!!! MUTAMEG !!! - Ide töltheted fel a HANGMESTER.HU MUTAMEG pályázatára szánt dalodat egy rövid dalszövegmagyarázattal (Határidő: 2022. december 6.)
Pályázati kiírás: www.hangmester.hu főoldal
Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!
Roxette tényleg jó!!!:) Most öszintén bebaszva mit énekelsz szivesebben egy tábortűz, körül Nightwist?:) vagy Pantherát? Mer énekelni még ok de azt má két üveg bor után le se lehet jáccani:) Főleg acoustic gitáron nem:)
Egyébként a Slájmgájz is jó bizonyos értelemben. Gimis koromban, az volt együttesünk egyik legsikeresebb feldolgozása (Úgy szeretném ha lenne szerencsém:) Am E G D Azé ezt a négy megfejthetetlen bonyolult akkordot, még egy atomtámadásos terminátos invázió esetén is lejátszom két üveg Sétáló Dzsoni után:)))Sőt aminek még nagy sikere a tűz körül az a barátok közt főcíme:) Na ha az előkerül akkor mindenki elkezdi rázni a fejét:)))))))) azé jók ezek a számok mert hangulatot csinálnak:)
sceletor,neked nem tudom,miért meglepő,hogy az népszerű aki POP(uláris) zenét játszik vagy azokból merít zeneileg. Szakmai körökben biztos többen lepippantanának,hogy milyen őskirály vagy,de nem csak a szakma vesz lemezeket.
Jómagam is szerettem/szeretem a zenéjüket, szerintem semmi ciki nincs benne. Per és Marie jó páros, ha olyan hangolutban vagyok simán benyomok pl egy Sleeping in my car-t a mai napig.
Egyébként gyermekkorom nagy kedvencei voltak Roxették:) Igazi műmájjer macsó svéd hardpop:) Viszont a legelvakultabb Burzum rajongó is tudja a How do you do-nak, vagy a Joyridenak legalább a refén részét, szöveggel:))))))))))))
Az impro nem a zenélés csúcsa, ugyanis pont ott veszik el a zenélés lényege sokaknál, hogy teljesen az improzásra gyúrnak, összegyakorolnak mindenféle patterneket, és azokat egymáshoz rakván azt hiszik, hogy ez improvizálás. Hallgass meg egy Oláh Cumó, vagy egy Szabó Sándor-féle improvizációt, náluk egészen más megközelítést kap. Szerintem az az igazi improvizálás. Előbbit meg inkább sima rázásnak lehetne nevezni, begyakorolt figurkkal, begyakorolt akkordmenetekre. Ezért aztán sokaknál elveszik a zene lényege: a megkomponált, frappáns témák, a dallamok.
A vibrátózás meg totál stílusfüggő. Az instru rockban (pl:McAlpine) baszott széles, nyújtásos vibrátózás megy (nálad is ez megy, csak te nem rángatod, hanem lassan, nyújtáshoz hasonlóan csinálod), aztán a legtöbb metálban már kevésbé széles az amplitúdó, míg pl. jazzben sokszor szarnak a vibrátóra, kalsszikusban meg a "hegedűs" dívik.
És hogy ez utóbbiak nem érnek semmit, azzal vitába lehet szállni, hiszen náluk más a lényeg. Te leszólod a jazzgitárost, aki nem vibrátózik akkorát, mint te, ő meg téged néz le, mert nem használod a szólóidban az domináns líd skálát... kinek mi számít.
Tárai szerintem az ország legfeelingesebb gtárosa, és az a sound...
Én tegnap a little wing-et tanultam meg, és szégyen vagy nem, de ízesen megtanulni nem volt könnyű, pedig nem tartom magam egy fakezű gyereknek.