Legalább itt ne legyen "hiszti" :)
Bár én már inkább csak igyekszem olvasni az itt folyó dolgokat -na jó, ennyi év után itt is nehéz megállni...- , de direkt nem reagáltam le a másik topicban tett megjegyzést a másik fórummal kapcsolatban, úgy is csak én lettem volna a szar hiába provokáció volt!:)
peace:)
Gratula!
Ahogy mondani szokás "minden háború a p..án bukott el vagy legalább kezdődött"
Én továbbra is szívesen olvasom a véleményedet, írásodat, hangszertől független szerintem...
Hol is kezdjem.. kicsit felpörögtek az események nálam az utóbbi időben. Eladtam a PA500-at, aztán az M3-at is.. (rohadt devizahitel..)
Tegnaptól pedig "yamahás" lettem, vettem egy Mox6 szintit..
Nem feltétlen volt tervben de nem tudtam kihagyni olyan ajánlat volt rá. Fél éves a hangszer, karcmentes gyönyörű állapot. Egy válásból hozta el az asszonyka (azt nem tudom a férje tudtával-e..? )és kért érte 110 ezer ft-ot...
Hát csak nem hagyhattam ott ennyiért..?
Új ára 320 ezer..
Most ismerkedünk egymással, eddig csak pozitív a benyomásom róla. Végre egy normális billentyűzet és azok a hangok..
Azért remélem mint "volt" Korgost megtűrtök továbbra is itt a topikban...
Csak "házi pálesz" volt,amúgy nagyon ritkán iszom, és most a mérték volt a hordó,mikor megjelentek este a haverok 5 percnél több nem telt el két feles között, szóval gyorsan kiütöttem magam, cirka 2-3 óra elég volt neki!
Ez jóóó hát talán ha mézespálesszal próbálkoztál volna...lehet "selymesítette volna a torkodat és no köhögéshát a részeg ember fura tud lenni az biztos
Sikerült túladagolnom magam kicsit a "páleszből", és a hangom sem jött meg tőle, egy nótát sem tudtam becsületesen (köhögés nélkül) végigénekelni, és elég nevetséges visszanézni a telefonos felvételeket, már tudom miért utálom józanul a részegeket
Szia Gyuley!
Egészségedre!!Na az komoly alapozás lehet...hát ha már orvosság szintjén "űzöd" a szilvát,akkor biztosan segít ha fáj a torkodjó "mjuzikkolást"
Nem tudom közületek ki nézte az X-faktort tegnap este de véleményem szerint Kocsis Tibi megérdemelten nyert, mondom ezt úgy, hogy Muri Enikő volt a kedvencem!(most is az..:)
Ezt a dalt adták elő mindketten, hozzáteszem Josh Groban egy géniusz véleményem szerint, tehát nem volt könnyű dolguk de simán felnőttek a feladathoz. A tegnapi döntőben nem volt vesztes csak két győztes!!
Köszi Pityu Cimbi, már elkezdtem alapozni(szatmári szilva), hátha kiűzi a megfázást! Este meg zajongunk egy kicsit, ha nem lesz nagyon tré akkor feldobom!
Ne is mondd. 3 hete benne vagyok, 3.-án nem volt bulim, de nem is tudtam volna megszólalni, 10.-én hááááát nagyon szenvedtem, tegnap már egész jó volt, de a fülem bedugulva. Hát rettenetes, tompa morajlás. Jövő hétén elmegyek fülészetre kimosatom. Vagy létezik valami klassz fülcsepp? Egyet próbáltam, hát nekem semmit nem ért
Sajna úgy megfáztam mint a kutya,kb 1,5 hete kínlódok vele, és amióta megvan ez a hangszer, alig van időm vele foglalkozni, pedig csak benyomom a rec gombot, és már fel is veszi amit kínlódok, meg nyekergek waw-ba!
Remélem karácsony előtt még rendbe tudom hozni a hangomat, mert ha nem, akkor vokállal kell "baselni", azt meg nem szeretem használni!
Hát igen az ára... 10 éve is 300 ezer volt. De ha belegondolsz mennyi egy normális végfok, egy jó keverő, és még effekt is van benne, nem is egy utolsó? Akkor azért összejön az ára. Leharcoltam kicsit szegényt, most nyugdíjba küldöm, 120 hónap szorozva átlag 6-7 bulival.... Tudna mit mesélni
Értem, így már másabb a képlet, és tudom azt is hogy a Pm600 indokolatlanul drága, a teljesítményéhez képest mindenképpen, nekem ezért nem is volt soha Pm-em, viszont ez az A&H keverő nem felső egy kategóriás történet, igaz még én nem próbáltam ezt a típust, de ha csak fele olyan mint a profi szériás keverői, akkor nagyon megéri az árát!
Nekem most Peavey keverőm van(kb 4 éve), szerintem közelít a Dynacord-hoz hangzásban negyed annyiért, igaz silányabb kivitel, tolópotikat már cseréltettem benne,de még így is messze van árban a dynacord-tól!!!
SZia! a helyzet következő: 10 éves leharcolt külsejű a dynám, 155-ért is láttam neten tehát max 150-160-ért menne el. Melléalkudtam néhány kábelt, és kedden jön a motyó. Lehet ha türelmesen hírdetgetem akkor valami balek elvitte volna kicsit többért, de nem hinném, szóval ez most ilyen bolt lett, szerintem nem járok azért rosszul.
Sziasztok.Okamoto78 én most vettem STERNUM tipusú kontrol ládákat és kellemesen csalódtam bene.Jó a mély tartománya és szépen szól a közép és magas is benne.Azt hiszem az expresszen láttam meg 4 darab volt belőle én 2 megvettem tehát 2 db még van .20kavicsért vettem meg huzattal zsír állapotba.Csak ajánlani tudom mert dinamikába a belinkelt hangfalak sehol sincsenek hozzá ismerős az ibiza termék a sal jobb tőle.
Csepi, gondolom már nem aktuális a kérdésed, de ha valóban új ez a tipusú A&H keverő, akkor is 130-140 ezer között mozog az új ára, a te használt Pm600-ad pedig 180-200 ezer között!
Ebből könnyen kiszámítható, hogy egy az egyben nem érdemes cserélni, én kérnék rá tuti 40-50-ezret, mert ez így reális!
Sziasztok! Segítséget kérnék: Valaki, (valakik) írták, hogy rendelkeznek ALLEN&HEATH ZED 12FX keverővel. Ilyet kínálnak (újat) cserébe Dynacord PM600- keverőerősítőmért cserébe. Tanácsokat várnék, egyáltalán megéri-e? Illetve, érdekelne az effktek szerkeszthetősége-menthetősége, ha van ilyen, vagy csak az arányokat állíthatom?
Kontrollnak, vagy monitornak kell? Nálam, de nem biztos, hogy mindenkinél, a kontroll a színpadra, a monitor pedig stúdióba/otthonra a felvétel/hangszerelés monitorozásához valót jelenti. Csak azért lényeges tisztázni, mert a belinkelt két doboz közül a megadott paramétereik alapján az első, mint ahogy a nevében is szerepel, monitorozásra való, a második pedig szerintem inkább kontrollnak.
Az elsőnek az adatok alapján nagyon jó freki-átvitele van, de teljesítmény szempontjából színpadra kevés. Az érzékenysége sem túl jó.
A második mély tartománya gyengébb, viszont jobb érzékenységű és nagyobb teljesítményű.
Hát az esték rendben lesznek, de minden reggel arra ébredni az édes álomból, hogy "jaj, a PA500 meg odavan" - nem irigyellek Hangszert venni jó, de eladni... hát nem tudom. Az eddigi saját történetemből az Elka szintit nem sajnálom, a Waldorfot kicsit, de néha kifejezetten jól esne, ha a Roland GW8-cal együtt itt lenne valamelyik sarokban. Hallottam egy sráctól nemrég, hogy "én soha nem adok el hangszert, inkább gyűjtök hozzá". Ha nem tudtátok volna, ilyen egyszerű ez
Köszi a választ. :) Úgy látom elqrtam. :) Megpróbálom most. A lényeg az lenne, hogy Kontrol hangfalat akarok venni. Természetesen a lényeg az lenne, hogy ne legyen túl drága.... természetesen.... Ezeken gondolkodtam:
1-monitor hangfal 2-es példa Vagy ha van valami jó 5letetek ocsóért akkor szívesen iszomsoraitokat.
Hát gyerekek, egyik szemem sír a másik nevet. Sír mert tegnap este elvitték a PA500-at és nevet mert legalább jó kezekbe került!
Falballa (Balázs) kolléga megvette a hangszert, aki egyébként nagyon jó fej örülök, hogy általa jó helyre került a masina.
Sziasztok!
Elég régóta az audacityt használom felvételek készítéséhez. Egy ideje tökölök vele, mert ha több sávon készítek felvételt, az első sávhoz képest "eltolja" a többit. Késik. Nem tudtam rájönni mi okozza. A tegnap este leesett végre. Azóta tesz ilyet, mióta usb-n keresztül készítem a felvételeket. Tudtam, hogy usb-n keresztül lassúbb az átvitel, de hogy ennyire befolyásolja, nem gondoltam volna. Kipróbáltam más csatlakozással és láss csodát, szuperül működik. Lehet, hogy ezzel már eddig is mindenki tisztában volt, csak én voltam ilyen balfék... Azért gondoltam megosztom veletek, hátha vannak még hozzám hasonlók, talán hasznukra válik.
A téma azért nem annyira off, mert a felvételeket pa 500-al készítem...
Köszönöm, hogy szólhattam
Sziasztok! Kérdésemmel zaklatnálak titeket... Kontrolnak ez a hangfal mennyire lehet megfelelő? használt már valaki ilyet? Köszi a választ előre is. Üdv. oki
Na, ez jó lenne nekem is A ctrl room source/control szekció különösen tetszik, egyszerűbbnek tűnik a kezelése, mintha külön hangkártya be/kimenetekkel kell bajlódni.
Szia Jozsihome!
Egy ilyen keverőt csaptam le.
Ezen csak az usb hiányzik abból, ami a "Your dream" . My dream is your dream :))
Ha ideér, és megtapasztaltam, ígérem beszámolok róla.
Érdekelnének a tapasztalataid, meg kapásból az is, hogy mit vettél. Legboldogabb amúgy egy USB/FW FX mixerrel lennék, mondjuk nem 12, hanem csak kb. 4-6 csatornával. Persze akkor a remek Alesis FX6 keverőt eladnám. Kevesebb táp és kevesebb doboz az asztalon. My dream... Üdv Józsihome
OFF.
Nem rossz, de bosszúból itt van ez TRUE ONE MAN Párszor végigröhögtem, aztán izé,... ez tényleg lenyomja a számot. Gyúrhatott rá pár hónapig. Ez a hihetetlen dob setup végképp agyrém: jobb láb lábcin, bal láb minden más, nagydob, pergő vagy tam, ami kell, végtelen határozottsággal. Kérdezi lentebb egy kommentelő, hogy "te, neked hány agyad van...?"
A választáson annyiból túl vagyok, hogy visszaadtam a Behringert, de ez nem jelent eleve rossz véleményt, csak nagyon nem ment a plug and play, ezért feladtam.
Egyébként saját célra szeretnék élvezhető tartalmakat előállítani, amelyek inkább egyszerű chill out/downtempo jellegű darabok lesznek. Utána ráveszem a feleségemet, hogy ezeket is játssza időnként a természetgyógyász rendelőjében háttérzeneként, és ha a vendégek nem menekülnek látványosan, akkor büszke leszek magamra Ez a vision/mission.
Van közben a retro rock zenekar is, remek bulink volt különben nem rég, de ahhoz meg nem kell hangkártya avagy nem nekem kell hogy legyen bármi ilyesmi. Köszönettel J
Jozsihome az attól függ, hogy az "első házi stúdio projectben" stúdióknak szeretnél bedolgozni , vagy a végterméket mp3 formátumban demóként, esetleg hakni alapként felhasználni.
Utóbbi esetben teljesen mindegy. Szerintem.
De én megvizsgálnám a helyedben a két kütyü egyéb paramétereit is (mikrofon előerősítő, dinamika értékek, zajszint, gyártó múltja,stb).
Félre ne érts , se rá sem lebeszélni nem szeretnélek.
Vénkecske, köszi a tippet. Nem ragaszkodom a firewire-hoz, csak szembe jött ez a hirdetés. Most viszont egy nagyon lamer kérdés jön 48 kHz (vs. 94/192 kHz) számít bármit az "én első házi stúdióm" c. projektben?
Jelenleg egyébként sajnos nem látom sehol 30 alatt az IO2-t, használtan sincs, különben rohannék vásárolni. J
Figyelj... te vagy az eladó,annak adod aki megadja a jó árat érte nem??
Bátran tegyél rá egy huszast még...így is elfogják vinnifigyeld a netet sokan keresnek PA-500-at,és amiket ritkán felraknak rövid időn belül már fent sincsenek a hírdetési oldalakon és nem 2 kilóért mennek!!!,a mániákus alkudozókat meg egyből ki kell tenni szögletre...elég jó gép ahhoz az 500-as hogy még úgy is eltudod adni!!!
Jó ötlet..
Á, nem variálok vele, ha kell Balázsnak, akkor annyi, amennyiben már megegyeztünk ha viszont nem kell neki, akkor lehet megfogadom a tanácsod.
Amúgy odaadnám egy MacBook Pro-ért is ha érdekel valakit!!
Szia Pityu!
Aztán a PA-500 árát felfelé told ám...mert most nagyon keresett cucc lett,és nem szabad elkótyavetyélni!!Kérj bátran többet mint amennyiért eddig hírdetted...hidd el még úgy is elfogják vinni!!!!!
Fallballa (Balázs) kolléga, érdekel még a Pa500? Megígértem, hogy ha úgy alakul, Neked szólok elsőként de sokáig nem fogok várni. Máris van egy érdeklődő, aki korábban keresett egy Pa500-at!
Sziasztok!
Jozsihome nem tudom miért ragaszkodsz a firewire interfészhez. Két csatorna esetén (ez a Behri is ilyen) teljesen felesleges ,az usb2.0 már ugyanúgy ki tudja szolgálni sebesség és keresztmetszet szempontjából. Nagyobb csatornaszámok esetén szükséges a FW nagyobb átviteli sebesség.
Azt hiszem említettem már, de látom pityu28 is ilyent használ : Alesis I/O2 Express... Usb csatlakozás, midi interfész, szabályozható ki/bemenetek a kütyün, effekt inset lehetőség, xlr mic preamp, füles csati, stb... Nagyon kezes, otthoni felvételekhez jobbat és olcsóbbat el sem tudok képzelni 2 csatornásban. Ára pedig 25 körül van, a Behrinél 3-mal több csak újonnan. Asio driverrel 10 ms körül a latency, még ha 2-3 vsti megy, másik 4-5 audio sáv mellett(igaz ez gépfüggő is).
Behringer FCA202: a felvételt nem tudtam összelőni, ami lehet az én hibám is, így visszaadom a cuccot. Jó lett volna 20e alatt FW hangkártyához jutni, de ez most ebben a körben nem jött össze.
Eladó T-MIX PM600 keverőerősítő, 6 csat, 150W, néhány effekt nagyon olcsón.
Én is évek óta PKN-eket használok. Sosem hagytak cserben. Tökéletes védelem, jó hang. Ha mégis elromlana, akkor pedig magyarországi szervíz, ergo cserekészülék, valamint gyors és olcsó javítás. Használom őket fullon, több ezer fős közönségnél, ill. 3%-on próbateremben. A legkülönfélébb zenészekkel, még sosem morgott rá senki.
A fehérvári cég összforgalmának a 10%-át sem éri el az itthoni eladás, ezért nem nagyon reklámoznak, nincsenek jelen a kiállításokon. De ettől még nagyon jó nekünk is... :)
Szia!
PKNC xd1600-as volt nálam 2 évig! Hiba nélkül!
Majd más végfok, és újra PKNC csak már xd2500 kb 2,5 évig!Hiba nélkül ez is! AZ LC az olcsóbb crosszos változat! A 4004-es 4 kimenetes! Viszont a gyártó szerint is az xd komolyabb és hangban is picit jobb!
Ha komolyabban érdekel, adok privi contaktot (mailben)a gyártó egyik emberéhez! Megvételben is segít!
Üdv: Zeneboy
Digi végfokokkal kapcsolatosan vannak +/- tapasztalatok? Esetleg a PKNC márkáról vélemény?
Nagyon megfogott az LC4004-es típus, bár még csak álmodozom.
Nekem abban az időben iX300-am volt. Legegyszerűbben úgy tudnám megfogalmazni, hogy annak és az iS szériák nagy testvére. Abban az időben a Korg egymás utáni években dobta piacra az arrangereket.
Kinézetre szerintem a Pa3 előtti legszebb arrangeres gép. Nagyon masszív kivitelű, strapabíró. A billentyűzete nekem akkor nagyon tetszett, lényegesen jobb volt mint az előző automatás Korg-oké. Sőt a Pa1 megjelenéséig nem is volt házon belül jobb billentyűzetű.
A piacon akkor egyedülálló volt a monocrom érintőképernyőjével, bár egy kicsit lassan reagált. De ez inkább az oprációs rendszer lassúságának volt köszönhető. Általában ezt rótták fel legnagyobb hibájának.
Hangzásra az i (i/iX/iS) szériák világa. Szerintem hangszínek terén a legnagyobb gyengéje a basszusok voltak. Én azokkal nem tudtam megbarátkozni. Előtte volt Rolandom és GEM-em is, és azokhoz képest nekem túl puhának, kenődősnek tűntek. Ezen kívül a dobok, gitárok és orgonák azok a hangszínek amikhez képest a Pa széria nagyot lépett előre. Meg a fuvola és a szaxi. De hát szép is lenne, ha nem fejlődnének az evolúció során.
Csak két hangszínt lehetett egymásra pakolni, ráadásul az iX300-nál úgy volt, hogy ha split-teltem a billentyűzetet, akkor vagy csak egyet alulra és egyet felülre, vagy pedig kettőt felülre, de akkor alulra nem lehetett választani. Az a tartomány csak hangszín nélkül vezérelte az automatikát. Az i30-nál nem emlékszem, hogy így volt e, de az biztos, hogy ott is csak két hangszín volt layer-ezhető.
Csak két effekt procija van. Ezeket kell megosztani a stílusok és a szóló hangszínek között.
Kíséret terén egy kicsit érdekes logikát alkalmaztak az i szériáknál. Ott arrangement-eket lehetett előhívni. Ez olyan performance féle. Ez tartalmazta a stílust a real time hangszíneket, a transzponálás- a tempó- és az effekt beállításokat. Az i/iX/iS szintiknél előlapon lévő gombokkal közvetlenül csak az arangement-eket lehetett elérni, a stílusokat nem. Azokat csak az adott arrangement-en belül lehetett a menüben elérni és módosítani. Több akkori i szériás korg-gal rendelkező ismerősöm tévesen azt hitte, hogy az arrangement maga a stílus, pedig azok csak perfermance-ek voltak. Ezért volt az, hogy volt a szintiben mondjuk 128 gyári arrangement, de több is egyforma volt közülük, csak hangszerelésben, tempóban különböztek, de azonos alapstílust használtak. Egyedül az i30-nál nem emlékszem, hogy a stílusokat el lehetett e érni közvetlen az előlapról, de, hogy a többi i és iX/iS gépeknél így volt, az tuti.
Az i szériáknál, beleértve az i30-at is, nincsenek STS lehetőségek. 2 fill./intro/ending és 4 variáció van.
Sampler nincs benne.
Két kivitelben dobták piacra. Az i30-ban nem volt gyárilag HD, de utólag beszerelhető volt, illetve az i30HD kivitel. USB nincs, de floppy van.
Másik notebookon megszólalt, úgyhogy a firewire port gyanús. Különben oltári nagy barom lehetett, aki ehhez az interfészhez a csatit tervezte. Persze értem, hogy a kamerák miatt kis méret kellett, de akkor is... Vagy akkor a notebook oldalra ráférhetne a nagyobb csatlakozó (hagyományos FW kábel szélesebb fele). Nem tudom megszeretni...
Sziasztok, OFF - hangkártya.
Elhoztam ma pár napos visszaviteli garanciával egy Behringer FCA202 hangkarit nagyon jó áron. Momentán nem működik a Lenovo T400 notimmal, de kamerás tapasztalatok alapján azt sejtem, hogy a notebook firewire interfészével van gond vagy azzal is. Win7/32 amúgy, elvileg kompatibilis. Ha valakinek véletlenül volna idevágó tapasztalata, megköszönném. Üdv J