A billentyűzet szempontjából mindenképpen sokkal jobb a Roland, sőt a hangszínek és a dobszettek is modernebbek, jobban szólnak, de sajnos nem nagyon lehet belenyúlni semmibe (sem a stílusokba, sem a midikbe). A Yamahát nem ismerem, így nem tudok véleményt formálni róla, de azt tudom, hogy lehet vele szerkeszteni a stílusokat ás át lehet szerkeszteni valamennyire a midiket is. Na meg ott vannak még a multipadok stb...
A PSR-1100 32 hang polifóniával használható, az összesen közel 700 hangszínnel rendelkezik, ebben benne foglaltatik a 480 XG hangszín is és a 16 dobkészlet.
Azért a yami 1100 egy kicsit elavult szerkezet az exr-7 hez képest!
Az exr-5 sem tud annyit mint a 7 . Eleve a bill. Akkor, a 7-be csak áthúzod a stíleket usb-n keresztül, persze benne van a floppy is. 5 db azonnali áthangszerelés ? lásd cover funkció stb..De hát kinek mi.
Egy egészen új fejlesztés, amit akkoriban csak a 7-7s be tettek bele! Az E-50 ben is az exr-5 klavcsija van.Én mind a mai napig nyomom vele a zenekarban, nem lehet elnyűni!
egyvalamit nem értek.
azt írják hogy az exr7 és a 7s között a különbség hogy a memória 4mb ra nőtt (ebből 2.5MB-ot használnak fel az előre betöltött stílus/dal adatok)
akkor ebben is 1,5 mega marad vagy akkor a sima s nélküliben nincs is memó?
Köztudott, hogy én egyáltalán nem vagyok Yamaha párti, de most mégis azt kell, hogy mondjam, hogy a PSR-1100 sokkal jobb, mint az EXR-7. (Ezt úgy mondom, hogy 4 és fél évig volt egy EXR5-öm)
akkor hogy jobban tudjam hova tenni szerintetek
psr 1100 és az exr 7 hogy viszonyúl egymástól
a hangot ne nézzük csak a többit ert az kinek mi a jó hangú.
tudásra?
Ezeken a szinteken ugyanúgy tudom használni a 8 sáv kiséretet mind original mind variation módba, csak közvetlenül a kezelőpanelról nem érhtő el, sajna ez Roland "átok".
Nem lehet áthangszerelni a midi-ket (leszámítva a COVER funkciót, de ahogy Kecsi bá' is írta, az egy kalap ****).
A szerkesztés abban kimerül, hogy újra lehet venni a midi-sávokat, de persze mindenféle quantálás vagy egyéb funkció nélkül, csak úgy a la natúr...
Azért azt nem nevezném plusz két variációnak a mai hangszerek ismeretében, hogy ki lehet kapcsolni a meglevő kettőből még 1-2 sávot ugyanúgy az Exr-ben sem ...
A cover meg egy kalap s...ze. Sambát rock készlettel, Discot analóggal... pff
Azért ezt a 99 midi csak elméletileg(logikailag)ennyi.
Mert ugye egy 1,44-es floppy-n "átlag" midiből csak kb. 20-25 fér el,az 1,5 mb flash-re sem tudsz többet rakni, főleg ha egy-két stilt is teszel mellé.
mert a exr7 nek asszem 1,5 mb van amibe 99 stylus és 99 midi tehető, a variációt nem tudom 1 tuti van de lehet hogy eldugva van még.
ha lenne egy magyar leírásom az exr 7 ről az lenne a király. nincs véletlen valakinek?
A VA-3-nak nincs olyan flash memóriája,mint az EXR szériának.Ebbe csak 1 stilust lehet egyszerre betölteni, az is törlődik ha kikapcsolod a gépet. Mindig lemezről hívja be a stileket, csak azt lehet menteni "user program"-ba hogy mi az amit betöltsön.Midiket sem tárol,egy midet lehet betölteni a szerkesztőjébe.Kikapcsoláskor ez is törlődik.
4 varációt a VA-3 is tudja ,csak itt egy kicsit körülményesebb elérni mint pl. KORG iS 40-nél.Kezelő felületen közvetlenül csak 2 variáció érhetó el (original;variation).
mert a va3-ban nincs memória?
nekem az exr 7-ben a kijelző nem tetszik (tudom nem az a lényeg)meg nem tudom mennyire viszi a midiket és a stílusokat
a va3 ban is egy variáció van ? lehet bele tenni -memóriába stylet és midit és ha igen mennyit?
e kettő közt vaccilálok, és nem tudok dönteni .
bár ha valamelyiket ki tudnám próbálni az jó lenne.
Persze, hogy megteheted! Összesen 128-at menthetsz el a USER-ek közé, ha egy performance-ot több beállítással akarsz elmenteni, akkor célszerű átnevezni őket, hogy megtudd különböztetni később, eztán akár egymás mellé is mentheted őket, hiszen a mentés helyét is meghatározhatod (az átnevezés után lehet le-fel görgetni, hogy melyik gyári performance helyére kerüljön az új).
A pendrive-ra való exportálás igazából inkább csak biztonsági mentésként szolgál hasznosan.
Üdv mindenkinek!Pallasj, nekem egy ilyen (VA-3)szintim van.Nem egy profi vendéglátós gép ,de azért lehet vele dolgozni, akár vendéglátóban is.Az EXR-7-nek nagy előnye a 76 billentyű és a belső memória,meg ugye azért az EXR újabb széria.
Sziasztok mindenkinek,helló beejay,hallottam az új techno-s
stíledet,minden elismerésem igenkaraj!
Bár kissé távol áll tőlem ez a téma,korban is kicsit beljebb
vagyok,na de azé a filhallásom tartja magát.gratula
Egy kérdésecském lenne az user performancekkal,kapcsolatban:
-Mondjuk a latin rockot el szeretném menteni,két vagy három
beállításban,különböző performance-ként,megtehetem-e ezt,hova kell mentenem,az USB penre esetleg?Remélem értelmes
voltam,válaszolj légyszíves ha lenne rá időd,nagyon köszi!
A Yamaha PSR S700 úgy látom kifutó típus, de egy-két helyen még vannak belőle utolsó darabok. Igaz közben megjelent az utódja az S710, sajnos azonban ára elég húzós... A végén lehet, hogy mégis Roland E50-est veszek, találtam egy alig használtat kedvező áron. Persze a Korg PA500-as is mozgatja a fantáziám... Megfogadom a tanácsodat, és csütörtökön kipróbálom valamennyit!
szia Beejay!
aztĂĄn laza csuklĂłval prĂłbĂĄlgattad?nekem ma nincs kedvem dobolniegĂŠszsĂŠges kellemes izom lĂĄzam van.de dĂŠlutĂĄn zsĂĄkolok egy jĂłt lazulĂĄs kĂŠppen!!majd meg hallgatom az Ăşj stiledet!!
egyĂŠbkĂŠnt jĂłl a beĂĄllĂtĂĄs itthon is!!mĂŠg egyszer kĂśszi!!!
abban igaza van Beejay Janinak! hogy ha valaki nĂĄla meghallgatja a GW-t
hĂĄt azt hiszem az meggyĹzĹ tud lenni!!legalĂĄbb is aki GW barĂĄt vagy tulaj akar lenni!!
tesĂłdnak nem lett izom lĂĄza?
Ăźdv... neked ĂŠs a Rolandosoknak is!!
Megint próbálgattam a stílusszerkesztőt.
Ez lett belőle...
Bár még nincs kész, hiányoznak a pörgetések, az intrók és a befejezések, ja és még csak két variáció van meg teljesen... Ma már nem folytatom, majd csak holnap, de gondoltam megosztom veletek, hogy eddig milyen, ezért feljátszottam vele egy kis demót. Elég technós lesz majd, nem is valószínű, hogy buliban használni fogom, csak itthon a magam szórakoztatására...
Kösz beejay barátom!Megint sikerült,megnyugtatnod,tudod az
ember egy új hangszernél mindig gyanakvó,hibákat keres,főleg
ha egy ilyen váltásról van szó,mint a Yamaha-Roland,biztos
lesznek még észrevételeim,ne haragudj ha megint hozzád
fordulok,helló,szia,megyek kutakodni a gévébe!
Tudom, hogy mire gondolsz. Néhány stílusnál (főleg lassúknál) van olyan kíséret, ami csak akkordváltásnál szólal meg, illetve azokon a hangokon, amiket lefogsz (a pontos neve most nem jut eszembe ennek a jelenségnek) és ha nem pontosan váltasz akkordot (ütemváltáskor), illetve nem egyszerre fogod le a harmónia hangjait (pl. felengedésnél nem egyszerre emeled az ujjaid, akkor elég össze-vissza tud szólni, ha zavar a dolog, akkor érdemes ezt a kíséretet lejjebb halkítani (vagy lenémítani) a PART VIEW menüben.
Sziasztok!
Piercarlo Nekem van Roland E50 és egy Yamaha PSR s700 ugyan annyiba kerül mind a két hangszer. Korg-ot azt nem tudom de mindenféleképpen hallgasd meg mind két hangszert mielőtt választasz.
Üdv.: Csaba
Sziasztok,mindenkinek,nagyon szia beejay!
Kösz,hogy megnyugtattál,de lenne még egy regi-új kérdésem,
múltkor erre nem reagáltál,kíváncsi lennék a Te véleményedre is!Konkretice arról lenne szó,hogy egy-két stílusnál,latinnál
és jazznél vettem észre/inkább a lassúbb,húzósabb témáknál/,
Hogy mintha késnének az akkordok,olyan darabosan vált,és talán a gitárhang kerül előtérbe ha jól hallom,olyan mintha
a stílus lejátszásánál az akkordváltásnál leütnél egy akkordot az upper-partnál pluszba!Remélem eléggé érthetően
fogalmaztam,légyszíves ha van kedved,vagy időd szóljál hozzá,nem olyan nagy probléma különben,együtt lehet vele
élni,de mégis,minden érdekel a hangszerrel kapcsolatban!
Köszönet!
Sziasztok Urak!
Általában elolvasom az összes véleményt, tapasztalatcserét és bejegyzést, azonban most én is gyarapítanám ezt a sort, mégpedig Roland ügyben. Amióta a zene központi tényezővé vált számomra, azóta csak Rolandjaim voltak/vannak. Bár ezzel nem a többi gyártót érdemtelenítem; vagy marasztalom el, hanem egyszerűen nekem ez a márka vált be. Persze a Yamaha piszkosul jó zongorákat és vintage-eket készített eddig, ugyan a "közelmúlt" már kiesett nálam. De ha egyszer a Rolandot leváltom, akkor biztos Yamaha fan leszek.
Visszatérve a Rolandokhoz; nekem még nem volt olyan hangszerem, ami alapból megringatott volna. Kezdve a D20-al, vagy az U/JV széria tagjaival, de mondhatnám a már felnőtt korba lépett A90-et is. Illetve, talán ez így is van rendben, hogy a hangszerek megszólalásukban egyediek is lehetnek, hiszen az szakmailag elég értéktelenné tehetne jó pár zenei anyagot, hogyha mindegyikből teljesen ugyanazok a karakterű hangszínek szólalnának meg (szerintem). Vagyis nem pont értéktelenné, de az egyéniséget, mint olyat, nem csupán egy/a játékmód határoz meg. Elég, ha csak a gitárosokat nézzük. Ott sem nagyon találni két egyforma sound-ot, ami egyben védjegy is.
Én nem használok kíséret-automatikás kivitelt, de gondolom egy megfelelő árkategória és egy ezen belüli elfogadhatóbb (felhasználhatóbb) típus sem okozhat más fajta tapasztalatokat. Akármelyik ország szerelte össze, az alapok még Japán tervekben fekszenek. De még mielőtt valaki a dobozhangzást, vagy a klaviatúrák minőségét tartaná elitélendőnek, minden bizonnyal ezek is az árak tükrében mérendő kívánalmak, amik a mi (magyar) pénztárcánkhoz képest többnyire sosem a földön járnak.
Sok felkérést kívánok mindannyiótoknak így az évvégére is!
Hello!
Eladó Roland Juno-D szintetizátor adapterrel,magyar nyelvű leírással, dobozával, editor szoftverrel, 2 db midi kábellel, dupla lábú állvánnyal, Roland sustain pedállal!
A hangszer jellemzői: 61 billentyűs hangszer továbbfejlesztett billentyűzettel és GM2 kompatibilitással, 384 hangszín, 256 GM2 hangszín, 11 dob szett, 128 User hangszín, és 2 User dob szett áll rendelkezésre, 64 hang polifonikus és 16 part multitimbrális, 400 Phrase/Arpeggio téma, a 24 Multiple Chord Memory tartalmazza az összes egyszerűbb akkordot minden hangfekvésben egy oktávon belül, A D-beam és a forgópoti-kontrollerek segítségével bármikor beleavatkozhatunk a hangzásba. A 32 előre beállított Ritmus pattern segít a gyakorlásban és megkönnyíti az alkotást.
Teljesen jó a géped! Ugyanis gyárilag van 128 preset (PRST) performance és 128 USER, amik a preset másolatai (tehát ugyan azok még egyszer), ezek átírhatok sajátokra, de a PRST performance-ok mindig megmaradnak.
szia vénkecske!!
nincsen ebből gond vagy utálat!! legalább is a magam nevében nyilatkozva... hogy leírod a véleményedet!!hiszen ezért vagyunk itt mindannyian!!
szerintem már úgy vannak a hangbeállítással is mintha veszel egy szerényt vagy azstalt jó pénzért.... és aztán neki állahtsz összeszerelni otthon...hát voltam már úgy otthon egy tálaló szekrény és számítógép asztal összeszerelésével.... hogy a végén azt hittem az ideg...megesz!!na szerintem egyre inkább ez lesz a hangszerek terén is!! csak nem a tulajnak kell összeraknia a gépet!!azon kívül mindent!! lehet ez csak a Rolandnál van így nem tudom!!bár ne legyen igazam!!
mindenki annak örülne a legjobban ha egyből kész lenne minden az biztos! változtattak és lehet hogy elhagyták a járt utat a járatlanért,lehet hogy vesztükre..
akár hajtva a vizet a Yami malmára!!majd egyszer csak magára talál a Roland is!!esetleg tanulva a hibákból!!
Ave beejay!
Aztat mondjad meg nekem lécci,lécci,hogy ez hogy lehet:
A Performance User nekem tele van full-ra,pedig én eddig
semmit sem raktam oda.Úgy gondoltam,hogy oda azok az elmentések kerülnének amit én kavarok ki magamnak,hangszínek,
full performance,ilyesmi,ha jó a logikám!
A Favorite bankokba pedig a gépben levő hangokból,vagy
performancek-ből alló válogatás,amiket nem lehet átírni,csak oda csoportosítani űket.
Írd meg légyszíves,hogy ez így van-e,mert én már arra is
gondoltam,hogy hibás a gépben a memória,vagy ilyesmi,mert
akkor visszaviszem oszt a bótosnak annyi!
Mindenkinek köszönöm a hozzászólásokat, "Kecsi"-nek különösen! Az EM55-ös szerintem nagyon jól szól, csak az a nagy hátránya, hogy rossz a kezelhetősége. Az E50-es szerintem remekül kezelhető (nekem nagyon elnyerte a tetszésemet az érintőképernyő!), de a hangzása megítélésem szerint nem az igazi.
Mi lehet az alternatíva? Olyan 200-250 ezer körül keresnék kísérőautomatikás hangszert. (Természetesen újat, mert egyszer már megjártam a használttal.) Már 15 éve a Rolandokat gyűröm, szóval más típusoktól kicsit idegendekem... Esetleg Yamaha vagy Korg szó jöhet szerintetek?
Helló!!!Vennék egy megkimélt állapotú Roland xp 60 vagy 80-as szintetizátort!Csak hibátlan gép érdekel!Ha tud valaki ilyent akkor üzenjen.Előre is köszi!
Ez pontosan így van ahogy mondod. Kb. egy hónapja hozott valaki hogy beépítsek egy floppy emulátort. Mielőtt szétkaptam kicsit nyomkodtam. Hát elég katasztrofális volt az e96-omhoz képest is, pedig(?) újabb széria szülötte.
" Az sem tetszik, hogy a régi EM55-ösömet eléggé alacsony áron akarják beszámítani... Szerintetek mennyi a reális ára manapság egy EM55-ösnek? "
Üdv mindenkinek!Szerintem a reális ára 60-70e, és tényleg nem ér többet.Ezt a tipust még a régebbi szériák is felülmúlják (pl.: E-500,E-96,G-600).Hiába a kb. 3600 hangszín........... és ezt tapasztalatból mondom.
Köszi a reagálást! Az az igazság, hogy az EM55-ösnél megszoktam, hogy kapásból (mármint gyári beállításokkal) jól szól, úgy tűnik az E50-esnél ezért külön meg kell küzdeni! (Egyébként főleg a dobok nem tetszettek rajta.) De ha ki lehet belőle jó nahzást hozni, akkor azt hiszem érdemes megvenni!
Az EM55-ös árának utánanéztem a neten, úgy tűnik úgy 75 és 100 ezer Ft-ig árulják, állapottól függően. Azt hiszem, ha 90-et kapok érte, már boldog lehetek!
Jut eszembe: nem tudjátok, hogy mikor jönnek ki az "E" sorozat új darabjai? Az E50-es (és a 60-as) már hároméves modell, szerintem jövő tavasszal a Roland piacra dobja az utódjukat!
Idáig tudtam tartani a számat hogy bele ne keveredjek valami vitába megint a Rolandosokkal.
Remélem azért most sem fogtok kiátkozni örökre.
Ezzel az E-50-el kapcsolatban már korábban itt kifejtettem a véleményemet (vagy 2-3 éve).
Hasonló szituban voltam mint Piercarlo. Hosszú évekig csak Rolandjaim voltak, és már megérett a cserére az öreg e96.
Elmentem Bagodra a Tamásékhoz. Kivolt téve a várt csoda , az E50. Leültem mellé, és kb. 2 órát próbáltam vele barátkozni. Hát az atyaúristennek sem sikerült!!! Egyszerűen üresnek hallom (azóta is volt "szerencsénk" egymáshoz)a kíséreteit, keménynek a hangszíneit, tompának a dobjait, ha arrangerrel játszom vele széthullik az összkép. Belemásztam a menüjébe is. Hát nem tudom miért kellett a régi megszokott logikájuktól eltérő menürendszert kreálni.
Azt írod Szin-Ti-Bi, hogy a "gyári hanggal" hallgattuk meg.
Én elhiszem hogy használható zenéket lehet kicsiholni belőle hosszas molyolások után.
Olyan ez, mintha bemennél egy ruhakereskedésbe és szürke zakót szeretnél venni. Előszed egyet az eladó, amit Te baromi randának tartasz. Erre megpróbál a bótos meggyőzni, hogy milyen jól fog ez a zakó kinézni ám, ha teszel hozzá nyakkendőt, egy kitűzöt a gallérra, sálat veszel, és a zsebbe egy piros díszzsebkendőt még ad is hozzá grátisz.
De könyörgöm miért nem tudtak olyan hangzást eleve beleprogramozni gyárilag, hogy odamegyek, bekapcsolom, és élvezettel játszom rajta ami eszembe jut??? Mert nem volt idejük optimizálni, és régóta súlyos gondok vannak Rolandék szoftvereseivel. Ezt nem én állítom hanem több helyen lehetett róla olvasni.
Visszatérve Bagodra: nagy szerencsémre ugyanabban a boltban volt egy Yamaha psr3000 is. Miután feladtam az e50el a küzdelmet átültem mellé, és az első 5 percben eldöntöttem mi legyen.
Remélem nem ellenreklámnak vezitek, és még azt is elismerem hogy ízlések és pofonok különböznek.
Ha valakinek van sok türelme és kitartása meg fantáziája, bizonyára el tud boldogulni az E50-el is. Nálam ezek már kifogyóban vannak
az hogy a gyári hangszineket meghallgattad...ez E-50 ben!!ez egy dolog!!kb annyi...mint ha egy GW-8 at hallgatsz meg gyári hanggal....... egyáltalán nem lesz viszonyítási alapod!! mert mindegyik gép feleffektezve beállítva totálisan máshogy szól mint a gyári alap!!!!!hogy mennyit ér az EM 55??szabad a piac manapság... és mindenkinek annyit ér.... amennyiért eltudja adni...vagy megtudja venni!olyan hogy kötött ár nincs!!!
nagyon jól tud szólni 1 E-50 is!!
Egyszerre csak egy mentés lehet a pendrive-on (mivel a performance-ok a system mentésbe kerülnek bele). A GW-on négy féle mentés/betöltés műveletet végezhetünk: Song (midi), Style (stílus), Sound/System (rendszer beállítások, hangszínek, performance-ok) és All (az összes együtt).
A stílusokat nyugodtan átszerkesztheted és elmentheted, de az effektbeállításokat már performance-kén kell elmenteni.
Ma majdnem egy óráig próbálgattam (fejhallgatóval) az E50-est a helyi hangszerboltban. A kezelhetősége nagyon jó, de a gyári hangzásával én sem vagyok kibékülve. Valahogy nagyon "dobozhangja" van, talán mint a régi Yamaháknak. Szóval eléggé el vagyok bizonytalanodva... Az sem tetszik, hogy a régi EM55-ösömet eléggé alacsony áron akarják beszámítani... Szerintetek mennyi a reális ára manapság egy EM55-ösnek?
Köszi, és a pendriveon több performance bank is lehet egyszerre?
Akkor ugye jól gondolok hogy a gyÁri hangszinek és ritmusok egyáltalán nem módosíthatóak (még effekt szinten sem) csak a 128 performance hely szogál erre?
Udv
Hár akkor sziasztok sorstársak! Mostmár úgy kezd derengeni miről is szól ez a hangszer... Lenne egy tiszteletteljes kérdésem ami nekem nem egyértelmű a manualból.
Performance kimenthető e pendrivera? És egyenként is vagy csak a teljes 128 cserélhető egyszerre? Mert úgy látom ennek a hangszernek ez a lelke
viszont én is csatlakozom a hálások táborához és köszönöm a segítséget!
Üdv
Nagyon köszönöm a villámgyors segítséget! Az E60-as az én fantáziámat is megmozgatta, de 49 ezerrel többe kerül, mint az E50-es, és annyit nem tudom, hogy megér-e a több billentyű és a D-beam funkció. (Az EM55-ösben volt D-Beam, és néha használtam is, de csak a DJ gear módban a "cutting" funkciót.)
Szóval az hiszem az E50-es lesz a befutó. Elképzelhető, hogy már holnap meg is veszem. Még egyszer köszi a segítséget!
Üdv! Nekem E-60 van, nagyon jó kis hangszer. Gyárilag a hangszínei nem túl jók, de a hangszer rengeteg lehetőséget ad arra hogy szájízed szerint alakítsd. Nekem is nagyon sok idő kellett mire kitapasztaltam a benne rejlő lehetőségeket, és úgy szolt ahogy tetszett. Válaszok a kérdéseidre:
1. nem
2. igen, de azt ajánlom hogy mindent kártyára ments( ugyanúgy kezeli mint a belső memóriát, nincs töltési idő )
3. igen
4. igen
Performance-kén kell elmenteni. Ha csak hangszínt akarsz váltani (effektekkel együtt), akkor be kell kapcsolnod a "LOCK" gombot (ha hosszan megnyomod, akkor kiválaszthatod, hogy mit akarsz zárolni) ilyenkor a ha performance-ot váltasz, megtudod adni, hogy csak a hangszínt (és az effektet) váltsa át, a stílus marad...
Szia Szin-Ti-bi,abszolúte egyetértek veled beejaybuday
kvalitásaival kapcsolatban,pluszba még a segítőkészség is
hozzá ami a mai világra nem igazán jellemző!
Sbalazs75 nevű sorstársunknak pedig egy rövid megjegyzésem
lenne.Akármilyen fülessel mehetsz az üzletbe,a GW8 igazi
hangzását akkor kezded igazán megismerni ha saját magad kezded variálni effektezgetni a hangokat!Csak úgy alapból
nem igazán meggyőző,egy kis kísérletező hajlam kell hozzá,
utána már alakul a molekula
Picasso barátunknak valóban találó volt az a szűzlányos
hasonlata!
Sziasztok,az összes jóakaratú embernek!
Beejay,bocs,hogy megint zaklatlak,lenne egy/két?/kérdésem
az elmentésekkel kapcsolatban a GW8-ban.Pl.,hogyan,vagy hová
mentsek el úgy egy hangszínt,/feleffektezve,dualban stb./
hogy a legközelebbi gépbekapcsolásnál is megmaradjanak a
beállításaim?Talán a favoriteba úgy mint tone,vagy esetleg
performance-ként?Most is kikavartam egy duális hangszínt
/két zongi-rich grand és sinEP/kicsit megvadítva,szerintem
eszméletlen jó,ezt mondjuk milyen módon rakhatnám el?
Segíts,vagy segítsetek lécci,ha van egy kis időtök,nagyon
megköszöntem!
Új vagyok itt, és nagyon örülök, hogy megtaláltam ezt a fórumot. Már rengeteg hasznos információt olvastam eddig is a korábbi hozzászólások között, tehát így ismeretlenül is szeretnék köszönetet mondani ezekért! Most egy újabb segítséget szeretnék kérni tőletek.
Egy EM55-ösöm van, melyet még 2002-ben vásároltam. Úgy gondoltam, hogy karácsonyra meglepném magam egy új hangszerrel, és eddig az E50-es a legszimpatikusabb. Úgy látom már az ára sem olyan vészes, és sok más is mellette szól. Ma kipróbáltam a helyi hangszerboltben, és ha a hangzásától nem is voltam elájulva, könnyű kezelhetősége nagyon megtetszett. Van esetleg valakinek ilyen hangszere? Ha igen, akkor lenne néhány kérdésem:
- Az USB portjára rá lehet dugni pendrive-ot és abból betölteni a dolgokat? (User programok, midi fájlok, stb.)
- A user programokat el lehet menteni a belső memóriájába úgy, hogy nem írok felül egy gyárit?
- Ti ajánlanátok ezt a hangszert? (Nem vendéglátózásra kellene, hanem otthoni zenélésre, esetleg kisebb fellépésekhez.)
Az EM55-össel egyébként a legnagyobb gondom az volt, hogy nem tudtam a user programokat egyesével elmenteni. Az E50-esnél el lehet menteni egy user programot mondjuk "Halvány őszi rózsa" néven, és ezt később betölteni?
Remélem nem voltam hosszú! Előre is köszi a segítséget!
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. Karácsonyi óvodai ünnepséghez kellene nekem kettő dal mp3 vagy midi formátumban. 1: Karácsonynak éjszakáján 2 : Szállást keres a szent család. Ha valakinek meg van kérem küldje el. serry71@freemail.hu
Előre is köszi.
hmmm... ez tök jó :) A manual szerint 1193 nál van a vége dobszettekkel együtt.
Nagyon gondolkozom, hogy visszamegyek a galériába saját fülessel és tolok még egy tesztet. Olyan sokan dicsérítek, csak nincs olyan vékonyka hangja :)))
Szia Morgens...!
Ăgy kĂśnnyebb leĂrni a neved!
ez a gĂŠp teljesen mĂĄs milyen mint mĂĄs szintik...Ăśssze hasonlĂthatatlanul mĂĄs!Pont ez a lĂŠnyeg benne!!ettĹl egyedi!ĂŠs asok sok beĂĄllĂtĂĄsi lehetĹsĂŠgektĹl... ami abszolĂşt nem kĂśnnyĹą!
nem akarom fĂŠnyezni Beejayt! de kegyetlenĂźl ĂŠrzi a ezt a hangszert,a beĂĄllĂtĂĄsoktĂłl elkezdve a stĂlus szerkesztĂŠsig...hĂĄt remĂŠlem majd egyszer mi is elĂŠrjĂźk ezt
ezen a gĂŠpen...
hĂĄt ne is spĂłrolj a tintĂĄval!! mĂĄr mint az utolsĂł sorodra ĂŠrtve
Szerintem meg simán elírt egy nullást...
A PSR4500-at adták ki 1990-ben, és sokan nyomták hosszú évekig .
A 450-es már Cool , Live és Sweet jellegű hangszíneket is tartalmaz, nem lehet régebbi 5-6 évesnél.
Elnézést az offért ...
Szia Szin-Ti-bi,kösz az érdeklődésed,tényleg nagy váltás
Yamaha PSR350-ről GW8-ra.Enyhén szólva vegyes érzelmek,
váltakozik az eufória a csalódással,igencsak összetett
valami.Na de ahogy egyre többet foglalkozom vele,annál
jobban magával ragad.Már a kezelés sem tűnik annyira bonyolultnak,kezdetben qva idegennek tűnt minden,performance,
upper,lower stb.-de most éppen az kezd húzni,hogy nem olyan
egyszerű,ezerféle állítás,effektek,egyéb nyalánkság.
A Yamit is meghagyom különben,két billentyű jobban néz ki
egy one band man-nél mint egy
Megmondom az őszintét,nem igazán az élőzenére épült igazán a műsorom,az utóbbi 7-8 évben főleg nem.Élőben inkább csak:
hallgatók,na meg egy két kötelező darab!/menyasszonytánc,
megy a gőzös...,aztán sanyi/
Hű de kimerítő voltam!!!
Sziasztok mindenkinek!Ne haragudj wersitz barátom,nagyon lehet,hogy én tévedek,akkor valószjnű ez egy másmilyen
50-es jelzésű sorozat mint az enyém,távol áll tőlem,hogy
netán csak véletlenül is megbántsak valakit!Ez akkor tényleg
egy igazi retro darab,csuda!Bocsi,mégegyszer,tehetnél fel róla képet,ha van valami!
hát ha csak a gyári hangbeállítást hallgattad meg a GW-ben akkor nem csoda hogy nem tetszett!
ez még csak tájékoztató sem lehet arra, hogy milyen hangokat lehet a Gw-ből előcsalogatni....
Szia beejay!
Köszi a válaszokat, tényleg a slicerről olvastam is csak nem esett le hogy ez az :) az volt a fura hogy ha fogtam egy ilyen efektes hangszint és visszaváltottam stylera akkor jobb oldalon világított a performance és ilyenkor ugy tünt követi a tempot...
Más. A manual szerint sokkal kevesebb hangszin van a gépben mint amit ott kiprobáltam. Abban 1600 körül volt a vége. Ez a 2.0 miatt van?
Köszi
Az MFX-ek egymástól függetlenül állíthatók az upper és a lower partokon.
Arpeggio hangszínek nincsenek a GW8-ban (legalább is a klasszikus értelemben), amire te gondolsz, csak megvannak ritmikusan szaggatva egy effekttel (slicer, ez is egy MFX), és nem igazodnak a tempóhoz (legfeljebb, ha átszerkeszted az effektet a tempóhoz igazítva ezzel a hangszínt).
szia morgensterndfelder, nem tévedek és nincs az évszámokkal bajom. a yamahámat, 1991 ben vettem, amikor a lányom született, most 18, hát akkor vettem , és rá három évre kezdtem vendéglátózni, elötte zenekarba játszottam egywermona kétsorossal. nagyon rég volt. ezért örülök ennek a páratlan hangszernek
Sziasztok,
Ma voltak a Roland zenegalériában kipróbálni a gw-at. Azt értem én hogy foglalkozni kell vélemény hogy jól szóljon de eddig volt egy korg pa 50-em és ezután eléggé gagyinak tünt a hangja. Mondom lehet hogy csak a gyári beállítások vagy a füles nem volt az igazi amit adtak a srácok... Tényleg modernebb hangzás de a pa sokkal jobban ütött. Pedig eddig nagyon tetszett. Lenne azért pár kérdésem :
az mfx effek kulon állíthato upper és download szekcióra? Nem a reverb és chorus-ra gondolok
az arpeggio hangszinek igazodnak ritmushoz?
Kicsit elbizonytalanodtam a vásárlást illetően
köszi