam ki. :D
Válasz '' hozzászólására (#)

Kether2007-11-19 21:52 |  #2174
Elég ha a kotta ismeri Lucia-t...
Válasz '' hozzászólására (#)

józsi2007-11-19 21:51 |  #2173
Paco de Lucia sem ismeri a kottát !!!!
Válasz '' hozzászólására (#)

Kether2007-11-19 21:43 |  #2172
Erre nagyon figyelj! Nem szabad összevissza keverni, mert akkor nem lesz jó! Nem is értem, hogy hogy kérdezhettél ilyen butát! Mindig úgy kell, hogy alap+terc+kvint+szeptim+esetleg egyéb hangok...
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-19 21:38 |  #2171
Bocsánat, CEGHD helyesen.
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-19 21:24 |  #2170
Van valami szabály az akkordok felépítésére vonatkozóan?
Teszemazt adott egy Cmaj9 akkord ugye CEGD (vagy CDEG). Na most mi dönti el, hogy hogyan fogjuk le, mert kapásból találtam a gitáron belőle három fajtát, csak egy pozícióban.
Amelyik tetszik vagy mi?

Snakepit2007-11-14 14:47 |  #2169
Idézet a Sabatella könyvből:

"Néhányan nem is akarják tudni, mitől zene a zene, mint ahogy egy kolbász eredetét sem mindig érdemes firtatni. De én őszintén hiszem, hogy a zene élvezeti értékét majdnem mindig növeli, ha értjük is azt."
Válasz '' hozzászólására (#)

- 2007-11-14 09:53 |  #2168
Látszik hogy SB kolléga nálam tanulta az elméletet.)))
Köszönöm, magam sem mondhattam volna jobban.
És egyben elnézést tényleg oda kellett volna írnom hogy dór és eol
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-14 09:29 |  #2167
Én is.
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-14 07:58 |  #2166
értem már, köszi
Válasz '' hozzászólására (#)

landmine2007-11-14 07:16 |  #2165
(bár azért a melodikus fokoknak már vannak elterjedt neveik, csak még konkretizálva nincs, pedig nem ártana már)
Válasz '' hozzászólására (#)

SB2007-11-14 00:01 |  #2164
A 6 és 6b (színezőhangként 13 illetve 13b) = nagy szext illetve kis szext.
Ez az 1 hang különbözteti meg egymástól a dór és a természetes moll(eol) skálát. A 6b/13b szomorkásabb hangulat, ha megfigyeled a Miki a kiséret válozásával is utalt arra, hogy dórból átmegy mollba(eol).
A nagy római számok fokokat jelölnek, az összhangzatos IV az az összhangzatos moll negyedik foka. Mivel az összhangzatos és melodikus moll fokoknak nincs külön görög neve mint a sima dúr módusz modálisoknak ezért a legtöbbször így hivatkozunk rájuk.

dcsabi2007-11-13 23:22 |  #2163
hülye a kérdés de nem tudom : mi az a 6 ill 6b?
és az összhangzatos IV?
Hogy kell ezt érteni?
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-13 23:17 |  #2162
küldtem
Válasz '' hozzászólására (#)

- 2007-11-13 23:05 |  #2161
Egy másfajta groovrera Összhangzatos IV hangjaival. Szintén építkezik

- 2007-11-13 23:03 |  #2160
Na ez is jó építkezés szempontjából, itt egy melódikus IV hangjait használom kizárólag de most nem is ez az érdekes szintén egy harmónia (majdnem)

- 2007-11-13 22:59 |  #2159
Bocsánat már csak beszélni (ill. írni és fogalmazni felejtettem el). Kicsit fáradt vagyok már így estére....

- 2007-11-13 22:57 |  #2158
Na találtam valamit. Ez nem pont az de majdnem: Itt egy harmóniára a két leggyakrabban használt moll skálát használom, bemutatva a kettő közötti hangzásbeli különbséget. 6 ill 6b. De azért ebben is (természetesen) épitkezik és egymásból következnek a dolgok.

Snakepit2007-11-13 22:54 |  #2157
Az nagyon jó lenne!
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-13 22:53 |  #2156
Nevem alatt.
Válasz '' hozzászólására (#)

- 2007-11-13 22:51 |  #2155
Nagyon szívesen de sajnos egy kis baleset történt a gépemmel. A táp lekönyökölt (5 évet ment) és csodával határos módon nem tett olyan kárt amivel leállt volna a gépem DE: két vinyót használok az egyik a netes (ez a mostani) a másik amin dolgozom és azon nincs net. A "baleset után" elállítódott minden és a hangkártyám leállt. Még garanciális elvittem hát d ekiderült hogy a hangkártyának semmi baja. Az alaplappal van valami gond. A saját hangkártyáját látja de a másikat nem. Egyenlőre most nem tudok itthon felvenni és még nem tudom hol és ki fogja nekem megcsinálni. Lehget hogy új alaplap kell? MIndegy de van több oktató felvételem azok között keresgélek és ha találok valamit ami ide vág akkor felteszem a honlapomra és itt közzé teszem a linket ok?
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-13 22:47 |  #2154
én szívesen vennék egy példát tőled is :) tuti tanulságos lenne
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-13 22:46 |  #2153
mi a címed?
Válasz '' hozzászólására (#)

- 2007-11-13 22:44 |  #2152
Uraim,részemről a szerencse!

Snakepit2007-11-13 22:34 |  #2151
Köszönöm, válaszoltam! :)
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-13 22:27 |  #2150
Cserélünk?
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-13 22:22 |  #2149
köszönöm
Válasz '' hozzászólására (#)

- 2007-11-13 22:09 |  #2148
Igen, elküldtem az e-mailt.

Üdv.: Miki
Válasz '' hozzászólására (#)

é.szabi 2007-11-13 21:28 |  #2147
küldtem mailt
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-13 21:22 |  #2146
enyimet is véleményezheted ha van idő és kedv
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-13 21:22 |  #2145
enyimet is véleményezheted ha van idő és kedv
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-13 21:20 |  #2144
hát lehet a nagy hévben picit feltoltam a cisz hangot, de az akkord hang erőssen:)
sokat pentatonozom benne...pl "A" moll, fisz moll, h moll, pentatonok
van benne "A" mixolíd skála, "A" egész és fél-egész skála + van egy Em7 arpeggió
Asszem ennyi
lehetne benne líd skála szűkített 7 fokkal, de az most kimaradt, amúgy kurva jól szól az a skála
Van benne pici Daczi de az nem ott van :) tőle egy "A" moll (blues) pentaton figurát használtam, dehát belém"verte" rendesen én meg szeretem
az a futam egy mixolíd ha jól hallom
Válasz '' hozzászólására (#)

- 2007-11-13 21:17 |  #2143
Nekem a zene személyes dolog, de Te döntöd el, felteszed avagy sem. Semmi rosszat sem írtam, csak őszintén leírtam a véleményemet.
Válasz '' hozzászólására (#)

- 2007-11-13 21:15 |  #2142
Elküldtem a levelet.
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-13 21:11 |  #2141
Jobb lesz mélben...Rosszat sejtek...
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-13 21:09 |  #2140
Pakoltál bele nem gyengén dolgokat.
Jó pörgős lett egyébként. Néhol picit sok nekem a kilépkedősdi, de ugyanakkor nagyon be is jön. Nemtom, majd meg szokom. 0:41-0:44-ig az én fülem aszongya, hogy hamis.
A második rész az összességében jobban tetszik.
1:19-től 1:23-ig van egy futam ami nagyon tetszik (be is tettem egy Daczi CD-t ennek hatására
). Azt majd megoszhatnád velem.
Pár szót írhatnál, hogy miket használtál erre a harmóniára.
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-13 21:02 |  #2139
jaja, minden jó ha le lehet belőle szűrni tanulságod, és nem csak szőrözés.

landmine2007-11-13 21:01 |  #2138
szerintem ide is írhatnád, mindenki okulására, főleg ha már említetted, hogy ollózza be ide!
Válasz '' hozzászólására (#)

landmine2007-11-13 20:58 |  #2137
szerintem ez is faja!
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-13 20:55 |  #2136
Nevem alatt.
Köszi!
Válasz '' hozzászólására (#)

- 2007-11-13 20:50 |  #2135
Na meghallgattam a felvételt. Inkább személyes e-mailben részletezném ha megengeded a véleményemet. Íred meg hova küldhetem.
Válasz '' hozzászólására (#)

é.szabi 2007-11-13 20:34 |  #2134
ok
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-13 20:32 |  #2133
milyen az enyim?
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-13 20:26 |  #2132
Mivel ez nem egy kifforott téma, néhol észrevehető egy kis bénázás, de ritmikailag teljesen rendben van szerintem.
Ha van rá lehetőséged tolj az alapra te is valamit. :)
Válasz '' hozzászólására (#)

é.szabi 2007-11-13 20:17 |  #2131
ritmikailag kell rendbe tenned magad
egy szóló attól kell életre... mindegy hogy mit játszol pentatont vagy alterálhatsz is de a time az legyen a legyfontosabb..
én sokszor úgy hallottam hogy nem is veszed figyelembe a zenei alapot csak úgy játszol a vak világba
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-13 18:37 |  #2130
2 baromkodás az a7 alapra csak mert ráértem :)

Snakepit2007-11-13 18:04 |  #2129
Remélem Pista bá" nem haragszik meg. :)
Válasz '' hozzászólására (#)

dcsabi2007-11-13 17:28 |  #2128
elkérhetem a backing tracket?
Válasz '' hozzászólására (#)

frettila 2007-11-13 16:00 |  #2127
Kis könyvajánló (gúglizás közben találtam): http://www.questionsink.com/PDFs/BMT/BMT1&2

Snakepit2007-11-13 10:51 |  #2126
E lett vóna a cél! Köszi!
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-13 10:51 |  #2125
Okés. Majd hamisan és összevissza fogok játszani, úgy legalább mindenki rám figyel és nagy hatást fogok kiváltani az emberekből.
Válasz '' hozzászólására (#)

tupu 2007-11-13 10:34 |  #2124
Nekem tetszik változatos a hangulata, pont a meglepő félhangok miatt
Válasz '' hozzászólására (#)

landmine2007-11-13 10:34 |  #2123
kavirnáyssz rá össze-vissza, az elég szokatlan lesz
(persze csak viccöltem)
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-13 10:30 |  #2122
Nem érdekesebbé, hanem különlegessé, szokatlanná.
Mixolíd alatt egy sima E mix hangsort értesz vagy figcsit?
A színező átmenő hangokkal még gondban vagyok, mert egyelőre nem jön csípőből a dolog. A bontásokon még el kell filóznom.
Köszi!
Válasz '' hozzászólására (#)

landmine2007-11-13 10:15 |  #2121
Hát egy ilyesmi alapot nem tudom, kellene-e érdekesebbé tenni sztem ez így bőven jó. Bár stílusilag lehet vele játszadozni, kicsit funk-osabbra, stb. De ha erre utazol, akkor több mixolíd, több színező-átmenőhang, pár bontás, ilyenek. Ritmikailag elég változatos.
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-13 09:14 |  #2120
Majd felrakom. Akinek van kedve játszhatna majd rá témákat.
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-13 09:13 |  #2119
Köszi a reakciót!
Az "érkezéseket" megpróbálom akkor átértékelni.
Most nem ugrik be, hogy mit toltam 0:22-nél, de majd este megsasolom.
Nagyjából meg van írva a szóló, de túlnyomórészt hirtelen ötletekből áll. Túl sokat nem filóztam rajta. Ami tetszett és úgy gondoltam, hogy mehet, azt belenyomtam.
Ha van még ötleted, hogy mivel lehetne még különlegessé tenni azt megköszönném.
Örülök, hogy tetszett a barátnődnek, üdv neki! :)
Válasz '' hozzászólására (#)

tupu 2007-11-13 08:13 |  #2118
Fel tudnád tenni szóló nélkül is? A ritmusgitárt nem hallom jól, és nem tudom előre hozni a mixből.
Válasz '' hozzászólására (#)

landmine2007-11-13 07:19 |  #2117
nekem tetszik, pár észrevétel:
-próbálhatnál nem csak alaphangra megérkezni, az feldobná (terc, szeptim, nóna, stb)
-A7-re nem illik a fríg (0:22), gondolom ez alterált akart lenni, csak nem stimm a 4.fok
amúgy ezt megírtad?
(barátném itt tornázik épp, aszongy, milyen jó ez a szám)
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-13 00:31 |  #2116
Az alap egyébként Alapi oktató DVD-jén lévő található.
Válasz '' hozzászólására (#)

Snakepit2007-11-13 00:27 |  #2115
Miki!
Erről lenne szó.

Nyomtam rá ezt-azt, véleményezd légyszi (meg aki akarja):)!
Köszi!
Válasz '' hozzászólására (#)

é.szabi 2007-11-12 21:54 |  #2114
ez így van, ahogy a Miki elvtárs mondja ! vagy mester..
ha érti az ember a dolgokat az még nem jelenti azt hogy tudja használni
Válasz '' hozzászólására (#)



Témák


 
VÁSÁRLÁSI INFO

A HANGMESTER.HU oldalain található anyagok a HANGMESTER-Online Kft. írásbeli engedélye nélkül nem használhatók fel!

HANGMESTER.HU Ügyfélszolgálat: hangmester@hangmester.hu
© Copyright 2003-2024 HANGMESTER.HU .:. Minden jog fenntartva.
. : A tévedés és az árváltoztatás jogát fenntartjuk! . :
A weboldalon feltüntetett árak csak internetes megrendelés esetén érvényesek
és kizárólag aktuális készletünk erejéig, melyről visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat/érdeklődőinket.
Minden weboldalunkon leadott rendelés csak akkor tekinthető visszaigazolt megrendelésnek, ha kollégánk e-mailen egyértelműen megerősíti,
hogy az adott termékből van jelenleg készketen általunk megvásárolt és bevételezett modell.
Weboldalunkon feltűntetett árak nem számítanak árajánlattételnek.

CAMPONA HANGSZERBOLT (1222 Nagytétényi út 37. Földszint, POSTA és GYÓGYSZERTÁR között)
NYITVA MINDENNAP (vasárnap is!) 11:00 - 19:00 | +36-20-323-0641 | hangmester@hangmester.hu