Majdnem minden kérdésedre megtalálod a választ ITT és ITT ToHost kábelt lehet forrasztani, dugók beszerezhetők hozzá, készen nem tudom Mo-on hol találsz. De felesleges, mert midi kábelen minden megoldható.
Köszi a segítséged, sikerült resetelni. Patcheket miként tudok betölteni és honnan lehet szerezni ? Melyik program kell hozzá ? To host zsinort hol lehet beszerezni ? Gépkönyvet a netről szedtem angol azt fordítgatom, de elég nehezen megyeget. Különben a hangok remekek. Midi kapcsolatot hoztam létre egy Roland GW-7-sel , csak még nem tumom azt, hogy külön a felső és alsó részen más- más szóljon , lehetséges ?
Sziasztok.Meg lett a megoldás a subba aktív erősítő rendszert tettünk és igy a keverő rca kivezérléséről tudom hajtani.Egyébként szépen szól meglepően bőven elég a sátras bulikba is így már.500w az aktív erőlködő.Egyébként a 150w topokba tulhajtás védelem biztosítva van kb 5 éve ez a cucom van csak most sikerült hozzá jutni egy rh sound subhozami így át lett építve.köszi a válaszokat.
Azért linkeltem, be, mert nem gyári, de hallgatható minőség, és végre nem Arab:) A zene meg az egyik kedvencem:)
A 3 Assignable Switch természetesen szabadon állítható! Bár kicsit kevesebb a funkció mint amit apa1-en lehetett emlékeim szerint, de a fő hasznos dolgokat be lehet állítani!
Amit a srác is használ az a Sound Controller! Az adott hangszerhez megfelelően tesz hozzá! Ua ezt DNC-s hangszíneknél szájharmonika, Clarinét, saxi, gitárok, hegedű, stb...A hangszer jellegének funkcionalitásának megfelelően!
Üdv: Zeneboy
Szia Zsolti! Írhatnál igazán a modolaciós kar feletti gombokról: gondolom programozható. Hasonlót láttam Tyroson. Egyébkéntklassz a srác. Venni kéne demo készítéshez egy ilyen 50-100e közötti megfizethető érzékeny kis stúdió mikit.
Blackhorse!
1.Nyomd meg a GLOBAL MULTIT-t
2.A Bank/Page gombbal léptess el a 05 PRESET DATA-ra
3.Nyomj +1-et. Kiírja hogy "Are You Shure OK?"
4.Ismét egy +1-et nyomsz.
Visszaállnak a gyári beállítások.
Segítséget kérek ! Mostanában szereztem rgy Korg 05R/W hangmodult és próbálgattam MIDI csatlakozást, stb. Nyomkodtam össze-vissza, aztán sajnos azóta a h hangok akármilyen samplet használok hamisan szólnak . Valamit nagyon elállítottam. Miként tudom visszaállítani ? Próbálta, resetelmi. de nem engedi .
Az a kérdés, hogy pl végfokod van-e, vagy olyan keverőerősítőd, amin külön lehet a jobb és a bal oldalon hangerőt szabályozni?
Én 2.1 rendszert egy végfokról (végső esetben) úgy hajtanék, hogy egyik oldalra tenném a két topot fűzve 4ohm-on, a másik oldalon pedig menne a sub 8 ohm-on. Ha a mélyládában van passzív cross, és tudod oldalanként szabályozni a hangerőt, ez lehet egy megoldás. Persze nem a legjobb, viszont nem tesz kárt a végfokodban.
De az biztos, hogy egy 1kw os subot alátenni két 150 w-os topnak nem célszerű.
Yamaha Mox6 szinti eladó vagy cserélhető. Jóval a bolti ár alatt!! (új ára 320 ezer ft)
A hangszer kifogástalan állapotban van, nincs 1 éves sem.
PA500, Pa1xpro (értékegyeztetéssel) jöhet szóba mint csere alap.
Egy egytekercses paszív sub-bal és egy végfokkal ez nem kivitelezhető.
Ráadásul a 150 W-os hangfalat betenni egy 600 W-os és egy 1000 W-os hangfalat tartalmazó körbe nem szerencsés, mert hamar elfüstölhet. Vagy ha az ő szintjére vesszük le a teljesítményt, akkor kihasználatlanok maradnak a nagyobb teljesítményű dobozok.
Meg párhuzamosan sem köthetsz három hangfalat, mert az eredő impedanciájuk 4 ohm alá csökkenne. A 4-16 ohm-os végfokodat nagyon megszívná, amitől előbb/utóbb tönkre menne.
Anno a Gem CD3 szintimmel pórul jártam, mert annak nem volt kompatibilis a floppyja, így a Korg-nál még a vásárlás előtt rákérdeztem erre, és akkor azt mondták, hogy a Korg PC kompatibilis meghajtókat épít be. Már nem emlékszem, hogy az Atec Magyarországnál (Korg disztributor)mondták e, vagy a komáromi Fikner Hangszerboltos öccse, aki Korg szintiket szervizel. Az elérhetősége: Fikner Ernő 30/300-4024
Sziasztok.Kérdésem lenne hangosítással kapcsolatba.Van 2db 600w top 2db 150w satelit és 1db 1000w subb.Hogy lehetne megoldani azt hogy a subb legyen a központi elosztó hangfal,vagy azt csak 2 tekercses hangszóróval lehet megoldani?Magyarán a subba bemegy a bal/jobb kimenet és a hangfalból osztom a hangfalakat.
Ajánlom figyelmedbe ezt a fórum oldalt Egy lengyel csóka forgalmazza , és a hozzászólásában felsorolja, mely hangszerekhez alkalmas az emulátorja.
Rolandhoz is működik, Korgokhoz is.
Írj neki, biztosan megoldja!
üdv : kecsi
Korg iX300-ra nekem azt mondták, hogy speciális flopy egysége van, amit már nem gyárt a Korg. Külföldön még kapható, de itthon nem tudják beszerezni. Ha esetleg van olyan szerelő ismerősöd (vagy szervíz), ahol mást mondanak, nagyon örülnék, ha megadnád az elérhetőségüket. Nagyon szerettem a hangzását, de műsor céljából nem volt megbízható a flopys része. Lányom zongorázik rajta, de ha reális áron rendbe tennék, akkor valószínűleg ismét "munkára fognám".
Ja, és még a kimeneti jack aljzatokat is érdemes leellenőrizni. A bedugott vezetéket a dugónál fogva finoman meg kell mozgatni, miközben szól a hangszer, hogy nem e hallgat el.
Én pár hónapja szedtem szét a Pa80-amat, és forrasztottam át, mert két aljzat forrasztása is elengedett. Ezek panelra ültetett jack aljzatok, melyek a sok használat során kiszakadhatnak a nyákról. Pedig vigyázok a hangszereimre, de a 10-év azért igénybe vette már.
Beniz, azért ne ijedj meg, amiket írtunk itt neked, ezek nem Korg specifikus hibák. Ezeket minden használt hangszer vétele előtt át kell vizsgálni.
A billentyűzetet is érdemes átvizsgálni. Nem e nyikorognak, oldalirányban nincs e nagy holtjátékuk, illetve egyenként mindet leütni finoman és dinamikusan is, hogy reagál e a dinamikai különbségekre.
Ezen kívül a floppyt is le kell ellenőrizni. Mind olvasás, mind pedig írás szempontjából. Ha jól tudom, egyébként a hagyományos PC floppy meghajtóval kompatibilis, tehát viszonylag egyszerűen cserélhető. Legalább is a Korg iX300-nál és a Pa80-nál így van.
Bizony kb 15 éves lehet(93-as fejlesztés). Hova valósi vagy? Itt felénk van egy úriember aki nagyon szépen dolgozik, és fillérekért cserél mikrokapcsolót, vagy gumi párnát. Szerintem az I3 egy nagyon klassz hangszer, amit már 70e körül is láttam. Ha tényleg jó az állapota, nyugodtan vedd meg.
Szerintem nyomógombok - nem működik elsőre vagy erősen kell nyomni. Végigpróbálnám az összeset, főleg ami gyakran használt volt, paraméter föl-le például, start fill stb.
Esetleg hangkimenet zajszintjére érdemes figyelni az elektronika életkora miatt. Ez csak úgy eszembe jutott, de volt nálam régi hangszer mindenesetre (nem Korg), ami meglepően zajos volt.
Sziasztok!
Köszönöm szépen a segítséget!
Mivel mindketten a Korgot részesítettétek előnyben, alaposan fontolóra kell vennem..:)
Még egy olyan, butácskának tűnő, kérdésem lenne, ha teljesen laikusként nézem meg a hangszert, mit keressek rajta, mint esetleges hiba? Ezek a Korgok egyébként mennyi idősek? Ha véletlen meghibásodik, alkatrész utánpótlás áll rendelkezésre?
A Yami:
Újabb konstrukció, több stílus, valószínűleg modernebb hangzás. A Tyros kivételével az összes arrangeres Yaminak gagyi a billentyűzete, mind billentésre, mind élettartamra. Nagyon minimális állítási lehetőséget és programozást enged meg. Nem bővíthető hangszínekkel, stílusokkal. Belépő szintű hangszer.
A Korg:
Anno a Korg csúcs arrangerese volt. A Yaminál sokkal jobb a billentyűzete. Sokkal több állítási és szerkesztési lehetőséget enged. Sequencer, hang- és stílusszerkesztők vannak benne. Ez egy munkaállomás. Kevés gyári stílus, viszont sokat lehet hozzá szerezni a netről, fórumokról, többek közt tőlem is. Illetve gyárthatsz is benne. Van floppy meghajtója, amin tölthetsz bele dolgokat. Ezen keresztül midi file-t is lejátszik.
A tudás szempontjából ég és föld a két hangszer a Korg javára. Csak hát a Korg nem mai darab, ezért nagyon át kell vizsgálni, megvétel előtt. Ha nem ijedsz meg a bonyolultságtól és szeretsz manipulálni a hangszerrel egyértelműen a Korg a jobb választás.
Szia! Ezen az oldalon olvashatsz a specjéről a Korgnak, azt lásd, h nem mai fejlesztés a kicsike, de azért annyira nem szól rosszul. nem ér nevetni a bevonuláson... Ezen az oldalon olvashatod a Yamiról az infókat. árban kb egyben vannak. Az biztos, h a Yamiban kb 3x annyi stílus van. AZ I3 valamikor egy komoly cucc volt, a ez a Yamaha azért elég belépő szintű masina. Midi szerkesztésről ne is álmodj, a Korgban ezek a funkciók azért adottak.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Kezdő hangszer vásárlása előtt állok, és a Korg i3 - ról szeretnék érdeklődni. Mit tud, első hangszernek mennyire felel meg, és minden érdekelne, amit tudni lehet róla :) Eddigi kiszemeltem a Yamaha E423 volt, ehhez képest miben különbözik, tudásilag, hangzásilag, illetve mennyire megbízható? Elnézést kérek a sok kérdésért, a választ előre is köszönöm!
Üdv.: Beniz
Így menni kell!
Egy aux-ról, vagy kontroll kimenetről mehet! Vagy a masternek a másik párhuzamos kimenete is! AZ ottani erősítőn figyelj a jelszintre még!
Üdv:Zeneboy
A típusról semmit nem tudok, de már gondolkoztam, hogy hogyan fogom csinálni. Színpadon leszek, azért a hátam mögött lesz két oldalon bekötve az én erősítőmről a Garry. A művházas hangfalakat pedig az ottani erősítőre kötöm, annak a jelet pedig az én keverőerősítőm egyik vonal jeléről kapja. ha pedig ez így nem megoldható, akkor hagyom a francba, és csak a saját Garrym fog szólni. Ennyi.....
Szia!
A legbiztonságosabb, ha egy oldalra garryk nekik tolhatod, a végfok másik oldalára a művházas!Persze hangzásba nem egészséges!
Ha 8ohmosak, tovább is fűzheted a 150wattosakat, de a helyedben óvatosan hajtanám így a cuccot! A 400 és a 150 wattos között óriási a különbség, ráadásul , majd tapasztalod, hogy érzékenységben is szívás lesz!
Ha midnen áron be akarod úgy kötni ahogy mondtad, a helyedben csak azokat próbálnám ki a 2 oldalán! Megnézni mit bír! Úgy is hallod, ha már szenved!
Amennyiben találsz egy egészséges középutat akkor kisebb teljesítményen 4 láda hatékony lehet!
A magán véleményem az, hogy inkább vinnék vagy bérelnék egy tartalék véget és külön hajtanám!
A te végfokodnak is baja lehet - kitudja milyen szedett-vedett építés, - és ha az OHM-ikus illesztés nincs meg az nem jó!
Típusáról nem tudsz semmit?
Az erősítő 1kW-os keverőerősítő, digitális effektprocesszorral 2*500W/4 és 8 Ohm-on is! A hangfalak mindegyike 8 Ohmos, de a Garry 400w, amit pedig a Gerryhez kötök az csak 150w. Azért kérdezem ezeket, mert egy Művházba megyek ma, ahová viszem az én erősítőmet, meg Garry Front hangfalaimat, de még ott is lesznek mű
vházas hangfalak, és ha jól értesültem akkor azok csak 150 wattosak. Hogy tudnám hasznosítani azokat is valahogy? Passzív széles sávú mind.
Ez elég általános kérdés, amire így nem lehet válaszolni.
- A végfokod 2x500W, vagy 2x250W?
- Azt erősítő hány ohmos terhelésnél adja le az 500 W-ot?
- A hangfalak hány ohmosak?
- A négy hangfal szélessávú, vagy kettő sub és kettő top?
Sziasztok! Lenne egy hangtechnikával kapcsolatos kérdésem. Ha az 500 wattos erősítőmre rákötöm a két 400 wattos hangfalamat, de azt még a hangfalból tovább rákötök még egy-egy 150 wattos hangfalat, akkor az hogy fog szólni? Kinyírom vele a 150 wattosat? Garry Lite 12 alsó bemenetére kötöm rá az erősítőt, és a felsőre összekötöm egy 150 wattos hangfallal. Ilyet még sose csináltam, azért nem értek hozzá.
Szerintem adott számra kihegyezett stílusok, midiből másolva főleg, gondolom. Jellegzetes egyedi intro, variációk, ending stb. És akkor van egy elcondorpasa vagy yesterday stb. stílusod. Persze csak azt a számot játszod ezzel a stílussal. Ellentétben egy általános rock/beat/pop/bossa vagy bármilyen stílussal.
Az arrangernek tök mindegy, tehát technikailag nincs különbség a song style és a "normál" style között. Tévedhetek, de az a valószínűbb, hogy eltaláltam
Midi lejátszása céljából Korg szinti laptop összekötésével kapcsolatban vannak tapasztalataim. Elküldtem email címedre a telefonszámom, amin ha felhívsz, akkor elmondom. Leírva hosszú lenne. Ha mást is érdekel a téma jelezzen!
(Régi nevem "pejko", de azzal valamiért nem tudtam belépni, ezért másik néven regisztráltam.)
Azt nem látom a lentiekből, hogy egyértelmű-e a számodra, hogy a PA80 és az IS40 egyaránt a számítógép COM portjára (klasszikus soros port, RS232 interfész más néven) csatlakozik - már ha van neki . Az USB kiszorította, mai notikon például aligha van. Spec. kábel kell hozzá, AG001-nek hívják, ha jól látom.
Kapható persze USB/COM átalakító is, de akkor inkább átállnék MIDI/USB kábelre a te helyedben. Nekem egyébként épp van egy ilyen eladó
(Magával az IS40-nel semmi tapasztalatom nincs, csak rákerestem, de nem hiszem, hogy elnéztem volna. Továbbá bocs, ha nem mondtam újat.)
Sziasztok!Tudna segíteni nekem valaki!Olyan problémám volna,hogy a szintimbe rakott stylek,songstylek hangereje nem megfelelő,vagyis halkabbak mint a gyáriak.A szintiben hiába állítom max-ra a sávonkénti hangerőket,és a főhangerőket ez nem elég!Volna erre valami progi amivel lehetne állítani ezeknek a főhangerejét!Nem tudom számít-e korg pa-ról volna szó! Köszönöm!!!
Szia! Köszönöm a válaszodat, letöltöttem. Még majd próbálkozom itt a fórumon, hátha kapok biztos tanácsot, aki számítórol indította a midiket, használta az IS 40-et hozzá. Üdv!!!
Én a Pa80-asomhoz anno töltöttem le To Host Drive-t. Hogy működik e, illetve a te szintidhez is jó e, azt nem tudom, mert én még soha sem használtam, még fel sem telepítettem. De hátha neked hasznos leszt.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. A Korg IS-40 szintimet a midizéshez számítógép segítségével venném igénybe, úgy hogy a számítóról vezérelném a midiket, a Korg IS-40 hangszíneivel. Van PC TO HOST aljzat (kör alakú). Attól kérdezem aki már összekötötte számítógéppel, hogy találtam ilyen kör dugeszt, a másik vége meg USB dugó. Ezt igy simán összedughatom a szintimmel, és akkor ugye kellene drájver is, hogy a számítóm felismerje. Aki tudna segíteni megköszönném. Vagyis mehet így, vagy kell venni azt a midi inter.....-ot kütyüt , amihez adnak drájvert is. Előre is köszi!!!
Nem Téged akartalak ezzel "kioktatni", csak kicsit félreérthető volt ahogyan leírtad.
Talán így a kettőnk leírása együtt tisztább képet alkot.
Mások is kecsinek hívnak, miért lenne gond? :)
Próbáltam egy kicsit szájbarágósabban fogalmazni, hogy minél inkább érthető legyen, de lehet, hogy valamit félreérthetően írtam? Mert én nem keverem ezeket a fogalmakat. Én is úgy tudom, ahogy leírtad. Írtam is, hogy "a max. hangnyomás összefüggésben van a teljesítménnyel, az !érzékenységgel! és az impedanciával. Egyedül a 2,83V új infó a számomra. Sőt azzal is tisztában vagyok, hogy egy hangfal max. hangnyomása, hogy jön ki az érzékenység és a ráadott teljesítmény viszonyából.
Amúgy meg miért haragudnék, ha kijavít valaki? Tanulni sosem szégyen, de most tényleg tisztában voltam a fogalmakkal.
Ennek ellenére el fogom olvasni amit becsatoltál, hátha tanulok belőle még valami újat.
Szerbusz Apelláta!
Ne haragudj meg érte, de kijavítanálak, mert nem egészen így van amiről írtál.
Sokan hozzád hasonlóan keverik a Peak SPL fogalmát az ézékenységgel.
Előbbi egy hangfal esetében azt a hangnyomást jelenti, amit az adott láda
1. károsodás nélkül le tud adni vagy
2. 10% (vagy amennyit a gyártója meghatároz az adatlapon) torzítás körüli értéknél ki tud bocsájtani magából.
Ezzel szembe egy hangfal (hangszóró) érzékenységét hivatalosan a rá küldött 1W (vagy 2,83V) teljesítmény hatására a tőle 1 méterre mérhető hangnyomás határozza meg.
Így aztán nem szabad összekeverni a 89dB/m/W érzékenységet az ugyanazon láda által max. leadott 126 dB hangnyomással - mert megtévesztő lehet.
Egy kis összefoglaló irodalom erről.
A hangfal ohmikus ellenállása (impedanciája) azért fontos, mert ha van két közel azonos érzékenységű falad, de az egyik 4, a másik 8 ohmos, ugyan arra az erősítőre kötve őket, azonos potméter állásnál a 8 ohmos kb. 50-60%-os hangerővel fog megszólalni a 4 ohmoshoz képest. Azért mert az erősítő teljesítménye a 8 ohmosnál 40-50%-ot esik. Hiába van mindkét falra azonos teljesítmény, érzékenység és max. hangnyomás írva, a 8 ohmoshoz izmosabb erősítő kell, hogy leadja ugyan azt a hangnyomást (hangerőt) mint a 4 ohmos.
Az érzékenység meg azért lényeges, mert az is összefügg a hangossággal. Egy gyengének számító 90 dB érzékenységű hangfalhoz képest egy 93 dB érzékenységű, ugyan akkora teljesítménnyel meghajtva hallhatóan hangosabban szól, mert jobb a hatásfoka. Nagyobb a hangnyomása. 10 dB érzékenységbeli különbség esetén a két hangafal azonos teljesítménnyel meghajtva a nagyobb érzékenységű dupla olyan hangosan fog szólni, mint a kisebb érzékenységű.
A hangfalak hangosságára konkrétan nem a watt szám utal (az csak arra utal, hogy hány wattal, hány wattos erősítővel szabad meghajtani), hanem a már többször is említett max. hangnyomás érték (Peak SPL), dB-ben kifejezve. Ez az érték viszont összefüggésben van a hangfal teljesítményével, érzékenységével, impedanciájával. Ezt próbáltam a fentiekben elmagyarázni. Egyébként ennél még több összefüggést is fel lehetne vetni, de most ne menjünk ennél részletesebben bele.
AZ érzékenység azért fontos, mert nekem is anno, a garry lite sub hangfalhoz 1 végfokkal sok volt a Live S 2-3 dB különbség és ordított felette! Persze ha külön vég van vagy aktív sub és van kakaó amivel alá lehet tenni megfelelően akkor ok! Szerintem erre célzott, hogy nagyjából azonos legyen!
Elég lesz 150-200 watt Viszont ha 2 sub lesz az alá az a minimum szerintem!
Bosszúból itt egy jobb. Ez is off, de nem bohócság annyira
one man band jump Párszor végignéztem, nem tűnik műizének, tényleg nyomja a dobot a lábával a fiú. Tetszik az egyik komment: how many brains you have? (hány agyad is van...?)
Kedves sipospeti! Csábító a Garry Lite, de sajnos nekem aktív kellene. Köszönöm az ajánlatot, de lehet tudok valakit akit érdekel. :) Ha igen, akkor keresni fognak.
Apelláta! Köszi a segítséget. Miért emelted ki azt, hogy nem elhanyagolható az érzékenysége? Egyébként a 2. Soundking már úton van, szóval hamarosan 2.2 lesz. :)Ha szűrve, csak a középmagas megy a top-okra, akkor is 200W elég? Vagy abban az esetben elegendő 100W-is?
Szia Picasso, Köszönöm a segítségedet, de a gyári összeállításra nézzek rá alatt nem tudom mit értesz. Sajnos nem voltam elég egyértelmű a kérdésemmel. Elnézést mindenkitől. Szóval 2db top ládát szeretnék, és a Mélyládával - mivel benne van a sztereo hangváltó - megszűrt közép magas jelet szeretném csak ráengedni a topokra. Azért szeretnék aktív ládákat, mert a másik két falamat pedig meghajtanám a keveröerösítővel. (Side fill ként.) A Peavy nem lenne baj ha aktív. Kérdés az ára, illetve még egy kérdés feléd. Miért baj az, ha 8 Ohmos? Köszi a választ. Üdv. oki
Nagy szerencséd van!
Nekem 2 db Garry Lite 10"-es hangfalam van eladó! 250W 9kg!!!
Gyönyörűen szól a hangfal és megdöbbentő mélyek jönnek ki belőle!
Ez pont passzol a subbodhoz! 140e Ft-ba hirdetem, de alkuképes az ár. Tokot adok hozzá ajándékba!
Ha 2.2 rendszered lenne és oldalamként lenne egy-egy 300 W-os mélyed, akkor is elegek a 150-200 W-os top-ok. Egy mély esetében meg szerintem a 120-150 W-osak is elegek. Mondjuk nem elhanyagolható, hogy hasonló érzékenységű hangfalak esetén.
Sziasztok! Kérdésem lenne. 2.1-es rednszerhez, egy 300W-os mélyládához (Soundking FP0115A), mekkora (hány wattos) középmagas ládát ajánlotok? Esetleg milyet? Köszi a választ előre is. Üdv. oki
Közben lett egy M50-em a PA50SD és a Karma MOSS board árából. Feltétlenül ki akartam próbálni ezt a hangszert. 1 napos vélemény:
- nagyon kellemes billentyűzet, nekem nagyon bejön (a Karmához képest is, aminek a Tritonnál gyengébb a billentyűzete, de azért az sem rossz)
- végre normális zongorahangok vannak itthon
- a szinti hangokban többre számítottam, alig jobb, mint ami a Karmában vagy akár a PA50-ben volt vagy abba betölthető
- nehezen barátkozom a külalakjával,praktikus, de eddig még csak szebb hangszerem volt
- összességében kicsit keveslem az innovációt a triton szériához képest, minden majdnem ugyanúgy van, mint amit a Karmán megszoktam. Persze nem most jött ki, hanem 2008-ban, de akkor is.
Várható volt, és csak rosszabb lesz, de vegyes a kép - még. Induláskor nem volt PA3X 900 alatt, most meg van (persze ebben nincs semmi meglepő). A másik végén PA50SD volt vagy van akcióban 169-ért (!), miközben az alapára kúszik felfelé a korábbi 190-ről. PA500 továbbra is a 280-320e sávban van. M50/61 inkább 320 mint 300.
Érdekes (nekem), hogy közben a Roland GW8 240 környékére pozícionálódott, a Prelude meg 280, ami a túlárazás csimborasszója (Chimborazo, Ecuador). A GW8 180-190 környékén volt a helyén szerintem, a Prelude meg soha nem érte meg az árát, mióta kijött. Gondolom, minden új cucc kúszik majd felfelé, ahogy elfogynak a készletek.
Sziasztok! Olyan kérésem lenne, hogy a P Mobiltól az Őshaza cimű dalának az akkordjaira lenne szükségem, mert holnapután iskolai rendezvényen kell eljátszanom... Sajnos most szóltak, és hát semmi időm sincs hallgatgatni, elég lesz megtanulni! Esetleg valaki tudna segiteni??
Sziasztok! Ha valakit érdekel! Korg Triton LE 76, keménytokkal, sampler opcióval, 128 MB RAM- mal, 128 Mb- os Smart media kártyával eladó sorba került. Így cakli- pakli 180.000 Ft, vagy csere Kurzweil K25000- ra! norro79@gmail.com, vagy 20/483-69-91
Engedjétek meg, hogy bemásoljam ide is a két hirdetésemet:
Digit. végfokra váltás végett eladósorba került megkímélt, szép állapotú Behringer EP-2500 végfokom.
2 x 1200 W - 2 ohm
2 x 750 W - 4 ohm
2 x 500 W - 8 ohm
Hidalható
19 kg
Fordulatszám vezérelt ventilátoros hűtés.
Rövid zár és hővédelem.
Limiter.
Ára : 65 000 Ft
Keverőváltás végett eladósorba került egy megkímélt, szép állapotú Alto L-12 keverőm.
6 monó csatorna: magas, parametrikus közép és mély hangszínszabályzással
2 sztereó csatorna: magas, magas-közép, mély-közép és mély hangszínszabályzással
9 sávos master EQ
beépített effekt
4 SUB kimenet
4 AUX bus
monó csatornákon kapcsolható low cut: 75 Hz
monitor és fejhallgató kimenet
Ár: 45 000 Ft
Szia! Ezen mégnem gondolkodtam. hogy kp-ben mennyiért adnám, de egy 200 körüli összeget ráfizetnék egy Korg Pa 2 re vagy egy T 3 ra. Ahogy néztem a hirdetéseket, mostanság nem egy gyakori hangszer a T 2 és még mindig 400 körül mennek, de inkább kicsit felette.
A hangszer 4 éves, műszakilag hibátlan állapotú, esztétikailag pedig vannak rajta főként kopások, potik körüll, fill gomboknál, break gombnál, illetve egy-két karc.
És adom hozzá 12 éves Yamaha munkámat.
Deinkább a cserét preferálnám, mert munkaeszköz és minden hétvégén szükségem van rá.
Yamaha Tyros 2-met elcserélném Korg PA 2 x pro-ra, vagy Yamaha Tyros 3-ra. A két hangszer értékkülönbözetét kpban fizetem. Ha esetleg valakit érdekelne a dolog, jelezze a forissandor kukac freemail.hu címen, vagy hívjon a 06 20 290 88 75-ön! További szép napot!
Akár érdemes emiatt átállni 64 bitre? Egyelőre 32 bites win7 van. (Memória témát tudom persze.)
Ugye jól raktam össze?
(1) elől van a keverő (alesis 6fx), ebbe megy a szinti hangkimenete, meg bármi más, mikrofon pl.,
(2) a keverő MAIN kimenetét dugom a hangkari egyetlen bemenetére (L és R), és
(3) a hangkari kimenete megy az erősítőbe és innen monitorozok fejhallgatóval is.
A focusrite-on tudom állítani a bejövő hang és a számítógépből jövő hang arányát egy dedikált potival, ez külön jó. Remélem, nem szúrtam el
THX
Köszi J
Nnnna, megvan a Focusrite, provizórikusan összedugtam ezzel azzal, de ez még nem rendszer azért. Viszont megszólalt az első softsynth (sonar alap plugineket néztem), és tényleg lenyűgöző távlatok látszanak. És még minden "szárazon", effekt nélkül szólt, de jó volt az első benyomás.
Pici latencia van, ez inkább zongoránál érzékelhető, szinti hangnál alig. Maga a hangkari nagyon masszív darab, bizalomgerjesztő kezelőszervekkel. Új ára 45, 34-ért jutottam hozzá egy garis példányhoz.
Üdv
J
Igen, Chrome, de semmi baj nincs vele. Biztosan emlékszem, hogy véletlenül kettőt kattintottam , nem duplán, hanem véletlenül kettőt egymás után, ezért jött meg kétszer. Más tünet nincs egy ideje.