HANGMESTER.HU
 
 
 
 
 
E-mail cím:

Jelszó:
Emlékezz rám


A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁCIÓ

WEBÁRUHÁZ

PENGETŐS

BILLENTYŰS

FÚVÓS, VONÓS

ÜTŐS

EFFEKT/PROCESSZOR

ERŐSÍTŐ

FÜLDUGÓ/FEJHALLGATÓ

FÉNYTECHNIKA

HÚR

KOTTA

MIKROFON

KIGÉSZÍTŐ

HANGRENDSZER

KEVERŐ

AJÁNDÉK, KOBOLDOK

IRODA

MULTIMÉDIA



A FÓRUM legfrissebb témái

Jónás Tamás (instrume

2022. október 03

Csöves Gitárerősítő

2022. október 03

ADOK-VESZEK-CSERÉLEK

2022. október 03

***YAMAHA billentyűsök

2022. október 03

In Memoriam...

2022. október 02

Offtopic

2022. október 02

JÁTÉKTECHNIKA

2022. szeptember 30

E-bay

2022. szeptember 29

Barkács

2022. szeptember 26

***JACKSON***

2022. szeptember 25

FÓRUM MŰKÖDÉS DOLGOK

2022. szeptember 24

LINE6 - VARIAX

2022. szeptember 21

ZENEELMÉLET

2022. szeptember 15

Pickupok

2022. szeptember 12

Z e n é s z V I C C E K

2022. szeptember 11

Metal Cuccok

2022. szeptember 10

Mesa/Boogie

2022. szeptember 04

Zenészeket, zenekart ke

2022. szeptember 02

*MARSHALL.hu KLUB *

2022. augusztus 29

ZENE <=> GYEREK

2022. augusztus 24

Gitáreffektek

2022. augusztus 24

***Squier***

2022. augusztus 15

. : PRÓBATERMEK : .

2022. július 15

KRAMER KLUB

2022. június 24

Mákosamp és válogatott f

2022. június 21

PEAVEY

2022. június 11

***FENDER***

2022. június 09

Vizelde

2022. június 08

Zenekar alapítás

2022. május 24

***Music MAN***

2022. május 24




HANGMESTER.HU AKCIÓ
CORT ActionPlus- TR basszusgitár
basszusgitár

CORT ActionPlus- TR basszusgitár


Akciós ár:
91 900 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
Gitár Light Capo
kápó

Gitár Light Capo


Akciós ár:
1 990 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
CORT EL.GITÁR, OPEN PORE CSERESZNYE
elektromos gitár

CORT EL.GITÁR, OPEN PORE CSERESZNYE


Akciós ár:
45 900 Ft



hangszermagazin.hu

Elhunyt minden idõk egyik legnagyobb magyar jazz zongoristája, Szakcsi Lakatos Béla
2022. október 02.





hangszermagazin.hu

NYERJ GITÁRT WEKERLÉN ÉS A PIACOK NAPJÁN
2022. szeptember 15.







Legfrissebb használt hangszerek:
Ibanez
399 000 Ft
Strymon
94 000 Ft
Hughes&Kettner
23 000 Ft
Elektronika
23 500 Ft
Peavey
200 000 Ft
Ibanez
242 000 Ft
Roland
196 000 Ft
Ibanez
90 000 Ft
Cort
70 000 Ft

159 000 Ft
Ibanez
170 000 Ft
Voodoo Lab
29 000 Ft
Elhunyt minden idõk egyik legnagyobb magyar jazz zongoristája, Szakcsi Lakatos Béla
2022. október 02.
NYERJ GITÁRT WEKERLÉN ÉS A PIACOK NAPJÁN
2022. szeptember 15.
10% ISKOLÁSOKNAK és ÚJ 160m2-es HANGSZERBOLT!
2022. szeptember 01.
SHOPMARKBAN (1191 Bp., Üllői út 201.) FOLYTATÓDIK A DALSZÖVEGÉRTELMEZÉS A HANGSZERBOLTBAN
2021. október 20.

MIKROFONOK - FAQ, HELP
A MIKROFON. FAQ és HELP mindenkinek, mindenkitől

Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!

Témák

Első 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... >500 >>1000 Utolsó

Jorn 2012-12-11 03:03 |  #4928
Feleslegessé vált, de egyébként kiváló állapotú Sennheiser E855-ös mikrofonomat eladnám, vagy ráfizetnék Audio Technica AE6100-ra. Ajánlatokat a nevem alatti kontakra várok.

Gorilla 2012-12-11 02:51 |  #4927
Na végül Audio-Technika gitármikrofont vettem gitárra, így szól kéremszépen (ez nem én vagyok, hanem a lányom)


hangszoros 2012-12-03 05:52 |  #4926
Dehogynem, már lelkesen levelezünk
Válasz 'Déjvid' hozzászólására (#4925)

Déjvid 2012-12-01 06:04 |  #4925
Nem kaptam semmit...
Válasz 'hangszoros' hozzászólására (#4922)

Rikk 2012-12-01 05:12 |  #4924
Ja és láb monitorról volt mindegyik esetben.
Válasz 'Rikk' hozzászólására (#4923)

Rikk 2012-12-01 05:08 |  #4923
Kaval téma: beta57 szájnál ahol fújják, alul teljesen felesleges, kb levegő jön csak. Tökkéletesen bevált, nagy és kis színpadon is, hangos dob basszgitár és billentyű mellett. Tök jól lehetett monitorozni, és a hangja is szép volt.

hangszoros 2012-11-30 23:16 |  #4922
Köszönöm láttam , válaszoltam
Válasz 'Déjvid' hozzászólására (#4915)

hclaca 2012-11-30 12:30 |  #4921
nincs mit. be fog válni :)
Válasz 'ergya' hozzászólására (#4920)

ergya 2012-11-30 12:00 |  #4920
Köszi a segítséget!
Igyekszünk keverni hangot is a levegőhöz!
Válasz 'hclaca' hozzászólására (#4919)

hclaca 2012-11-30 08:59 |  #4919
na igen, az előfok nem fog senki helyett énekelni, ezt főleg ilyen cincogós női éneknél szoktam tapasztalni.
Válasz 'arion' hozzászólására (#4918)

arion 2012-11-30 08:57 |  #4918
Na meg azon is múlik, hogy - nem személyeskedve - ki mekkora akusztikus hangot bír kicsiholni belőle. Ha csak meleg levő jön, meg az érzés, akkor azt nehéz hangosítani.
Válasz 'hclaca' hozzászólására (#4917)

hclaca 2012-11-30 08:37 |  #4917
itt jól látszik

hclaca 2012-11-30 08:35 |  #4916
amit sakkmatt, ezek a csíptetős hangszerkondik erre vannak kitalálva nagyjából pont.
Válasz 'ergya' hozzászólására (#4913)

Déjvid 2012-11-30 07:38 |  #4915
Írtam neked, van hozzá kapszula, kb 50font. Kérdés ér-e annyit a mikrofon:)
Válasz 'hangszoros' hozzászólására (#4914)

hangszoros 2012-11-30 07:27 |  #4914
Beszopi egy nagymembrános vese mikivel. Szét egerészem magam a neten, hogy lehetne kapszulát venni. Tanulság: olyan modelt érdemes venni, amihez lehet vásárolni betétet, ha gáz van.

ergya 2012-11-30 04:04 |  #4913
Célmiksi alatt mit értesz?
Válasz 'hclaca' hozzászólására (#4912)

hclaca 2012-11-30 03:58 |  #4912
beshodromék csíptetős célmiksit használnak
Válasz 'ergya' hozzászólására (#4911)

ergya 2012-11-30 03:37 |  #4911
Háááááááááát... ez is egy megoldás :)
Na és akkor hogyan van ez a Besh'o'Drommal? Vagy a Kerekes Banddel??? Ők is lezavarják a színpadról? :)
Tényleg nem hangos a színpad, nagyon visszafogja mindenki magát. Szerintem jobb (erre alkalmasabb) miksivel megoldható.
Köszi a sok-sok ötletet!
Válasz 'arion' hozzászólására (#4909)

hclaca 2012-11-30 03:17 |  #4910
kavalosnak fülmonitor és a backstageből fújja :D
Válasz 'arion' hozzászólására (#4908)

arion 2012-11-30 03:11 |  #4909
Másik számot kell írni, vagy úgy áthangszerelni, hogy ne takarja semmi, szerintem gyakorlatilag megoldhatatlan átlagos körülmények között, esetleg valami pickup, de azzal meg rettenetes hangja lesz. Van egy két Schertler pickupom, odaadhatom kipróbálásra, de nem sok reményt fűzök hozzá.
Válasz 'ergya' hozzászólására (#4903)

arion 2012-11-30 03:08 |  #4908
Ami gerjed, az kb a kaval teljesa hangtartománya egyben:)
Válasz 'hclaca' hozzászólására (#4904)

hclaca 2012-11-30 02:26 |  #4907
általános szabály, hogy fafúvósokat kondival, rezeseket, dinamikussal érdemes megfogni. ez alól talán csak a szaxofon kivétel.
Válasz 'ergya' hozzászólására (#4906)

ergya 2012-11-30 01:53 |  #4906
Köszönöm a válaszokat! Sokat segítettetek. A fuvolát sem a végénél hangosítom, hanem ahol fújom, és a kavalt is ott, csak a kavalnál ez alul van. Olyan mint a népi furulya, csak 5 lyukas.

sakk.matt2012-11-29 17:56 |  #4905
A beta eleve egy gerjedős xar a felsőközép tartományban, nem hangszermiksi. Én az életben nem láttam kaval nevű hangszert, gőzöm nincs, hol történik a hangképzés, de pl. a fuvolát egyáltalán nem a végén kell mikrofonozni, hanem a fejnél, ahol fújják. Van egy hangszerre rögzíthető mikrofon, ami számos esetben bevált már, szaxin, trombitán, dobokon, sőt, tangóharmonikán is, a Superlux 20 ezer forintos PRA383-as kondimiksije, ami a kb. háromszor annyiba kerülő Audio Technica Pro 35 miksi kopintása, csak kicsit jobban sikerült, mint az eredeti. Nem kamu, jobban szól és kevésbé gerjed, mint az AT >



itt a sóder és az adatai>>
Válasz 'ergya' hozzászólására (#4903)

hclaca 2012-11-29 16:30 |  #4904
én valami kondival mennék rá és nagyon óvatosan monitoroznám vissza. vaészeg kicsi a jelszint és meg kell tekerni a gaint, hogy legyen valami. ha gerjed, akkor a monitorból kéne kieqzni a gerjedési frekit.
Válasz 'ergya' hozzászólására (#4903)

ergya 2012-11-29 16:04 |  #4903
Volna egy nehéz kérdésem. Van-e köztetek, aki hangosított közepesen hangos (értsd: nem ordító hangerőn, de rockhangszereken megszólaló) színpadon kavalt?
Az új számunkban ugyanis beújítottunk, és rohadtul nem tud előbújni a kaval hangja. Egy közepesen hangos (inkább már halknak is mondható) dob és egy basszgitár mögül kéne kiszólnia. Esetleg még egy halk, delay-zett tiszta gitáralap lenne, de az egyelőre teljesen lefedi a hangját.
Egy beta 58-al próbálkozunk, alulról fordítva (a síp likja a kavalon - mint általában a népi fúvós hangszereken - alul van. Fuvolát ugyanezen módszerrel tökéletes módszerrel tudunk venni.
Ja igen, próbáltunk rácsíptetni (szintén alulról néző pozícióban) egy beyerdinamik csíptetős hangszermiksit is, na azza aztán tényleg eltűnt, vagy gerjedt...
Please, Help!!!

hclaca 2012-11-29 14:31 |  #4902
welcome to the internet :D
Válasz 'Deev' hozzászólására (#4901)

Deev2012-11-29 14:19 |  #4901
halasan koszonom, nincs tobb kerdesem!!! :D
Válasz 'hclaca' hozzászólására (#4899)

Deev2012-11-29 14:18 |  #4900
azt mondod megnyugodhatok? ki tudnad fejteni kerlek :)
Válasz 'luci' hozzászólására (#4898)

hclaca 2012-11-29 14:17 |  #4899
döntsd el te:



ha omnit veszel, működik a hátulja is, végülis azt is kifizetted :)
Válasz 'Deev' hozzászólására (#4897)

luci 2012-11-29 14:16 |  #4898
Valami más indokot kell keresned az eladó fejbevágásához :)
Válasz 'Deev' hozzászólására (#4897)

Deev2012-11-29 13:56 |  #4897
udv Sracok!
A minap vettem egy Shure PG42 studiomikrofont. Az elado azt mondta zsirka uj, de nekem mar a folia hianya masrol arulkodott...nem is ez a lenyeg(lehet csak tesztelete es elfelejtette visszacsomagolni) szoval osszedugtam a rendszert es azt tapasztaltam hogy a mikrofon "frontja" erzekeny, mig a "masik oldala" tompabban veszi a hangot.kardioid mikivel meeg nem volt sose dolgom es sehol nem talalkoztam ilyen leirassal, megjegyzessel.a kerdesem az lenne hogy ez igy rendben van e vagy vigyem vissza es vagjam vele fejbe az eladot? Koszonom!

Déjvid 2012-11-27 13:10 |  #4896
A rácsot töröld át denaturált szesszel, a szivacsot meg mosd ki meleg vízben.
Válasz 'kakuk__marci' hozzászólására (#4895)

kakuk__marci 2012-11-27 13:06 |  #4895
Sziasztok! mivel érdemes egy mikrofon rácsát és a rácson belüli szivacsot fertőtleníteni úgy, hogy küllemre és anyagában ne károsodjon? Köszi!

Chris7.S 2012-11-27 11:00 |  #4894
Válasz 'Déjvid' hozzászólására (#4852)

icejim 2012-11-27 07:38 |  #4893
Ez megnyugtató. Persze gondoltam én is egy két zenészkollégától kölcsönkért darabot tesztelni, mielőtt vásárlásba kezdek. Az említett M1-et azért kérdeztem pont, mert az nics egyik ismerősnek sem. A Suhr, meg anyagilag húzós, ami elérhető kölcsönbe(Beta 58)
Válasz 'sakk.matt' hozzászólására (#4892)

sakk.matt2012-11-27 07:24 |  #4892
Az "eredmény" az, hogy ha minden miksinek megteremtjük a neki ideális paramétereket, akkor minimalizálódnak a különbségek. Az első legfontosabb paraméter, hogy a keverő mikrofonerősítő fokozata illesztve legyen elsősorban a kivezérlést tekintve. A második fontos tulajdonság az átviteli karakterisztika mellett, hogy milyen frekvenciákra érzékeny a visszacsatolást illetően. Nem ugyanazon a frekin gerjednek a miksik, ez egészen eltérő mikrofononként. A shure pl alacsonyabban 1 khz körül kezd nagyon hamar "sípolni", miközben egész magas frekin folyamatosan "cseng". Az AE6100 pedig 5 kHz tájékán kezd "visítani", de ha a gerjedési frekiket parametrikusan megkeressük, és néhány decibelnyi "lyukat" csinálunk, akkor nagymértékben kiterjesztjük a színpadi használhatóságot. Az OM7 nem akkora csoda, mint a marketing állítja. Az érzéketlenségét gyanítom az okozza, hogy a tipikus gerjedési tartományt lecsökkentették (kétszer nem mondom, hogy a nyélben egy freki szűrütagot találnék, de ha nem, eklég raffinálta a kapszula mechanikus hangolása is:). Elsősorban az AE6100-el való összevetésben érdekelt a dolog. Az AE6100 ugyanis sokkal részletgazdagabb hangot produkál, mint az OM7. Ha a gain szintek belövése után a 6100-as csatornáján kis vágást csinálunk 5kHz környékén, illetve 10 kHz felett, akkor nagyon közel kerül a két miksi hangja, és csodák csodája, az OM7 kezd gerjedni előbb egészen magas frekin!.










És így szólnak a kb.azonos tónusra belőtt különböző miksik
Válasz 'sakk.matt' hozzászólására (#4891)

sakk.matt2012-11-27 07:15 |  #4891
Ne dőlj be a blablának és marketingnek, a mikrofonok között sokkal kisebb különbségek vannak, mint a csak belebeszélők -éneklők gondolják:))
A legfontosabb paraméter az, hogy a miksit megfelelően illeszteni kell az énekes hangján kívül a keverőhöz és a bemeneti gain fokozatot követő EQ-hoz egyaránt. Ha ezt gondosan elvégezzük, akkor a három-ötször drágább miksikről is lehull a lepel, és gyakran kiderül, hogy marketingblöffön kívül alig különböznek a korrekt, ám rendesen árazott kistesóiktól.
Kb. másfél éve felraktam ide egy tesztet, ahol a legkülönfélébb miksiket kiegyenlítve az isten meg nem mondja vakteszten, hogy melyik, mikor szól, ráadásul a marketing szerint sose gerjedő miksik sípoltak be legelőször, ha a frekiátvitelük mélyére nézünk... Tessék, lehet hallgatózni, nézegetni a keverő tekergetése után:Đ:







És tessék meghallgatni az azonos hangszínre belőtt miksiket! :)
Válasz 'icejim' hozzászólására (#4890)

icejim 2012-11-27 06:39 |  #4890
Köszi! Csak tudod azért érdeklődöm, mert pl. Kecskeméten, ahol lakom nem nagyon vannak a boltok eleresztve készlettel, úgyhogy a próba elég macerás. Kezdő zenekar vagyunk, csak nem akarunk nagyon gagyit sem, viszont a keret kb. ennyi.
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#4889)

Jorn 2012-11-27 05:25 |  #4889
Nemrég kipróbáltam az m1-et az általad említett stílusban, és körülmények között. Korrekt cucc, nem gerjedt stb. de amúgy semmi különleges. Sok, hasonlóan jó mikrofon van még a piacon ennyiért. Persze hanghoz kell venni a mikrofont, és lehet hogy valakinek pont az m1 jön majd be, szóval ki kell próbálnia annak, aki konkrétan énekelni fog bele.
Válasz 'icejim' hozzászólására (#4887)

hangszoros 2012-11-27 04:46 |  #4888
Gazz írtaHa megfordítod a villásdugót, a kapacitás még ugyanakkora marad. A kondenzátornak mindegy, hogy milyen polaritással töltik fel. ( Itt nem elektrolit kondiról van szó).

Na de nem érted! A trafó primje nem egyforma kapacitású a testhez képest! Ezokból nem mindegy, hogy melyik bajuszon kapja a fázist. Más ok is van. Jót csinálni macera, több munka, anyag, ezért hanyagolják! Én igazán jót csk preciziós békebeli amcsi müszerekbe láttam!
És néha csináltam, ha birta a költség.:D
Válasz 'Gazz' hozzászólására (#4875)

icejim 2012-11-27 00:57 |  #4887
Sziasztok! Kérdésem lenne a tapasztalt kollégáktól, hogy a rode m1 mikrofon mennyire lehet jó választás próbaterembe rock-alternatív nem kiabálós zenekarba? Esetleg 20-25 ezer között milyen alternatíva jöhet szóba? Köszi!

sakk.matt2012-11-24 14:04 |  #4886
Énekre jobb a gömbrács (ez is audio technica), mert nem köpködik tele, mint az eredeti ráccsal, ahol túl közel van a kapszula:


Válasz 'Gorilla' hozzászólására (#4884)

hclaca 2012-11-24 13:47 |  #4885
és te sem 20ezret írtál :D
Válasz 'Gorilla' hozzászólására (#4884)

Gorilla 2012-11-24 13:36 |  #4884
Én látok egy pro 63-at, de az 20e, és nem ilyen a feje...
Válasz 'sakk.matt' hozzászólására (#4883)

sakk.matt2012-11-24 13:24 |  #4883
nesze:



Válasz 'Gorilla' hozzászólására (#4881)

hclaca 2012-11-24 12:41 |  #4882
küldd el a 10-est, utána mondom milyen miksit kell venni :)
Válasz 'Gorilla' hozzászólására (#4881)

Gorilla 2012-11-24 11:33 |  #4881
Sziasztok! Tudnátok ajánlani nekem 10e Ft körül olyan mikrofont, ami ének és akusztikus gitár felvételére is alkalmas? (nem kondis, hanem kézi mikrofon fazonút) Előre is köszönöm a jótanácsokat.

arion 2012-11-24 06:18 |  #4880
Unom, de nem adom
Válasz 'hclaca' hozzászólására (#4879)

hclaca 2012-11-24 02:16 |  #4879
szólj ha megunnád őket, én is ellennék az öreg vackaiddal :)
Válasz 'arion' hozzászólására (#4878)

arion 2012-11-24 02:12 |  #4878
Úgy legyen. Én már elvagyok ezekkel az öreg vackaimmal:)
Válasz 'hclaca' hozzászólására (#4877)

hclaca 2012-11-24 01:21 |  #4877
nekem rode m3-aim vannak, az megy 9V-os elemről is, ha nagyon kell, de fantomról hajtom. nyilván az erősítőjét is tápolni kell valahogy, de gondolom az előpolarizálás sem elég 100%-ig, hogy kifeszítse :)
Válasz 'arion' hozzászólására (#4876)

arion 2012-11-24 01:07 |  #4876
Várjál, tényleg nem nagyon ismerem az elektret dolgot. Ami nekem volt, az ilyen 9V-os, elemes 3000 forintos gyerekmikrofon volt. Vagy az erősítő tápjához használja a 48V-ot?
Válasz 'hclaca' hozzászólására (#4874)

Gazz 2012-11-24 00:16 |  #4875
Ha megfordítod a villásdugót, a kapacitás még ugyanakkora marad. A kondenzátornak mindegy, hogy milyen polaritással töltik fel. ( Itt nem elektrolit kondiról van szó).
Válasz 'hangszoros' hozzászólására (#4872)

hclaca 2012-11-23 16:36 |  #4874
nem mintha a elektréteknek nem kéne fantomtáp :)
Válasz 'arion' hozzászólására (#4873)

arion 2012-11-23 16:06 |  #4873
Bocsánat, de igaz. Mindig 48V fantomos cuccokkal dolgoztam.
Válasz 'hclaca' hozzászólására (#4871)

hangszoros 2012-11-23 14:50 |  #4872
Nem vudu a jelenség! A tápegység -trafó- capacítása a test felé lehet akkora, hogy érződik. Megforditva víllásdúgót megszünik. Primitiv tesz , de műkődik. Egy glimlámpa. Ha ég akkor gáz van.
Válasz 'Gazz' hozzászólására (#4610)

hclaca 2012-11-23 10:05 |  #4871
úgy hangzik :)
Válasz 'arion' hozzászólására (#4869)

Déjvid 2012-11-23 07:27 |  #4870
Az elektret lehet bármilyen karakterisztikájú, az AKG-nak volt is egy olcsósított c451-szerű moduláris sorozata(SE5E) ahhoz is voltak cserélhető kardioid, gömb, és omni fejek, elég jól is szólt. Az olcsóbb DPA-k is elektretek. Általában nem kedvelik őket, mert a feltöltést elveszti egy idő után (10-100év minőségtől függően) pl ezek az AKG-k hibátlanok voltak 25-30 év után is. Viszont pl van régi Sony csiptetősöm amit a TV is használt a 80as-90es években ott már vannak halódó darabok.

arion 2012-11-23 06:15 |  #4869
Hú, lehet hogy nagykápűen hangzik, de sose kerültem elektret közelébe. Az csak a fegyverzet előre feltöltöttségét jelenti szerintem. Attól még mechanikusan lehet bármilyen. Szerintem nem csak zárt kamrás elektret van, akkor mindegyik gömb lenne.
Válasz 'Gazz' hozzászólására (#4868)

Gazz 2012-11-23 05:45 |  #4868
Kösz az okosítást. Az elektret patron feltételezem zártkamrás.
Válasz 'arion' hozzászólására (#4867)

arion 2012-11-23 05:02 |  #4867
Kondinál is megvan a kardioid, gömb és nyolcas.
Ha egy membrán zárt kamra elé van feszítve, akkor az a környezet nyomásváltozására iránytól függetlenül egyenletesen reagál, nyomásmikrofonnak hívjaák az elvet. Ez a gömb karakterisztika. ( DPA 4006)
Ha nem zárt kamra előtt van a membrán, akkor a nyomásváltozás sebességével arányosan reagál a miksi, ez már irányfüggő, ez a kardioid. (DPA 4011)
Ha két ilyet háttal egymásnak tesznek, akkor az a nyolcas.
A két membrán jeleit összeadva és kivonva adódnak a különböző átmeneti karakterisztikák. (Neumann U87)
Válasz 'Gazz' hozzászólására (#4865)

sakk.matt2012-11-23 03:24 |  #4866
az overhead is többnyire kardioid jellegű, nem az iránykarakterisztika, hanem a kiváló (magas)átviteli karakterisztika miatt használják elsősorban a kondi miksiket a cinnek fölé.
Válasz 'Gazz' hozzászólására (#4865)

Gazz 2012-11-23 02:48 |  #4865
De ezeknél szerintem nem csak az van, hogy nagyobb az érzékenységük, hanem ahonnét a jelet veszik, az is szélesebb térrész, nem? Magyarán nem kardioid a karakterisztika, hanem olyan gömb jellegű. Nem értek hozzá, csak megfigyeltem, hogy amikor overheadet vesznek a dobnél, oda általában kondimikit raknak, hogy lefedje az egész környéket. Ha viszont nagyobb térrészt vesz, akkor a gerjedés is könnyebben belemászik, nem? Vagy tök rosszul gondolom?
Válasz 'arion' hozzászólására (#4864)

arion 2012-11-23 01:57 |  #4864
De még mennyire. A régi Hendrix videókon ott figyelnek a dob körül az u87-ek, Diana Krall, Jamie Cullum - Neumannok, stb. Csak annak van vele problémája, aki a gain szabályozóját egyszer állította be életében, véglegesen az SM58-hoz. ( Ezek jóval nagyobb jelet adnak le, mint a dinamikusok) Elvileg csak akkor lehet gerjedékenyebb, mint egy sm 58, ha szélesebb a karakterisztikája, azonos karakterisztika mellett a gerjedés matematikai modellje (1 körerősítés és azonos fázis) független a mikrofon típustól. A gyakorlat persze nem elmélet, általában tényleg valamivel könnyebben fütyül egy érzékeny, jó átvitelű kondi.
Válasz 'Gazz' hozzászólására (#4858)

metallik 2012-11-23 01:31 |  #4863
a szinpadi kondimikik drágábbak, mint a dinamikus, érzékenyebb a tapira, rázkódásra, gerjedésre hajlamosabb, de cserébe szebb, pontosabb, kevésbé színezett átvitelt biztosít.
Azt mondanám, hogy nyugisabb zenekarokba, ahol nincs olyan nagy színpadi zaj és ugrabugra, jó megfejtés lehet. Főleg abban az esetben ha fülmonitorral kombinálják és nem lábmonitorral, úgy a gerjedési faktor kilőve.
Ezekből következően pl Hardcore zenekaroknak nagyon nem javasolnám :D
Válasz 'Gazz' hozzászólására (#4858)

Ricsike 2012-11-22 14:52 |  #4862
Kár. Köszi a válaszokat!
Válasz 'fendermania2000' hozzászólására (#4861)

fendermania2000 2012-11-22 14:48 |  #4861
Semmivel sem másabb, mint egy dinamikus mikrofon, ugyanúgy nem érdemes hajigálni, földhöz vágni, mint bármelyiket.
Válasz 'Ricsike' hozzászólására (#4857)

fendermania2000 2012-11-22 14:47 |  #4860
A színpadi kondimiki egy teljesen normális dolog, minden cégnek van egy csomó ilyen típusa, jellemzően a drága árszegmensben. A legjobb szinpadi mikik jellemzően kondik, van a Neumannak és a Sennheisernek is bőven 100 ezer fölötti színpadi kondimikije. Nekem electrovoice co11-es van, az énekesnőnk imádja, fantasztikus szépen szól, de valóban gerjedékenyebb, mint a dinamikus mikrofon.
Válasz 'Ricsike' hozzászólására (#4857)

Gazz 2012-11-22 12:45 |  #4859
Válasz 'Déjvid' hozzászólására (#4852)

Gazz 2012-11-22 12:44 |  #4858
Én is meglepődtem, kondimiki élőben színpadon?
Válasz 'Ricsike' hozzászólására (#4857)

Ricsike 2012-11-22 12:10 |  #4857
Jó,hogy említed a kondit...színpadon hogy viselkedik?Nagyon igényes a rázkódásokra,szállításra?
Válasz 'fendermania2000' hozzászólására (#4855)

sakk.matt2012-11-22 11:42 |  #4856
hát, pedig a lépés- és tapizaj legalább olyan utálatos tulajdonság, mint a gerjedékenység, sok, egyébként jó mikrofont diszkvalifikál.
Válasz 'fendermania2000' hozzászólására (#4855)

fendermania2000 2012-11-22 11:37 |  #4855
Az eredetinek is más a hangkaraktere, mint a mai modern mikrofonoknak, sok a közepe, kevesebb a mélye meg a magasa. Nem szeretik a hangosítók. Meg hát nagyon drága.
Gyakorlatban meg az a baj vele, hogy nagyon felveszi az állvány zajt, nem túl jó minőségű színpad esetén a lépések, ugrások belehallatszódnak. Beton színpadon nincs ilyen gond vele. Gerjedést a t-bone másolatnál sem tapasztaltam (egyszer beálláskor próbáltam, aztán inkább feltettem a sennheiser 855-öst...), bár a mi zenekarunk halk, nincs a színpadon sem nagy hangerő, az énekesnőnk kondi mikrofonja szokott néha picit a kontrollba gerjedni, hát akkor visszaveszünk belőle.
Válasz 'Gazz' hozzászólására (#4851)

Déjvid 2012-11-22 11:01 |  #4854
Hamár mikrofon topik,van 2db eladó vintage MD421-em saját gyűjteményből, nagyon jó mind a kettő, a fehérnek szebb a magasa, gitárra, énekre kiváló,a fekete kissé keményebben szól, dobokra jó. Van hozzájuk kengyel,tuchel-XLR átalakító, bélelt puhatok.



Déjvid 2012-11-22 10:56 |  #4853
A reissue 179usd, a vintage kicsit jobban szól, ami az összes shure termékre igaz:)

Déjvid 2012-11-22 10:55 |  #4852
Ez annyira igazi,hogy akiknek az ismerőseim közül ilyen mikije van,az mind megfelel a leírásodnak:)
Válasz 'Gazz' hozzászólására (#4851)

Gazz 2012-11-22 06:58 |  #4851
Hát majd egyszer úgyis lesz. Az eredeti annyira tutin néz ki, hogy kövéren és kopaszon is oda lehet állni mögé.
Válasz 'Déjvid' hozzászólására (#4850)

Déjvid 2012-11-22 06:52 |  #4850
Igen, de ez egy karakteres darab. Hangra jó az eredeti,a másolatok nem szólnak túl meggyőzően.
Válasz 'Gazz' hozzászólására (#4847)

Gazz 2012-11-22 06:41 |  #4849
Kissé tartok tőle, hogy gerjedős. Ez a dizájn szerintem nem annyira fókuszált.
Válasz 'fendermania2000' hozzászólására (#4848)

fendermania2000 2012-11-22 06:39 |  #4848
Szerintem az elvist mikrofon klónt kínában gyártják, és a megrendelő nevét írják rá. Van a thomannak is t-bone mikrofonja ilyen stílusban. katt

Nekem van egy ilyenem, nem rossz, maradjunk annyiban. Másképpen is fogalmazhatnék: fellépésen soha nem használtam, persze ennek az is lehet az oka, hogy még van sok jó mikrofonom is.
Válasz 'Déjvid' hozzászólására (#4844)

Gazz 2012-11-22 06:22 |  #4847
Köszi az infót. Erről a superluxról még nem hallottam.
Egyébként a shure sm58 dizájnt mindenki másolja.
Válasz 'Déjvid' hozzászólására (#4844)

Gazz 2012-11-22 06:21 |  #4846
TE NEM NÉZEL FÁSY MULATÓT??????
Hogy akarsz így sztár(vendég) lenni? Ámátőr!!!!
Válasz 'Ricsi' hozzászólására (#4842)

Gazz 2012-11-22 06:19 |  #4845
Igen, ez az. Gyönyörű egy jószág!
Válasz 'Chris7.S' hozzászólására (#4843)

Déjvid 2012-11-22 06:07 |  #4844
A Superluxnak van SH55 használható klónja 10ezerft körül, "nevesebb" gyártó meg nem másolja más designját:)
Válasz 'Gazz' hozzászólására (#4841)

Chris7.S 2012-11-22 05:18 |  #4843
Erre gondolsz? (Ilyet szeretnék, de nagyon.)
Van egy modernebb változata is. Brandon Boyd (Incubus) előszeretettel használja.

Válasz 'Gazz' hozzászólására (#4841)

Ricsi 2012-11-22 04:52 |  #4842
Kijaza Elvis Miklós?
Válasz 'Gazz' hozzászólására (#4841)

Gazz 2012-11-22 04:46 |  #4841
Tényleg, tud valaki Elvis miki klónt valamelyik nevesebb mikrofon gyártótól?

Gazz 2012-11-22 04:43 |  #4840
Egyikse, Elvis miki kell a népnek!
Válasz 'Ricsi' hozzászólására (#4838)

Ricsi 2012-11-22 04:24 |  #4839
..és mijért?:)
Válasz 'Ricsi' hozzászólására (#4838)

Ricsi 2012-11-22 04:24 |  #4838
És ki-ki mit mond az sm58 vs. Beta58 témában?

Jorn 2012-11-21 23:17 |  #4837
Ha - ahogyan írod - mindegyik 20ezer lenne, akkor a Beta. Ha nem jön be, akkor jobban, jobb áron, és hamarabb el lehet adni, esetleg valaki ráfizetne egy SM-re... :)
Válasz 'Ricsike' hozzászólására (#4830)

hclaca 2012-11-21 11:40 |  #4836
sm
Válasz 'Ricsike' hozzászólására (#4830)

rex_brown 2012-11-21 08:46 |  #4835
sm58 - workhorse
Válasz 'Ricsike' hozzászólására (#4830)

sakk.matt2012-11-21 08:39 |  #4834
egyértelmű: Audio Technica AE6100 :)
Válasz 'Ricsike' hozzászólására (#4830)

Ricsike 2012-11-21 05:45 |  #4833
Meghallgatom azért az ajánlatokat. utánanézek ennek is.
Válasz 'Ricsi' hozzászólására (#4831)

metallik 2012-11-21 05:38 |  #4832
beta58. (igen, én meg is vettem hangmesternél kedvezménnyel)
Válasz 'Ricsike' hozzászólására (#4830)

Ricsi 2012-11-21 05:37 |  #4831
Tudom, hogy csak a 3 közül szabad választani, ennek ellenére (vagy épp ezért?) az Audix OM-2-t sem hagynám ki a helyedben. SM58-cal volt A/B teszt, nem maradt szégyenben. És szép fekete.
Válasz 'Ricsike' hozzászólására (#4830)

Ricsike 2012-11-21 05:11 |  #4830
Sziasztok.Na mivel nem tudtuk megoldani a mikibajt,így vásárlásra szántam magam.A kérdésem az,hogy Ti melyiket ajánlanátok a következő három közül (megkérlek Titeket,hogy az árat NE nézzétek,ha tudtok pro-kontra érvekkel vagy saját tapasztalattal meggyőzni):
Shure SM58
Shure Beta58
Sennheiser e865

Ezek közül eddig a Sennheiserrel nem volt tapasztalatom.Csak kíváncsi lennék,hogy,ha ezek mind 20.000 Ft-os mikik lennének,melyiket vennétek.

Ricsike 2012-11-20 06:25 |  #4829
persze.a zenekarban van kettő.először a kábelre gyanakodtam,aztán a keverőre (ami egy phonic helixboard,szal nem lenne okom rá) és ez után próbáltam ki a másik sennheiserrel.és a mikrofon volt a hibás.szerencse,hogy van egy 835-ös is,úgyhogy nem kellett nélkülözni.De tuti a mikrofon volt a hibás.Ha új kell,akkor már inkább veszek egy beta Shure-t.
Válasz 'fendermania2000' hozzászólására (#4828)


Első 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... >500 >>1000 Utolsó

Témák


 
VÁSÁRLÁSI INFO

A HANGMESTER.HU oldalain található anyagok a HANGMESTER-Online Kft. írásbeli engedélye nélkül nem használhatók fel!

HANGMESTER.HU Ügyfélszolgálat: hangmester@hangmester.hu
© Copyright 2003-2020 HANGMESTER.HU .:. Minden jog fenntartva.
. : A tévedés és az árváltoztatás jogát fenntartjuk! . :
A weboldalon feltüntetett árak csak internetes megrendelés esetén érvényesek.

HANGMESTER.HU | 1082 BP., BAROSS UTCA 77. - hangmester@hangmester.hu

Hangszer.lap.hu | Gitar.lap.hu | Szintetizator.lap.hu