Köszi van bemutatkozó szövegem? lehet, hogy rövidagyú vagyok de erre nem emlékszem.
a gitár meg egy Gibson Nighthawk Standard - a nyaki mini humbucker felezhető de ezt a hátsó felezett humbuckerrel csináltam ami inkább picit tele hangra hajaz.
anno a slágerrádiónak volt egy ilyen felhívása, hogy aki lejátssza a sultans of swing szólóját, nyerhet ehgy knopfler stratot. én is megpróbáltam, bár egy kicsit egyedibb előadásmódban, amit itt hallhattok.
Sziasztok!
Régebben még felvétel előtt írogattam a fórumra és kérdezgettem ezt-azt és mindig kaptam is rá választ, amit nagyon köszönök így utólag is! Aztán arra gondltam, hogy ennyivel minimum "tartozok" Nektek, hogy megmutatom mit is sikerült alkotni, persze ha valakit érdekel...
A felvétel még nem teljes, meg amúgy is csak egy részletet töltök fel belőle. Nagyon kíváncsi vagyok a véleményekre, mert most jött el az-az idő amikor én má" nem hallok...
Szóval a link Sziasztok!
Bár évekig szinte semmi energy-t sem tudtam a gitározásba fektetni, végül megelégeltem ezt az állapotot, és úgy döntöttem, hogy többé nem csinálok mást, mint zenélek.
Nem vágyom külföldi karrierre, itthon akarok lenni vki, és úgy néz ki, hogy valami elkezdődött..
Már régebben akartam írni, hogy bár eléggé mást gondolunk szerintem a zenéről és másképp éljük meg (meg lennék lepve ha lenne akár csak egy átfedő előadó is kettőnk kedvencei közt:)), de látom hogy mennyi energiát fektetsz folyamatosan és kitartóan a gitározásba és hogy milyen hihetetlen tempóval fejlődsz és bár nem tetszik ami kijön a végén, de az igyekezet és a tehetség kalapemelésre kényszerít, szóval én nagyon drukkolok neked hogy ebből összejöhessen valami komolyabb karrier - inkább külföldön mint itthon :) run sceletor run!
3 napot írtam de kész van... Íme a mű, minden hozzászólást kritikát szívesen veszek. a címhez annyit, hogy a dalhoz az inspirációt az nyújtotta hogy egy "elég" szar korszak után, megint jól érzem magam és relief van meg ilyesmi :)
thx :) minden nyers még, még nem szól valami pengén, de majd próbálkozok. LPW openup + down van ebben, velocity-t leszedtem olyan 80ra. még nemtudom marad e :S
kurvajó a BB de mondjuk bridge pikapon szólózni kicsit kevés szerintem, épp a határon van, játszottam vele jópárszor próbán és hát sustain az épphogy elég volt, de ezt a pedált nem is erre találták ki, hogy rockban szólózzon vele az ember, inkább Tube screamer féle pedál ez.
én spec nem koncerten használtam, és engem baromira tud zavarni a zaj. amikor pl a lecsengő hangok nem elhalkulnak, hanem átmennek ugyanolyan hangos zajba.
persze elsősorban a single pikapokkal volt ez, de akkor is.
A J&H-val meg az volt a baj, hogy mindkettővel bekapécsolva marha jó vastag, izom szand volt vadállat attack-kel, csak annyira zajos volt, hogy kb a használhatatlanság határát súrolta.
Figyi, komolyan mondom, menjetek el egy hangszerboltba, és próbáljátok ki az Artec torzítókat! Meg fogsz lepődni. Nekem a Soloist Distortion van, és akármennyire rémisztő az elnevezés, nagyon komoly cucc. Ugyanaz a dinamika benne van, mint a JH-ban volt, csak ez jóval zajmentesebb. Pont elég gain van egy jó vastag rokkhoz, potit visszavéve meg szinte teljesen kitisztul. Úgy nyakpikappal eszement jó krancs. De van duo blender meg mittudomén, csomó féle torzító/OD
Gondoltam, hogy elment már azóta. Hát a rútsziksztisziksz az kurvajó cucc, csak pont azért sírjuk vissza a jekyllt mert a BB preampben nincs elég gain, max blues az, pedig az is elég durván jó pedál. Azért köszi
Sajnos-szerencsére már jó ideje eladtam. De fogalmam sincs kinek, mert úgy volt, hogy felhívott, és megadott egy címet hogy küldjem el utánvéttel. Oszt ennyi, azt se mondta, hogy megérkezett vagy mi van.
Figyi, lenne egy hülye kérdésem, öcsémmel youtubozgattunk egy kicsit meg nosztalgiáztunk és ha esetleg még meg van én visszavenném a Jekyll Hydeot. Tudom régebben kérdezted is, hülye voltam hogy nem kellett
Állítólag a Gutted-os arc dobolt 320-at is az utolsó lemezen (azt nem vágom, hogy grind-ot, vagy 16-odos kétlábas cuccot). Tény hogy elbaszott gyors az a csávó, és koncerten is pontosnak mondható. más kérdés, hogy az a zene már nekem is élvezhetetlen.
őróla van szó:
Amúgy a Hellhammert már többször láttam élőben, az a csávó simán ledobol mindent, ami albumon van. Koncerten is atompontos, dinamikus. Egy igazi főfasz.
meg nnen is lehet csemegézni :D
A Nile-os csávó is ledobolja simán az albumos cuccokat.
Nemtom melyik Mayhem szám 300ban van, tukatuka, aztán folyamatos kétláb 16od:D Asszem az Antiban. Legutóbbi Dimmuban egyik számban meg 290ben tizanhatodozik a Hellhammer...Szóval a 260 az vérgagyi:D Mondjuk, meghallgatnám a kihúzatlan, triggereletlen dobsávokat:D Egyik Cannibal Corpse számban, asszem a Frantic Disembowelmentben, ami monduk csak 250, a pergő meg a lábdob atompontos, de a cin ami nem volt triggerelve, meg igazítva, az kb. ökörhugyozás:D Persze lehet, hogy direkt van úgy és taníthatna az arc progresszív dobolást... már ha meg tudja csinálni mégegyszer:D
Bár mondjuk a Kollias a clinic videóin is kiüti pontosan...
DFHS-ből ki lehet hozni minden stílushoz jót,csak rá kell szánni az időt meg érteni kell a cuccokhoz.A kritikád jogos,tényleg szar a dob,de az volna fura,ha ennyi időráfordítással másképp lenne.Egyébként ha rendesen meg lenne csinálva,az általad emlegetett apró nüanszokat gond nélkül lehetne megszólaltatni a hangminták felvételi metódusának köszönhetően.
Valószínű, hogy az zenei irányultságunk, külömbözősége okán használunk más, szoftvert. Nyilván a drumkit nagyon jó, és a kritikát is egyfajta kiváncsiság szülte csupán. Azóta gondolkodtam, hogy mi is hiányzik. Nyilván, ha nem fektetél energiát a dobba, akkor az elmélkedés tárgytalan. Szóval amit hiányolok, és ez nem csak Te általad linkelt anyagra mondom, hanem, amelyeket itt jobbára hallani (tehát nem csak a zenei sketch-ek, hanem a konkrét masterelt, vagy épp masterelőti művek), a dobolás közben, a hangok közt megjelenő zenei zajok (pl: a pergő több féle megütése közt megjelenő kis maszat a dobverővel, stb.). Sokszor olyan mintha külön külön felvett hangmintákat összeraknád, de miután nem egy helyzetben szólaltatták meg őket, ettől mégsem együtt szólal meg. Külön atmoszférák steril találkozása. Én ezért szoktam groovot feldoboltatni, s azt szétszabdalni, ha kell. Nyilván valakinek ez bizar. No mindegy szerintem mindenki érti mire is gondolok. üdv pet
füge demójában olyan tényleg olyan a lábdob, mint egy szinger :))
dinamikátlan, ultrapontos, túl csattogós, mélyhiányos. és még ráadásnak hangos is, hogy mindezt jól is halljuk.. a dobos akkor jó ha pontos, de dobsamplernél ezért tőrbehanyatlás jár... mindezt nem gecizésből, hanem bugfixnek..
Erről azt kell tudni,hogy drumkit from hell superior,amihez képest a reason ultragagyi.(Egy 20 DVD-s atom hangmintagyűjteményről beszélünk,ami 8 rétegben tartalmaz hangmintákat.)Csupán annyi,hogy az egész úgy szólal meg,mint egy processzálatlan nyers dobfelvétel,amit nyilván a stúdiós tapasztalatokból te is tudsz,hogy kb így szólal meg,ezt kezelni kell még gate-tel (igen,az egyes mikrofonok áthallását is modellezi a cucc),kompresszorral,eq-val,téreffektekkel.Spec mivel ez egy nyers demo,ami arra szolgál,hogy vázlatként a bandának odaadjam dolgozni,nem töltöttem időt sem azzal,hogy a midi dinamikáját állítgassam,sem pedig azzal,hogy a hangzást bikára megcsináljam. Ugyanúgy,ahogy a gitárok is csak fel vannak zúzva vonalból+kaptak némi ládaszimet meg a szólók pici effektezést.
A dobszandról meg annyit,hogy Meshuggah I és Catch 33 lemezein ez szól,nem mondanám,h kifejezetten 1800-as évekbeli varrógép hangzással.
Miért van az, hogy ebben a műfajban (amihez hangsúlyozom, hogy nem értek igazán) minden dob-sound, de még a stúdióban felvettek is inkább a 1800-as évek végi Singer varrógépre hajaznak? A REASON 4.ben már olyan frankó dobokat lehet programozni, hogy az elképesztően hiteles, ezek meg...látszik, hogy sok munka van benne, de azek a dobok egyszerűen elveszik az erejét a számnak...és ez nem csak ebben a itt, de a legtöbb e fórumba linkelt felvételen, inkább vicces, mint hatásos.