Sziasztok.Korg pa1x pro eladó fóliás még, karcmentes az egész 32-es sampler bővítővel,tc vocalal.irár:320 rupi.Alkudni lehet de nem sokat.Pityu0718 meg van még a korg pa 500-ad ?
Nos magam is így láttam (Csak nem akartam én odasütni a midihuszárbélyegzőt) egyébbként játszuk ezt a számot zenekarral és azért elég nehezek nekem benne ezek a zongora részek
de azért az intrót lenyomom simán élőbe
Ennek melyik részét szólaltatja meg az előadó..? A start gombot max. Full midiről szól az egész, pedig ez nem egy nehéz szám de az ilyen midi huszárok még ezt sem tudnák eljátszani normálisan, kész röhej az egész. Nem az a bajom, hogy midit használ, hanem hogy ennyire látszik.
még egy utolsót kérdezek mert nem értek ezekhez a komoly szintetizátorokhoz
Lentebb linkelek egy számot
az lenne a kérdésem ennek melyik részét szólaltatja meg az előadó
mert én a kezéből nem tudtam levenni mit játszik
és szeretném én is ilyen jól megtanulni ezt a zsámot
Úgy néz ki, megoldódott a keverő, a rockos bill tanár és a fejhallgató kérdése is (jó hetem van). Utóbbi: kifogtam egy újszerű AKG K121-et jó áron, holnap érkezik, alig várom.
Midivel sajnos nem szolgálthatok, de a remek Louis Prima számáról lehet szó.
prima Viszont vélhetően a Komár Laci féle verziót szeretnék hallani, a magyar fülek inkább ezt ismerik. komár Üdv J
Sziasztok keresnék 3 midit TnT Tiltott perc, Cigány asszony jósold meg nekem, meg valami Dzsiggolót:S netom mi ez ezt kérték :O heló sziasztok emailom nickem,alatt. Kö
SzI
A "valószínűleg szuper" kitételt "hangszerbolti élmények alapján szuper, a billentyűzetet is beleértve, minőségi cucc"-ra módosítom ezennel. A radias opció lehetősége sem ront a helyzeten amúgy
A "valószínűleg szuper" kitételt "hangszerbolti élmények alapján szuper, a billentyűzetet is beleértve, minőségi cucc"-ra módosítom ezennel. A radias opció lehetősége sem ront a helyzeten amúgy
Szia, a "láttam írtál" helyett az "elolvastam" jobban hangzott volna Amúgy nehéz döntés, én mindenképp az alapos kipróbálást javasolnám. Az M3 valószínűleg szuper, etalon minőség, ugyanakkor Korg háttérrel és tapasztalatokkal kipróbálni egy nagyon nem low end/lakossági Yami workstationt, más hangszínekkel és más architektúrával, más filozófiával - na ez nagy kaland lenne. Az élet értelme egyébként a "megismerés" - pár hónapja jöttem rá
Bocsi, a napokban nem voltam gépközelben de láttam írtál a Karma témában. Nagyon köszi, meglátom mire jutok döntés ügyileg. Vagy M3 vagy Motif XS esetleg XF. Ezek tetszenek (na meg a Kronos) de az már nagy falat sajnos.. :(
Két és fél hét ismerkedés, örömködés után elkezdtem az anyagom rádolgozását a Pa3x-re. Ez alatt sikerült összemelegednünk. Ha netán valaki ilyen hangszer vásárlása előtt áll, illetve azoknak, akik az utóbbi napok hozzászólásai alapján egy kicsit szkeptikusak a hangszerrel kapcsolatosan, a korábbi terjedelmes élménybeszámolóm kiegészítéseként szeretném megosztani az újabb tapasztalataimat.
A hangszer továbbra is lenyűgöz, és ezt nem egy Casio-ról való váltás után írom, hanem mint egy 14 éve Korg-os felhasználó. A hangszer dinamikája már az első percektől fogva megfogott. Viszont tény, hogy nagyon sok függ a hangrendszertől és a master eq-zástól. Bele estem abba a csapdába, hogy annyira törekedtem a tökéletességre, hogy a végén annyira elállítottam mindent mind a keverőn, mind pedig a szintiben, hogy volt egy hullámvölgy, mikor kezdett egy kicsit csökkenni a hangszer varázsa a szememben. Aztán elővettem a régi keverőimet, egy Behringer-t és egy Alto-t, hátha azzal előrébb jutok. De a sok variálás után visszatértem a Mackie-hez, és sikerült olyan beállítást találnom, hogy a rajongásom ismét a rég, sőt még nőtt is. Tényleg igaz az a napokban is valamelyik fórumon kitárgyalt tény, hogy a hangrendszer és a beállítások nagyon befolyásolják a hangszer érvényesülését. Továbbra is azt mondom, hogy a dinamika terén a Pa-80 előtti Korg-okhoz képest, sőt a Pa-800-hoz képest is nagyot lépett előre a Pa3. Nem márkaháború indítása végett, csak a személyes konzekvenciám alapján írom, hogy a Roland E-80 és a Tyros-3 hoz képest is az élen jár. Ezt mondom úgy, hogy ezeken a hangszereken a Tyros-3 kivételével már volt szerencsém játszani. T3-mat csak hallottam élőben, de T2-őn már játszottam.
A másik dolog ami hatással volt rám, az a kezelhetőség. Sokan mondják, hogy a Korg-ok nem felhasználóbarátak. Én meg azt mondom, hogy ilyen mértékű editálást más arrangeres márka nem enged meg, és nyilvánvaló hogy ennek meg van a hátulütője a kezelhetőség terén. De szerintem ennek tükrében elég logikusan van felépítve a hangszer manuális és szoftveres kezelőfelülete. És a Pa-80-hoz képest óriásit fejlődött a menük átláthatósága. Most jövök rá olyan dolgokra, ami a Pa-80-ban is benne volt, csak ott nem tudtam, hogy az mire való. Még sok dolgot a gyakorlatban nem próbáltam ki, de már átlátom a hangszer tudását és tudom, hogy mire képes.
Most először a stílusokat kezdem beállítani, felépíteni a Songbook-ot, majd eztán jönnek az SMF-ek. Van egy-két styl, melyeket a Pa-80-ban szerkesztettem és most áthangszerelem Pa3-ra. Ezeknél tapasztalom a fejlődést nem csak hangzásilag, hanem a plusz styl szerkesztési funkciók, illetve azok átláthatósága terén is.
A vocalist-nál is már sikerült megtalálnom a számomra megfelelő beállítást. De ez szerintem hang és mikrofonfüggő is.
Bár mennyire is szeretném, biztos, hogy még hónapokig nélkülöznöm kell a hangszert a bulikban, és a régivel kell nyomulnom. Mire mindent felépítek és mivel nem vagyok időmilliomos, szerintem kell hozzá 5-6 hónap. De megéri!
Hát ennyi. Bocs ha valakit untattam, de mivel én is nagyon sok hasznos infót innen vettem a Pa3 vásárlása előtt Zeneboly és Asterix márkatársaktól , hátha tudok én is segíteni másnak a tapasztalataimmal.
Sziasztok.
Kérnék egy kis segítséget, olyan embertől aki használja a Lyrics3 editor nevű progit.
Mégpedig olyan gondom van, hogy nem tölt be minden mp3-at. Át is neveztem, hát ha azzal van baja, de semmi.
Ja és van egy pár mp3 szám, amit ezzel megcsináltam, rá tettem a gépre, és nem látja song book. Benne van a mappába, de a song bookba nincs. Valakinek ötlet????
Köszönöm a tippet, nagyon jók ezek persze. Most viszont célirányosabb segítség kellene, itt van X dal, eddig így játszottam, hogy lehetne javítani rajta a prompt képességbeli korlátokon belül. Plusz zenekari hangzás témái, hogy meg is szólaljon az a szólam. Közvetlen gyakorlati tudnivalókat szeretnék átvenni. A keverőről privátban érdeklődtem. Köszi.
J
Hello!
Jozsihome magam is jártam nemrég hasonló bakancsban, és nekem sokat segítettek az ilyen és ehhez hasonló jellegű youtubeos vidik.
Renngeteg található belőlük, csak ügyesen kell keresni.
Zongora leckék : piano licks , vagy hogyan játsszuk... : how to play organ lazy, piano lessons , organ cover, és hasonló varázsszavakra annyi megtanulható segédanyagot találsz hogy csak győzd lefigyelni.
Apropó... találtál már gyakorló keverőt? Van egy TX1202FX-em ha esetleg még érdekel.
üdv : kecsi
Még mindig hirdetés/keresek rovat: nem tud valaki ajánlani olyan oktatásra hajlamos billentyűst, aki rockzenekari gyakorlatban otthon van? Egy 10-15 számos programot kellene átvenni velem retro rockos műfajban, mert képességek és idő hiányában gyengén állnak, és lökni kellene rajtam egyet. Priviben is jó, mást nemigen fog érdekelni. Egyébként kerestem oktatásos topicon a fórumon, de szerintem nincs. Köszi J
Nem tud valaki gyorsan egy olcsó használt keverőt Budapesten? Kisebb behringer fx vagy hasonló. Ha csak pár e ft, akkor nagyon bamba is érdekel, mert prompt gyakorláshoz kellene sürgősen.
Köszi J
Pár gyakorlati dolog:
A karma nem kötődik a hangszerhez – bármilyen külső belső midi üzenetből (a billentyűzet is ide értendő) generálja az eredményt, és kirakja bárhová, külső szintire például.
A realtime tekerők mellet vannak nyomógombok (scene 1-2 és még két gomb), amelyek kicsit úgy működnek, mint az arranger variation-ok. Ezzel együtt kevésbé élő, inkább stúdiómunkára lehet praktikus, szekvenszerrel a végén (akár saját, akár külső). Könnyebb is darabonként felvenni, egy hangszer, egy pattern egyszerre. Pl. bass hangszín, egy kiválasztott és beszabályzott bass GE-vel.
Egy kombiban 4 (!) karma modul dolgozhat legfeljebb, amivel már elég nagy zajt lehet csapni A gyári kombiknál néha félelmetes fúvószenekarok meg szimfónikusok tudnak megszólalni egy billentyűre is, én meg csodálkozom, hogy honnan veszi, milyen hangnemben vagyunk egyáltalán…
Pityu, a helyedben végignéznék ezt M3 tutor meg a teljes sorozatot. A srác maga Stephen Kay egyébként, úgyhogy a Karma is szóba fog kerülni vélhetően Na, hátradőlök egy kicsit.
Belefogok, jó hosszú lett Szóval, nem könnyű eset. Mint gondolat és találmány – zseniális. Érdekes, hogy Steven Kay (az inventor) is azt írja róla, hogy nehéz leírni, mert annyira eltér az ismert más módszerektől. A lényeg ugye az, hogy valós időben generál mintákat és effekteket egy rahedli szabályozható paraméter alapján, amiben pillanatnyi játékmód is benne van (velocity pl.) Fontos, hogy ezek az effektek nem általánosak, hanem kategorizáltak, sőt hangszerfüggőek is. A dob patterneket is egy karma modul generálja persze. Az egész szanaszét konfigurálható és variálható egy kombiban pl. A gyári kombik karma beállításai között vannak nagyon szépek, lenyűgözőek, meg számomra rémisztőek is. El lehet dönteni, hogy milyen paramétereket vezetsz ki a realtime gombokra. Néhány ilyen kombiba eléggé beleszerettem. Viszont pl. az M50 is nagyon szép kíséreteket tud karma nélkül is (hangszerbolti élmények alapján), érdemes volna közvetlenül összevetni a kettőt ezen a fronton.
Én még küzdök a karmával, mert tetszik, és úgy gondolom, hogy érdemes küzdeni vele, de nagyon az elején tartok. Jellemzően az egyszerűbb megoldásokat és patterneket keresem, mert azok kiismerhetőbbek talán meg jobban is tetszenek a kevésbé sűrű zenei textúrák. Tempót és a complexity-t csavarom lefelé a próbálkozások közben. Alap arp patternek is vannak bennük, jó sok, tehát mindent tud vagy tudhat, amit általában az arpeggiátorok tudhatnak.
Szerintem rettenetesen komoly kutatás van mögötte. A technológia mellett a ténylegesen kidolgozott GE-k (generated effect) oldalán is. Vélhetően megnézték, hogy milyen trükkök/futamok szoktak előfordulni a gitár, az orgona, a zongorafélék, az oboa, a szinti meg mindenféle más hangszer esetén, és ezekből csináltak jó sok verziót. Ezért időnként mellbevágóan élethű a dolog, mondjuk egy hárfafutam… és csak egy C hangot nyomtál le adott esetben.
A technológia tehát fantasztikus, a kérdés csak az, hogy lesz ebből zene. Azt gondolom erről, hogy minél egyszerűbb egy technika (pl. egy hagyományos zongora), annál hamarabb tudsz a zenével foglalkozni. Az arranger stílusok használata mondjuk még mindig egyszerű viszonylag és könnyű megtanulni is. Ez itt a másik véglet: nagyon bonyi a technika, és igazán nagy durranás akkor lehet belőle, ha a technika kézben van már valamennyire. Hiszen a gyári presetekre való rácsodálkozás átmenetileg persze élvezetes, de amíg az ember próba-szerencse alapon csavargatja a gombokat, az még nem az igazi. Tehát soká tarthat oda eljutni, hogy már valóban „én voltam kreatív” és nem a hangszer.
Utolsó: ugye egy nagy rakás előre definiált GE van a hangszerben, ezeket szét lehet konfigurálni, de nem lehet újakat létrehozni vagy a meglévők szerkezetét módosítani. Az M3-ban sem. Erre viszont van külön szoftver, tehát a szabadság elvben tényleg határtalan.
Érdemes lehet ránézni erre: Editor Data Display; vagy itt a drum pattern editálása Let's drum; és egy laza áttekintő képernyő: Áááááóóóóóo (Tehát ez itt külön fizetős sw volt, nem része a hangszernek)
Akkor most levegőt veszek, kérdezz csak még
Belefogok, jó hosszú lett Szóval, nem könnyű eset. Mint gondolat és találmány – zseniális. Érdekes, hogy Steven Kay (az inventor) is azt írja róla, hogy nehéz leírni, mert annyira eltér az ismert más módszerektől. A lényeg ugye az, hogy valós időben generál mintákat és effekteket egy rahedli szabályozható paraméter alapján, amiben pillanatnyi játékmód is benne van (velocity pl.) Fontos, hogy ezek az effektek nem általánosak, hanem kategorizáltak, sőt hangszerfüggőek is. A dob patterneket is egy karma modul generálja persze. Az egész szanaszét konfigurálható és variálható egy kombiban pl. A gyári kombik karma beállításai között vannak nagyon szépek, lenyűgözőek, meg számomra rémisztőek is. El lehet dönteni, hogy milyen paramétereket vezetsz ki a realtime gombokra. Néhány ilyen kombiba eléggé beleszerettem. Viszont pl. az M50 is nagyon szép kíséreteket tud karma nélkül is (hangszerbolti élmények alapján), érdemes volna közvetlenül összevetni a kettőt ezen a fronton.
Én még küzdök a karmával, mert tetszik, és úgy gondolom, hogy érdemes küzdeni vele, de nagyon az elején tartok. Jellemzően az egyszerűbb megoldásokat és patterneket keresem, mert azok kiismerhetőbbek talán meg jobban is tetszenek a kevésbé sűrű zenei textúrák. Tempót és a complexity-t csavarom lefelé a próbálkozások közben. Alap arp patternek is vannak bennük, jó sok, tehát mindent tud vagy tudhat, amit általában az arpeggiátorok tudhatnak.
Szerintem rettenetesen komoly kutatás van mögötte. A technológia mellett a ténylegesen kidolgozott GE-k (generated effect) oldalán is. Vélhetően megnézték, hogy milyen trükkök/futamok szoktak előfordulni a gitár, az orgona, a zongorafélék, az oboa, a szinti meg mindenféle más hangszer esetén, és ezekből csináltak jó sok verziót. Ezért időnként mellbevágóan élethű a dolog, mondjuk egy hárfafutam… és csak egy C hangot nyomtál le adott esetben.
A technológia tehát fantasztikus, a kérdés csak az, hogy lesz ebből zene. Azt gondolom erről, hogy minél egyszerűbb egy technika (pl. egy hagyományos zongora), annál hamarabb tudsz a zenével foglalkozni. Az arranger stílusok használata mondjuk még mindig egyszerű viszonylag és könnyű megtanulni is. Ez itt a másik véglet: nagyon bonyi a technika, és igazán nagy durranás akkor lehet belőle, ha a technika kézben van már valamennyire. Hiszen a gyári presetekre való rácsodálkozás átmenetileg persze élvezetes, de amíg az ember próba-szerencse alapon csavargatja a gombokat, az még nem az igazi. Tehát soká tarthat oda eljutni, hogy már valóban „én voltam kreatív” és nem a hangszer.
Utolsó: ugye egy nagy rakás előre definiált GE van a hangszerben, ezeket szét lehet konfigurálni, de nem lehet újakat létrehozni vagy a meglévők szerkezetét módosítani. Az M3-ban sem. Erre viszont van külön szoftver, tehát a szabadság elvben tényleg határtalan.
Érdemes lehet ránézni erre: Editor Data Display; vagy itt a drum pattern editálása Let's drum; és egy laza áttekintő képernyő: Áááááóóóóóo (Tehát ez itt külön fizetős sw volt, nem része a hangszernek)
Akkor most levegőt veszek, kérdezz csak még
Nem sürgős, látod tegnap már Én sem tudtam válaszolni.
De ha van kedved és időd, akkor szívesen megismerném a véleményed a Karma dologról, az M3-ban is benne van ugye és nagyon állat dolgokat hallottam itt-ott, de az érdekelne, hogy mennyire jön be pld. neked, használod amúgy?
Szia Pityu, épp belefonnyadtam teljesen egy munkába, ha összeraktam magam, akkor megírom. Ha holnap már mennél az M3-ért, akkor szólj, és összeszedem magam
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. A most múlik pontosan C. dal kottájára lenne szükségem. Eltudná valaki küldeni? Köszi előre is. Üdv. oki okamoto@freemail.hu
A Karma-ban a Karma technológiát mennyire ismered ill. mennyire használható valami? Kérdem ezt azért mert képbe került egy Korg M3 vételi lehetőség és szeretném minél jobban megismerni a hangszer előnyeit, hátrányait.
Ha valakinek van tapasztalata az M3-al, az ne fogja vissza magát.. :)
Ezt hol olvastad!
A korgpa.com-on csak a kijelzőt, a HDD-t és a méreteket írják. HDD helyett 4GB-os pendrive. Mp3 duál mindkettőben van.
Pa2x- Pa800 Sliderek hiánya!!!
Próbáld meg ezt a kiegészítőt telepíteni:
fordító. Bár nem automatikusan fordít (T gombra kell kattintani), de elég jól beállítható az Eszközök/Kiegészítők menüben.
Az előzőek után feltelepítettem a Firefox 7.0.1-et. Viszont ennél hiányolom az automatikus fordítást. A Chrome felismeri a betöltött oldal nyelvét és automatikusan fordítja is magyarra. Ez nagyon hasznos számomra. A Firefox tud ilyet? Ha nem, akkor marad a Chrome.
Bocs Asterix, hogy kijavítlak, de nem csak a billentyűk számában és az árban tér el.
A 61-esben nincs winchester, még a beépítő keret sincs benne, bár utólag bővíthető. Ezen felül a kijelzője nem dönthető.
Ezért tartom én és a hangszerboltosok is érthetetlennek, hogy miért csak 50-60 eFt a különbség a két kivitel között. Ekkora összeg kiadásnál szerintem már inkább a nagyobbra érdemes beruházni. Nem véletlen, hogy a 61-est több helyen is lehet kapni mind itthon, mind külföldön, míg a 76-os hiánycikk. Én a 61-esben már kezdettől fogva sem gondolkodtam.
Bocs Asterix, hogy kijavítlak, de nem csak a billentyűk számában és az árban tér el.
A 61-esben nincs winchester, még a beépítő keret sincs benne, bár utólag bővíthető. Ezen felül a kijelzője nem dönthető.
Ezért tartom én és a hangszerboltosok is érthetetlennek, hogy miért csak 50-60 eFt a különbség a két kivitel között. Ekkora összeg kiadásnál szerintem már inkább a nagyobbra érdemes beruházni. Nem véletlen, hogy a 61-est több helyen is lehet kapni mind itthon, mind külföldön, míg a 76-os hiánycikk. Én a 61-esben már kezdettől fogva sem gondolkodtam.
Azt mindenhol olvashatod, mert 2 változata van a hangszernek. Pa2x-76 és Pa3x-61. Mindenben a méret és a billentyűk számán, valamint az árán kívül megegyeznek.
Még a Musikanton is csak Pa3x-76k van, nincs musikantra utaló jelzés.
A keverőpult szerint nem 3 hangszer, hanem csak 2 szól.
Pa2x-ből szól az alap, meg néha amit játszik, illetve másik sávon szól az, amit a Tyroson játszik. 3. hangszer a keverő szerint nincs.
Három hangszert társított "Az első kísérlet az új Blofeldem beintegrálására" - az van aláírva , és látszik is a képen a bill nélküli verzió jobb alul. Inkább a tyroson játszott hangok jöhetnek belőle azt hiszem.
Találtam egy emberkét, Tyros 2 és PA2X PROT társit. Gyakorlatilag a két hangszer hangszíneit használja, de nekem naon tetszik! Ha valakit érdekel itt a LINK!
Apelláta, nem tom pontosan melyik hangszerbólt, de úgy rémlik, hogy kecskeméti volt az illető. Szerdán fog keresni akkor mondja meg, hogy hogyan működhet a dolog. :)
Köszönöm a válaszodat! Elég kicsinek tűnik. De lehet bele nagypbbat tenni. :) Szernted használtba mi a reális egy PA2-ért illetve ha vki kp. ban fizet a boltosnak mennyiért "reális"? Köszi a segítséget. Üdv. oki
Nekem Pa80-asom is van még, ami hasonlóan működik mint az 50-es.
1. Ehhez rendelkezésedre kell, hogy álljanak a Factory Backup floppy lemezek. Pa80-nál ez öt lemez. Ezek tartalmazzák a gyári adatokat, beállításokat. Ezeket a lemezeket vagy korábban már létrehoztad a hangszerrel, vagy megkaptad akitől vetted. Ha nincs meg akkor valahonnan meg kell szerezned. Sajnos nekem a Pa80-é van meg, ami neked nem jó. A Korg oldalán is csak a Pa50SD-é van fent, de szerintem az sem jó neked. Így marad az interneten való kutakodás, esetleg ha ismersz más Pa50 tulajt, akinek megvan. Ha rendelkezel a lemezekkel, akkor a következőket kell tenned:
-hangszert bekapcsol
-DISK gomb megnyom
-MENU gomb megnyom
-képernyő alján UTILITIES kiválaszt
-Restore Data kiválaszt
-és ezek után a floppykat egymás után, sorrendben betölteni
2. Mielőtt betöltenéd a második midit, ki kell választani a 2. sequencert, hogy oda akarod tölteni. Ezt a képernyőn lévő S2: felirat melleti gomb 2X megnyomásával tudod megtenni. Majd ha betöltötted, akkor a kettes sequencer play gombjával indíthatod is. A balance csúszkát hagyd középen.
3. A képernyőn lévő Lyrics felirat melletti gomb megnyomásával éred el. Miután megnyomtad akkor az 1 és 2 feliratok melletti gombokkal választhatod ki, hogy melyik seq-be töltött midi szövegét mutassa. Nem mindegyik midi tartalmaz lyrics-et.
4. A pa80-ét küldöm mail-on. Szinte ugyan az mint az 50-é.
A szintin és a papírdobozán lévő gyári számot tartalmazó matricán Pa3X-76K szerepel, a dobozon lévő operációs rendszer verziószámára utaló matricán Pa3X Pro van.
Egyezzünk ki döntetlenben.
Bocsánat, elvileg nincs pro és nem pro, hanem egyféle PA3X van, kétféle biluval. Csak azért precízkedek, mert érdeklődés/vásárlás esetén fontos lehet.
PA800: Értékének megfelelő árban ÉS gyorsan szerintem nem lesz könnyű eladni. Láttam pár egész kedvező (mármint vevőnek kedvező) PA800 és PA800 Elite hirdetést a közelmúltban. Ha beszámítják, akkor nemigen lesz 4 fölött. Tévedhetek.
Csak nem a miskolci Sajó hangszerboltban? Mivel én is egy hete vettem a Pa3Xpro-mat, és előtte napokban 23 boltot hívtam fel ez ügyben, meg beszéltem az importőrrel is, biztos forrásból tudom, hogy múlt héten 3 db Pa3pro jött az országba. A következő szállítmány csak januárban lesz. Ebből a háromból egyet kapott a dunaújvárosi hangszerbolt. Ez lett az enyém. Ezen kívül még a miskolci hangszerboltról tudok, hogy kapott a szállítmányból. Hogy a maradék kettő mind az övé lett, azt nem tudom. Öt oktávos Pa3 van egy-két darab a hazai hangszerboltokban, de pro csak max. kettő lehet. Mennyiért és hol kínálják neked?
Még egy papos jelenet eszembe jutott, aztán a témát részemről bezárom. Egyik esküvőn a pap is hivatalos volt a vacsorára. Meg is jelent, de már civil ruhában. Az ifjú pár asztaltársaságába ültették le. Az egyik távoli vendégpár (kik nem ismerhették a papot) egy pénisz alakú marcipántortát vitt az ifjú párnak. Miután átnyújtották, a zsúfoltságig teli asztalon kerestek neki helyet. Hát pont a pap elé sikerült lerakni. Látnotok kellet volna a pap fejét. Meg aztán az ifjú párét is.
Sziasztok Eladnám a Korg pa 50sd-met! sos ben! Apróbb karcok vannak rajta az alján illetve (egy pit pat kapcsolója nem 100%-os kicsit erőseben kell emgnyomni!)de ha kell természetesen kicseréltetem! A doboza sajnos nincs meg mert feladtam benne egy cs1x-es Yamahát. Használati utasítása van!(magyar) Na a lényeg ha valakit érdekel és ha nem alkudozik nagyon 155000-ft irányár környékén elvihető csere N E M É R D E K E L! És még a műsorom is oda adom hozzá AKÁR kinyomtatott szövegekkel megcsinálva! de akkor nincs alku! sziasztok. jobb időket ...
Sziasztok Korg Pa 50
lenne egy pár kérdésem
1.Hogyan lehet a hangszeren egy "gyári beállítások visszaállítása" dolgot megcsinálni?vagy reset vagy hard reset vagy inicianizálásnak is szokták hívni.
2.Berakom a floppyt vannak rajta midik 1.sequencerbe be is tölti és el is indul.Keresném a következő midit és áthúzom a csúszkát a 2.sequencerhez de semmi nem is írja ki hogy a 2.sequenceren van.Meghalt?vagy én nem csinálok valamit jól
3.sehol nem találom a lyrics funkciót.
4.jó volna ha valaki tudna legalább pdf vagy jpg formátumban adni egy magyarnyelvű használatit email címem trombitas76@gmail.com előre is köszönöm
Sziasztok!
Véletlenül nem tudja itt valaki, hogy hogyan lehet Cakewalk 9-el olyan midiket szerkeszteni, amelyeknek nem listázza ki a progi csatornánként a hangszíneket? Sajnos ezeket nem tudtam szerkeszteni és elmenteni.
Skacok, egy kérdésem lenne. PA800at 30GHDD-vel, Dual Mp3 -al mennyiért lehet eladni? Van egy PA3, ami gazdira vár, boltban van. Most azon gondolkodunk, hogy mennyiért lehetne beszámolni a kicsikémet. Köszi a választ előre is. Üdv. oki.
Ilyen papos történetem van nekem is. :) Keresztlányomnak a keresztelőjén állunk kint a templom előtt. Késésben vagyunk, nem ért még oda az atya.... Egyszer csak két fiatal 30 körüli pap, egy fenér seat ibizával benyomul te vagy 120-al lakott területen, padlófék, kézifékes, parkolás. Kiszáll, előkapja a csomagtartoból a reverendát, belebújik. Odajön hozzánk, mi persze tátott szájjal figyeltük. Köszön illedelmesen, elindul, és pár méterről hátranéz, odaszól hozzánk, nem jönnek? Persze kicsit mosolyogva.... Az agyam majdnem eldobtam.
Like a sztoriraSzerencsére a papoknál is változik a világ...pár éve dolgoztunk egy helyen egy mamikánál,és mondja,hogy beajánlott bennünket a református lelkészhez... nála is lenne munka.Eltelik félóra beszáguld a mamikához az udvarba egy 28-30 év körüli srác bukósisak nélkül,egy nagyon pengén felújított rendszám nélküli régi pannóniával...gyorsan "sztenderre" vágtaoda lép hozzánk,és mondja hova kellenne menni a munkát megnézni és megbeszélni.Abszolút normális kedves nem távolságtartó ember volt divatos ruhábanhát...mi sem gondoltuk róla,hogy ő a településen a református lelkész Laza napot mindenkinek!
Ha már ennyien kéritek, hát legyen. Most úgy is buli nélküli szabad szombatom van, meg a fórum is le van fagyva egy kicsit.
Tehát egy egyházi bálban játszottam közel két éve, egy közeli nagyközségben, Császáron. A vendégek között nemcsak felekezeti hívek voltak, hanem meg voltak hívva a katolikus, református és evangélikus papok is. Az este fénypontját számomra a katolikus pap jelentette, ki egy fiatal, 28 éves, felvidékről származó "srác" volt.
Az első meglepetés akkor ért, mikor a nyitótáncnál a pap az elsők között kért fel egy hölgyet táncolni. Majd fokozta azzal, hogy az este zömét végig táncolta. Még twist-telt, rocky-zott, vonatozott és kacsa táncolt is. Mindezt más-más női táncpartnerrel, de kulturáltan, nem tolakodóan, de felszabadultan, látva rajta, hogy jól érzi magát.
De még csak ezután jött az, amitől majdnem dobtam egy hátast. Hajnal felé odaállt mellém és megkérdezte, hogy énekelhet e egy számot. Én szikrát nem kapva a meglepődéstől megkérdeztem, hogy mégis milyen számra gondol. A füzetem, ha jól emlékszem a Neoton-tól a Kelj, hogy várj-nál volt nyitva, mire azt mondta, hogy az jó lesz. Miután lement a közös produkció, a közönség biztatni kezdte az atyát. Ezután elénekelte a Szerelem vonatot is. Majd megkérdezte, hogy egy kicsit keményebbet nem lehetne? Az előzmények után már próbáltam nem meglepődve kérdezni, hogy mit. Válaszolta, hogy tudok e Tankcsapdát. Azt hittem, hogy dobok egy hátast. Mondom, hogy azt nem tudok, de Bikinit, Beatrichét stb. igen. Megállapodtunk egy Azok a boldog szép napok-ban. Hát ez a jó ember egy új műfajt teremtett. Rock zene oratóriumi énekorgánummal. Én csak nevetni tudtam a szám alatt, de első sorban nem is a komikusság végett, hanem azért, mert számomra ez az ember akkora élményt nyújtott, hogy emberben ekkorát pozitívan még nem csalódtam.
Hajnalban mikor elköszöntünk egymástól (természetesen az utolsók között ment el), elmondtam neki, hogy milyen pozitív érzéseket váltott ki belőlem. Hogy szerintem a mai világban az ilyen hozzá állással lehet a fiatalokat megfogni, nem az egyébként a papokra, főleg a katolikusokra jellemző távolságtartó és komor viselkedéssel.
Az este folyamán mesélte, hogy ő is tanul autodidakta módon szintizni. Mikor megvette a Yamaháját, az első napokban annyira belefeledkezett a gyakorlásba, hogy miután már órákon keresztül játszotta a vidám számokat, akkor vette észre, hogy a szobája ablaka tárva és ráadásul halottak napja van. El is szégyellte magát.
Utólag mások mesélték, hogy nyáron tábort szervez a gyerekeknek, ahol ő is beáll focizni, meg elviszi a Balatonra őket ahol együtt vizibanánozik a gyerekekkel. (nem kell rosszra gondolni)
Ja, és idén tavasszal Kisbéren volt egy lagzi, ahol vendégként is hivatalos volt. Menyasszony tánckor ellopta a menyasszonyt. De csak az ajtóig vitte.
Hát röviden ennyi a mai evangéliumom. Bocs ha túl hosszú voltam.
Várom a képet.
Úgy is mennem "kell" Pestre ha veszek valami vasat, akkor elvihetném a PA-t, vissza meg Te hoznád. De majd megbeszéljük. Na persze ha addig el nem viszik a hangszert..
Na jó, én csak azt állítottam, hogy nekem megér egy Szolnoki utat a dolog. Meg hatvanit, győrit is. Őriszentpéter határeset Nem tudom, honnan vettem különben a Szolnokot...
Nekem is jobb lesz így. Nekem bőven megér egy Szolnoki utat, tehát a távolság nemigen lesz akadály. A zenekari próbák miatt tényleg csak pár nap lesz különben, mert nem az azért a Karmára van belőve mind az összes 20 szám amit játszunk. Majd egyeztetünk.