Nagyon szép absztrakt festmény :)
Ez egyértelműen kijelző csere.
És akkor még kérdéses hogy a floppyja működik-e?
Használtan hibátlan állapotú KN5000-et lehet 200-500 Euro közt kapni .
A legolcsóbb kompatibilis (de pár tized collal kisebb) kijelző EZ lenne. Az kb. 50e Ft. De akkor még kellene egy szaki, aki készít egy csatlakozó adaptert a bekötési rajzok alapján, hogy beszerelhető legyen. Na az se lenne olcsó.
Egyébként nagy eséllyel a háttérvilágítás cfl csöve pusztult meg, ha egyik fele még világít. Amit szintén laptop szervizesek vagy tv szerelők régebben még magbarkácsoltak jó pénzért. Bár ilyen kis méretű csövet már ritka holló találni, inkább ledekkel szokták megmóxerolni.
Szóval elég nyűgös dolog.
Külföldi fórumokon is sokan nyüglődnek ezzel, dehát ezekkel az őskövületekkel már csak szopni lehet ugye...
Kérdezni szeretném, hogy Technics Sx-Kn5000 szintihez kijelzőt hol és mennyiért lehetne beszerezni. A képernyő egyik fele nem látszik, vagy legyünk optimisták, az egyik látszik.
Egész jó kis hangszernek látszik, mindene jól működik, meg érdemelne egy kijelzőt. Jut eszembe, régebben szó volt róla, hogy némelyik gps kijelzó passzol bizonyos szintikbe, az esetleg olcsóbb megoldás lenne.
Úgy tettem mint az öreg indián...csak én inkább offoltam, bocsánat.
Kérlek, ha tudtok segítsetek.
Üdv!
Összehasonlítva az sx600 képességeit és funkcionalitását egy s770-el , utóbbival szerintem jobban járnál.
Figyelembe véve azt a nem utolsó tényt, hogy az s770 használt ára kb. azonos egy új sx600 -al.
Egész jó árban lenne ez a DgiTech FS3X , 7500-ért már láttam,(Muziker)
itthon is 9500 Ft, míg a Korg EC5 használtan lenne 20 ezerért.
De mivel nem vagyok az a nagy, pedálokon ugrálós fajta, gondoltam, várok még
Október végéig, ha minden igaz, akkor lesz a Musicmesse, s ha kijön az új Genos,
abban talán már megoldás lesz a Multi pad problémára is, s akkor minek a pedál.
Sustain-re, Harmony/Arpeggio-ra a panelen is vannak dedikált gombok, ezek a
Reg.Memoryba is menthetők, tehát nem nagy gond.
Multi padok terén meg illene már utolérni a Korgot. A 4X-ben már egész jól szer-
keszthetőek a multi padok. Minden padot lehet egyenként ki/bekapcsolni, EQ-zni,
effektezni, hangerőt állítani.
Gondolom, ezekre nem csak nekem lenne igényem, így reménykedek, hogy végre
figyelembe veszik már ezt a kívánságot is. :D
Igen, az utóbbi.
Ja hát a Genos... az már előbbre van pár dologban.
Ha nem találsz készen ilyen hármas momentary kapcsolós pedált, keress meg privátban és megoldjuk.
Van a Digitechnek egy ilyesmi (digitech fs3x), de abba még bele kell nyúlni felhasználás előtt kicsit.
Úgy látom, mindegyiken elérhető bármelyik hozzárendelhető funkció.
Az általad belinkelt lábkapcsoló hogy működik? Egyik kapcsolóval fel,
másikkal vissza léptet, vagy mindkét kapcsolóhoz rendelhető
egy funkció? (Gondolatom szerint utóbbi, azért Dual lábkapcsoló)
Mégis hol lenne aktuálisabb "akadékoskodni" ez ügyben, mint a Yamaha billentyűsök csoportjában ?
Lehet hogy egy lényeges dolgot nem tisztáztunk még az elején... Melyik tipusról van szó, mit használsz?
Mert nekem csak egy s970-em van. Ami még messze nem a teteje, és a későbbi verziókba elképzelhető,
hogy bekerült a lehetőségek közé a multipad kapcsolás lehetősége is.
De gondolom egy T5-ben sincs kettőnél több pedál bemenet.
Az meg megoldható egy kétkapcsolós kis pedál modullal. Ami házi kivitelezésben 5-6e pénzből kihozható.
De akár gyárilag is , ha megvárod a postást.
Dual lábkapcsoló
Én az One Touch után ott látom a pad1-pad4-ig funkciót is, gondolom
az a ki-bekapcsolás lehet. Tévedhetek is, de akkor mi?
A többiben nyilván igazad van.
A PAD kikapcsolása azért csak egyszerűbb lenne egy ugyanazon gomb
megnyomásával, mint két gomb megnyomásával egyszerre, játék közben.
Sőt, ha a kikapcsolását is menteni lehetne, akkor csak a Memory gonbokra
kellene figyelni.
Amúgy meg, mit akadékoskodok én itt, mikor csak itthon, hobbiból
zenélgetek. :D
Most megnéztem, a két pedálbemenetre mik programozhatóak.
Elég nagy a választék, kb. 50 különböző araméter, effekt kapcsolható velük.
Ezek közt sajnos nem szerepel a multipadok ki/bekapcsolása.
Így aztán marad a kezelőpanelon a kapcsolgatás.
Nem olyan veszélyes ott sem a kezelés szerintem, hogy úgy mondjam: eléggé kézre állnak.
Most gondolj bele, ha azt a 2 bemenetet lefoglalnád egy regbe a multipadoknak, nem lenne sustain vagy
moduláció, vagy reg mem. léptetés.
A hangszer hátulját meg gondolom nem akarták tele rakni pedál bemenetekkel.
Hasonló a problémakör a szövegkijelzésnél is.
Ha ugyanis, a dalt több REG. gombra hangszereled meg:
pl.: 1. Intro, 2: 1.vers. 3. refrén. stb. akkor a szöveglapozás
a TAB gombbal megint kútbae4sik, mert a lapoldalak számát nem
menti a Reg.memoryba, mindig visszaugrik az első lapra.
Persze, erre is van megoldás, ami szintén macerás kissé, de....
A dalszöveget el kell olyan felbontásban menteni, ahogy a Reg.mem.
gombokra mentetted a dal elemeit.
Egy repertoár elkészítésénél ez már nem kis munka lenne.
Na, jó, azért a Korg szakembereit se dicsérjük már túl..... :D
Mert igaz ugyan, amit az előzőekben leírtam, viszont, ott meg azzal van a
probléma, hogy Reg.memory váltásnál a pad automatikusan leáll.
Ezt megelőzhető a Lock funkció bekapcsolásával, csak akkor meg nem hívja
be a következő regisztrációban az új multipad beállítást. A Lock funkció
ki-bekapcsolt állapota pedig nem menthető a Reg.memoryba.
Tehát elmondhatjuk, hogy nem ......a kútba, csak a kávájára,
onnan meg beleesett ! :D
Igen, ezt a módszert én már évek óta alkalmazom, de ez csak
a probléma egyik felének megoldása.
Mert ha nekem a REGM.1-en az X multipad 1-es, 2-es padja kell, a REGM.2-ben
ugyanannak a padnak a 3-as, 4-es padja kell, akkor ez a módszer már
csődöt mondott, mert ezzel mind a négy tagot némítom.
Igaz, erre is kitaláltam egy megoldást, hogy ugyanabból a multipad-
készletből elkészítem az összes variációt, ami egy dalhoz kell,
pad-tagonként a szükséges hangerő beállításokkal, de hát ez már így
túl macerás.
Ezért gondoltam, hogy pedállal azt a multipad-tagot kapcsolhatnám ki,
amelyik épp nem kell, a többi szól.
Ha már a Yamaha szakemberei képtelenek megoldani azt, ami a Korgnak
sikerült: megnyomom a pad gombot szól, még egyszer megnyomom,nem szól.
Ugye milyen bonyolult?!!!! :D
Nade, majd a GENOS2-ben már......... ha nem, akkor tévedtünk . :D
Először is köszönöm, a téma részletgazdag kifejtését ! :)
Tulajdonképpen, a Multipadok ki-bekapcsolására gondoltam volna elsősorban,
mert mint tudjuk, REG.Memoria váltáskor indulnak szinkronban a PADok, de másik
Reg.Mem. behívásakor nem állnak le, hiába arra nincs elmentve az adott PAD,
viszont az újat azt indítja szinkronban.
Ok, tudom, nem életbe vágó probléma ez, de mégis.... :D
Az EC5 programozható, és bár lenne elég hely neki a szinti alatt,
minek, ha nem akar együttműködni ...... !? :D
A Yamahának még nem láttam ilyesfajta pedált.
Kicsit részletesebben:
Az ECS5 egy 5 záró érintkezőt tartalmazó pedál, a csatlakozása pedig egy 6 pólusú tuchel.
Nem tudok olyan Yamaha hangszerről, ami ilyen csatlakozással bírna.
Viszont ha lenyesed azt a tuchelt, és az oda menő vezetékekből 3-at bekötsz (1 közös + 2 pedál) egy egy jackdugóra,
akkor esetleg használható lenne.
De minek, csak a helyet foglalja a hangszer alatt az a tepsi :)
Most pedig szeretnék elköszönni minden fórumtárstól. Ez az utolsó hozzászólásom. Én nem fogok visszajönni fél év, egy év múlva sem. Ha bárkit megbántottam, attól elnézést kérek. Sambácsi, tőled kiemelten is, nem állt szándékomban zenei tudásod kétségbe vonni. Elegem lett a sok piszkálódásból.Vagy 20 éve kezdődött a "különben" szóval. Vénkecske nem tudta megállni hogy kétségbe vonja a helyesírási képességeimet. Jóval idősebb vagyok nála, legalább a koromat tisztelte volna.Próbáltam e-mailben megtudni az okát, ezt az e-mail váltást ide is másolom. 2011 február:
> Szia István! Ha megengeded, inkább így szólítanálak. Február 8.-án elküldött e-mailemre a mai napig nem válaszoltál. Vagy nem kaptad meg, vagy nem tartottál rá érdemesnek, hogy válaszolj. Ha az előbbi az ok, akkor bemásolom, hogy mit írtam akkor: " Szia István! Örülök, hogy visszajöttél. Nem szerettem volna bűnbak lenni, azért, hogy eltűntél a fórumról. Hidd el, nekem is nagyon sokat jelent ez a fórum. Nincs olyan nap, hogy ne olvassam el. Sokat tanultam a kezdeti fórumos megnyilvánulásaimra érkező válaszokból. Ma már kétszer is meggondolom, hogy mit küldök el. Sokkal toleránsabb vagyok dolgokkal. De érzékenyebb is, mivel nem vagyok zenész., és sokan azonos fogalomnak gondolják a billentyűs és zenész kifejezéseket. Nézd el nekem a szakmaiatlanságot, és arra kérnélek, ha valami baromságot írnék, azt e-mailban közöld velem, ne a fórumon. A trióhoz sok sikert. Üdvözlettel: Gábor" Tegnap fölhívtam Picassót, kíváncsi voltam az ő véleményére. Nekem azt mondta, besokalltál az ezerszer visszakérdezett dolgokon, és ennek a családod látta a kárát. Én nem emlékszem, hogy bármiben is a segítségedet kértem volna. Megoldom magam a gondjaimat. Ezért is nem értem kiborulásod okát. Azt meg hogy én mit tartok fontosnak és mit nem, hagyd hogy én döntsem el. Rendben? Üdvözlettel: Gábor
A válasz:
Ha Piconak csak ez jött le a beszélgetésünkből, akkor nagyon sajnálom.
Ha a fórumon valakivel ellenvéleményem vagy vitám támad, nem fogom a többiek háta mögött privát levelezésben megbeszélni továbbra sem(jelen eset kivétel). És soha senkit nem hívogattam telefonon hogy a másikról véleményt cseréljek vagy érdeklődjek hogy másnak mi a véleménye rólam.
Azt hogy Te mit tartasz fontosnak és mit nem , elmondhatod a fórumon, legfeljebb magadat minősíted vele.
Remélem nem akarod a fórum szakmai jellegét csak azért csevi-bárrá változtatni, mert számodra esetleg érthetetlen vagy értelmetlennek tűnő témák kerülnek elő.
Elmondom, mi az a 3 dolog ami még böki a bögyömet Veled kapcsolatban, csak hogy tisztán láss :
1.Még a legelején (úgy 3 éve?) volt egy beszólásod miszerint mi a francnak tanulnál meg más idegen nyelvén, tanuljanak meg ők a tieden.
Ahogyan látom, máig hasonló a filozófiád, pedig megtanulni(vagy legalább részben megpróbálni) sosem késő!
2.Egy Yamaha topicban exr5 néven szerepelni nekem kb. úgy hat, mintha egy Honda szalonba Trabanttal járna a dolgozó. Vagy Fradi meccsre lila-fehér pólóban beülni a fradi-drukkerek közé.
3. Legutóbb azt tetted szóvá hogy sok a duma a midi szerkesztésekről meg hasonló jellegű beállításokról. Ami téged eléggé úntat.
Talán a cukrászok topicjában kellene ilyesmikről beszélgetni ?
Isten ments hogy meg akarjalak változtatni, aki csökönyös az az is marad. És sértődékeny.
Bizonyára ismered a "Csinovnyik halála" történetét.
Nem szeretném ha hasonlóról lenne szó jelen esetben.
Részemről a dolog lezárva, azt gondoltam a múltkori levelemmel megnyugtattalak.
Úgy gondolom erre a témára a szükségesnél már jóval több időt szántam megint annál, mint amit megérdemelt volna.
Nem szándékoztalak megbántani, ha mégis sikerült kérlek nézd el őszinteségem.
További barátsággal :
Pisti
Végezetül jó zenélést, jó egészséget kívánok mindenkinek!
Szia Pityus!
Valamit a Zolyval kapcsolatban félreértettél. Annakidején még vitatkoztam is vele hogy kizárt hogy a Beatles hamis legyen. Ezzel szemben sokszor hozzászólt zeneelméleti kérdésekben, játszott zongorán, ami azért jócskán nehezebb. Én egy felvételét hallottam, amit Vénkecske föltett a fórumra, az hibátlan. A fórumtalálkozós játékát én nem figyeltem, Karesszal beszélgettem, te meg diszkréten hallgattál ennek a videónak a létezéséről. Én a három fórumtalálkozó alapján 3 fórumtársat találtam a legjobbnak sorrend nélkül: Trebor, Tigram, és Zörejgyáros. Az a Tico tico az nagyon ott van...meg a többi is.
Trebornak a másik fórumon történt hozzászólására szeretnék még visszatérni. Szerintem azt sem tudta miről van szó. Ő erről a fórumról több mint tíz éve, 2011 január 18.-án "lelépett", ő írta így. Fogalma sem volt a nézeteltérés okáról. Jószándékú srácnak ismerem. Esetleg ha beszélsz vele azon a másik fórumon, ezt emlísd meg neki.
Szia Psr1500!
Az egész úgy kezdődött, hogy Sambácsival vitába keveredtél "művészeti" kérdéssel kapcsolatban.
Szóváltás közben később elismerted Sambácsi hozzáértését, és Zolyval egy szinten említetted.
Ezen csodálkoztam, és kikerestem Zoly "nem igazán sikerült" zenélését.
Bevallom, hogy a fenn említett 2 zenész egy szinten való emlegetésével nem értettem egyet.
A bizonyítékul szolgáló videón másik 2 nagyon jó zenész is szerepelt (Trebor, Tigram).
Úgy gondoltam, hogy ez ne a tudtukon kívül történjen, ezért hívtam fel a figyelmüket arra,
hogy egy szakmai kérdés vitája kapcsán tudjanak erről a történetről.
Az hogy mi a szívem csücske, had legyen az én dolgom...
Te is odébbálltál, aztán szépen visszaszivárogtál. Egy dologban viszont egyetértünk, ahogy te sem, én sem szeretnék ahhoz a másik fórumhoz tartozni.
Nincs értelme további vitának. Sambácsi, ha megbántottalak volna, elnézésedet kérem. Nem ez volt a célom, és ha valaki ezek után is félreértelmezi az általam leírtakat, azt rosszindulatból teszi.
Mi meg nem csalódtunk benned, Gábor...
Jó 10 évvel ezelőtt is csináltad itt a feszkót , amitől sokan inkább odébbálltak.
Most kezded megint.
Igaza van Trebornak, idézem :
"Aki pedig Sambácsira rápirít morálisan vagy szakmailag, azt ki kell b@aszni a pics@ba az adott oldalról."
Neki nem szívecsücske az ungarische tsardash, te meg azt szereted.
Így szép a világ, emiatt nem kell kardot rántani.
Pityus, csalódtam benned...nem gondoltam volna hogy ennyire félreértelmezed a mondataimat, és még a másik fórumon is befeketítesz...ott nem voltam tag sosem, és nem is szeretnék. Ezért írtam ide ezt.
https://zeneszek.com/viewtopic.php?f=9&t=539&start=3800
Hálásan köszönöm István !!! Megnyugtattál ! És külön köszönöm hogy felhívtad a figyelmemet a részletekre, hogy mire vigyázzak. Gondolom a polaritás sem utol-show ?...
"Azt viszont biztosan tudom(ahogy másik rovatokban is), hogy a legtöbb segítséget, tanácsot, konkrét dolgokat Sambácsi adta, adja.(Kecsit is meg kell említsem)"
Lehet, relatíve friss vagy a fórumon.
Mondjuk úgy teret enged mindenkinek Kecsi, de mikor meg áll a tudomány akkor mondenki ott köt ki.
Üdv!
Gyakorlatilag nyugodtan kihagyhatod, ha arra a műanyag hengerre gondolsz, ami a hangszerbe menő oldalon található.
Igazából a maradék nagyfrekis zajt szűrné ki az általa táplált eszköz tápoldaláról.
De mivel a hangszerben ez után is kapcsoló üzemű belső tápok vannak, azoknak is van saját belső szűrésük,
így nincs nagy jelentősége. Egy ferrit gyűrűn pár menet van áttekerve, ennyi az egész, vágd le nyugodtan.
A toldásnál viszont figyelj a szigetelésre, zsugorcső erenként és az egészre kívülről is egy vastagabb.
Sziasztok ! Srácuk, Urak ! Segítsetek... Aki az elektronikában nálam (nyilvánvalóan) sokkal jártasabb, magyarázza el nekem dióhéjban hogy a trafókon, vagy tápegységeken található kis "gümet" mi célt szolgál pontosan, helyettesíthető-e, vagy kiiktatható ??? Ez valami zaj vagy zavar szűrő ??? Sajnos közvetlenül mellette valahogy megsérült a vezeték, talán becsíphettem a tokkal... És ott toldozgatni, lehetetlenség... Néztem az új trafó rendelés lehetőségét, de Magyar ember vízzel főz alapon nyilvánvalóan megpróbálkoznék a javításával amennyiben ez lehetséges. Természetesen ha nem lehet, akkor kuka.... Előre is köszönöm !
Pityus, megkövetlek, neked van igazad!
Nem emlékeztem erre a felvételre, amint látod, én a Karesszel beszélgettem. Az viszont tényleg látszik, hogy szegény Trebor és Tigram hmm...erősen szenvednek...
Azt tudtam hogy a Zoly zongorista, egy felvételét hallottam, amit még Vénkecske tett föl több mint 12 éve:
https://www.4shared.com/file/68911015/6fd81f46/piros.html?dirPwdVerified=97b585f7
Ha Zoly azt mondta, hogy Beatlesék hamisak,
akkor mit mondana, ha visszahallgatná magát?
Ráadásul az én hangszeremen játszott.
A PSR 3000 úgy megsértődött ezen,
hogy utána ki kellett engesztelnem,
hogy hozzányúlhassak.
Szegény Tigram Laci nem is bírta cérnával.
Trebor barátunk mazochista módon küzdött.
Ha jól emlékszem Zoly barátunkkal 2010 januári
fórum bulinkon találkoztunk.
Ott mikor zenélt nekünk, akkor én úgy hallottam,
hogy a harmóniák áramlását elég egyénien értelmezte.
Trebor és Tigram próbálta ezeket az új értelmezéseket
a hagyományos dallam íveléssel követni, de szerintem nem jött össze,
mert ők próbáltak nem hamisan játszani.
Ezek után ha kijelenti, hogy a Beatles hamis, akkor nem csodálkozom.
Biztos a maga harmónia vezetéséhez képest gondolta így.
Akkor viszont szinte minden más előadó hamis lehet.
Mellékelem a felvételt.
Bocsánat, de kifelejtettem pár gondolatot, észrevételt.Bár van Yamahám(anno több évtizede vettem a lányaimnak)de billentyűzni sem tudok.Azt viszont biztosan tudom(ahogy másik rovatokban is), hogy a legtöbb segítséget, tanácsot, konkrét dolgokat Sambácsi adta, adja.(Kecsit is meg kell említsem)Sokszor mondtam, a kor nem érdem, egy állapot.Így aztán másik generációknak talán nem is elfogadható ennek a korosztálynak a gondolatvilága, stílusa.Én élvezem a "bácsi" stílusát!
Jegyzem meg, Yamaha Dragstar-om is volt.....
Tán elkerülte figyelmed, de van moderátorunk!Bármikor írthatsz, az itt jelezd......rovatba Adminunknak, meglásd törölni fogja amit szeretnél.Véleményem szerint feleslegesen.Tudom, az enyém is olyan, mint a fing.......
Egyébként rengeteg változtatás történt, pl.,bárkit tudsz ignorálni, ha beállítod a személyes adataidnál, valamint a keresés is működik.
Köszi Pityus hogy kicsit tompítod az indulatokat...
Nagyon jó gondolatokat fogalmaztál meg, magam is így vélem.
A Mona Lisa és a kerti törpe hasonlaton jót mulattam...
És /tudom helytelen éssel kezdeni mondatot/ ha már a Beatlest említetted, volt itt régen egy fórumtárs, a Zoly, akit én szintén nagyra becsültem zeneileg is mint Sam bácsit, ő mondta hogy hamisan játszanak. A Beatles...
Sajnálom hogy ebben a fórumban nem lehet a saját hozzászólásokat törölni, ugyanakkor kiemelném ennek a fórumnak a nagy erényét is: nincs moderátor!
Végezetül élve a hasonlatoddal, én sem vagyok szakács, és kifejezetten a jó MAGYAROS ételeket kedvelem.
Azért egy- két dolgot szeretnék tisztázni.
A 3+2 együttes tagja nagy tudású képzett zenészek.
Akár Lagzi Lajcsit, és több mulatós zenészt is ide lehet sorolni.
Sajnos a többség szerintem alapfokon, sémákat,
zenei alapokat lopkodva úzi ezt a műfajt.
Na ez szokás silányítja le a mulatós műfajt.
Kiemelem, hogy a magyar nóták, csárdások, hallgatók
a magyar zenei hagyományoknak értékes része.
Sok ember zenei igényét az úgynevezett modern mulatós zene kielégíti.
Gondolom a mulatós zenével jobban lehet keresni, ezért nem csoda,
hogy sok képzett és képzetlen zenész ezt műveli.
Azért a Mona Lisát és a kerti törpét nem illik egy minőségben emlegetni.
Én azért minőségileg egy kicsit magasabb színvonalúnak tartom
Máté Péter, Beatles, Abba, Roxette, Elvis, stb zenéjét. A sor hosszú lehet.
Sajnos aki a zenélésből akar megélni, az sokszor kompromisszumokat kénytelen kötni.
Sok 3 akkordot ismerő és 180-as tempóval zenélők kiszorítják a sokat tanult,
bizonyított zenészeket a zenei piacról. Ezt szomorúnak tartom.
Én könnyen beszélek, mert csak egy zenét szerető, hobbiból,
magam szórakoztatására zenélgető ember vagyok.
Tehát vélemény nyilvánításomat nem a zeni tudásomra alapozom.
De nem fontos szakácsnak lenni ahhoz, hogy megállapítsuk azt,
hogy egy étel mennyire finom és ehető.
Elnézést kérek mindenkitől, kicsit elragadtattam magam. De úgy vélem, ez zenész ne minősítsen egyetlen zenei műfajt sem. Pláne ne a rajongói táborát, akikből él. Úgy vélem, a jó zene az időtálló. A 3+2 zenéjére még évtizedekig emlékezni fognak.
Sam bácsi remekül játszott, a buli is nagyon jó és emlékezetes volt. Gondolom ő is tanult az esetből, én mindenesetre sajnálom.
Szomorú vagyok, hogy Gábor ilyen véleménnyel van Sam bácsiról.
Sok embernek bejön a mulatós zene, joguk van hozzá.
Sok ember ennek művészi értékét vitatja, ezzel én is így vagyok.
Természetesen van olyan közeg és szituáció, amikor ennek helye van.
Az említett buli szerintem az egyik legjobb találkozó volt,
Piccaso barátunknak köszönhetően.
Sambácsi a sok munkával kidolgozott dalait csodás
improvizatív elemekkel színesítve adta elő.
Az egész összejövetel jó hangulatban és lazasággal valósult meg,
ennek megfelelő öltözékben.
Sambácsi sok embernek segített szakmailag,
és sajátos kritikai szólásait én építő jellegűnek tartom.
Sajnálom Gábor, hogy nálad ilyen negatív emlékek maradtak.
Kedves Sam bácsi!
Nem szándékozom vitát generálni, véleményem nem a zenei munkásságodnak szólt, mert az vitathatatlan. Kizárólag a beszólásodra reagáltam. Kicsit fogd vissza magad a hozzászólásaidban is, mert nem kiváncsi itt senki sem a vitriolos magázkodó stílusodra, amit egyes fórumtagokkal szemben megengedsz magadnak.
Ez az én véleményem, elmondtam. Kész, ennyi...kár tovább ragozni, béke van...
Tessék utánam csinálni.
A tátogásomat kihagyta a vitriolos vélemény nyilvánításából.
És az se zavarja haragjában, hogy 50 éves zenélés után is képes vagyok számítógépen megírni, megalkotni hangszeremre a megszólaltatható műveket 16 sávon.
Amikor ez az utolsó fórumtalálkozó volt, békében, gyűlölködés nélkül, baráti hangulatban, senki nem gondolta, hogy majd x év után valaki beleköt abba, hogy a nyári hőségnek megfelelő ruhában, alkalmazkodva az elviselhetőséghez nem szmokingban lép fel, úgy, ahogy egyébként egész évben az elvárható a munkavégzéshez szállodában, pódiumon, színpadon, ... stb..
Mindenkinek van véleménye, s kell is, hogy legyen....de azt úgy is elő lehet adni, hogy ne keltsünk indulatot. Köszönöm, hogy elolvasta.
Akkor úgy néz ki a dolog, hogy néhány emberen kívül, az egész ország
műveletlen paraszt, legalábbis zeneileg, s az autópályán mindenki
szembe megy a forgalommal ?
Megismervén a mai véleményeket, álláspontokat a "Magyar csárdás" - róla, egy régi, állítólag igaz történet jutott eszembe:
A kalauz (jegykezelő) amikor még volt, rossz helyre lukasztotta az utas jegyének érvényesítését....
A lyukat visszaragasztani nem tudta, töprengett mit csináljon.!?!?!
Végül ráírta a jegyre "Ez a lyuk, nem lyuk!"
Ez igaz Sambácsi! Osztom a véleményedet, de azért amikor a nyolcvanas években, amikor ide is betört a 3+2 láz, és egy keves kollegám összehozott Kormos Gáborral, azt vázolta fel nekem, hogy csináljunk mi is ilyen, vagy hasonló kazettákat, mint a 3+2, de nem mentem bele, pedig már a kettőnk nevéből ki lett találva a címe is: CIRMOS Koktél... Mint tudjuk, többszázezer, vagy millió példány kelt el belőle. Kormos Gabi megcsinálta mással, és pár hónapon belül el is költözött a Mátyás-téri egyszerű kis lakásából. Úgy jártam, mint a torkosborz.
Kedves re-inox!
A 3+2 ízléstelensége (is) tette tönkre a hazai zeneipart!
Attól, hogy ez népszerű lett, nem igazol változást, hanem az igénytelenséget szolgálta ki.
Olcsó módon kiszolgált egy színvonaltalanul könnyen meghódítható, műveletlensége miatt megfogható tömeget.
Gondolom, anno, amikor a 3+2 kezdett magyar csárdásokat játszani
gitárral, meg egyéb autentikus hangszerekkel, sokan ugyanígy kalapálták
a buksijukat.....és lám......
Lehet, hogy ha nem szólok bölcsebbnek tűnök, de...
... az én fiatal koromban a csárdás még Magyar volt!
... hagyományos hangszerekkel!
Üdvözlettel: Mis
Szia!
Nincs semmi bajság, csak vannak régebbi masinák mint pl az enyém, amelyik nemeszi...konvertálni kell SFF1-be, első lépésként.
Nekem az öreglányom szájaizéhez átkell engedjem ezután a PSRUTI-n...
és hogy a hangkészlete is 9k legyen, még a MIDIPLAYER segítségével egy kicsit
mókolnom kell...ezután gyühet a pendrive és a már sty kiterjesztést kapott fájlra talán nem jelez "Illegal Data" feliratot...
Ha összejön és elindult, ott a kérdés, hogy egyáltalán jobb-e a már meglévőknél!
Amúgy köszi a segitséget!
A psrtutoriálból valóban minden stylus letölthető és bőségesen elegendő.
Sőt padok és effekt, valamint MFBank gyüjtemények is találhatók, letölthetők, ingyen és bérmentve.(de ezt Te is tudod!)
Üdv.: Mis
A feltett mézesmadzag Bulicsomag SFF2. Tehát itt a vége.
Másrészt a Bandi által megjelölt lengyel sty szülemény egyáltalán nem magyar ízű!
A tekervényes triplán hurkolt harmónika motívum tőlünk délebbre dívik.
Apropó, ha már a vibrafon, xilofon szóba került.
Tudjátok engem mikor varázsolt el életemben először az élőzene?
Elvittek anyámék a "70-es években (lehettem 11 éves?) egy cirkuszi előadásra, ahol Ralph Heid xilofonon és vibrafonon játszott.
Hónapokig a hatása alatt voltam az élménynek, azt hiszem később meghatározó lett.
Mondjuk tempóban sosem tudnám utolérni