Hello! Természetesen az mp3 lejátszás az megy, az s 970-et cseréltem 975-re, de sajnos a cd-g fájloknál is csak a szám címét irja a lyrics funkcióba, a szöveget nem! Azért nem kicsit felháboritó, hogy a korg pa-300 alig tübb mint 150000-ért kijelzi a szöveget az mp3-akba, ez 500000-ért nem!!! Mivel Yamaha párti vagyok, nem szeretnék egy korgot tartani csak az mp3-ak miatt, tabletet meg pláne nem! Mi a megoldás???
Hello! Természetesen az mp3 lejátszás az megy, az s 970-et cseréltem 975-re, de sajnos a cd-g fájloknál is csak a szám címét irja a lyrics funkcióba, a szöveget nem! Azért nem kicsit felháboritó, hogy a korg pa-300 alig tübb mint 150000-ért kijelzi a szöveget az mp3-akba, ez 500000-ért nem!!! Mivel Yamaha párti vagyok, nem szeretnék egy korgot tartani csak az mp3-ak miatt, tabletet meg pláne nem! Mi a megoldás???
Saját, szerény véleményem szerint nem éri meg.
Egyelőre legalábbis még nem,mert egy új hangszer kijövetele
mindig nagyon lenyomja az előző széria árát.
Sziasztok! Megszeretném kérdezni, hogy az új SX 900 és az s-970 között mi a lényeges eltérés, érdemes e lecserélnem. Ugye ez már 700 fölött van kapnák a 970- ért vagy 300-at!Megéri????
Újabb frissítés jelent meg, amely már tartalmazza az SX szériába
beletett akkord-loopert is.
Nem is olyan rossz dolog ez. Egy dalhoz nyolc patternt lehet rögzíteni,
amivel már elég jól elkészíthető egy dal.Nem mellékesen,a loop lejátszása
közben indított Multipadokat is vezéreli, és még transzponálni is lehet
játék közben.
50 db új stílust és hangszíneket is tettek bele, bár kis szépséghibája
a dolognak,hogy ezek nem az SX-ben levő, hanem régebbi stílusok,
(ahogy én látom)- de hát,ne legyünk telhetetlenek !
Az SX stílusai még mindig nem hozzáférhetőek a PSR Tutoriálon.
Üdv. Gabi !
Gondolom, az Mp3 fájl lejátszása megy.
A szöveg megjelenítése a Lyric funkcióval történik, már amennyiben
az Mp3 fájl tartalmaz szöveget.
Az s975 Mp3-nál csak CD+G fájl esetén mutatja a szöveget,
de ha jól tudom, ez mindegyik hangszer esetében így van.
Ilyen Mp3-ak készítésére külön program van,vagy pedig olyat kell venni,
ami már eleve tartalmazza a szöveget.
Üdvözletem mindenkinek!!! Csak most regisztráltam, és kérnélek benneteket, hogy aki tudja a megoldást a YAMAHA PSR S 975 esetében az mp3 szöveg megjelenítésére, kérem szépen, hogy jelentkezzen! Sajnos én nem boldogulok vele, és nem is értek különösebben hozzá. Ha esetleg valahol már szerepel itt a fórumon, akkor kérném, hogy adjátok meg az oldal számát! Segítségeteket előre is köszönve, maradok tisztelettel:jozsigabi!!!
Az csak egy dolog hogy Wish... nem ők árulják, az csak egy piactér...
Naponta jönnek szembe pofa nélkül alulárazott hamisítványokkal a Wish-ről a Facebookon.
Pl. 20e-ért árulnak és bemásolták egy 120e Ft-os robotporszívó gyári leírását a sajátjukként.
De ugyanígy lézer projektorokat meg sok mindent bagóért, ami az eredeti utánzata ránézésre, de töredékét sem tudja mint amit állítanak róla.
Nagyon elpofátlanodott ez a világ, főleg onnan távolkeletről.
Mikrofont meg amúgy is kizárólag kipróbálás után helyi szaküzletből.
Én vettem egyet a Wishről hát azaz igazság hogy a közelében nincs az eredetinek túl sok a magas, a basszus része sem jön ki úgy ahogy az egy Sennheisertől elvárható...
Összehasonlítottam a régi PG48-as shure-ommal ami nem egy nagy truváj de még az is jobbnak bizonyult, főképp felvételt vissza hallgatva.
Azt szerencsére vissza ügyeskedtem az árát.. utána pedig eladtam.
Összességében nem egy annyira rossz mikrofon mihez képest, tehát az ien soundstation, superlux dinamikus mikrofonoktól jobb karaoke-ra jó lehet. Pót mikrofonnak éneklő vendég kezébe de saját célra nem ajánlom, inkább vedd meg használtan az eredetit..
Vannak már viszonylag olcsón 40 körül szép állapotúak.
KecsiBá', komolyan kérdeztem! Illetve fogalmam sincs! A képen szereplő mikrofon eredetinek tűnik, csak a felirat egy része képszerkesztővel le van satírozva! Mivel eléggé szem előtt van a Wish, ennek ellenére meg merné teni, hogy hamisítványt árul a gyártó eredetének megjelölésével a termék nevében? Amúgy ez a típus, ha eredeti akkor jó minőségű?
Sziasztok! Üdv mindenkinek! Jó látni a régieket és üdvözlöm az újakat! Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a Wish-t ismeri valaki komolyabban? Az ott kapható Sennheiser E945 mikrofon vajon eredeti lehet? Illetve milyen minőségű lehet?
Köszi.
Vagyis a célnak meg fog felelni, bár én is inkább vennék külön stage pianot és workstationt (csak hát a mocskos anyagiak...). Sokszor akusztikus pianinot is cipelünk, 28 kilót nálunk a hökgyek retikülben lóbálnak. Nem sok olyan szitu lesz, amikor midizni fogunk. Kijelzők, gombok más hangszereken is megadják magukat gyermekbő környezetben, az normális. A cél egy normális (nem luxus)88-as billentyűzet (pl. a játéktechnika miatt), rendes zongorahangok, automatikus kíséretekből alapok. A legrégebbi keyboardunknál lassúbb és barátságtalanabb nem lehet. Egy S975 (vajon annak a menüje mennyire gyerekdiákbarát?) árának feléért.
Szerintem nem lesz kidobott pénz. Persze, tudjuk hogy kompromisszum.
Hála.
1.Zoltán Kovács:
Súlyos tervezési hiba, hogy nincs standard MIDI in-out.
Az USB midi kábeleket nem ismeri fel, nagyon megbántam, hogy megvettem.
Dög nehéz, csak otthonra használható.
A kijelző primitív, nem érintésérzékeny,
a funkciók vezérlése rendkívül összetett, lassú, bonyolult.
A kezelőgombok eguszerűen gagyi nívót képviselnek.
Gyakorlatilag csak zongora gyakorlásra ajánlom.
A zongorák szépen, élethűen szólnak,
a klaviatura jó - kérdés mikor adják meg magukat a billentyűk.
Yamahánál 2 és ½, három év után szoktak kinyiffanni.
2.Zoltán Kovács: 11 hónapja megvan.
Elsősorban a szép hangzás, a jó klaviatúra
és a dalonkénti 30.000 hang/midi-lépés szekvenszer memória miatt megtartottam.
Ami negatívumokat írtam róla korábban, azok állnak.
Viszont vettem hozzá egy Kenton midi adaptert
ami az USB B-porton keresztül standard midi in-out csatlakozást biztosít.
40e ft volt, de ez nálam megmentette az életét.
Ha valaki megbarátkozik a barátságtalan,
teljesen elfuserált és nehézkes menűrendszerrel azt kell mondanom,
hogy mindennek ellenére a játékérzet, a hangzás és az elegáns design kárpótolja.
Csak otthoni, fix helyen történő használatra alkalmas,
28 kg állvány nélküli önsúlyt nem lehet óvatosan emelgetni.
A billentyűzet "visszarúgása" nekem ideális.
Húgomnak van dgx, én kisérőautómatikáztam rajta, engem zavart, hogy csak két variáció van egy stílushoz, nincs break, stb. Persze a legalapabb kisérőzést meg lehet tanulni a dgx-en is.
A psr-nek sosem volt minden funkciója kihasználva, főpleg kísérőhangszer zenekarban, ill. "szólistáknál" arra való, hogy elsősorban megtanulják kezelni a kísérő automatikát, valamint kül. stílusokat, hangszíneket, rétegeket stb. használhassanak. Mi hiányozna leginkább?
dgx-ben olcsóbb kalapácsmechanika van és gondolom egy olcsó stage pianóban sincs jobb, tehát azt kiválthatja.
A másik kérdés meg az, hogy a psr (s)770-est mire használtátok, mert a dgx-ben attól jóval kevesebbet tud a kisérő-autómatika.
Uraim, ha egy zenesuliban egy hangszerrel szeretnánk kiváltani egy pl. psr 770-es keyboardot és egy nem drága 88 billentyűs stage pianót, akkor arra vajon alkalmas lehet egy dgx660 ???
Köszönöm szépen.
Tisztelt Fórumozók ! Ha valaki tudna szilveszteri bulit ajánlani nagyon megköszönném ! Tolna megyében , de szóba jöhet Fejér,Somogy,Baranya,Bács-kiskun is
Tegnap este gyerekcsőszködés közben belelestem vejem faszbukkjának a hobbi hirdetések közé.Van egy "csodabogár", pár gitár hirdetéssel.Mondjuk küllemre egy Epi LP, mely szemrevaló. Epi SG, meg valamilyen sztrat.Az érdekességük, mind vadiúj amerikai húrokkal szerelve.Igen, egyenesen Kínából.Természetesen az "eredeti" legálisan kapható kínai hangszerekkel semmi bajom!
130-ért, ... alku van.
https://www.jofogas.hu/somogy/Elado_yamaha_psr_s900_as_szimtetizator_98566554.htm
Sokan a házimozi stb. rovatban hirdetnek hangszert....ennyi erővel lehetne bútor is.
Tudnátok-e segíteni abban, hogy a yam-9000 flash style (user style) részbe hogy kell bemásolni styleket floppylemezről. Hdd nincs most benne.
Még idáig nem sikerült rájönni.
Nem tudom, te mit látsz, vagy mit nem. A midi-huszárokról volt szó, akik más tollaival ékeskednek.
A linkbeli előadó pedig egyszerre '4 kézzel' játszik 3 klaviatúrán-hibátlanul.
Közben tolja a lábbasszust.
Lehet, hogy te sokkal jobb vagy, nem tudom. De-szerintem-az itt fórumozók többsége összetenné kezét-lábát, ha fele ennyire tudna. Remélem, senki érzékenységét nem sértettem meg!
Bocsánat hogy hozzá röfögök itt a témához, de az a gondolatom ezzel kapcsolatban, hogy nem értem azt a "művész" embert aki a más ember szellemi termékét ennyire magáénak akarja! Minek?!? Akkor miért nem akarunk mindjárt úgy kinézni mint az eredeti előadó?! Be kell öltözni Demjén Rózsinak és 100%-ban lenyomni a műsorát... Abszurd! Legyél már egy kicsit önmagad! Legyen ötleted, fantáziád, hogyan tudnád a saját eszközöddel a saját érzéseidet átadni a közönségnek! És ne akard kinevettetni magad azzal, hogy egyedül a színpadon egy komplett zenekar hangzását produkálod a kis ketyeréddel... Ne haragudjatok, ez a véleményem! Egyébként ha lesz ilyen program, az a zenekarok előadók halálos ítélete lesz...
Igen, de ez egy kaméleon , mert ugyanebben a készülékházban árulnak 80e Ft-os Fame G2000 néven is, ami annyiért szintén nem olyan rossz ! Saját stílusszerkesztője van, és Pc-re való is jár hozzá.
Sőt ugyanebbe a kasztniba Medeli A1000 néven is begyömöszöltek egy hangszert.
Ennyiért egy Tyrosban max. kijelzőt cserélnek.
A Deebach is külsőre dettó, de lehet még a belső vas is azonos (na jó nem, mert több pl. a memória, több az effektproc, hangszín layer, stb). Viszont beleapplikáltak rengeteg jó hangszínt. A németeknél divat volt a Korg PA szériába ebből lenyúlni hangszíneket, mert annyira tetszett nekik :)
Azért egy s770-et nem adnék érte az tuti.
Szerintem ez olyan csoda lenne,
mintha a lecsóból utólag visszanyernéd
az eredetileg felhasznált paprikát, paradicsomot,
és az összes beletett összetevőket,
a piacon vett állapotában.
-de ha találsz ilyet, akkor térden állva hajbókolok,
és esedezve kérem a receptet.
Tomi350 ne is haragudj, de halvány fogalmad sincs az audio jel tulajdonságairól.
Ne is forszirozd itt tovább a témát mert csak felesleges körömkoptatás lenne belőle.
Annyit tudok neked segíteni, hogy megadom egy ember linkjét, vedd fel vele a kapcsolatot, ő állítja, hogy tud mp3-ból is midit készíteni.Lelke rajta...
Hamishang
Állandó Tag
https://canadahun.com/temak/midis-z%C3%A1rtoszt%C3%A1ly.54191/page-39
Mivel én is 20 éve készítek midiket, az én véleményem a "torta".
Üdv.Sambácsi
Igen ,készítek midiket. Tudom mivel jár ! De én arra gondoltam hogy talán fejlődött már annyit a technika, hogy úgy mint például a wav - ból pillanatok alatt lehet Mp3 - at konvertálni és visszafelé is . Talán már léttezik olyan program amivel ez nem különösebben gond .
Vagyunk így egypáran.
Vannak akiknek sikerült is.
Sőt! Nagyon sok esetben az "eredeti" zenék is eleve midiről szólnak.
Egy kész stúdiófelvétel tökéletes "lekoppintása" egy profinak is akár napokba is telhet.
Ki kell hallani az egyes hangszereket a zenéből, sávonként és ütemenként feljátszani - a dobokról nem is beszélve... nem egy egykattintásos folyamat.
Dehát azt mondod készítettél már, akkor tudnod kell.
Szerintem, az olyan program, ami használhatatlan dolgokat produkál,
az rosszabb, mintha nem is létezne ! :)
Másfelől, mint Kecsi bá' írta :
" Ami konverter programok erre a célra íródtak, legfeljebb egy hangszer (zongora, flute, hegedű, gitár) MONOFONIKUS dallamát
képes viszonylag korrektül midivé alakítani. Azt is csak a program paramétereinek órákig való állítgatása után.
Nincs mese, egy jó midi megalkotásához jó fül, zenei ismeretek, és sok kitartás szükséges."
De igen lehetséges, mert kipróbáltam ilyen programokat ! Csak az a baj hogy amit kimentettem belőle az teljesen hasznavehetetlen ! Gondoltam talán létteik olyan program is amivel normális midiket lehet készíteni !
Köszönöm.
Igen én is szoktem midiket készíteni, tudom hogy miképpen kell !
De én eredeti zenékből szeretnék midit készíteni ! És azután még abból kiszedni a stylust . Azért kérdeztem ezt, mert amilyen programokat próbáltam, sajnos azoknak a végeredménye használhatatlan !
Azzal nem lehet ! - pl. midiböl multi padot szerkeszteni ...
korg pa Manager programot megvásároltam ... 170 euró- ba került...szerkeszteni nem lehet ,csak egyik szettböl a másik szettben,áthelyezni a fájlokat ...
Jól tudod.
Szoktam példálózni a tortának liszt-tojás-cukor-élesztő-dió-stb elemeire való szétbontásának lehetetlenségével.
Ami konverter programok erre a célra íródtak, legfeljebb egy hangszer (zongora, flute, hegedű, gitár) MONOFONIKUS dallamát
képes viszonylag korrektül midivé alakítani. Azt is csak a program paramétereinek órákig való állítgatása után.
Nincs mese, egy jó midi megalkotásához jó fül, zenei ismeretek, és sok kitartás szükséges.
Sziasztok ! Jelzem,Tyros 2 hangszerem is van .... de most a Korg Multi Pad szerkesztéséröl szeretnék kérdezni.Tudoma YAMAHÁ - hoz van külön program a szerkesztésre - a korg- hoz milyen program létezik ?
Üdvözlök mindenkit !
Segítséget szeretnék kérni .
Tud e valaki olyan zeneszerkesztő programról amivel Wav formátumból használható Midi-t lehet konvertálni ?
Itt csereberélik, jelentkezz be.
Yamaha Tyros Tulajdonosok, Stylusok, Eladás - Vétel, Csere - Bere
https://www.facebook.com/groups/1850008825275756/?ref=bookmarks
Azért ha valaki meghallgatta Bandi demóit a s770-el, el kell ismerni hogy megfelelő hozzáértéssel, munkával és türelemmel ki lehet
hozni a "dögöt" saját szájízre a hangszerből. A lehetőség benne lakik - cserélhető és hangolható dobok, beépíthető audio hangminták, stb.
Mondtam is volna , de Te az orgonákat említetted, nem az "organ flutes" csoportot. Előbbi kész hangmintákból áll és csak néhánynál állították be a modulációs kerékhez a vibrato változtatást.
Az orgna flutes csoportban viszont szinte minden orgonához a Leslie effekt tartozik. Aminél a variáció gomb a Leslie sebesség kapcsolóját imitálja.
De ezek szerint ügyesen rájöttél magadtól is.
Végülis csak sikerült rájönnöm,hogy hogy lehet ezt megcsinálni. Nem a modulációs kerékkel kell hanem a voice effect/vari. gombbal. Ha bekapcsolom orgona hangszín alatt szép lassan 1-2 mp alatt felpörög a "leslie" ha kikapcsolom szép lassan visszalassul. Ahogy kezdem kiismerni ezt a hangszert egyre jobban szeretem :)
Gondoltam megosztom hátha valakinek ez érdekes lehet.
Én is egyetértek az elmondottakkal.
Mindezeken túl, most lehetőségem van egy PA4X kipróbálására.
Ez azért már egész jó. Tény, hogy mindegyik hangszerben van olyan stílus,
vagy funkció, amelyet szeretne az ember a saját hangszerébe.
Yamaha után a Korg kezelése tényleg bonyolultabb,de a stílusok sokkal mélyebben
szerkeszthetőek mint a Yamiban, (szerintem, a tévedés jogát fenntartva ! :D )
és sok stílusban a basszus szólam is kidolgozottabb. S a leglényegesebb,
hogy engedi bármilyen mélységben szerkeszteni a gyári stílusokat, amit pl.
a Yamaha nem. Még egy nyomorult Step Record dalfelvételt sem engedélyez, ha már
a gyári stíluson változtattál és User stílusként mentetted el.
Nekem pl.nagyon tetszik, ahogy a Korg a multipadokat kezeli.
Pillanatok alatt, roppant egyszerűen összeállíthatod a multipad szettet
a stílushoz, egyből állíthatod a hangerejét külön-külön, EQ-zhatod,
egy gombnyomással indíthatod, ha újból megnyomod leáll.
Azért, hogy a Korgosnak se legyen teljes az öröme, nem lehet a perf. memóriába
elmenteni a PAD szinkronindítást, ami a Yaminál igen hasznos.
Másik nekem tetsző dolog még, hogy a szóló hangszinek játék közbeni váltásánál
nem ordít fel az éppen szóló hangszín, a váltást szinte észre sem veszed ebből
a szempontból. Vajon a Yaminál ezt mért nem tudják megoldani?
Én pl. zenekarban (Metál) Korg Kromeot használok, de otthoni kisérőautomatás játékhoz szigorúan Yamahát vettem( régebben volt Korg kisérőautomatikásom is)
És én is úgy vagyok vele, hogy vannak dolgok amelyek a Yamahában tetszrnek jobban és vannak dolgok amelyek a Korgban.
Igen, a két gyártó irányvonala szerintem sem változott.
Egyébként teljesen szubjektív hogy kinek melyik tetszik jobban. Teljesen függ attól milyen zenén, milyen élőzenén, milyen hifitornyon, milyen hanghordozón, mennyi klasszikus zenén, mennyi stúdióanyagon és mennyi zenekari élményen van túl.
A kommentekben több helyen említik, hogy a yami inkább a cd minőségre, stúdiós megszólalásra, míg a korg a lájf előadásra, zenekar helyettesítésre alkalmas. Néha a korgnál én úgy érzem, bent ülök a zenekarban, és a dobos ott püföli mellettem. Ami nem rossz dolog, ha tényleg a bőröket püföli és ott vigyorog mellettem :D De valahogy néha számomra túl nyersnek és durvának tűnik egy-egy beütés a stílusokban. Míg a yaminál a dobok inkább a háttérben maradnak , kicsit túl vannak effektezve, de ez az összkép mégis nekem (!) jobban bejön.
Azért azt is figyeljük meg, legtöbben miért is preferálják a korgot. Itt kishazánkban az esztam és leszármazottai a leginkább kedvelt vendéglátós liblingek, aholis az a lényeg, hogy rúgjon a dob mint állat lehetőleg félórán keresztül egyhuzamban egy stílussal. Valószínű a nyersebb és néhol dinamikusabb megszólalás ez esetben a korgnak kedvez. Ettől persze vannak klasszikus stílusok is, amik élethűbbek, realisztikusabbak (főleg a dob szekcióban) korgéknál, viszont nagyon sok szóló hangszín nekem a yamiban jobban tetszik.
Szóval ja, a papné és a lánya esete . Szerencsére mindkét márkának meg van a tábora, és egyik sem panaszkodhat az eladási statisztikáira.
És ez így van jól.
Nekem az az érzésem, hogy a lényeg változatlan, noha a hangszerek fejlődnek. A Yamahában szebben ki vannak dolgozva a stílusok és hangszínekben is van amiben szebben szól, de a Korg meg több mindenben természetesebb, nem olyan steril mint a Yamaha.
Szia! Értettem amit írtál ,csak ez egy kitérővel megfogalmazódott bennem,talán majd valaki ír a témával kapcsolatban.Persze hogy van különbség a hangszerek között ,de én kicsit előre nézve látom úgy ,hogy ez egyre kevésbé lesz domináns.Pont az audio-val kapcsolatosan is gondolom azt amit, ezzel az újítással a Yamaha máris lápett egyet és a rá eddig jellemző hangzás lehet változott is.Ahogy tökéletesedik,úgy tűnik majd el talán a karakter is.Lehet nincs is erre egy hangszernél szükség,tükrözze a valóságot hanzásban és esetleg a felhasználó majd tekergeti,ha akar kicsit változtatni valamin.Ettől függetlenül biztos fognak különbözni a hangszerek kezelhetőségben sok más dologban.Aztán majd meglátjuk...
Szervusz Wiktor ! Köszönöm hogy reagáltál a kérdésemre, az abban leírtakkal sokban egyet értek, de nem a tartalmazzák a választ a kérdésemre. Itt most nem a "tetszik vagy nem tetszik" kérdése forog fenn, hanem a "MÁS" ! A szubjektivitás mindig is jelen volt és jelen lesz az életünkben, ezt hála istennek a gyártók véleményem szerint igyekeznek is kihasználni és kiszolgálni, ez mondjuk úgy hogy rendben van. Az, hogy egyre jobban hasonlítanának egymásra a hangszerek, ezen azért mernék vitatkozni, nézz meg csak néhány videót ahol hangszereket hasonlítanak egymáshoz... És most szándékosan nem írok márkát vagy típust, ez valóban kinek a pap, kinek meg annak kedves neje Az audio stylekkel a YAMAHA azt gondlom nem túlzás azt írnom, nagyot robbantott. Sajnos nem volt alkalmam hangszerboltban nyüstölni ezeket az új csodákat, erre felénk nem raknak ki ilyesmit polcra, ezért csak a youtube-maradt. Az azonban nem adja vissza azt a hangzást amit jó vagy inkább jobb volna élőben hallani. S mivel a két említett fórum társ elkezdett egy párbeszédet e témában, kíváncsi lettem volna (és még az is vagyok) a további tapasztalataikra, véleményeikre. És természetesen mindenki máséra aki érdemben a témához tud szólni. Ennyi lett volna !
Olvasgatom amit írtok és néha kicsit elgondolkodom.Jó dolog e egyáltalán ha egy hangszernek van hangzásvilága? Én fotózok is és pont ez jellemző a fényképezőgépeknél is a különböző márkákon belül.Egy fényképezőgépnek a valóságot kellene fényképeznie ,ez a mai napig is csak többé kevésbé sikerül.Sajnos minden márkára van valami vagy színvilágra, vagy a kép más tulajdonságára jellemző sajátosság.Ez ugye agy szemszögből szerethető lehet ,mindenki választ amit akar ,majd tartozunk egy "csoporthoz". Ez a része szép és jó,de tényleg jól van e ez így? Én ezt látom a hangszereknél is valahol...Azonban az a helyzet ahogy egyre inkább profibbak lesznek, ezeket a "hangzásvilágra" jellemző stílusjegyeket majd egyre inkább vetkőzik le és sajnos vagy nem, egyre inkább hasonlítanak majd egymásra. Az a cél ,hogy a hangszerek egyre inkább hozzák a valóságot megközelítő hangzást,ez egyre inkább sikerül is ,ezért tűnnek talán már kevésbé egyedinek.Az hogy ez tényleg jó e az más kérdés (véleményem szerint igen),de a dolgok ebbe az iránba haladnak.Valahol így látom...
Sajnalatos mondon tegnap hajnalban elraboltak a komplett zenekari cuccomat egy garazsbol.
Hangszer hangfal keverő erősítő fények kábelek mikrofonok...
Szeretnelek megkerni titeket ezuton ha esetleg kínálnak nektek ilyen cuccokat jelezzetek üzenetben!
Vannak kamerafelvetelek az utcarol mindenféle nyom amin a rendőrség már elindult.
Nem szeretném hogy valaki kifizesse a kis pénzét azért hogy a végén elbukja ha visszakerülnek a cuccok...
Megosztásokat megköszönném...
Dynacord Powermate 1600 2-es szeria kopottas allapot de a fedelet itt hagytak és pár tolopotigomb hianyzik...
Yamaha Tyros 3 hasznalatbol eredendő kopasok Main Variation A B gombjanal lekopott a gyari festes...
Ld systems Dave 15 G3 típusú hangrendszer új állapotú gyári huzatokkal...
Remelem nem ugrik bele senki a vasarlasba...
Köszönöm...
Hogy tehetném fel úgy a kérdést azokhoz a hozzáértőkhöz akiket egyébként rendkívüli módon tisztelek, hogy azzal másokat ne bántsak meg ??? Remélem érted Kecsibá ?
Erre Mulatóspista a következőt válaszolta :
Szia nem vagy egyedül! Nekem is sok idő kellett az s-900 után, hogy megszokjam a"dob" hangzásokat az s-970-en. Azok a packos mulatósak nekem egyáltalán nem jöttek be, csak az intró részük, utána mintha leengedne a stil, és..... A régi 10 éve használt stilek dobjaim jobban bejönnek. Viszont nagyon jó dobok vannak amit a multipadban használok a régi bevált stilekhez, ez nagyon megdobja a stilt. Mikor azt érzi az ember, hogy itt a vég, ennél jobb nem lehet, ekkor rákapcsolom a multipad dobot, ami eredeti s-970-ben van. Nekem ez a véleményem. Sőt, még a midire is rászoktam refrénnél tenni multipad dobot.
Hogy miért is kérdeztem :
Muzsikus20 írta
Én világ életembe Yamahás voltam nem is szeretnék más márkát.. igaz most nincs hangszerem de hamarosan tervezek egy S910-et. Nem tudom ki hogy van vele de ezek az új audió dolgok nálam annyira nem jöttek be.. nem vágtam magam hasra már jó ideje.. egyik géptől sem.. valahol nálam.. elveszett azaz igazi "Yamaha hangzásvilág' amit annak idején megszerettem a 3000 s900 T2 T3-ban. Lehet velem van a baj.. de nekem a midi alapú Yamaha dobkészletek jobban bejönnek szívesebben is éneklek rá. Ha be kellene határolni.. valahol a T4 T5 után nem igazán tetszik egyik sem, főként a dobokat tekintve.. valami hiányzik belőle...
Arra viszont kíváncsi lennék.. hogy a régi stylusokat vajon hogyan szólaltják meg az új masinák..
Karácsony idején nem szoktam rendelni,
mert ilyenkor általában sokára érkezik meg az áru.
30€ felett óvatosan rendelj nem EU-s országból,
mert a vámosok már "büntethetnek".
22€-ig nincs vám és áfa kötelezettség.
22€ felett 150€ ig vámmentes, de van áfa (ha kiszúrják)
E fölött már mindkettőre számíthatsz.
kb. 50 szer rendeltem. Egyszer nem érkezett meg, visszautalták a pénzt.
Az áron kívül érdemes a megbízhatóságra figyelni. (rendelések száma és az
elégedettségi mutató)
Akkor felteszem a kérdésem újra, ezúttal rövidebben : Mi a "probléma" a PSR S-970 és 975 dobszettjeivel ??? Mitől olyan "más" ? Miért kell "megszokni" ??? KÖSZÖNETTEL : Pety