Köszönöm. igen azt kiemeltem a szoló hegedűvel amit nem tettem közzé és igy eléghiányos a dob meg a kiséret a végén . megtörik a ritmus:D fel kellene rá játszani a dallamát csak mamár lustavóltam gitározgatzni:D
Érettségi alatt a tanulás ellen védő mechanizmusomnak köszönhetően hirtelen elkapott a dalszerzési inger, így gyorsan összedobtam négy számot, amelyek közül az egyikhez ma csináltam egy kis videót. Tessék, lássék, kritikát nyugodtan (építő jellegűt, természetesen).
Ismét új letöltés az oldalon! Ezúttal a szabadszállási All Falls Down zenekar demóját tudjátok leszedni. Aki a metalcore-ban utazik, az ne habozzon!A zenekart legközelebb a Sz.A.R. Fesztiválon tudod elcsípni!
http://www.concertphotos.hu/letoltesek/zenek/37-all-falls-down-demo-2010.html
Kell egy jó ASIO-s hangkártya, hogy ne késsen. Nálam vmi 5.8 ms latency van TC Konnekt 24D hangkártyával. A gép egy 3.0GHz-es Core 2 Duo procival, 4 GB DDR3 RAM-mal szerelt cucc.
Szia!
Milyen setuppal vetted fel?
Nekem késik a hang nagyon, ahogy hallgatom játék közben, még új vagyok ebben a szoftveres modellezős témában.Most kezdtem vele foglalkozni.
Üdv.
köszi! jól jártál, mert fülessel szól legjobban, ugyanis javarészt azzal tudtam csak csinálni a kutyulást (nincs valami szuper hangfalam, meg inkább csak elrontottam, mikor átváltottam arra).
ez a stílus nem a kedvencem, de ezek a felvételek nagyon jók.
Fülessel hallgatom, nem tudom, hogy hangfalon hogy szólna, de így nagyon tetszik. Élnek a számok, van terük a hangszereknek, és nagyon jó hangulatuk van.
sziasztok! az alábbi floodot nevezzük demónak, a dobot felvettük két mikrofonnal a próbateremben, a többit jobbára vonalból, otthon mikivel, meg mikorhogy. a Mulligan zenekar cím nélküli demója tehát:c
nos, hogy kb fél éve gitározol, és a hibáidra vagy kíváncsi, így már másképp fest a dolog.
a legfőbb, amire figyeled kell, az a két kéz szinkronja, és a takkra gyakorlás, skálázás. minden más most lényegtelen (vibratod, váltott pengetésed stb).
esetleg ha elfogadsz még egy tanácsot: ne rontsd el magad, menj el egy tanárhoz, aki helyrerak.
no harag, de eddig semmi konkrétumot nem kaptam. értem én, hogy szar, de mi a szar? kb féléve gitározom autodidakta módon, és elég nehéz úgy haladni, ha nem derül ki, hogy mi a szar. szóval?
minden rossz indulat nélkül mondom deadhand, ezt az imprót ne reklámozd.
ha a gitárodat és a riget szeretnéd bemutatni, egy begyakorlott, rövid anyaggal sokkal többet érsz.
ne várd el kérlek, hogy zenével foglalkozó amatőrök és profik, dicsérjék az improvizációdat, ami még szerinted is sántít a másnaposságod miatt. ez a produkció még a hangzás értékelésére is alkalmatlan, mert az impród összevisszasága, hibái, egyszerűen azzá teszik.
nem szeretnék a véleményem miatt haragot kiváltani belőled, de ne felejtsd el, te kértél véleményt.
ezer béke deadhand!
Király! Érdekes a tere, nem szokványos, de nekem bejön. A pergő kifejezetten jól szól még így nyersen is, de a láb is olyan, hogy sztem trigger nélkül is ki lehet fasza dolgot hozni belőle kis időráfordítással. Szóval fasza!
OKsa, amúgy a saját ládaszimulátora is konvolúciós alapú, sztem az is IR-eket használ. Guitar Rig se szólt rosszul, de kipróbáltam, hogy az egyik sávot GR-en keresztül szólaltatom meg, ég és föld a különbség, GR vékony dobozhang volt a pívihez képest.
Köszesz, én is meglepődtem, nagyon élethűen modellez, a következő az lesz, hogy elkérem a csajomtól a POD X3-ját, és betesztelem, hogy a vashoz képest mit tud. Szerintem lesz itt is meglepetés a Peavey javára.
Keeperben úgy van, hogy a revalveren belül van lehetőség splittert használni, így betoltam két 6505 modellt, az egyik nagyjából az a beállítás, mint a Haunted dalban, viszont van mellette egy másik 6505, ami nem a lead, hanem a rhythm csatin van hajtva, tehát kvázi "krancs" beállítás, annak a csatinak brutál vastag a közepe, és együtt a kettő olyan orange rockerverbesen letaglózó mélyközép-tartományt hoz, nekem is jobban tetszik amúgy, mint amikor minden a higain beállítással,de duplán feljátszva szól. Tehát a Trespass-ban 4x ugyanaz az erősítő, ugyanazokkal a ládákkal, a Keeperben meg oldalanként 1-1 sáv van csak feljátszva, de két különböző erősítőbeállítás+asszem ott a két láda se ugyanaz (mindkettő 6505 láda, csak más mikrofonozással, rengeteg lehetőség van erre a revalverben.)
A KOD nótában vastagabbnak tűnik a gityóhang. Ugyanazok az erősítőbeállítások vannak mindkettőben? Értem ezalatt, hogy ugyanazt a 2 erősítőt használtad, csak egyiknél külön feljátszásnál, a másiknál meg splittelve?
Eljátszogattam a Peavey ReValver III VST pluginnel, a legfaszább szimulált gitárhang, amit eddig sikerült bármilyen eszközből kicsiholnom. Az első cucc egy Haunted dal, ahol a ritmussávokat duplán játszottam fel, a második egy saját nótaötlet, aminél signal splitterrel sávonként két különböző erősítőbeállítással próbáltam vastagítani a hangot, és nem vall szégyent ez a megoldás sem sztem a duplán feljátszás mellett sem.
Akkor okés. A Te "kritikád"-ra meg úgy reagálhatnék, hogy ez volt a cél (nyugis (->uncsi) hangulat, akkordnak megfelelő hangokkal való játék) 4-5 éve, mikor ezt a számot írtam.
Nem dehogy . Semmi sértődés nincs bennem.Csak amiket leírtál az nekem túlspilázás.Egy Esmajor 7 es kör volt a zeném. A bevezető volt csak Cmol7. Dmol7 Cmol7 Esmol7 G
Ez volt az alap .. NAh ebből én Esmajor 7 re mentem kezdő akordnak. Amiből egy teljesen más hangvétel jött. Igaz én is úgyvélem ,hogy belekerült 2 felcserélt akord és ezáltal megtört a dallam harmónia:D De tanárom meghalgatta és aztmondta úgykell hagyni:D ettől lett egyedi:D
A zeneelmélet topik, emlékszem most már. De nem úgy van. Tudtommal egy fix c-dór/c-dúr akkordmenetre csináltatok slágeres dallamot. Na, a tied az nem lett slágeres. Erre írtam, hogy ne csak azt nézd, mi megy rá minden akkordra külön-külön, hanem hogy milyen hangnemben vagy, ill. az onnan kimoduláló akkordoknál sem feltétlen kell kigömbölyíteni a moduláció tényét egy az teljes dallamból erősen elütő hangokkal, még akkor sem, ha az akkordra amúgy "megengedett".