De szerintem az vagyok. Be kell valljam a kommented napján volt a születésnapom így sikerült vennem ismét olyan dolgokat amikre marhára nincs szükségem, de legalább a szemet nyugtatja. Így a 44ezer eurós audient keverőpult már nem fér bele a költségvetésbe csak a 120-as. ;>
Vagy mondhatnám az egyik nélkülözhetetlen szerszámot, a kúposra köszörült 200-as szög/csavart amivel a szegecsek másik végét kezelem a panelek alján :D
Köszi. Hát az már €222 a thomannál. Nem tudom kell e az nekem. ebből már kijön az id4 meg a sony füles. Habár most hogy az autóvásárlás meghiúsult valamire el kell költeni a pénzt. végül is nem úr aki nem herdál.
Építettem elemes előfokot a gitárba. A hangkártya meg elfér a gépben. Szóval csak egy kábel ki a hangkártyából, más semmi.
Nekem ennél minden csak bonyolultabbnak tűnik.
Persze, lehet csak nézőpont kérdése.
Ezeket az interfészeket nem ismerem, beépíthető hangkártyát használok.
A 44.1 KHz-es mintavételezésnél tud nagyobbat is, de most valahogy ezen tetszik. Nekem ilyen van, csak nem az "ex"-es. Ezen már azt hiszem direkt gitárhoz van egy nagyimpedanciás bemenet.
elado-esi-hangkartya
Audient. vedd meg. Ha lehet az iD14-et, abban egy fokkal jobb konverter van, már ugynaz mint az id22 és 44-ben. 100 ojró környékén az teljesen korrekt füles.
Nekem az nagyon bonyolultnak tűnik azt sem tudnám mit hová dugjak. Két lyuk nekem elég. :)
A Focusrite solot nagyon ajánlgatták, viszont, ez biztos hülyeség de az audient szimpatikusabb
Ezt az interfészt ugyan nem ismerem, de ugyanezért a pénzért van a Yamaha AG03 is, ami egy nagyon jó kis motyó. Évek óta használom, és nagyon elégedett vagyok vele. Külön poti van a füles és a hangszórók hangerejéhez, simán tudom külső tápról etetni, ha a éppen a tablettel akarom használni, az USB-n kívül minden kábel felülről csatlakozik, ami szerintem nagyon praktikus, satöbbi-satöbbi. Egy "bajom" van vele, hogy a gitár bemeneten csak egy high/low gain kapcsoló van. Ami egyébként gyakorláshoz tökéletesen elég volt, de mióta veszek is fel, azóta inkább az egyes csatornát használom egy DI box-on keresztül. Ha még nem vagy elköteleződve, szerintem nézz majd rá. Tényleg csak ajánlani tudom.
Szia köszi a gyors választ. a jobbfajta fülest nem százezres kategóriákra értettem, hanem egy sony mdr7506-ot néztem ki nekem az már megfelelne, plusz egy interfészt (Egyébként ha ismered az audient id4-et esetleg megírhatnád róla a véleményed. ) is vennem kell, így lent akarom tartani a büdzsét. Találtam itthon a gépen egy guitar rig 5-öt majd azt szeretném installálni a laptopra. Köszi
Szia !
Szerintem a jobbfajta stúdiófüles fölösleges. Egy normálisabb fejhallgató elég.
Nálam most olyan beállítás van 44.1 Khz a mintavételezési frekvencia, 24 bit, előfok jól feltekerve, hangkártya bemenet (line) jól levéve. Teljesen elégedett vagyok vele.
Szóval, nem kell drága cucc egyáltalán.
Helló
remélem nem inditok megint konteót, de az érdekelne hogy a fülhallgatós gitároláshoz van e valami használható szetap? Mondjuk egy jobbfajta studiofüles + hangkártya? Lenne ebből élvezhető hang? ( vagy ha ez nem akkor mi?) €2000-3000 nem invesztálték most a legmodernebb modellezős kütyübe. Köszi a válaszokat.
Sziasztok!
Van nekem egy Focusrite Saffire LE hangkártyám, mac minire kötve, amin osx yosemite fut.
Mostanában kezdtem újra zenélgetni (Logic Pro X), és felütötte a fejét egy idegesítő probléma: a mono hangmintákat, felvételeket a hangkártya csak bal oldalon játssza le, nem csak a Logic-bó böngészve, hanem finder-ben is (tehát nem zeneszerkesztő beállítás a gond). Ha átdugom a fejhallgatót a gépre, és átállítom annak a kimenetére, akkor rendesen középen hallom a mono mintákat.
Miért lehet ez? Valami rendszer kompatibilitási probléma?
Hát kb. ugyanazt mondjuk mindannyian. De a nyilvánosság előtt egy tanácsot szabad csak adni - még akkor is, ha magam is oldottam meg sürgős gondokat illegálisan - a földelt motyót csak földelt aljazatba szabad dugni.
A szabályos megoldás a jelföldek galvanikus elválasztása - aszimmetrikus vezetéknél 1:1-es trafóval, szimmetrikusnál a fogadó oldali árnyékolás bontásával. Én már bontottam aszimmetrikus árnyékolást is - egy drót ment át, a melegpont, mivel a védőföldeken keresztül megérkezett a hideg is. Ezt most már nem tudom fizikailag végig elemezni, hogy mit jelent zaj, stb. szempontból, mindenesetre megszünt a brumm és szólt a szinti :)
Biztos az a legjobb, ha rendesen és közvetlenül le van minden földelve, amit le kell, ja.
Jómagam se nagyon tartom ezt amúgy, még az "öregektől" maradt rám a "csibész módszer", hogy egyetlen ponton adok földet az egész "pókhálónak", minden mástól el van véve. És a kütyük a jelföldeken át adják át egymásnak a védőföldet. Az lehet, hogy életveszélyben voltam itt 25 éve, ha a zajgondok nincsenek is.-)
De amúgy képben tartom nagyjából azt a szempontot, hogy zárlat esetén mi van. És itt- gondolom- az a fő kritérium, hogy a kábelek árnyékolóharisnyáin és a dugók kontaktjain át tud-e menni annyi amper, ami elég, hogy leoldjon a biztosíték.
No de mondjátok az egyebeket hozzá. Egyébként a keverő van leföldelve nálam, kb. az van a pókháló közepén.
(ja, és akkor a tanácsot én is visszavonom, nem kell rám hallgatni. A felelősség-ugye..)
Az én megoldási javaslatomból felejtettem ki a figyelmeztetést. A hozzászólásod juttatta eszembe.
Lehet, hogy jobb lett volna, ha az enyémre válaszolok, bocsi.
Pontosan a készülékek testpontjai közötti galvanikus kapcsolatot kell megszüntetni, de semmiképpen sem valamelyik védőföldelés leszedésével! Vagy 1:1 es trafóval ( a DI box nem pont erre való, de működhet, mondjuk letranszformálja az audio jel szintjét mikrofonszintre, ami nem tudom, elég-e egy aktív szub meghajtásához ) Vagy ha szimmetrikus ak és bemenet is, akkor az árnyékolás leszedésével az inputnál. Még azt kéne megnézni, hogy olyan kábellel próbálkozol-e, ahol a szub végén ( ha 3 pontos, szimmetrikus csati van ) az 1. ponton nincs semmi, a 2-en van az rca meleg, a 3-on az rca hideg, tehát az 1-3 nincs rövidre zárva, az 1. lóg a levegőveb. )
A szimmetrikus TRS hangkártya kimenetem már foglalt, mert oda van bedugva a Mackie monitor hangfalam. Én egy Presonus aktív szubot szeretnék külön bekötni a kártyára, és mivel az RCA szabad, így oda szeretném. Azért akarom külön kötni, mert sok esetben elég csak a monitor nekem, és nem szeretném, hogy a szub ugyan lenémítva, de egész nap bekapcsolva legyen emiatt.
Szia. Ugyanez a konfiguráció nálam, és az RCA kimeneten nálam zúgott az aktív hangfal.
Általában nem segít, ha másik helyiségből hozod az áramot, mert a földhurok a teljes alrendszerben fennáll szerintem. Ezen kívül a kapcsoló üzemű tápegységek (pl. PC tápegység) is okozhatnak zavart a hálózatban.
Két tüneti kezelést tudok ajánlani, mindkettőt kipróbáltam, és működnek:
- Csatlakoztasd a hangfalakat földeletlen konnektorba. Én egy legalább 30 éves hosszabbítót használtam erre a célra.
- Használd a hangkártya szimmetrikus kimenetét, ha van a hangfalon ilyen bemenet.
A második megoldás a jobb szerintem. Az én esetemben (KRK Rokit 5) egyszerű sztereó kábel (TRS) kell hozzá.
Sziasztok.
Van egy kis problémám...
Van egy Focusrite Scarlett 2i4 USB hangkártyám, és ha az RCA kimenetre kötök aktív hangfalat, akkor ott nagyon zúg. Olvastam, hogy talán földhurok lehet, mert van kábel TV is nálam, stb, de már kipróbáltam olyat, hogy a számítógépnek az áramot másik helységből vezettem el, valamint kihúztam a TV-t is, stb, de a helyzet nem változott sajnos. Szeretném megtudni, hogy akinek ilyen hangkártyája van neki is zúg-e az RCA kimenet, illetve, hogy Windows 10-et használok és a legújabb driver-t telepítettem fel, de nem-e mégis valami szoftver, vagy beállítás a problémám.
Nem bonyolult, kondi miksit nem, csak dinamikust tudsz használni vele.
Illetve van olyan kondi, amibe elemet tudsz tenni, mint az AKG C1000S.
Azzal lehet.
Sziasztok.
Általános kérdést tennék fel, de konkrét hangkártyával is kapcsolatos.
Az olyan típusú hangkártyákon amin van XLR mikrofon bemenet, de nincs 48V fantomtáp, azokat hogyan lehet mikrofonnal is használni?
Konkrétan egyébként a LINE 6 UX1-hangkártya érdkelne.
Ezen van XLR mikrofon bemenet, de nincs 48V fantom.
Mit lehet tenni ebben az esetben?
Nem vagyok nagy zavarszűrő profi és a számítógépből érkező kapcsolóüzemű tápok zajával nem találkoztam még szerencsére. Az biztos, hogy más jellegű és eredetű, mint a földhurok, ami hálózati brumm. Csak az elmélet kedvéért jegyzem meg, hogy egy szimmetrikus összeköttetésben pont a mindkét oldalon bekötött árnyékolás zárja a hurkot két földelt eszköz között. ( Ezért szokták csak a forrásoldalon bekötni stúdió körülmények között az árnyékolást. ( Ilyenkor betölti az árnyékoló szerepét, mert egy ponton földre van kötva, de megszakítja a hurkot. )
Semmi probléma, örülök a jótanácsoknak. Én nem igazán tudtam máshogy megszüntetni a földhurkot, illetve a zavarjelet, csak a szimmetrikus csatlakozás használatával. A PC és a hangfalak azonos elektromos hálózatra csatlakoznak, kivéve, hogy villámvédelmi szempontból a PC előtt van egy szűrő eszköz. A PC-hez USB-n keresztül a hangkártya, és ahhoz közvetlenül a gitár csatlakozik. Jól hallható zaj jelent meg a hangfalakon akkor is, amikor nem volt gitár csatlakoztatva. Ezt a problémát csak azzal sikerült megoldanom, ha földeletlen elosztóba csatlakoztattam hangfalakat, vagy szimmetrikus kábelezést használtam. Az utóbbi mellett maradtam.
Csinálhattam volna másképpen is? Esetleg próbáljam meg kiiktatni a villámvédelmi eszközt? Arra sajnos nem emlékszem, hogy ez eszembe jutott-e korábban.
Bocsánat, hogy mégegyszer közbeszólok, de nem a vitatkozási hajlam fűt. Igazán ilyen nagy szinteken gyakorlatilag mindegy, hogy aszimmetrikus, vagy szimmetrikus meghajtásúak a hangfalak. A zavarérzékenység se szokott számottevő lenni, ha jók a bekötések és legalább átlagosan jó a kábelek minősége. A szimmetrikus meghajtásnál egyszerűbb egy esetleges földhurkot megszüntetni - az árnyékolást csak a forrásoldalon kell beforrasztani, a cél csatlakozónál meg csak lógjon a levegőben - de rövid kábelezésnél, azonos fázisról, azonos hálózati elosztóból történő táplálásnál általában aszimmetrikus csatlakoztatáskor sincs baj.
Szerencsére Arion felhívta rá a figyelmem, hogy az Audiobox balanced kimenettel rendelkezik. Ezért olyan hangfalra van szükséged a használatához, amelyik rendelkezik balanced bemenettel. TRS (sztereó) Jack, vagy XLR aljzat van a hátlapján (mással szereltről nem tudok). Az enyémen pl. mindkettő van (plusz RCA is). 35eFt/db alatt nem nagyon találni ilyeneket. Valószínűleg jobban jársz most a Scarlett-el, mert működik normál PC hangfallal is. De ajánlott beszerezni valami minőségibb hangfalat is, ha komolyabban szeretnél keveréssel foglalkozni.
A szimmetrikus kimenet (ami nincs az Audiobox-ban) jól jön, ha stúdió monitort használsz, vagy tervezed a későbbiekben. Nálam földhurok alakult ki a hangkártya és a stúdió monitor között, és a szimmetrikus kimenet használatával egy csapásra sikerült eliminálni a zajt.
Köszi az infókat. A sztereó kimenet jól jön pluszba, de ezen kívül a többi talán nem éles különbség. Igazából kezdő vagyok felvétel/demózás témában, de szeretnék belemenni. Csak az a lényeg, hogy jól működjön, ne legyen lassú, ne akadjon, Logiccal is működjön, legyen rajta MIDI ki és bemenet, kicsi zajaszintje legyen. Ezek mindkettőben megvannak igazából. Hangzásbeli külömbség nemhiszem hogy sok lenne, ugyis kikever az ember egy soundot.
Nekem nincs összehasonlítási alapom, csak egy 2i4-esem. Ha jó Audiobox változatot néztem, akkor a 2i4 annyival nyújt többet, hogy 2 sztereó kimenete van, illetve rendelkezik szimmetrikussal is. Ezen kívül line/instrument kapcsoló bemenetenként, illetve egy-egy -10dB-es jelszintcsökkentő kapcsoló. Nem tudom, ezek fontosak-e számodra.
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy melyik hangkártyát ajánlanátok inkább és miért?
Néztem a PreSonus Audiobox USB-t és a Focusrite Scarlet 2i4-et és nem tudom, melyik lenne jobb választás.
A válaszokat előre is köszi
UAD Apollo Twin egyértelműen. Azt is tudod együtt használni a pro 40-el, ami már akkor 10 csatorna. A pluginek minősége miatt ezt javaslom. Nem imerem a büdzsédet, de a legbiztosabb egy mac minivel a thunderbolt változat.
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni.
Van egy Line 6 UX1 hangkártyám, meg a Audio Technica Pro 31 dinamikus mikrofonom.
A kettőt együtt szeretném használni, de a hangkártyában sajnos nincs 48V fantomtáp ami táplálja a mikrofont. Emiatt nem szólal meg.
Mit lehet tenni ebben a helyzetben?
Korábban feltettem egy kérdés hangkártya vásárlás céljából, mert szeretnék fejleszteni. Jelenleg egy Focusrite pro40-es kártyám van. Szóval hoszas keresgélés és tesz videó nézegetés után eljött a pillanat amikor megszületett a 3 lehetséges jelölt.
1: Universal Audio MK2 Usb. Ezt azért, mert bérlem a Slate Digital Virtual Mix Racket amik nagyszerű pluginek, de elméletilegöa UAD pluginek jobbak. Ráadásul most akció is van, mert adnak hozzá ingyenesen pluginokat és nagyon jó minősége felvételeket lehet vele készíteni.
2. Focusrite Clarett 8 Pre. Ugye ez csak egy előfok, de nagyon sok jót olvastam róla és ha össze rudom kötni a Pro 40-el akkor lenne 16 sávom.
3: Focusrite ISA One + AD kártya. Ugye ez is csak előfok, de egy studio standard és nagyon dícsérik. Ráadásul rá tudom kötni a Pro 40-re.
Bocsánat van még egy negyedik is amit most találtam használtan. RME Fireface 800 ami alítólag a profi stúdiókban is megállja a helyét.
Tehát ezek a kiszemelt áldoztok. Főként hangszees felvételeket készítek és a fő irány a rock metál vonal.
Ebben szeretném a segítségeteket kérni, hogy melyik lenne az optimális választás minőségibb felvételkészészítés céljából.
Sziasztok. Keresek Focusrite hangkártya javításában jártas szakembert. Túláram érhette, így várható a táp, ill. Firewire hibára lehet számítsak. Segítségeteket előre is köszönöm. húsz-952-harminchárom-13
Szia! Nem ígérek nagy segítséget. Win 8.1 alatt használok scarlett 18i6ot. Midi minden tökéletes, a Senkifoldje teljes lemezét ezzel készítettem. Midi is volt, cubase 7 alatt.
Hali!
Tanácsot szeretnék kérni.Ismerős E-MU 1212 (PCI) külső kártyája bedobta a törölközőt.
Egyik pillanatban még működött,aztán off-ba vágta magát,és azóta nem lehet bekapcsolni.
Lehet,hogy csak az adapter ment szét,lehet,hogy a kapcsoló,de lehet,hogy valami komolyabb gáz van vele.
Tudnátok ajánlani szakit,aki megnézné,és meg is javítaná,ha javítható (nem csillagászati összegekért,de korrektül,gányolásmentesen) ?
Ez a "wired" megoldás persze elsősorban dobosoknak , billentyűsöknek alkalmas, akik helyhez vannak kötve.
Aki sokat ugrándozik a színpadon, egy rádiós megoldás előnyösebb - és persze jóval drágább is.
Pont ilyen célra vettem nemrég egy ilyent Billentyűsként nekem a háttérben néha már nem jutott lábmonitor, és a dobos meg a többi orkán hangereje mellett így képtelenség vokálozni.
Így meg a saját mikimet bedugom a dobozkába, onnan meg tovább xlr-en a keverőbe.
A füles kimeneten a saját mikrofon hangom felerősítve jól hallható, sőt van még egy szabályozható jack vonalbemenete, amire a
keverőről ctr room vagy csoport kimeneti jelet is kérhetsz a többiekről.
Heló!
Szerintem egy olcsó kis keverő jó megoldás lehet.
Ha van a zenekari keverőn szabad AUX út, akkor arra kiküldheted a miksid csatijának a jelét. A hozzá tartozó aux kimenetet meg a kis keverővel felerősítheted, hogy meghajtsa a fülest. Ezzel a megoldással bármilyen hangszert hallgathatsz a füleseden, ami le van dugva a zenekari keverőbe. Az arányokat a csatornák aux potijával állíthatod.
De ha a csak a miksid jelét akarod hallani, akkor fordítva is működhet. Ledugod a miksidet a kiskeverőbe, a Main Outját elküldöd a zenekariba, a Phonesba meg bedugod a fülesedet.
Szeretném fülesen keresztül hallani a vokálomat, ehhez lenne szükségem segítségre.
Szóval a gond az, hogy a keverőre az éneken kívül megy más hangszer is (alapok, szinti), és ezeket nem szeretném a fülmonitorba hallani, csak és kizárólag a vokált. Szóval a keverőn keresztül kilőve, mivel nincs külön vezérelhető control room kimenete.
Vmi olyan szerkezet kéne nekem, legyen akár multieffekt vagy hasonló, aminek van egy XLR bemenete, egy XLR kimenete +1 jack kimenete. Tehát a jack kimenetre köthetném a fülmonitort, az XLR kimeneten keresztül pedig mehetne ugyanúgy a keverőre ahogy eddig. Esetleg kapható vmi nagyon olcsó megoldás erre a célra? Vagy valakinek vmi más ötlet? Köszi!
Egyik MIDI szerkesztő program sem működik a kártyával. Látni látják, de nem érzékelik. Olvastam valahol, hogy Windows 10-el vannak problémái. AMD alaplap. Kérem akinek Focusrite Scarlet hangkártyája van és tud segíteni, az segítsen! Köszönöm.
Van egy "kis" problémám. Most vettem egy Focusrite Scarlett 2i4 USB hangkártyát.
Kissé csalódott vagyok, mert egyrészt a régi EMU 0404 sokkal hangosabban és dinamikusabban szólt. Aztán....MIDI szerkesztésnél a Cakewalk 8-at használnám, de ezzel a kártyával meg sem szólal. Nem fogadja el a kártyát egyszerűen ha bekérem. Lát egy Focusrite MIDI in, és MIDI out-ot, de hiába kattintok bármelyikre is, nem fogadja el. Mi a hiba???? :(
Van egy focusrite 2i2 hangkártyám. A sztereo kimenet bal oldalán jönnek a szintik, egyéb alapok, a sztereo kimenet jobb oldalán pedig a takk jel. Olyan gondom van, hogy van egy kis bleeding, tehát a takk jelet kicsit hallani lehet a bal oldali kimeneten. Ezt hogyan tudnám megszüntetni? Olvastam hogy sokan küszködnek hasonlo gonddal, htha tud itt valaki segíteni.. :) Köszi!
Hellótok
Srácok használ valaki gitároláshoz M audio aktív monitort? Jófélék? mert árban annyira nem rossz mondjuk egy hs5-höz képest. nyilván nem gondolom hogy egy kategória de ár érték arányban jaú, vagy spór kicsit és venni valami mást?
Köszi
Kicsereltem, mert megtehetem, hogy beleramoljak az osszes anyagkoltseget meghalado erteku plusz par alkatreszt.
Erdemi differencia gyari allapotban nem lesz a cuccok kozt kb rme kategoria alatt. En kiprobaltam a focusriteot is, steinberget is, szamomra mervado velemennyel, nagyobb tapasztalattal rendelkezo emberek is a Steinberget ajanlottak.
Max a feature-ok kozt tudsz valogatni. Nekem 128-as mintaval 5-6 mS a latency.
Alapzaj? Gondolod, mikor otthon veszel fel, zug mosogep, a szomszed uvoltteti a tv-t, haz elott megy el a busz/villamos ez problemat fog okozni?
Ezek az új focusrite-ok amúgy feljöttek 192kHz-re, és állítólag csináltak valamit a latency csökkentésére, ill. jobbak lettek a miki előfokok.
Néztem a steinberget, de van egy alapzaj összehasonlító video, ami elrettentett. Persze, videó, ki tudja mi az igazság :) mindenesetre most akcijós. gondolom a focusrite miatt.
Sőt, belegondolva, a honlapomon a "ROCK SERIES" alatti összes hangmintát én azzal vettük fel, kivéve az eye of the horus alatti próbafelvételt. Nagy részét én is kevertem :)
Steinberg. Szerintem jobb minőségű. Hangszer bemenetek nem túl jó minőségű egyiknél se (clippel és a hangja se valami jó), DI boxot használok én is ha kell.
Üdv, nálam is elérkezett a vásárlás ideje :) 50k körül van bármilyen épkézláb alternatívája az új focusrite 2i2 - 2nd Gen kártyának?
Ami nekem kell: stereo vonalbemenet, mikrofonbemenet, esetleg gitár, de nem fontos. Digitális cuccoknál szívesen veszem, ha van rá egy jelentősebb garancia. Nagyjából végignyaltam a használt kínálatot, egyedül egy FOCUSRITE SAFFIRE PRO24-en gondolkodtam el hosszabban, amit 48k-ért raktak ki, de nincs fireware a laptopomon. :/ meg lehet, már eladták.
A többi cucctól főleg yt videók rettentettek el, illetve leírások, nincs személyes tapasztalatom sajnos. Mondjuk nem volna baj, ha olcsóbb lenne valamivel, és egy kontrollert is mellécsaphatnék, de nem létszükséglet. Ha valakinek van releváns infója, ami segít dönteni, és ideje, hogy megossza velem, megköszönöm!
A mostani usb-s kártyák nagy része általában plug&play, tehát ha telepítve van már, akkor ki-be dugdoshatod bűntetlenül. Lehet, hogy elsőre igényel egy beállítást a gépen, hogy minden hang azon szóljon, de aztán működik minden. Ha kihúzod, akkor meg automatikusan átveszi az alaplapi.
DAW-nál érdemes úgy kezdeni a melót, hogy beállítod, hogy a külsőt használja, de azt se mindig kell (csak ha mondjuk előbb indítod el a DAW-ot a gépen, és aztán dugod rá a kártyát, vagy ha mondjuk egy korábbi projektnél más hangkártyát használtál, ilyenkor néha kicsit hisztizik). De alapvetően nem kell bajlódni ilyen újraindítás, meg külön oprendszer dolgokkal, hála a jó égnek...
eddig még azért nem ártott kikapcsolni az alaplapit, amikor az ember feltette az újat, stb. ilyen probléma már nincsen? :) tény, hogy nem mindig vesztek össze, egyelőre még nem tudom, mi fog történni.
Sziasztok. Úgy tűnik, veszek egy külső hangkártyát laptophoz. Az lenne a kérdésem, mi a legegyszerűbb módja, hogy a gépet a kártya nélkül is tudjam használni. Két oprendszer? Esetleg meg lehet ezt úszni újraindítás nélkül? Köszi a válaszokat!
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.
Jól tippelem ugye,hogy pkg-val együtt egy e-mu 1616m 53k-ért jó vétel?
Garanciális példány,minden tartozéka (doboza,szoftverek,stb) hiánytalanul megvan...
Hát nekem is volt problémám a PRO 40-el Win 10 alatt. Egyszer csak gondolt egyet és újraindult felvétel közben. Na ezt mikor harmadjára is megcsinálta akkor raktam vissza a Win 8-at. Azóta ismét tökéletesen működik!
Köszönöm a segítséget !
Félig Igzad van, de még is csak hangkártya, és hol lenne a leg jobb helye, ha nem itt ?! :)
Az Adok-veszekbe is Természetesen betettem.
Sziasztok "guruk" !
Egy kis szakértést kérnék!
Jelenleg : pc, cubase5, Tascam us122 mkii, yamaha hs50M, Rode Nt1A setup van. Képbe jött egy Focusrite saff pro24dsp, és a kérdésem, hogy "mekkora" minőségi, mennyiségi ( kezelhető sávok száma ) előrelépést jelentene, ha lecserélném a Tascamot. Várom véleményeteket !!!!! Előre is Köszö- Net :)
Nálam MÁR sincs semmi gond Focusrite Solo hangkártyával, Win 10 x64 alatt. Gondtalanul működött 7-es, 8.1-es rendszerek alatt is... VISZONT...
Tapasztalatom szerint viszont az interface válogatós USB porton terén! Komoly gondokat okozott, mikor USB 3.0 portba dugtam, fagyások, kék halál és Win7 alatt a rendszert is magával rántotta! Mikor átdugtam a laptop (Dell Inspiron 15R 5537) USB 2.0 portjába, minden probléma megoldódott. Több mint fél éve teljesen problémamentesen működik.
Nálam olyan eset volt, hogy a gép bekapcsolásakor a hangkártya elkezdett ütemesen be- és kikapcsolni. Az okozta a problémát, hogy USB 1-es hosszabbítót használtam a vezeték megtoldásához. Amióta kicseréltem USB 2-re, a hiba nem jelentkezett. Hátha segít...