DGX-505, nem olyan rossz választás így első nekifutásra! Nyilván eljön az idő, amikor minden vágyad egy jó digizongi lesz, súlyozott mechanikával, normális billentyűzettel, márkákat hadd ne írjak, mert ez egy Yamaha-oldal. Tanuláshoz szerintem jól döntöttél, hogy megvetted, jó az ár-érték aránya, viszonylag keresett hangszer, így ha megunod, tovább tudsz lépni. Addig meg: gyakorolni sokat, mert a tudás és a szorgalom nem hangszerfüggő!
koszonom Suszi , koszonet nektek
most vegre sikerult
ugy erzem magam mint egy sikeres vizsga utan...
es semmit nem tettem , kulonosen , csak ugy egybol betudtam jelentkezni
Sziasztok!
Yamaha PSR-1100 szintimhez keresek magyar (lakodalmas, mulatós, stb) stílusokat.
Ha valakinek lenne kéremírjon egy e-mailt.
hzozz@freemail.hu
Előre is köszi!!!
talán jó hír mindenkinek, hogy az Atlantisnak újra él a homelapja, ami pedig még jobb hír, hogy a ki nem futott szériák valamennyiéhez felrakták a magyar nyelvű használati utasítást letölthető változatban! ezért szerintem nagyon sokan hálásak lehetünk nekik! köszönjük!
ismét a "szakikat" zargatnám azzal, hogy lehet, hogy elhibáztam, amikor a DGX-505-ös mellett döntötte? félreértés ne essék, a hangszer nagyon szép, a 88 billentyű zongoradarabnál direkt előny, de ha az emberke azt tervezi, hogy később továbblép, a felsőkategória kivétel nélkül 61 billentyűből áll, lehet, hogy célszerűbb akkor egy hasonló kalibert venni, mint a DGX 61 billentyűvel kezdetnek - pl. PSR-450 - és ha már elsajátítottam a fortélyokat és úgy érzem, hogy kinőttem a hangszert, akkor váltani tovább?
a másik kérdésem az, hogy amikor nem csak leblattolni szertném a kottát, hanem valóban minél inkább közelíteni az eredetihez, azaz más hangszert is bedobni, azt úgy tudom elérni, hogy a memory bankokba betöltöm azokat és elindítom őket egyszerre - hasonlóan ahhoz, mint amikor kareokiznak - azaz megy a zene, kvázi kíséret és arra énekelnek rá?
Sziasztok, Yamaha Clavinova CVP-303-hoz keresek magyar leírást, ha esetleg van valakinek (amit lemásolhatnék) vagy ötlet hogy honnan szerezhetnék akkor légyszives jelezze nekem. Köszi.
BILLENTYŰSÖK FIGYELEM! Orosz Győző és a Papa Blues Band keres billentyűst, nyári fesztiválokra, illetve rendszeres NYUGAT EURÓPAI FELLÉPÉSEKRE!!! Lehetőleg Tiszafüred és Karcag közeléből várunk jelentkezőket! Tel.:06-20-3552765
feribau, McArnie - mindkettőtöknek köszönöm!
Ezúton keresnék valakit, aki Budapest és vonzáskörzetében lakik és tudna kezdő szintisnek az alapok elsajátításában ellenszolgáltatás fejében! Köszönöm!
Tán még csak annyit hogy a psr 9000 pronak van jó billentője (76 billentyü hangfal nélkül). Sokak szerint a yamaha legjobb billentője.
A másik oldalon meg a psr 3000 100 megás hangszíne és rengeteg szolgáltatása.....
Andoro, a PSR-9000 még mindig lenyűgöző példány, főleg a billentyűzete meglepő, mert végre egy Yamaha, amin játszani lehet. De a 3000-res mégiscsak frissebb fejlesztés, így aztán feladtad a leckét. Kb. ez hasonló probléma, mint hogy új BMW 520i vagy kicsit idősebb BMW 750i full luxus. Két szuper autó/hangszer, két jó választás. Döntő lehet az ár (valaki megunja a 9000-resét pl. és elpotyálja), az állapot, a felkínált opciók (király stílusok ajándékként). Kérdés, hogy miközben most sokan keresnek 3000-rest, hasonlóan nagy-e az érdeklődés a 9000-res iránt...
Attól tartok, hogy sem a zeneiskolában, sem általános oktató CD-kel nem mész sokra. Fordulj bizalommal valamelyik tapasztalt helybéli zenész kollégához, én is mindenkinek segítek, ha tudok, Yamahásoknak meg főleg, csak hát én Pápán lakom.
Még annyit szerettem volna kérdezni, hogy mi a véleményed - természetesen mások is megoszthatják, szerintem sokakat érdekel -, hogy az interneten találtam egy szintisuli nevű oktató cd-t. Ez esetleg jelenthet átmeneti megoldást? Talán neked van erre irányuló tapasztalatod?
Rendben, ámbár félve teszem, mert én húsz-huszonöt éve jártam zeneiskolába, de akkor úgy volt, hogy az elsőtől hatodik évet követően még volt négy év, azaz tizennyolc éves korig, amikor járhatott az ember, de azon túl nem.
Ezek szerint annyira piaci alapú minden, hogy ez is borult? Azt ugyanis már én is megnéztem a homelapjukon, hogy van szintetizátor tanszakuk!
Ismét csak köszönni tudom a jó ötletet!
feribau - Mégegyszer bocs, ha nagyon nyomulósnak éreztél! Megpróbálom!
McArnie - Kerepesen lakok, ez autóval kb. 5 perc a XVI. kerülettől, de abszolút énnekem kéne alkalmazkodnom, hiszen én kérek mástól szívességet! Köszönöm az ötletet! Úgyhogy ha valaki, aki eléggé elmélyült már és úgy gondolja, hogy tudna segíteni, természetesen, ahogy már feribaunak is megírtam, anyagi alapot sem nélkülözve szívesen venném a segítségét! Előre is köszi!
Szerintem jobban jársz ha a lakóhelyed közelében keresel szakképzett szintioktatót (van ilyen).
Én is csak a saját hanxeremen tudnám bemutatni a lehetőségeket, de jelenleg nincs billentőm.
Esetleg kottákat tudok felájanlani pl: Esze: hogyan játszunk könnyűzenét c.műve.
Persze ez is csak a stílusok, harmóniák, egyszerűbb szólók használatát mutatja be alapfokon (zongorára írva).
A "saját" hanxered kezelését neked kell megtanulni a te igényed szerint.
Használd élőjáték közben a funkciógombokat!
Egy kis ritmusérzékkel, gyakorlással idővel minden megtanulható:)
feribau, kérlek ne vedd úgy, hogy nagyon tolakodnék - ezzel nem szeretnélek elriasztani attól, hogy a jövőben másoknak válaszolj -, de meg lehetne azt oldani, hogy pár órát vennék tőled ilyen téren, természetesen a megbeszélt anyagi ellenszolgáltatásért cserébe?
2006-04-24 14:35 |
#819
hali!
megtudná mondani nekem valaki, h mennyit kóstál egy használt YAMAHA ELECTONE MC-400? köszi!
Ha szám közben megnyomod a stilusgombot -kiválasztasz egy másikat- a következő ütemtől az fog szólni.
Ugyanez vonatkozik ha a sajátbellítást választod menetközben.
Hangszínváltás menetközben azonnal működik.
Egyszerűen merd használni játék közben a különbözö funkciógombokat és meglátod hogy reagál rá a hanxered :)
Ok McArnie, megértettem. A gondom csak az ezzel, hogy szorgalom van, a tehetség - az ugye egyrészt relatív, a szint határozza meg, amihez kell - szerintem csak bizonyos idő elteltével válik el, a türelem meg csak emberi gyengeség vagy tartás kérdése.
Azt viszont, hogy talán egy profinak alapfogást jelentő dolgot, mint például a számon belüli ritmusváltást hogy kell megcsinálni (ami ugye egyik szinti használati utasításában sincs, de a Michel Vonken videókon csak hallani lehet, mert a keze takarja, amit éppen csinál), azt az általad felsoroltak egyikével sem lehet elérni.
Vagy lehet, hogy a pénzzel erre céloztál, hogy talán célszerű egy tanárhoz elbandukolni, és nála elsajátítani ezeket? A gondom az, hogy zongoratanár hirdetést sokat láttam, de aki szintiben utazik, olyat egyet sem...
Hello baratok , ha mar ott tartunk szeintetek melyik hangszer er tobbet, vagy melyikkel lehet jobban boldogulni vendeglatozasba
yamaha psr 3000, yamaha psr 9000 vagy 9000 pro
egy tyros ra nincs penzem de erre futna , ti mit szoltok?
"Leejtettem" a PSR-290 árát !!!! K.p.-ért vihető, konkrétan 50.000 Ft-ért !
Ha nem viszitek ennyiért beállok vendéglátózni, és akkor jajj nektek ( a hangom falakat repeszt meg ) :)))
06-20-9188987
Igen, értem amit írsz és amit feribauék írtak, mégis érthetetlen számomra, hogy félretéve azt, hogy a jó akkordot fogja-e le, a hangszerbemutatón azt láttam, hogy elindítja a zenét, majd szám közben megváltozik a ritmus vagy pl. más hangszer is bejön a zenébe. Másik példa, hogy nekem amikor az A/B billentyűt megnyomom, akkor egy pár ütemet várni kell, amíg átvált egyik kíséretről a másikra, neki viszont szinte azonnal átváltott. Ezekre a fogásokra gondoltam, hogy hogyan lehet elsajátítani.
Azzal abszolút egyetértek, hogy minél több embert kell meghallgatni, megnézni és ellesni, amit csak lehet.
Ezen ne lepődj meg. 1900 télen, mikor k..va hideg volt... volt egy Roland E16-osom. Egész simúlékony kis jószág volt, nagyon szerettem, a kezelése pedig természetesen nem okozott gondott. Az egyik buliban vendégünk volt egy nagyváradi roma gyerek (sajnos azóta meghalt) és olyat muzsikált az én E16-osommal, hogy jött hgy elbújjak szégyenemben. Mai napig sem tudom hogy csinálta. A szakmát szerintem is lopni kell, de vigyázz a mércét ne tedd túl magasra.
Köszönöm, hogy ilyen gyorsan válaszoltatok!
Nagyon nehéz így írásban megfogalmazni, hogy mire is gondolok. Amikor megvettem a hangszert, természetesen felléptem a Yamaha oldalára. Találtam ott jópár videót, Michael Vonken mutatta be rajta a hangszereket. Amikor átváltott egyik számról a másikra, azt láttam, hogy valamit (valamiket) megnyom a konzolon és minden egész másképp szólt. Amikor a PSR-295-öt mutatta be - direkt figyeltem a kezét - biztos, hogy nem a "style" vagy a "voice" gombot nyomta meg. Van valami varázslat ilyenkor, vagy minek tudható ez be?
Köszönöm előre is!
Hát azé vagyunk még egypáran akik több évtizede "zenélgetünk"
valamilyen szinten....
Hogy mi kell az elfogadható zenéléshez szerintem:
zeneelmélet ismeret (kottaolvasás, harmóniák, legalább alapfokon)
hallás,
és nem utolsó sorban: szorgalom!
És ahogy Süszi is mondta: nyitott füllel járj - mindenkitől lehet valamit tanulni:)
Valamint mások véleményét is érdemes kikérni.
Jó pap is holtig :)
Helo
Mit értessz azon , hogy megtanulni? A kezelés elsajátítása a műszaki érzéktől is függ. A Yamahánál gyorsan megy. Vagy megtanulni úgy játszani rajta, hogy tetsszen az embereknek? Ahány zenész, annyi előadásmód. Ha van zenei képesítésed, fogd a hangszert, játszd el a dallamot, kapcsold be a kísérőautomatikát, fogd a helyes akkordokat. Ha már simán megy párszáz nóta, automatikusan tudni fogod, hogy milyen akkordot fogj a dallamhoz. Berögzül, mint az autóvezetés. Javaslom , hogy járj élőzenés helyekre és figyeld az előadásmódot, főleg a füleddel. Remélem segítettem, ha kérdésed van írj bátran.
Nálam is megfordult, mint karácsonyi ajándékként a gyerekeknek,úgy 3 éve egy DGX-300. Nem volt meggyöző, túl vékonynak találtam. A zongora jó volt, a többi sablon.
Ezért javasoltam lentebb, hogy meg kellene várni az új DGX sorozatot.
Süszi, Feribau!
Úgy látom, Ti, mint visszatérő lelkek nagyon otthon vagytok ebben a témában!!! Hogyan lehetne igazán komolyan (készségszinten) megtanulni használni a szintetizátort? Nekem van zenei előképzettségem, azzal talán nem lenne gond. Köszi!
Üdv mindenkinek
Alexis
Nekem már volt néhány jó hangszerem. Ha elfogadod a javaslatom, ne vegyél DGX-et. Nekem volt K1-es, majdnem ugyanaz. Max egy stílusmemória, kevés hullámforma.(hangminta). Ha van 160-ad rá és mindenképp Yamahát akarsz, jobban jársz egy régebbi típussal pl: psr 620, 630, 640, 720, 730, 740. Korgban iS40 vagy iS50 , szerintem ebben a kategóriában jobb mint a Yamaha (hangzásban). De ha 50-et még hozzáraksz, hibátlan állapotú psr1500, vagy Pa50-et tudsz venni. A korgnak kicsit jobb a hangja, de a yamaha kezelését semmi nem múlja fölül. Én biztos e két szinti közül választanék. DGX-et már láttam használtan 65-ért.(305-öst) Mindenképp nézz körül a hangszerboltokban. Ja még a Roland exr típusok is nagyon dinamikusan szólnak, egyszerűek, 19 saját és néhány szuper gyári stílussal. 80-90-ért kapsz exr5-öst.
Nekem DGX-505-ösöm van. Gyönyörű hangja van szerintem, ámbár összehasonlítási alapom csak az internetről letölthető videókból van...
Ami nagyon jó benne, az a 88 billentyű, de a másik oldalról viszont pl. egy PSR-295 a 61 billentyűt leszámítva gyakorlatilag ugyanazt tudja (szerintem a chipjük is azonos). Ami még nagyon tetszik benne, hogy az USB-n azonnal felismerte az XP-m és igazán könnyű feltölteni rá számokat.
Nekem sajnos csak angol nyelvű leírásom van és bár rendelkezek felsőfokúval, mégis jól jönne egy magyar, hátha abban vannak bizonyos alapok (pl. egyénileg hogy tudok valamilyen komplex kíséretet összehozni).
Összességében én egyáltalán nem bántam meg a gépet, de szerintem egy szakemberrel azért egyeztess, hogy a PSR-450 miben más, mert nyugati oldalakon nagyon sokan dícsérték. (Csak zárójelben, ha esetleg megveszed, engedélyezz nekem egy fénymásolatot a magyar nyelvű leírásról - köszi!)
Nem tudom, mennyire lett kivesézve ez a téma, de ha még nem, akkor írjatok véleményeket a Yamaha DGX-305 -ről, illetve a DGX-505 -ről (akár úgy is, hogy 305 vs 505), megéri -e a majdnem 50-nel magasabb árért az 505-öst venni?
Kinek milyen tapasztalata van a két billentyűről?
160-am van billentyűvásárlásra, és valahogy jobbnak tűnik az, ha majdnem ugyanannyiért megvenném a Yamaha legfelső kategóriáját (a hangmesteren kapható listáról nézve), mint a Korgból a legalsót.
A Korg csak "név", vagy ennyivel jobb a legalsó kategóriája, mint a yamahából a felső?
(Stratovarius, Nightwish, Sonata Arctica, Dream Theaterhez kéne)
Sziasztok !
Eladnám kitűnő állapotú Yamaha PSR- 290 tipusú kisérőautomatikás szintimet, gyári papírdobozában, angol leírással. 610
hangszín, 135 kiséret, 12 dobkészlet. DJ és tanulófunkciók, beépített songok. Kisebb szinti csere + k. p. érdekel. Irányár
: 65. 000 Ft, alku kötelező ( ha komolyan gondolod, meg fogsz lepődni a rugalmasságomon )! 06- 20- 9188987 ( éjjel- nappal )
Feribau, vettél Tyros-t? Maestro szerdán megkapta! Mit mondjak, szép egy alkotás...Amolyan iparművészeti remek. Biztos sok örömöt nyújt a gazdáinak. Nekem egyelőre másra kell a pénz, de - amellett, hoyg elégedett vagyok az ezeröcsivel - büszke vagyok arra, hogy ilyen klassz hangszereket gyárt a Yami.
Halihó mindenkinek! Őszintén szólva nem tudom, hogy szól ezen vagy azon a konvertált stílus, mert egész egyszerűen nem érdekel. Egy kicsit furcsa, hogy miközben sokan beájulnak saját zenei tudásuktól, arra nem veszik a fáradságot, hogy felüsenek, vagy - ahogy Süszi is rámutatott - összelopkodjanak a gyári elemekből az ízlésüknek megfelelő stílust. E helyett veszik kilóra a konvertált stílusokat, aztán csodálkoznak, hogy nem szól úgy, mint a Tyros 2. Milyen érdekes...Szerintetek ki venne 750.000 forintért Tyros 2-t, ha úgy szólna a harmadannnyi áron forgalmazott ezeröcsin, mint a zászlóshajón? Főleg a házon, márkán belüli konvertálás rejtély számomra, mert a hangszíntáron ( x mega) belüli különbség eleve korlátozza a végeredményt. Azt sem értem persze, hogy ha valakinek pl. a Solton stílusoktól lesz spontán erekciója, miért vesz Yamahát, amin aztán ezerrel kínlódik, és csak konvertál, konvertál, konvertál...Gyerekek, álljatok neki stílust írni, nem olyan nagy ördöngösség!
Sziasztok!
DGX-505-ösöm van. Tudna valaki abban segíteni, hogy Budapesten ill. környékén kitől és milyen óradíjjért lehetne szintizni tanulni? Zenei előképzettség megvan (6 év zongora)!
Köszi
Jó döntés a 1500-ös de egy idö után kevés lesz,tapasztalatbol mondom .Én nekem is volt 1500-ös de egy év után lecseréltem 3000-re nagy nehezen összeszettem rá pénzt.Megérte ugyanolyan a hangzása mint a Tyros1-nek.Az 1500-ösön nem szolnak olyan jol a Tyros1-2 stilusok a mega hangok hiánya miatt,a mega hangszinek nyomják fell a hangzását a stilusoknak és a mega hangszinekre konvertált midi dalokra.
Na sziasztok sracok!
Ugy nez ki, hogy kb 2 het mulva en is megrendelem a PSR 1500 -at.
Ugy latom, hogy ebben az arkategoriaban nemigen talalnak jobbat.
Ha meglesz majd meg szolok es elmondom a velemenyem.
Jo zenelest addigis!
Tudna-e nekem valaki segíteni: PSR-1700-hoz keresek "szerelőt", a floppy meghajtója kicsit megbolondult, és nem nagyon, vagy sok unszolásra akar működni. Ez az utóbbi 3 hétben van így. Talán azért, mert 4 éve hurcolászom a szettet előadásról-előadásra, kicsit elállítódhatott benne valami. Előre is köszönöm. És ha már itt tartunk, le akarom cserélni őt DGX-205-ösre, mi a véleményetek a típusról?
Az 1500-ös nem tudja lejatszani a megavoice hangokat nem kompatibilis, meg waverom-ja kevés hozza 16mb,a psr-3000-és és tyros1 100mb-hoz képest.Igy a Tyros1-2 stilusok sem szolnak olyan jol rajta.
szasztok még mindig az lenne a kérdés hogy hogyan kell belőni a vokált a yamin? amit mc arni adott ott nem tudtak segiteni( azért kösz).
Ja és az 1500 tudja a megavoice hangokat?
Helo boppzoli.
Nem csak szerkeszteni tudsz, de a meglévő stílusokat is össze tudod vele keverni. Nagyon jó hangszer az 1500-ös. Bár nekem a Korgok hangja jobban tetszik (Pa60), de a kezelése, rendezettsége és egyszerűsége, egy kimondottan szeretnivaló hangszerben kelnek életre. Ja és nagyon sok jó, saját stílusa van. Ha nincs pénzed egy jó Korgra, akkor a Yamaha 1500 a neked való.
Hali!Nem tudtok olyan sz.gépes progit mondani,amivel a szintin floppyra felvett Midi zenék a gépen nem szólnak ratyin,hanem úgy szólnak,mint a szintin vagy valahogy úgy.Egyébként Yamaha dgx 300-asom van!Köszi kovacsriki@freemail.hu,vagy csak írj a fórumra,hogy honnan lehet letölteni.
Mi az hogy! Remek stílusokat lehet vele szerkeszteni, ha kapsz hozzá Smart-kártyát - amit nagyon javasolok - rengeteg stílust menthetsz le, ráadásul a gyáriakból is lelopkodhatsz ötleteket, akár úgy, hogy egyik sávot innen, másik részt onnan...Szabályozhatod, hogy hol váltson a basszus fel oktávot, mikroszkóp alatt szerkesztheted a sávokat, 3 intrót, 3 endinget, 4 oldalt, 4 pörgetést+egy kiállást (Break) írhatsz, egyenként 8 sávra. Ha megakadnál, hívj bátran!
Koszi szepen a valaszokat!
Meggyoztetek. Hamarosan megrendelem. Mar csak egy kerdes van hatra. Lehet a PSR 1500 - assal uj stilusokat kesziteni es azokat lementeni?
Egyebkent kaptam valaszt a yamaha.com - rol es ok megiratk, hogy nem lehet ilyesmit csinalni a PSR 450 -essel, csak a PSR 1100 - tol felfele. Habar nekem van egy haverom akinek van egy PSR 420 es azon lehet. Na mindegy, azt mar ugysem gyartjak.
Na szoval, akkor lehet uj stilust krealni az ezerocsivel (ahogy ti mondjatok)?
Igaz, ami igaz:)
A középkategória legjobb!! hangszere az árához képest az ezeröcsi!
De az ember mindíg a jobbat keresi.
Kár hogy a pénztárca határokat szab.........
Boppzoli, ég és föld, mondom ezt úgy, hogy kiváló hangszer kategóriájában a 450-es is! De hát ez ugye nem ugyanaz a két kategória...Nézd, én 18 éve zenélek, de ilyen jó hangszerem még nem volt! Imádni fogod. A vokált leszámítva mindent tud, amit a nagyok. Egyszerű, áttekinthető, kezelhető. Jól lehet bővíteni, nagyot üt. Nekem bejött. De kérdezd meg Süszit vagy Feribaut, hasonló jókat fognak mondani.
Koszi szepen a valaszokat
Hat nemtom hogy tetszik de remelem, hogy tetszeni fog, mert valszinuleg veszek egyet. Ha tudna ilyet a PSR 450 akkor az is eleg lenne nekem. Remelem, hogy megeri az arkulonbseget! (PSR45-PSR1500).
Na meg ragodom rajta, de ahogy elnezem, szerintetek is sokkal jobb a PSR1500 mint a PSR 450 ugye?
sziasztok!
Boppzoli, hogy tetszik az ezeröcsi?
Természetesen SMF és stílus lejátszása közben is tudsz némítani sávokat, a display bal alsó sarkánál lévő gombot megnyomva előhívhatod a sávokat, aztán az alsó gombokkal egyszerűen kinyomod (on/off) a némítani kívánt sávot, akár többet is. Mi több, ezeket a kiállásokat el is mentheted regisztrációsorba, így pl. a "Nyolc óra munka" című nótánál nálunk van egy kiállás, amikor énekeltetjük a közönséget. Nincs más dolgom, mint a "Nyolc óra munka" című regisztrációsoron belül átkapcsolok a 2.-ról a 3.-ra, amely alatt már néhány sáv eleve némított formában lett rögzítve.
sziasztok!
szeretnem megtudni, hogy a Yamaha PSR 1500 - ban van -e arra lehetoseg, hogy bizonyos kisereti hangszereket dezaktivaljak (pl nem akarom hallani a basszust meg a zongorat).
Koszi eloreis!
Csákó! A piacot a kereslet-kínálat aránya határozza meg. valószínűleg aránytalanul drágán kínáltátok a 630-ast. Javasolnék pl. részletfizetési konstrukciót vagy beszámítást, esetleg cserét. A PSR-630-assal az a gond, hogy kissé elavult a dizájn, a floppyzás gáz, a 32-es polifónia pedig kevés. Nekem PSR-730-asom volt, 64-es polifóniával, s bizony azt sem volt egyszerű eladni, nem is kaptam érte sokat.
Szevasztok!
Több helyen láttam már hirdetve Yamaha Psr 630 -as szintit és nem kell senkinek. Miért?
Nekem is van egy, de a maga kategóriájában, még mindig igazi.
Kevés olyan hangszínnel találkoztam még ami ebben van. Azonkívül fogadja az összes konvertált stílust is. Gondolok itt roland, Korg sőtt még a Ketron SD1 is. Ebben a kategóriában kell még több? Hali!
lenne egy kérdésem a psr 2100-ban hogy lehet a vokált jól beálklitani ?
nekem mindig ingadozik a hangmagasság meg az egész olyan nyúlos.
elöre is kösz.