Kedves zeneboy és Apelláta ! Köszönöm mindkettőtöknek a tanácsokat és a véleményeket, úgyérzem oksabb lettem egy picit és már kapisgálom milyen adatokra is kell jobban odafigyelnem. Persze a legjobb az lenne ha egyszerre,és azonos körülmények között tudnám meghallgatni a potenciális egyéneket,de erre sajnos nem sok esélyt látok.
Szép napot!
Üdv: Giger
Csak a száraz katalógus adatok alapján a Peavey tűnik a legjobbnak. Ehhez képest a Laney - mint ahogy Zeneboy is írta - átviteli frekvenciában gyengébb a magas és a mély tartományban is. A Behringerek közül a műanyagházas felejtős, még az alsó frekijét sem közli a gyári oldal sem. Talán nem véletlen. A második Behri mély tartománya megegyezik a Paevey-vel (50Hz), viszont a Behringer előszeretettel nem a 3dB-es törési pontok, hanem a 6, vagy 10dB-es pontok közti átvitelt adja meg, ami nem korrekt, mert ez lényegesen jobb értékre jön ki, de a mérvadó érték a 3dB-es tartományon belüli. A másik meg, hogy a Behringerek érzékenysége lényegesen rosszabb (94dB) az első két márkához képest (98dB). Ezért hiába hasonló teljesítményűek a felsorolt hangfalak, ezek hangnyomásuk (hangosságuk) elmarad az első két típustól azonos erősítőteljesítmény mellett.
Én még javaslom neked a Wharfedale márkát. Ez egy angol márka, bár ki tudja, hogy hol szerelik össze. Ezen belül három típust:
Kinetic 15: 50-20kHz, 97dB, 250W, 44 990 Ft
SVP-X15: 45-20kHz, 98dB, 200W, 49 900 Ft
EVP-15 NEO: 41-20kHz, 98dB, 300W, 64 990 Ft
SZép napot!
Hangképben természetesen lehet eltérés még ebben az árkategóriában is! Alap esetben teljesítményre egy kutya... Peavey mellett szól a 2 év gari! A laney-ben sok lesz a közép és nem is megy olyan mélyre -hivatalos adatok alapján- mint a többi!
A 2 behri közül az utolsó mellett a doboz anyaga szól, védelem teljesítmény stb megegyezik! Itt egymás mellett hallaná melyik jobb hangképre!
Természetesen az, hogy itt valaki leteszi akár 1 hangfal mellett is a voksát, nem kárpótol , hogy mindent egymás mellett hallgatva lehetne eldönteni, melyik a jobb!
Üdv: zeneboy
Jó reggelt!
Egy kis segítségre illetve tanácsra lenne szükségem.
Próbaterembe szeretnénk hangos dobos mellé ének és billentyű hangosításához hangfalat. Az árkategória max. 55 E/Ft darabonként, bár tudom ebben a kategóriában nem érdemes csodákat várni, de gondolom ezek közül is akadnak jobb ill. kevésbé jobb választások. A miket én nézegettem az a Peavey Messenger Pro15 mkII, Laney CT-15, Behringer Eurolive B215 Xl illetve Behringer VP1520. Ezek közül melyik lehetne számunkra optimális ? Illetve milyen más márkákban és típusokban lenne érdemes gondolkodnunk?
Köszönöm
Plusz beindulni látszik (lelkes, amatőr) rockzenekarunk, erre megy legtöbb zenélő időm, és ehhez a karma technológia egyáltalán nem kell. Egyébként nagyon jól bevált a Karma, mint hangszer, tehát panasz nem lehet rá.
Üdv J
Szia Cimbi
Én is láttam ezt vagy ilyen hirdetést, meg is lepődtem raja (200/88bill). Semennyire nem vagyok zongorista alkat sajnos, inkább szerényen képzett kreatív billentyűsnek képzelem magam. Van itthon kalapácsmechanikás zongora (egy remek YAM DGX 620), de a fő hangszerben biztosan nem szeretnék ilyet. 200/76 billentyűre már lecsapnék...
A koncepció az, hogy ráfordítás nélkül tudnék cserélni egy újabb cuccra. Az aftertouch elvesztése fáj(na), a zenebolti élmények alapján viszont nekem nem tűnt rossznak a billentyűzet az arrangerekhez képest. A fő plusz a szoftveres lehetőségek, számítógépes editálás. A karmához free librarian programot találtam, teljes körű editálásra alkalmas szoftverek viszont elég drágák. Folytatom majd...
Jómagam is gondolkodtam korábban az M50-en mint lehetséges vételen de gyakorlatilag lebeszéltek róla. Hangokban nagyon jó de a kivitelezése sajnos erősen kínai, mind a külső burkolat mind a billentése "kihívásokkal küszködik", hogy finoman fogalmazzak. Nem is olcsó "jószág" és bizony sem sampler sem aftertouch sem egyéb bővítési lehetőség csak az usb-s háttér, ami extrának számíthat. Ha zongorista "alkat" vagy, akkor érdemesebb a 88 bill. változatot megvenni. Tárgyaltam egy sráccal, meg volt szorulva és 2 kilóért adta volna tokkal-vonóval a 88 bill. M50-et!! Ha gondolod előkeresem a hirdetést.
Sziasztok, megkívántam az M50-et, ezért szelíden és végképp nem sürgősen eladásra kínálom egyébként szeretett és remek Korg Karmámat MOSS bővítőkártyával (+ 1 db Korg Z1 szinti). IÁ225 (a MOSS bővítővel együtt). Szerintem a legszebb Korg cucc különben
Sziasztok.
Miért van az, hogy egyes mp3 alap indítása előtt pirossal kiírja a gép, hogy "Setting the Songbook song failed".
Ennek ellenére rendben elindítja.
Ja és van egy pár alap, amire hiába írtam rá a szöveget, a szintin nem jelenik meg, A sz.gépen, meg igen???
Csak mivel kérdezted, hát az én álláspontom:
Számomra a Pa800 pozitívumai közül csak a több polifónia, a több dob kit és a gitár mód lényeges. A sávonkénti EQ-t a Pa3 hangszerelése során is csak igen-igen ritkán használom. Tehát ezek állnak szemben a Pa1 jobb billentyűzetével és a több potijával.
Hogy ezek fényében melyik mellé tenném a voksom? Nem tudom. Talán a használt piaci áruk alapján döntenék, azt viszont nem ismerem.
-Polifónia stílusnál nem jelentkezett nálam, midinél is, csak nagyon sok sávot /13-16-nál/ okozott gondot!
- Amennyiben csak master eq-t állítja valaki-sajnos van ilyen felhasználó- akkor azt pa1 után egy keverővel megoldható...
- Sajnos több lett, használható már kevés...
- Gyáriból lehet kiszedni olyat amire végképp semmi szükség...Ez még pa3-nál is lehetne, csak itt több a tárhely... Mellesleg 32 mega esetén user hangszín tárhely nő 512-re, user dob 128-ra...
- AZt érdemes megnézi mennyi a pa800 felhasználó adatbázisa... Mert ez nála is közös tárhely!/Így az ssd-n kevés hely marad kevesebb mint 10-15 mega emlékeim szerint! Nem 16 megás a RAM Pa1-nél előbb írtam 32-re bővíthető, de csak sampler használja!
-960 Factorival! A pa1 belső 608 +288 direkt HD +96direkt FD-n!
Pa800: 2 programozható kapcsoló (joystick fölött) / Pa1: nincs
Pa1: 10+1 poti / Pa800: 4+1 poti
Pa1: jobb billentyűzet
Két éve játszottam Pa800-on, és nekem úgy rémlik, hogy a billentyűzete egy az egyben a Pa80-é volt. A Pa1-é meg ha billentésben megegyezik a Pa1X-el, akkor egyértelműen jobb.
Itt vannak az előnyök a PA1hez képes. PA1 előnyeit is felvettem! :)
PA800ban 120hang polifon a PA1 62.
PA800ban van 3db EQ minden egyes sávra a PA1ben nincs.
PA800ban 124különböző TC efekt van a PA1ben 89.
PA800ban 63 különböző dob kit van a PA1ben 48.
PA800ban 64MB ram van a PA1ben 16.
PA800ban 960 + Stylust tud kezelni az USER ban a PA1 608-at. (Songban ugyanez.)
PA800-on 2db USB (2.0)port van a PA1-ben 1db (1.1).
PA800ban van gitár mód PA1-ben nincs.
Szia!
Jó szívvel és nagy örömmel tettem, de sajnos folyik a "márkaháború" mint az ovisoknál, ezért már azt sem tudja az ember, hogy kérdezni merjen-e valamit, mert már azzal is megbélyegzetté válhat . Érdekes szó jönne ki, az eddigi márkáimból, ha úgy összeillesztgethetném.
Szép napot Misi bácsi!
Köszi a "hozományt"az biztos ,hogy nem márkafüggő a dolog.Az emberek is csak fejben kategorizálhatják,vagy "szűkítik" le a szemléletüket...látásmódjukat,mintegy bélyeget ragasztva saját magukra Yamis Korgos stb...de én nem a leszűkített szerep személyiséget látom,hanem egy ember segítő szándékát,vagy jó indulatát!A jelenlegi hangszered és bárki másé egy per pillanat "állapota" nem tudod mi lesz 3-5 év múlva a kedvenc hangszered...akkor azt a bélyeget ragasztod magadra?!!Nem érdemes ennyire beleélnie magát az embernek 1 kategóriába sem!!!
Szia, szerintem előbb olyan midit nyiss meg, amit a PA50-nel állítottál elő és mentettél el. Ha azt betölti, akkor nem a médiával van gond, hanem a betölteni kívánt midi fájllal nem boldogul valami (pl. nem szabványos adatkomponensek) miatt.
Mint még Pa80 tulaj is írom, ha nem jön össze a Pa1, mindenképp a Pa500-at javaslom. Bár nekem hű társam volt 10 évig, és nagyon meg voltam vele elégedve, sőt még vagy fél évig számítok a szolgálataira, míg a Pa3-at bevetéses állapotra fel nem vértezem, de már sajnos eljárt felette az idő. Bár nekem is nagyon fáj, hogy anno 629 eFt-ért vettem, most meg még 200 eFt-ért sem biztos, hogy el lehet adni, de ha ennyiért megy az 500-as is használtan, akkor labdába se rúghat mellette.
Pa500 előnye:
-Jobb hangszínek (RX): főleg dob és basszus.
-Ezáltal sokkal dinamikusabb stílusok is.
-Grafikus kijelző végett átláthatóbb kezelőfelület.
-USB
Pa80 előnye:
-Jobb, aftertouch-os billentyűzet, bár a PaX szériák mellett ez is nagyon elbújhat.
-Nem kínai összeszerelés.
A Pa80 bővíthetőségét (amivel nem is biztos, hogy fel van vértezve a vásárolandó hangszer) nem sorolnám előnynek, mert:
-Winyó: helyette az 500-ban ott az USB, ami ráadásul mobilabb is
-Vocalist: ez az IH szériás, mely elég gyengusz, nem sokat ér
-Video kártya: szerintem haszontalan
-Sampler: ez benne van alapból, de csak CF memóriakártyával működik, ugyan is hiába van winyó a gépbe, csak CF kártyára hajlandó tárolni. A pár ezer forintos, számtech boltban kapható nem jó hozzá, hanem meg kell venni az eredeti Korg-ot arany árban. Ráadásul csak 8 megás méretben létezik, ami nem sokra használható.
-USB: utólag beleszerelhető. Én is bele tetettem, de ez csak a winyó és a PC közti adatforgalomra jó, kiváltva a floppyn történő feltöltést. Pendrive-ot nem olvas. (bár, az utóbbi években ha jól tudom lehet beleszerelni a floppy helyére pendrive-ot olvasót is, de nem biztos)
Hát kívánom ,hogy találj PA1x-et.De nagyon ritkán látni a neten legalábbis eladót,amit meg láttam eddig 400000 alatt még egy sem volt Sőt...460-490 ezer! Valamiért drágábban "dobálják"mint a 76-os pro szintiket.Lehet hangszer boltokban érdemes körül nézned hátha valaki beszámítatta az új PAx 3-ba.Bár a hangszer boltban meg biztos nem kapod meg 300ezer környékén.De legyen szerencséd!!!
Hali!
Megszületett a végleges döntés!
Pa1x lesz
azért választom a 61 billentyűset mert szeretném ha lenne hangszóró a gépen
másrészt nincs szükségem 76 billentyűre mert 2. hangszer lesz egy 88 billentyűs Yamaha fölé!ha jól tudom más lényeges különbség nincs a kettő közt talán az áron kívül reménykedek 280 300 ezer körül már lehet valahol találni!
tehát Kérek mindenkit aki tud ennek a beszerzésében segíteni az kérem írjon linkeljen segítsen
köszi!
Sziasztok segítene Nekem valaki PA 50 SD hogy kell midit lejátszatni az Sd kártyáról mivel nincs magyar nyelvű használati utasításom.Előre is köszönöm.
Mennyi lenne? Mert ha 200 felett, mint ahogy látom még mindig sok helyen, akkor ne! Ha van tuti vételed pici pénzért vedd meg, de a hangszín készlete már nem mai... Bővíthető, meg vocal, meg sok extra, de hidd el a mai Rx technológiás dobokat ha meghallod, nem kell 10 éves fejlesztés. 200 körül Pa 500, 300 körül Pa 1x-et kapsz.
Nekem "második sornak" kellett, sokan mondták-írták hogy milyen bonyolult a Korg-ok kezelése (amit most meg is cáfolnék), 1 nap alatt "beleszerettem" a hangszerbe, és ha nem is minden funkcióra, de rengeteg dologra rájöttem egy kis nyomkodás-ismerkedés után.
Vénkecske írását nem áll módomban megcáfolni, mivel írtam is, hogy nem ismerem a készüléket.
Én csak abból indultam ki, hogy a de-esser funkción kívül (amit Kecsi és én is leírtam) említették a tonalitást is, és én abból vocoder funkcióra is következtettem. Ebben a hitben megerősített az is, hogy a Pa3x-nél sem vocoder-nak hívják, hanem Pitch Correction-nak.
De a lényeg-lényege, hogy a válasz végül megszületett.
Mint ahogy már más is írta, nagyon jó hangod van. Bár csak az én hangszínem is ilyen lenne.
Annyi észrevételt engedj meg, hogy szerintem egy kicsit az indokoltnál jobban előtérben van az ének a zenéhez képest. De ennek ellenére szuper jó.
Szerintem rengeteg forrást fogsz találni. Nem tudom, visszafelé mennyire kompatibilis, tehát a triton források milyen mértékben használhatók, de arra fogadnék, hogy nagyon De nem ezért írtam. Pálvölgyi Géza honlapjára bukkantam rá a napokban (aki számomra a "nemakárki" kategória felső harmadába tartozik az East és a Tátrai Band miatt meg egyébként is), és bár nem friss (2007 körül írhatta ezt, ha jól vettem ki), elmondja, hogyan fejlesztette a hangszereit, és volt Korg M1, utána Trinity és ez annyira bevált, hogy a "mai napig ezt használja". Nem váltott mondjuk Triton Extreme-re vagy hasonlóra közben. Valamikor én írtam itt, bocsánat a saját idézetért, hogy a "jó hangszerek velünk maradnak" - a régebbi Korgok elég jól teljesítenek ezen a területen.
Eladásra került a kis masterem (ha valakit esetleg érdekel):
CME UF70 76 billentyűs masterkeyboard eladó.
- 76 sújozott billentyű - Aftertouch érzékeny
- Widi (wirelles midi)
- 16db programozható potméter (a-b variáció)
- 6 db programozható gomb
- Pitch bend és modulációs kerék
- 6 sequencer távoli gomb, beleértve a REC, PLAY, STOP
- Breath vezérlő port
- Sustain pedál és hangerő pedál csatlakozó
- USB MIDI port, osztály-kompatibilis a Win XP és Mac OS X, Power is mellékelt USB-n keresztül
- 1 MIDI-out port
Irányár: 50.000 Ft
Érd:
Oravecz István
bendimusic@gmail.com
0670/502-85-96
Yamahadgx300 kérdését láttam a yamis topicban is, de gondoltam mivel másnap Tőletek is megkérdezte, majd születik rá válasz.
Apelláta nem akarlak megbántani azzal hogy kétségbe vonom a válaszod helyességét, de engedd meg hogy kijavítsalak.
Amit az első pontban leírtál annak a valósághoz semmi köze.
Ez a Behringer DE2000 Suppressor egy prosztó hangolható lyukszűrő. A bemenő jel spektrumától és nagyságától függően avatkozik be a jelbe. De a hangmagasság vezérléshez a világon semmi köze nincs. Ha lenne akkor voice correktornak vagy vocodernek hívnák és kb. a tízszeresébe kerülne. A lyukszűrő frekvenciáját és sávszélességét lehet beállítani, amivel pl. ha egy selypítő beszédhibás speaker szónokol, akkor rá lehet állni az "s" vagy "SZ" betűje frekijére, és ki lehet korrigálni hogy ne legyen annyira bántó.
Szokták még gerjedésgátlóként is használni, bár arra vannak automata hangolású lyukszűrős megoldások.
Ennyi és semmi más varázslat nincs benne.
A készüléknek két funkcióját említik:
1. Énekhang tonalitása, frekvencia sávszélesség korrigálása
2. De-esser funkció
1.
Ezt egyszerűen úgy fogalmazhatnám meg, hogy hangmagasság korrekció.
Részletesebben pedig:
Ez azt jelenti, hogy a teljes frekvencia spektrumot a kromatikus skálának megfelelő diszkrét frekvencia sávokra ossza fel (a szinti fehér és fekete billentyűinek hangmagasságaira), jobb esetben beállítható sávszélességekkel. A bejövő jelet ezekhez a diszkrét frekvenciákhoz igazítja. Tehát ha hamis éneklésből adódóan, vagy túlzott hanglejtéssel történő éneklés következtében a bemeneten a kromatikus skálától eltérő frekvenciájú jel érkezik, azt a közelebbi szomszédos kromatikus frekvenciára tolja, így kiküszöbölvén a hamis éneket.
2.
Ez a funkció az éneklés közben bántóan erős "S" és "SZ" hangokat csökkenti/kompresszálja le, a beállított mértékben. Tehát ha valaki hajlamos éneklés közben az "S" és "SZ" hangokat erősen megnyomni, vagy nem egyenletesen, egyforma intenzitással ejti ki, esetleg az énekhangszíne megkívánja az erőteljes magas EQ-zást és ezzel bántóan dominánssá válik az énekben az "S" és "SZ" hangok, akkor ezzel a funkcióval ezt megszüntethetjük. Az én énekemhez ez nagyon hasznos. Főleg felvételnél szoktam használni.
Ezen felül szerintem dinamika kompressziót is tudhat a készülék.
Amúgy nekem nincs ilyen kütyüm, mert a Pa3X ezt mind tudja.
Zeneboy Pityu...és mindenki!pontosan ez a lényeg az életben!
A tudatosan élő ember ezt már "gyakorolja!!!A többinek tükröt mutatva!Nem is kell ehhez ezotéria,csak ha a jobbik feledre hallgatsz belül akkor már minden frankó!Kifelé is ez működik nem a kötekedés
Így igaz, egyetértek veled. Mindenkiben van hiba, bennem is.
A dolog valóban ott dől el, hogy van-e az illetőben készség, hogy ezen változtasson illetve elfogadja a másik hibáit is vagy sem.
És hogy maximum off legyek.. :) ezotérikus körökben azt tartják, hogy jövőre ez még inkább felszínre fog törni, mármint a rezgésszám emelkedésével még több vita és veszekedés várható, na nem csak a hangmester.hu fórumain...
Elég csak a közelmúlt történéseit megfigyelni, persze ez figyelhető meg egyéb fórumokon is, inkább csak a vitákról szól a dolog. Azért ez elég elszomorító.
Szia Pityu!Üdv... Mindenkinek!
De ez csak akkor... és abban az emberben működik ...ha az adott emberben béke van belül,elfogadja a másik másságát...akkor is ha "neadjisten"szándékosan írtam így...egy betüt elront vagy kis betűvel kezd egy mondatot,nem kihasználva az alkalmat neki ugorva a másik torkának érte,hanem elfogadni,hogy van ilyen pl:én ezen mit bosszankodjak...Ő így sajátította el...vagy (még) így sajátította el az írását.Ettől nem dől össze a világ nem kell szándékosan keresni a másikban a hibát...mint az sokan teszi!!!Mindenkiben van!!Azért született mindenki,hogy folyamatosan haladjon a "tökéletesebb" felé.A békétlen emberből pedig egy szitu által azonnal előbújik,hogy ő éppen az adott dolgot még nem tanulta meg elfogadni tolerálni.Ideig-óráig lehet színlelni a békességet...de mint a szituk mutatják...előpattan amikor az energiák LÁTHATATLANUL egymásnak feszülnek!!OTT a jó példa!Az írás energiája is elég,hogy kibújjon a szög a zsákból!Csak akkor megy könnyen amit írtál,ha az adott ember tisztában van a hibáival és "szándékosan" dönt a változtatás mellett!!Egyébként meg marad a felszínes ideig óráig tartó megbarátkozom veled típusú történet!!Aztán következő szitu borít mindent!!
Hát ja, szomorú dolog ez. A magyar emberből egyre jobban kiveszik a tolerancia és a békesség gondolata is. Ezért tartunk ott, ahol.
Pedig milyen könnyű lehetne acsarkodás és gyűlölködés nélkül egymás mellett élni, nem olyan megerőltető dolog ám, egyszer ki kellene próbálni a "tisztelt uraknak is", meglepődnének milyen könnyen megy..
SZiasztok!
Pityu!
Igen jó..de most nagyot vigyorgok magamban az olvasott dolgokon! kíváncsian várom, mikor mossák megint egybe a nevem a vitával, meg a korggal..
ÉS milyen hamar igazam lett, nem baj majd észreveszi/ik magukat ha 4-5 ember lesz a fórumon.. ennyit a fórum motorjáról..:)
Nem jött be semmilyen buli, az már a múlt (nem is hiányzik a sok idióta)..
Egyszerűen azt gondolom, a PA500 és az M3 majd jól kiegészítik egymást. Ha meg nem így lesz, akkor megy a PA a "piacra", ha addig neked nem lesz, akkor lehet pont Te fogod elvinni..
A helyzet az, hogy nem is tudom mit vennék a PA árán, az tuti, hogy arranger hangszert biztosan nem.. !!
A leírásodból nekem úgy tűnik-lehet nem a tied a hangszer az öcsédé, - vagy már én olvastam félre valamit, de én ilyet nem ajánlottam! Ha ajánlottam akkor azt mondtam, akinek nem kell egy jobb stabilabb megjelenésű beltartalmú gép, megelégszik egy gagyibb billentővel mp3 sampler hiánnyal, vehet hozzá külső vokált és ennyi! De ilyet, hogy soha nem tesznek azt nem írtam le ez fix!
A leírtak arra következtetnek, nincs fogalmad a korgba épített TC helikon fő tulajdonságaival és a lehetőségekkel! Félre ne értsél nem ez lenne az első, amikor valaki nekem leszólja a TC helikont, de ez csak azért van, mert nem tudta beállítani...
Globálban 16 ének proci beállításon belül 128presetet engedett menteni a gép, 89 effekt! Akár mindegyikbe 4 szólamú vokál mentéssel, plusz voice modelling, pitch correction stb...! Megjegyzem, én évekig max 2-3-at használtam persze saját beállítást! Felület áteresztő szűrőtől /75,100,120Hz/ kezdve a dinamika kompresszorig duál effekttel tökéletesen be lehetett állítani! Egyszer hallottam élőbe azt a digitechet, lehet beállítás függő de nem tetszett, a neten sem találtam egy videót sem amire azt mondanám ez veri a Tc-t... Azzal nincs, baj, hogy neked tetszik a pa500, csak a kijelentésed nem állja meg a helyét szerintem, mondom ezt úgy hogy volt digitech "vokál masinám" még a pa80hoz és évekig használtam korgpa1-et
Üdv: zeneboy
Sziasztok.Zeneboy igazad van a pa1x megjelenésben tudásban jobb ezt nem vitatom de a vokálal nem értek egyet.Pont ti ajánlottátok (lehet nem te voltál a hozzászólókba)hogy jó goldoljam meg a pa1x vagy 500 mert árkülömbségbe veszek olyan vokált mint amit a gépe soha nem tesznek bele.Ezért döntöttem az 500-as mellet mert megtehetem hogy megveszem a pa1x hangszert de egy külső vokál mindig jobb mint egy beépített.Meg a digitech vokálba 256 progi azon belül 4 szólam kompresszor miegymás ami nem egy utolsó dolog.Hang szinek szerintem jók vannak az 500-ba vagyis nekem élőbe jó és ha nekem tetszik akkor miről beszéljek.Pont ezért írtam "nem mindegy ki kezébe"
Nem felejtkeztem el rólad, és köszönöm a leírtakat! Csak kicsit összejöttek a dolgaim, az itteni dolgokból meg nagyon elegem lett-vagy mondhatnám személyekből- , így kiszálltam és max olvasója lettem! Aktívan pár napja már egy új fórumon próbálom magamat, ahol úgy fest kulturáltabb formája jöhet a fórumos párbeszédeknek!
Emailba megy a megbeszélt dolog majd!
Üdv: Zeneboy
Bocsánat de én ezt cáfolnám!
A pa500 max akkor tűnhet dinamikusabbnak, ha extrémbe van emelve az eq! Pl A mélyet kiemelte valaki +4-5 dB-el! Ua ezt a hatást elérem a pa1 után bekötött normális keverővel!
Az a vokál a legjobb amit a pa-ba valaha tett a korg! A PA3-ban bár jó minőségű -effektje már "butácskábbnak" mondanám- de funkció és szolgáltatás hiánnyal küzd erősen! Sokkal nehezebben beállítható!
A pa1 ének effekt és vokál beállításom mellé nem tettem volna azt a digitech cuccot...
Másrészt miért csak a vokált nézzük? A pa500 meg a pa1 nem egy látványra, megjelenésre, fogásra és szerintem tartósságra sem! A billentyűzete a legjobbak közé sorolandó, Sampler, tolópotik...
Hátránya, hogy picit lassúnak tűnhet főleg szerkesztésben, és esetleg songbook szöveg behívás dalhoz! Súly, és talán a Hd-ra feltöltés floppy... Egy időben úgy volt, hogy pa500ra váltok vissza, életem legrosszabb döntése lett volna, és ezzel nem leszólom a hangszert, mert alapból jó, csak pa1 után picit visszalépés!