én nem estem hanyatt a kilencszázastól, sőt :(
nem tudtam életrevaló hangzást kicsavarni belőle; semmi más kütyüt nem használtam hozzá, csak gitár bedug és tekerget - hiszen erre találták ki. Mindenesetre amint tudtam eladtam...
teszem hozzá s a BR 900 egy régebbi fejlesztés,hozzá képest a kis Micro BR zseniális cucc; a most egy BR 1600 CD V2-őt próbálgatok - ég és föld
Urak!
Használt már valamelyikőtök BoSS BR 600-at, vagy 900-at?
Vélemény ezekről
Nagyon köszi előre is!!
Az a gondom, hogy kicsit drágállom újonnan, használtat viszont eddig nem leltem
nekem K280asom van, de a k141esnek mégis precízebb hangja van szerintem, lehet hogy én is veszek még egyet.. no oké, de én nem vennék 95ért 1616ot, vagy 120ért 1616m-et amikor 100ért kapok Focusriteot!:)
Válaszod köszi, írtam, hogy hobbi felvétel, a keretből akarom kihozni a maximumot. (szerintem egy akg K141 nem rossz füles, másrészt az emu 1616 nem szar hangkártya, persze az én kategóriámban).
Focusriteokat már lehet kapni 100körül, vagy RME-t, ha mákos vagy. szerintem 60 ezerből nem kapsz normáláis lehallgatót, főleg nem 5.1est! talán mondjuk sztereot még egen, tannoy reveal, de passzívat ám, és hozzá egy erősítőt valamit, úg talán kijössz ennyiből.. Különbséget lehet hallani a jó és a jó szar hangkártya között, de ez úgyis ott mutatkozik meg ha kirendereled és egy harmadik gépen meghallgatod a két szg és két hangkártya közti különbséget jól.. szerintem.
Sziasztok! Eddig 1212m belső hangkártyát használtam otthon hobbi felvételek készítésére. Nemrégen vettem laptopot, a régi gépemet pedig nekiadom a családnak. Külső hangkártyában gondolkodok, konkrétan Emu 1616, vagy 1616m-ben, így tudnánk bárhol gyorsan felvenni (ketten-hárman). 1616 95ezer, 1616m 120ezer, szerintetek megéri otthonra az m-es verzió? Fogom egyáltalán hallani a különbséget?
Ebben az árkategóriában gondolom az Emu a legjobb választás.
Másik kérdésem:
Most akarok venni digit zongimhoz (Roland RD300sx), zenekészítéshez, illetve zenehallgatáshoz hanfalat.
Erre a keret: 60ezer ft.
Gondolkodtam, hogy veszek valami hangfalszettet, vagy vegyek konkrétan monitor hangfalat?
5.1-ben gondolom nem szól rosszul egy digit zongi, persze monitorozáshoz színezi a hangot, ehhez érdemesebb egy jobb füles, mondjuk egy AKG K141 Monitor (használtan már lehet kapni 15 körül)?
TC 1128 Standard (+-12 dB) 28 band Graphic Eq/Analyzer
The TC 1128 is a digitally controlled analog 28-band high-performance graphical equalizer. Due to an ultimate no compromise design in the analog filters, and a unique digital control surface enabling e.g. Store and Recall of settings, the TC 1128 has been an industry standard for years, and is still unchallenged in performance.
Mono 28 band graphic EQ with +/- 12dB range, various analyzer options, store/recall of settings and connection to TC 6032 remote-head, turns the TC 1128 into a flexible EQ solution for Live and installation applications.
köszönöm a tanácsokat gorilla és mastertape . én csak egy egy egyszerű zenész vagyok aki végig tanulta az életét zenébe és nem ért a technikához megfelelően . de had kérdezzem meg ki aza a gitfun hogy minősíteni mer egyetlen kérdés után??? mégegyszer köszi mindent
Szia Mastertape!
Szeretném tanácsodat kérni. Mi a véleményed a Behringer Ultravoice Digital VX 2496-ról? Jelentős változást fogok tapasztalni az énekhang rögzítésekor? Érdemes költeni rá? Jelenleg egy kis gyári csöves előerősítővel dolgozok viszont szeretnék egy kicsit jobb hangzást elérni.
Szeretnek kiserletkeppen masteringet kesziteni amator zenekaroknak. Egy nagy felbontasu MP3 eleg lenne, hogy megcsinaljam. Akit esetleg erdekel, es kuldene egy szamot, annak az e mailem peterlukats@hotmail.com
Nagyon szivesen resztvennek a kepzesen, de valoban nehez innen odajutni. Elore is koszonok minden online lehetoseget, tekintve, hogy en amator "hangmernok" vagyok. Viszont azt is orommel vennem, ha esetleg keverestechnikai, felveteltechnikai szemmel megkritizalnad a felveteleimet, amiket keszitettem, pld amiket nemreg raktam be a mutamegbe.
Gorilla!
Mondanám, hogy ha meg akarod tudni, akkor járj el a tanfolyamunkra, de tudom, hogy onnan nehézkes lenne.
Ezért ha írsz a címemre, akkor részt vehetsz az online képzésben.
Eventide is marking its 25th anniversary in the pro audio industry with a milestone event: The introduction of the groundbreaking Orville, the most powerful effects box ever produced.
We could describe Orville as delivering eight times the signal processing power of the legendary DSP4000, but that would be just scratching the surface. The fact is that Orville builds upon the same high sonic quality (96kHz/24-bit sampling) the industry expects from an Eventide HarmonizerŽ brand special effects processor, while redefining the state-of-the-art audio signal processing standard.
Please strap in as we take you on your first flight in the pro audio industry"s "flagship of signal processing": Eventide"s Orville
TREMENDOUS PROCESSING AND PROGRAMMING POWER - Right in the Box
Plug-ins and computers are nice for simple algorithms, but if you"ve ever had your whole session grind to a halt because of a sluggish outboard machine that can"t handle the large algorithms, you know that it costs real money, and can be embarrassing if clients are in attendance.
With Orville, you"ll never feel "under powered," and you"ll no longer have to endure disastrous computer hangs or crashes. Why? Because whether you"re dialing in a preset program or writing one of your own, processing one channel of audio or two sets of dual stereo signals, Orville is a self-contained, powerful, fully independent signal processing platform, unburdened by exterior hardware or software uncertainties. No need to find room for another computer monitor, no loading of software necessary, and most important, Orville won"t let you down when the going gets processing-intensive.
ULTRASHIFTERTM - The Apex of Pitch Manipulation
Eventide has always made news with introductions such as the world"s first digital audio pitch shifter, the first de-glitched pitch shifter, the first pitch shifter with stereo phase compatibility, and the first diatonic pitch shifter.
Orville incorporates Eventide"s newest pitch-shifting technology, the UltraShifter. This formant-maintaining algorithm gives you the ability to produce natural sounding vocal harmonies in real-time. Conventional pitch-shifting technology simply cannot produce the natural and powerful vocal harmonies that the UltraShifter does throughout its full four-octave range. No longer are you limited to "thickening" vocals by shifting them up or down a few cents; try a fifth or an octave! And you don"t have to bury it in the mix. The UltraShifter"s real-time adaptive resynthesis technique allows for unmatched modification of vocal timbre. So, if you"re changing gender or even trying to produce something that"s totally bizarre, we"ve got you covered!
BILLIONS AND BILLIONS of STARS - The Eventide Factory Programs
Orville features hundreds of new presets along with many of the best from our DSP4000 Ultra-HarmonizerŽ line and is compatible with 99 percent of those available on DSP4000/4500 plug-in cards. But, there"s more...
You want four-channel reverbs for 360-degree surround-sound ambiance? Orville has got "em, not to mention an abundant array of reverbs, pitch shifters, distortion, dynamics, EQ, phasing, flanging, and other music and production effects: all front-panel selectable using either the Eventide knob or keypad.
All programs are grouped into banks. For example, reverbs are grouped into "Small," "Medium," Large," "Huge," etc. This makes it easy to choose the right preset by scrolling through similar types of effects until you hear exactly what you"re after.
GETTIN" GUI WITH IT - Orville"s Programming Interface
Need something you don"t see in the program list? Want to create effects no one else has? New programs can be created with the on-board object-oriented algorithm construction kit. This kit is a "virtual patchbay" that includes over 150 distinct effects modules, all editable using the large LCD window on Orville"s front panel.
There"s also an algorithm construction kit interface that can be used with Eventide"s VSIGFILE, a PC/Windows-based* freeware editing tool-of-choice for the hardcore preset developer. Communicating with Orville via the rear-panel MIDI or direct COM ports, VSIGFILE offers an object-oriented GUI (Graphical User Interface).
*VSIGFILE requires Windows 3.1 or higher (including Windows NT) and at least a 486 machine, 8MB RAM, or a Power Macintosh running a suitable Windows emulator.
SAMPLE THIS - You have about 3 minutes of recording time to play with
That"s right - Orville gives you up to 174 seconds of recording/sampling, depending on the sampling rate you choose. We"re not talking about your run-of-the-mill sampling, either - Orville"s sampling features the fastest, most precise triggering, letting you execute your tricky drum fixes and vocal fly-ins faster and easier, and permits accurate, real-time triggering from another signal source.
Eventide"s TimesqueezeŽ algorithm, tested and proven in the demanding arena of broadcast production, ensures real-time, high-quality pitch change and time-compression/expansion on playback. Record your material into the sampler and apply this feature when, for example, you need to "Timesqueeze" a 35-second piece of audio into 30 seconds or stretch it to fit a music cue. It"s fast, it"s simple, and it sounds great.
Need additional proof that this is NOT your father"s sampler? Try this on for size: Orville"s integral sampler can be programmed to interact with ALL of the unit"s effects.
FINE, FINE, FRAME - Orville"s Construction
Large, easy-to-read screen graphics and simple controls are mounted on a brushed stainless steel front panel on a rigid steel rack-mount enclosure. It"s an ideal package designed for professional working studios, as well as front-of-house and on-stage performance use.
Of course, Orville wouldn"t be a traditional Eventide design without the familiar keypad, knob, and soft key controls. Menu and parameter selection are accomplished with expanded up/down/left/right keys. An all-new 4x9 LED array permits monitoring of any input, output, or preset entrance/exit. It also features sample rate indicators for 96, 88.2, 48, and 44.1 kHz rates. An "EXT" digital stability indication LED completes the monitoring array.
A standard PCMCIA card loaded into the front panel adds portability and additional storage of your processing and routing programs. Future software enhancements will be available on PCMCIA cards (and over the Internet) for uploading into Orville.
CONTROL FREAK? - You"ve Got the Remote
So, you"re a performer and you want hands-off control of almost every Orville parameter, running the gamut from preset changes to individual wet/dry mixes.
Eventide has listened to your requests, and we"ve placed the power squarely at your feet. Orville offers 7-pin (remotely powered) full MIDI control, and two external foot pedals or six external foot switches.
A LITTLE UPLIFT, PLEASE - Eventide Support
Eventide"s software packages can be upgraded via the Internet at www.eventide.com. If you are an Orville owner be sure to check this!
SETTING THE NEW STANDARD - Orville continues the Legacy of the Eventide Harmonizer
With its exquisitely engineered DSP power plant, 96kHz/24-bit sampling, "anything-to-anything" multi-channel routing facilities, and vast programming and control capability, Orville will let you master any signal-processing task that comes your way.
To find out how easy it can be to negotiate the complexities of audio signal processing, including demanding applications such as DVD and surround-sound production, take Orville for a test flight at your local audiodrome.
"ANYTHING-TO-ANYTHING" - Expanded I/O Routing
Put away your routing box - Orville can handle routing tasks from here on in. It simultaneously supports up to four digital AND four analog inputs and outputs. Orville"s flexible routing programmability and its A/B set of four DSP effects provide true multi-channel operation.
The heart of Orville"s DSP "power plant" is its two-machine system. While each four-channel processor, A & B, can be loaded/programmed independently, Orville also lets you configure the A & B processing relationship to permit signal processing in parallel, in series, or in almost any combination of the two!
Digital inputs and outputs can be operated as 4 AES/EBU or 2 AES/EBU and 2 SPDIF at 96, 88.2, 48, or 44.1kHz or external, all with optional sample rate conversion/synchronization. Meanwhile, the 24-bit conversion analog inputs can be used with any combination of 4 XLR (10k bridging) or (guitar-friendly 150k) mono jacks.
2 apróság Lupo:
az NS10 az igencsak passzív, másrészt nem standard hanem etalon:)
másrészről próbálj nekem szerezni, nem túl gyakori apróság a piacon:)
nekem volt HS80asom, HS50esem, a kettő közül az 50est ajánlanám, szerintem szebben szól, ugyanaz a szub való hozzájuk.. a két top 60 körül megszerezhető kis molyolás után:)
En dolgoztam olyan studioban, ahol a hangmernok lazan kotott cinre. Mire a dal elkeszult, mar kutya nem vette eszre. En, amikor zenet veszek fel vagy keverek, rengeteg apro hibat csinalok, kotesi hibat, osszeillesztesi hibat stb, de rajottem, hogy mire a dal elkeszul, mar teljesen elvesznek a hatterben, mert az osszkep a fontos.
Szia. Hát vettem már fel rock zenét ( elő dob /mapex + audio technika miksivel/, gitár vonalból / korg pedál/, Basszus vonalból / bass v-amp pro/, Hammond /miksivel /, korg pa 80 /vonalból /, Vagy készítettem énekeseknek alapot / dob + harmonia szinti (yamaha 2000) kiszínezve a fentemlített berendezésekkel (gitárok stb ).
Vissza térve a kérdésedhez idom van mint a tenger, van egy kis házistudióm, keverni lehet szoftveresen ( nuendo ) vagy van egy yamaha rm-800 studiomixer 8 grupp 8 direkt aut azt is belehet fogni a láncba. De használom még a Wave lab programot editáláshoz. Csak az a problámám , hogy a végeredmény mindig a várakozásom alatt van.
Ha egymás után indítok el egy idegen anyagot illetve egy saját anyagot mindig jobbnak itélem a másik munkát, de nem azért mert kissebségi komplekszusom van hanem azért mert ez az objektív véleményem. Rengeteget böngésztem a témakörben de az a véleményem, hogy ezeket valahogy nem mondja el senki. Nem akarok senkit megbántani de a tanfolyamok is inkább arrol szolnak amit már álltalába tud az ember ( hogyan mikrofonozzon, milyenek a felvételi láncok stb, vagyolyan amit pár ora alatt meglehet tanulni eltart hetekig. Az igazi használható tudást ritka kivételtől eltekintve senki nem adja tovább.
Üdv Józsi
Kedves Kollégák!
Már korábban többször említettük stúdiótechnikai tanfolyamainkat.
Végre eljött az idő, hogy beindulhasson az idei "tanév". Aki érintett, vagy érdeklődik, kérem jelentkezzen.
Első foglalkozás terveink szerint november 5-én lesz.
A színvonal és a szakamiság az ezen a fórumon is megszokott folytatása - de élőben.
Dobeditálással kapcsolatban lenne egy olyan kérdésem, hogy hogyan oldják meg azt a helyzetet, mikor egy ütés a dobos bénasága miatt a taktjel elé kerül és vonalra kéne húzni, de a vágás egy cintányér lecsengés miatt nagyon meghallatszik. Köszönök minden segítséget!
Sziasztok !
Szeretném megkérdezni a tisztelt topik lakokat, illetve a véleményüket szeretném kikérni, hogy hangfelvételeknél pénz vagy tehetség kérdése, hogy a végeredmény mármint a mix egy karakteresen szóló minden hangszert kihalló szellős hangzás legyen ? Vagy meglehet oldani a problémémat nondjuk a következő berendezésekkel. ( BEHRINGER MIC-2200, BEHRINGER MIC200, BEHRINGER T 1952, BEHRINGER VX 2000, ROLANS GP-16, BEHRINGER BASS/V-AMP, AKG C1000S, HSMC001, STB ) vagy rakjam egy zsákba és usztassam le a tiszán ?? Úgy is itt folyik nem messze tőlem.
Igazán érdekelne a véleményetek kösz előre is
Űdv mindenkinek.
más:Megnéztem a honlapodat.És látom 3D-vel foglalkozol:)
MI pont egy ilyen embert keresünk most.Videoklip-et szeretnénk csináltatni.Tudsz ilyen melót vállalni?
Ha mar igy allunk. Kirohogtek a sracok, hogy Rack pc hazat kerestem.
Azt mondtak, amig nincs 5 kobmeter cuccom, addig minek rack?
A studiokban sincs Rack-ben a PC, de amugy
a Mac-hez lehet kapni beepitokeretet.
Ez lett igyekezetem eredmenye. Van megegy ilyen rack benne
a regi gepem, egy hasonlo rack hazban, amit netezesre hasznalok.
A kovetkezo lepesek, az elkovetkezo 2 evre:
valamilyen 8 csatornas mikrofon elofok ADAT busszal
dbx 1066, RME Hammerfall HDSP 9652
Utana egy masik kicsit jobb elofok.
meghallgattam anno ezeket az MAudio "lehallgatócuccot", én nem vennék ilyent, csak diszkóra jó ott meg úgyis mindegy hogy mi szól
ez az utolsó megjegyzésed destroyer pedig olyan volt kb, mint amikor Tóth Gabesz mesélte hogy látott olyant hogy úgy vettek fel több mikrofonnal, hogy a kábeleket szétbarmolták, és a pólusokat összekötötték sufnituningosan, majd pedig az egyész egy csatlakozóban végződött, olyan lehetett mint a karácsonyfaizzók a fán.. minek hajtanád külön úton a szubot, amikor felesleges időpazarlás, nem szakszerű és még a kérdésednek sincs értelme, ha nem veszed fontolóra azok megjegyzését, akik esetleg kicsit jobban értenek hozzá nálad:) nem kell ezt a hozzászólásomat kommentálnod, csak gondold át egy picit!
gyakorlatilag ezek úgy néznek ki, hogy elég 2 kimenet a subnak, és bele szokták okosan építeni a crossovert, aztán abból lehet fejteni a "top"-ládákba jól. nézd meg milyen csatlakozsók vannak a subon!
Tehat, ket kimenet van a kartyan, Left Rigth, vagyis 1. es 2. csatorna a monitorozashoz. A szatelliteknek kell 2, igy lesz sztereo, es a subnak nincsen kulon csati, es a sub ugyis csak melyet ad, viszont ha elosztoval viszek egy kimenetet az egyik szatellitnek egyet pedig a subnak, pl a jobb oldali szatellit jelet megkapja a sub is, akkor a bal csatorna mely hangjai nem fognak szolni rajta, pl ha a bal csatorna ures valamilyen mely hangnal akkor gazos a helyzet :) Remelem erthetoen leirtam hogy mi is a baj. Szoval mit szoltok, mi a teendo? Ossze lehet valahogy hozni a ket vonal jelet? pl siman osszekothetem a ket mono jelet a sub-nak, es akkor az is "sztereo" hangot kap. Velemeny? :)
Sziasztok. Van egy M-Audio FireWire Solo hangkartyam. Szeretnek studio monitor szettet venni hozza es kineztem a 2.1-es M-Audio LX4-es szettet. Van egy dolog amit nem tudom meg lehet-e oldani, vagy hogy hogyan mukodne egyutt a ket cucc, meghozza az hogy a FireWire Solo-n ket vonalszintu kimenet van. Az LX4-esnek pedig 3 kimenet kene elmeletileg, mivel 2.1-es tehat ketto satellite es egy a sub-nak. A kerdesem a kovetkezo, hogy ossze lehet-e hozni a kettot ugy hogy a subwoofer is szoljon stereoban es stereoban a ket szatelit is. Azon gondolkoztam hogy ossze lehet-e kotni a ket mono kimeneti jelet a wooferbe vagy sem, de nem tudom hogy ilyet lehet-e csinalni vagy hogy milyen hatasa van, szoval kerdesem az hogy hogyan szolalna meg a 2.1-es cucc a stereo FW Solo hangkartyamon.
A monitorrol itt egy teszt amin latszik minden csatlakozo, illetve leiras.
A simulanalog guitar suite egy ún. VST plugin. Ezt audióprogramokkal tudod használni. Önállóan nem tudod használni, csak ha használsz egy másik programot is.
Amúgy azért írtam a simulanalog-ot, mert az ingyenes progikra kérdeztél rá. Vannak nem freeware effektek is, köztük olyan is, amelyeket tudsz használni önálló progiként, pl Guitar Rig.
Szia wgs! Utána néztem a simulanalog guitar suite-nak,meghallgattam a zene mintákat,télleg nagyon jóók!:) Le ös töltöttem de nem tudom miehz kel hozzá csatolni mert a mappában csak 7db .dll-kiterjesztésű file-t látok.És így nem tudom megnyitni,vagy elindítani.Mit kéne csinálnom hogy elinduljom,esetleg letölteni,avgy valamihez hozzá csatolni.És ha már ilyen jó tippet attál,Basszus gitár hangzás Plug-in-t véletlenűl nem tucc?Előre is köszi a vállaszt!
Sziasztok! Én érdeklődtem Barnánál, a 24/96 konvertálásról, de egész pontosan ezt írtam neki.
24bit/96kHz-es fájlokat, szeretnék lekonvertálni 16bit/44.1Khz-re. Milyen programmal, vagy melyik pluginnal és milyen beállítással csináljam? Valamint mivel kell kezdeni, előbb a bitmélységet kell levenni, vagy a mintavételezést? Vagy netán tök mindegy a sorrend?
Sziasztok!Megszeretném kérdezni hogy Gitár torzító modellező Plug-In-eket le lehet-e ingyen tölteni valahol?Váallszt előre is nagyon köszönöm,További szép napaot mindenkinek!
Nincs valami kis segédprogitok erre? Egy érdeklődő kérdezi tőlem mailben, én is csak ezeket tudtam ajánlani. Sajnos ami egyszerűbb koncerterem van, az még nem tudja a 96k-t..
szerintem arra próbált célozni, hogy csórikám nem úszkál az aguilar, avalon_design, apogee és más jó drága, neves, A kezdőbetűs cuccok között, egyszerűen szeretne fejteni, ennyi..
Üdvözletem az összegyűlteknek! Már ha maradt még valaki, aki nem vesztette el az eszét.
Először is meleg szívvel ajánlom mostanában szerveződő tanfolyamunkat, ahol ténylegesen testközelből megérintheti mindenki a hangfelvételt. Igaz, hogy nem csili-vili stúdió-rolls royce-okon, de legalább hallhatóan és eredményesen vizsgálgathatja a stúdión belüli munkát és eszközöket.
Másrészt pedig elszomorodva olvasom a hozzászólásokat. Egy éve még nagy kedvvel írtam ide, de most látom megint ereszd el a hajam van.
Szegény Syphor gyerek is jól el lett küldve a búsba, holott csak szeretné használni a kis kompresszorát.
Felteszem az ő apukája nem nagymúltú, állami kereskedelmi központ vezérigazgatója, ezért neki csak ilyenre tellik, de örül neki és okosodna vele.
Tehát kedves Syphor keress meg magánban és segítek eligazodni az amúgy nagyon egyszerű berendezésen.
Amúgy pedig neki van igaza, hisz nagyon sokan natív rendszerben gondolkodnak és ott bizony fontos elem a digitalizálás előtti kondicionálás, amit ugyebár egy plug-in kompresszorral nehezen tehetünk meg.
Ami pedig a hangnemet illeti, hát - ugyan ki vagyok én - mégis kérném a tisztelt házat, hogy fókuszálva a szakmai témákra, kerüljük a személyeskedést és inkább arra törekedjünk, hogy segítsünk a kérdéseket feltevőknek.
A kivagyiságra és a búsba elküldésre ismerek más fórumot...
akkor most a többi hasonlót is "megpurgálod"?
hamár ilyen kurvafenenagykövetkezetesistenfiamegmondókirályfidezsőforumigazgatókockafejűtaplóeligazító vagy?
2007-10-01 18:30 |
#2945
Megfogadtam tanácsod.További jó fórumozást nektek.
Nem az a célom, hogy letilstalak, hanem, hogy betartassam Veled is azt a szabályzatot, amit ELFOGADTÁL, s amit más tiszteletben tart.
Úgy érzem, nem érted meg valamiért, hogy Veled sem tehetünk kivételt.
TIPP: A nevedre kattintva előjön a bemutatkozás rész, oda illik beírni weboldalt, végnevet, bármit.
Mindemellett csak azt nem értem, hogy miért érdeked a hangulatkeltés vagy az ellenállás. Miért esik nehezedre megváltoztatnod a neved, így eleget tenni annak a szabályzatnak, amihez itt a többi fórumozó tartja magát..
Nem célom, hogy ne fórumozz itt, így kérlek utoljára, írd át a neved. Könyörögni nem fogok, így is vicc, hogy olyanon vitatkozunk, amiről nincs értelme.
Jut eszembe, csinált már valaki VST plugin rangsort valaha valahol? 1-2 összehasonlitást 1-2 szereplővel találtam, de álltalános következtetéseket nem tudtam levonni.
Ugye ha már szoftveresen dolgozik az ember, próbáljon a legjobbal (nem legdrágábbal)
2007-10-01 14:02 |
#2942
szia!
1 ha ki kell hogy tilts , akkor tedd meg.azt azért nem mondanám hogy nem vállalom magam,mivel a honlapomon fennt van minden adat, amivel be tudsz azonosítani.
2 igy igaz egy "vállalkozás " név.de neked is megismétlem, nekem innen "vevöm" nem lesz, mivel itt zenészek beszélgetnek egymással.én elöadókkal dolgozom.pusztán azért választottam ezt a nevet hogy ha esetleg valakinek tanácsot adok akkor ö le tudjun ellenörizni hogy mégis ki ez az ember aki itt okoskodik.meghallgatja a munkáim és ebböl le tudja szürni hogy vagy elfogadja vagy nem a tanácsomat.
mégegyszer mondom, én nem stúdió vagyok, nem hangszerbolt stb.nem keresek még csak közvetetten se egy árva forintot se innen.ha mégis letíltasz, tedd azt.
Igen, a POD XT is egy jó megfejtés, nálam is bevált basszuscsomaggal. Esetleg még Ampeg SVX és hasonló pluginekkel próbálkozhatsz, de a hangszer számítógépre kapcsolása nem szokott zökkenőmentesen zajlani (zajok, búgás, illesztés stb.)
Egy Hiwatt kombó XLR kimenetét próbáltam, nem volt az olyan rosz, illetve egy Bass V-ampom van de ezzel nehezen találom meg azt a hangzást amit szeretnék...de még tekergetem.
Majd ha lesz időm próbálgatom. Amúgy sokan mondják hogy a PODXTlive jó basszushoz is. Mondjuk nincs ennyi pénzem jelenleg...
pedig ez nem is olyan gáz dolog. jópáran nyomulnak itt hasonlóan...
szerintem az sokkal nagyobb taplóság, hogy idetolja magát egy hirhedt arc, aki a saját fórumán "káderezéses" technikákkal pofára enged be arcokat úgymond a "professional" fórumra.
itt meg észtoszt, mert itt nincs korlátozás.
na ennek kéne inkább azt mondani, hogy "kisfiam húzzá haza"...