MI ez a hangnem!?!?!? Aki nem tud viselkedni az nem ide való. Ne legyetek már alpáriak !
Amúgy én is azt mondom, hogy amit meg akar szerezni az ember, azt meg is szerzi. Ami a RED3-at illeti, az szerintem már nem házi stúdió színvonal. Amúgy pedig ha olcsó, de minőségű gitárhangot akartok csinálni, érdemes vagy agy vam2-ben(bár ez azért nem lesz csúcs hang, de az ára sem vészes), vagy egy Yamaha dg-stomp-ban gondolkodni. De ha nem akarjátok váltani a megszokott cuccot érdemes a Palmer "The Junction" di-box + hangfalszimulátoron gondolkodni. Kb 20e Ft és nagyon működik a dolog. Mi most a lemezen nagyrészt dg-stompot használtunk meg dg1000 és egy számban a palmert dobtuk be a csöves motyó mögé. Pedig van cuccunk bőven, mégis ezt láttuk járható útnak a stúdióban. És rendben is van a gitárhang. A Petrucci sem a nagy racket használja a stúdióban, hanem a mesa twint-t. A többi az utómunkán múlik.
Tehát csak hajrá mindenkinek. Nem kell nagy pénz a házistúdióhoz. Ha a pc adott szerintem egy m-audió 2496 kártya, ami használtan kb 20-30e és ha elég kreatív vagy, akkor igen is lehet kis pénzből jó anyagot csinálni. Hangsúlyozom, hogy yamaha dg-t használtunk, holott otthon a Soldano slo100 a konténerben pihen. Abban a számban, amelyikben az engl rackamet használtuk, s utólag be kellett még játszani valamit és oda a dg1000 ment, nem mondaná meg senki, hogy hol van a digitális hang. Az a dolog, viszont, hogy itt a másikat ilyen hangnemben lehordjuk, mert még nem jött rá arra, hogy a magyar ember szeret eladósodni és bár lehet haladni hitel nélkül is csak lassabban, szerintem minőssíti a hozzászólót.
Nem értem miben tévedek de hát nálam ez biztos normális... Ha megadod az e-mail címedet, szívesen levelezek veled mert már igencsak kíváncsi lettem a piszkálódásod okaira, de elég ha írsz az enyémre, majd válaszolok, itt elég Off már ez a chatelés.
Amiben viszont egyetértek hogy az angol cuccok többnyire jók...lehalábbis számomra szimpatikusabb a hangjuk, nem beszélve a keverőkről.
Ja meg megfogadva tanácsod eladom a cuccaimat (persze csak egy részét ), az adok-veszekbe bögészhetitek (bajeg ez is off ebben a topicban.
Azoknak akik jószándékuak és szakmaiak!
Ez az utolsó beirásom kiszálok innen az ilyen gyökér RODNASOKÉ a világ.
Nekem ugyan nem tud ártani de vigyázzatok vele!
Üdv minden igazi zenésznek!
Thomas örülsz, hogy szétbaszod ezt a szakmai topikot?
ha visszatakarodnál oda ahol eddig voltál, tán az lenne az üdvözítő!
huzzál a másodregisztrációs Debileddel () együtt innen a RED3-ba...
Persze ,hogy nem érted ez a te esetedben normális!
Add el a motyódat és GO MEGASTAR!
Egyébként tévedsz én lány vagyok!!!
http://www.science.uva.nl/~delaat/Tasmanian_devil.jpg
Elég vicces ifjú lehetsz . Nem értem a kirohanásodat, de azért kösz hogy megosztod velem számomra használhatatlan véleményed... a piás-nős-cigis hozzászólásodat meg nem is értem
Hi BUG!
Emeljük a színvonalat segítesz?
Unom a csoró vagyok dumát, meg a szarból is lehet várat építeni. Én dolgozok mint állat és abból zenélek és MŰKÖDIK! Nincs papa-mama halott amerikai nagybácsi csak munka! Szeretek zenélni és ezért MINDENT meg is teszek.
VESSÜNK VÉGET ENNEK AZ OKOSKODÓ SZINJÁTÉKNAK!!!
A ZENÉSZ SZÖVETSÉGNÉL hitelt lehet felvenni ,ha valóban zenélni akarnának ,persze vissza kell fizetni, így már lehet ,hogy nem hangzik olyan jól. max 800000 ft. 2-évre. -Nekem is van! El lehet menni a zenei export irodához is segítségért! És persze el lehet menni dolgozni is.
Én nem élek olyan jól de a zenélésben nem ismerek kompromisszumot.
Helló WIR!
Kár ezeknek RED3 -ról beszélni az egyetlen red amit visszasírnak a vöröscsillag!
A red3 -al meg nem az a bajuk ,hogy drága hanem ,hogy az Imperialista Angolok csinálták.
Van ezeknek pénzük csak nem zenére hanem -autóra, mobilra, cigire, nőkre ez utóbbi kerűl nekik a legtöbbe érthető módon.
Bruce milyen arc vagy te, itt sírsz a problémáidon, segítenek is neked de te csak a saját hülyeségedet akarod
igazóltatni.
Vedd már észre CSORÓ vagy!
A home stúdió nem a te műfajod!
Menny el dolgozni, monjuk asztalos segédnek!
Ne fárasz másokat!
Te vagy itt a csúcs nagyon "rodnas" dolgokat művelsz te itt. Te beszélsz tapasztalatról még önmagadat sem ismered
beleszólsz a nagyok dolgába ,fogd a gityódat és csörögjél vele Debrecenben -libapásztórnak még jó leszel.
Üdv neked KISPAJTÁS!!!
Elolvasva az eddigi fejleményeket, arra a következtetésre jutottam, hogy közöd sincs itt semmihez, és hülyeségeket hadoválsz. Feltételezve, hogy profin beszélsz angolul ha,ha.. a következők elolvasását javaslom. Fordítsd le te baromarcú. Vegyél egy Di-Boxot aztán, készíts egy felvételt, a suttyó zenédhez pont jó is lesz. Ne menny TE sehova rád ITT van szükség. Ha a Di-Box mégsem felelne meg, vegyél a Sokol rádiót és énekelj bele..Indulj vele a Megastarba. Nem szükséges, hogy válaszolj erre a levélre, mert úgyis csak égetnéd magad...
"DI boxes are designed to take an unbalanced low- to medium-level, high-impedance signal from a guitar or similar and convert it to a mic-level, balanced and low-impedance signal intended for connection to a sound desk microphone input. Most DI boxes also have an earth-lift facility to help break ground loops, and many have facilities to accept line-level and speaker-level inputs and reduce them to mic level as well. Not even the active DI boxes provide gain."
http://www.soundonsound.com/sos/dec04/articles/qa1204-5.htm
A Level Exit-nek szerintem tök eltaláltad a hangzását, szennyes, mocskos, pont illik a zenéhez. Gratula. A Bakery-ben pl. biztos sokkal "profibbat" csináltak volna, de feleannyira nem illet volna a zenéhez mint ez.
Amúgy érdekes dolgok olvashatók itt, na nehogy már egy demó minőségű gitárfelvételhez többszázezres hardware kompi kelljen, ez vicc. Elég egy párezres DI-Box, majd mastertape megmondja pontosan mit érdemes használni, Thomasra ne hallgassatok lécci.
kár a dolgokat olyan irányba terelni, hogy csak a kiváltságosok joga a boldogulás. nagy falközi dumával közölni, hogyha nincs xy márkájú készüléked, de abból is egy raklappal, ne is álmodj érdemi munkáról.
ez az ostobaság, nem is. ez az a fajta vakítós duma, ami annak kimondóját minősíti. szó se esett a tapasztalatról, tudásról, mintha az egy méregdrága készülék megvásárlásával megváltható lenne. igenis nagyon szép eredményeket lehet kihozni olcsóbb készülékekkel is, ha azokat használni is tudja az illető...
Igaz, nekem nincs ilyenem, de úgy tudom, hogy adnak hozzá valamit amit be kell másolni a valahová. (Egyébiránt szűkíthetnéd a kört, hogy milyen chipsethez kell..)
segítsetek légyszi, nagyon kell, addig nem tudok dolgozni:) firewire driver kitet újat jót merre találok? focusrite sapphire pro26oshoz kéne, a latency túl magas, elég zavaró:)
Egy korábbi hozászólásomban meg írtam már a kereteket, meg azt is hogy vegyes a dolod, pl a dob studiós lesz digitális cucchoz meg minek? A mastering szintén studió, csak a 2 torz gitárt köll megoldani...
Engem konkrétan a RED érdekelne. Mármint hogy százalékosan mekkora különbség egy RED 3 kaliber és mondjuk egy 100 e ft-os kaliberű cucc között.
A 100000 ft cucc =100000 ft kidobás vs FOCUSRITE red3
KB 1100000 ft =1100000 ft és időtlen minőség.
Dream Theather is használja többek között ezért is szólnak olyan jól.
Kösz a véleményt, gondolom sok cuccal golgoztál már. Engem konkrétan a RED érdekelne. Mármint hogy százalékosan mekkora különbség egy RED 3 kaliber és mondjuk egy 100 e ft-os kaliberű cucc között.
Nekem az az érzésem hogy feljebb a pár %-os különbség sok százalákos áremelkedéssel jár... de ez csak az én sejtésem, még nem volt (sajnos) szerencsém ekkora cuccokhoz...
Rendesen átgondolva lehet otthon is jó felvételeket készíteni. 8 sávon már meg lehet csinálni egy dobfelvételt. Én mondjuk elég kemény zenekarokat szoktam felvenni, ezt még nehezebb jól felvenni. Majd megmondja aki végig bírja hallgatni ezeket..
Ittvan pár példa amiket csináltam:
Roncsipar My First Knife Level Exit Long Pig
Én meghallgattam a zenéjüket és azt gondolom ,hogy sokat javíthatna a minőségen "egy jó kompresszor egy jó stúdió felvétel" én nem ajánlottam semilyen technikai megoldást csak arról beszéltem ,hogy mit nem érdemes. Úgy gondolom ez sokat segíthet ill. sokat sporolhat vele. Még nem írt
vissza a technikai kérdésemre addig meg nem mennék bele az esetleges megoldásokba!
Hasonó megoldásra gondoltam... nálam a gép egy mezei 2400+ athlon, amivel nem is igazán van gond, benne egy maya 44 hd kártya. Előtte először egy behringer ub- szériás keverő figyelt, asztán yamah mg, de most valszeg soundcraft m4 lesz... szoftvernek Cubase-t használtam, de áttértem Nouendora. (megszoktam a kezelését és tudom mi hol van, ezért nem Samplitude és társai)
Mint korábban írtam, azért mertem (pedig nem is) nekilátni, mert a szoftveres kütyük hatalmasat fejlődtek, még 1 év alatt is...
Nos, nekem az a véleményem hogy Brucenak nem rögzítés előtt kéne kompresszálnia, mivel se vasa, se (komolyabb) tapasztalata nincsen! Ebből könnyen sülhet ki olyan, hogy eldobós lesz a rögzített anyag! Persze ha lenne megfelelő szaktudás, és eszköz ami a rendelkezésére áll, akkor hasznos lenne a rögzítés előtti kompresszió, de akkor nem is kérdezne ilyet! A másik dolog, hogy Bruce demó szintről beszél, amihez bőven elég egy jó szoftveres kompi amivel utólag tud bűvészkedni!
Nem célom ,hogy bárkit is kioktassak ez nem az a fórum.
Tisztán szakmailag közelítek a témához, SEGÍTENI PRÓBÁLOK
annak aki ezt elfogadja. Beszéljünk a technikáról!
" A digitális kompresszorok használhatatlanok főlleg a softweresek!!! Ezt kell szem előtt tartani. Amikorra rőgzíted a hangszereket már minden eldőlt!!! "
ez komolyan gondolod?
asszem rádférne egy upgrade
megasztán itt nem a sznobok hollywood-i "semmisemszámítvanittpízprodukcióról" van szó...
Bocs! Igazad van! Viccnek szántam volna, de látom szarul sült el! De ettől függetlenül te is leszállhatnál a magas lóról, mert eléggé kioktató a stílusod!
Sajnos nem az enyém,így nem is tudtam vele sok időt molyolni.Először lábdobra használtam,talán egy dbx ??? "gát" volt elödte.Elég pontos,bár a release potival sokat szarakodtam,nem tudtam rendessen beállítani.Legalábbis olyan jól nem ahogy az auto release beállítja.
A klón az csak klón kár beszélni róla.
Az UREI 1176 -eggyetértek jó beugró de nem elég.
"A legenda valami olyasmire épűl amit senki sem ismer
te ismered az említett gépeket?"
Akkor kb. egy szinten mozgunk :) Az elméletet én is ismerem, de az nem sokat ér önmagában. Gondolom Ruppert Neve mond valamit, ha nem, nézd meg az absolute honlapján. Én nézd meg az árát is :) Én egy ilyen stripb?l kellene legalább 4-5 db. Ett?l+a tapasztalattól szólnak úgy a felvételek ahogy kell :)
Én a próbák felvételére egy Zoom H4 kütyüt használok. Kiváló min?ségben rögzít, nem visz el a "hanger?", és hallani mindent, még többet is, mint kellene :) Minden benne van, mikrofon modellek, kompresszor/limiter stb., és nem is drága.
Ebb?l lehet gazdálkodni, ötleteket nyerni. Egy kis kozmetikával még demózni is lehet vele :)
A következ? lépcs?fok a "házi stúdió". Én Logic Pro 7.2-t használok egy 24" iMac-en és egy Macbook-on. Azért választottam ezt, mert csak egyszer kell megvenni, és benne van minden, ezen kívül semmire nincs szükségem!
A gitárok vagy egy szál dróton mennek be vagy a Tech21 TM60 kombó profi szimulált kimenetér?l. A "drótós" megoldást jobbban szeretm, mert a sávra a natúr gitárjel kerül és a plugin állítja el? a hangzást, így kés?bb is módosíthatom, ha nem illik a hangképbe, ráadásul a dinamikát is szabadon szabályozhatom (mivel full digitális az egész, nincs hozzáadott zaj)
Kicsit túl van spirázva ez a kompresszor dolog.1-Demóról beszélünk,2-hetven-nyolcvan körül lehet már venni UREI 1176-os klónt,vagy SSL klónt.Legendás kompresszorok ,nem véletlenül használják még ma is.
Le tudnád irni mivel dolgozól a lánc elejétől a végéig?
Akkor tudnék vállaszólni a kérdésedre.
"a konkrét kérdésem, hogy 100 e Ft alatti hardveres kompresszort is tratalmazó kütyü, vagy a legkomolyabb szoftveres? "
Ha jól értettem, ez egy élő felvétel. Ennél százszor jobb demót tudsz készíteni házi körülmények közt is, csak sávonként kell rögzíteni.
Nekem van egy Boss BR1600 harddisk rekorderem, ami egyszerre 8 sávot tud felvenni. Ha gondolod keress meg, csinálunk egy próbafelvételt, és meglátod, mit lehet kihozni belőle.
ööö, igen, az ének kivételével... és persze erősen mp3 bár nem sokkal dinamikusabb a tömörítetlen sem... az ének hangos és kilóg a hangképből stb...
Ezt szeretnénk "normálisan"...
Mi számít nálad hangtechnikai tapasztalatnak? Közel 20 éve zenélek és közel 20 éve használok számítógépeket Voltam már studióba is zenekarral... meg hát érdekelt is mindig a téma, így amit találtam elolvastam és lehetőségim szerint ki is próbáltam.
ami nálam kimaradt az a kompress-zajzár-enchancer a hD rekorder előtt. Hangszer szinten (kiskutya) már használtam kompresszorokat, he az hát nem az a kategória. Viszont egy jó kis szoftveres multiband kompresszor csodákra képes.
A jelenlegi felvételt én is elleneztem, de csupán azért mert úgy érzem egy unpluggeddel elbírnék, de ez egy "full torzítós" dolog ami ugye nagyobb kihívás.
De ha már nekiláttunk, meghúztunk egy határt (főleg árban) ami fölé semmiképp nem megyünk akármi is lesz a vége a dolognak. A beszerzett holmiknál ezért az is cél, hogy ne csak studiócélokat szolgáljanak.
Abban biztos vagyok, hogy egy millás kompresszornak nincs párja, de mivel ez nálunk most nem figyel, a konkrét kérdésem, hogy 100 e Ft alatti hardveres kompresszort is tratalmazó kütyü, vagy a legkomolyabb szoftveres?
Amúgy meg nálunk valszeg nem a kompresszor zaja, hanem a Gibsoné a nagyobb galiba...
Egy profi "analóg" kompresszornál nincs zaj és alapvetően meghatározza a felvétel minőségét.
A digitális kompresszorok használhatatlanok főlleg a softweresek!!! Ezt kell szem előtt tartani. Amikorra rőgzíted a hangszereket már minden eldőlt!!!
Tudom ,hogy ez sok pénzbe kerűl de érdemes minőségben gondolkodni.
Ha HOME STUDIO-t csinálsz ahoz is sok pénz ,tapasztalat, idő kell majd.
Milyen hangteknikai tapasztalatod van?
Épp ezért kérdeztem, hogy érdemes e foglalkoznom 100 e alatti kompresszorokkal, nehogy csak rontsak vele a hangszer hangján és telenyomjam zajjal. Ebben az esetben lehet hoyg jobban járok a Waves (VST) kompresszoraival, bár ezek már csak az a/d konvertálás után kerülnek rá.
Bár akkor ugye itt bejön a zajzár-enchancer dolog is...
Ez már a harmadik demofelvétel amit készítek, volt közte ilyen is olyan is. A másodiknál komplett cuccot béreltünk előfokok, mikrofonok, keverő... A végeredményt megpróbáltuk pc-vel összehozni... ahhoz képest hogy egyszerre vettük fel, egész jól sikerült.
Ami viszont hiányzott belőle az az "igazi" dög, amit csak dinamika "effektek"-el tudtunk valamelyest pótolni, ami ugye a miőség rovására is ment.
A mostani felvétel célja hogy a lehető legjobb alapanyagot vigyük gépre és majd jól elszórakozunk vagy fél évet a gépi szerkesztéssel.
Ha terjesztve is lesz az anyag, csupán elektronikusan.
A hangfelvétel készítés pontosan a technikán és a tudáson
múllik, nem mindegy ,hogy hány forintos a cucc a minőséget meg kell fizetni ezt a magyar zenészeknek is meg kell tanúlni. A demó fontos egy zenekar életében és ha már eljutottak erre a szintre érdemes ezt jóóóóóóó minőségben megcsinálni ,hogy legyenek lehetőségeik a zenéjük hallgatható legyen és a technika ne szabjon korlátokat a kreativitásban.
Valóban sokat lehet az otthoni felvételkészítésből tanúlni, de csak akkor, ha van megfelelő technika!
Egyébbiránt egy teljes iparág épűl "home recording-ra"
és jól élnek a rossz minőségű cuccaik eladásából.
Ezért ha már vásáról az ember nem árt ha tudja mit érdemes és mit nem.
PL. Egy gyenge kompresszor sokkal többet árt mint használ
(eggyáltalán kompresszál -e és nem csak zajt csinál- igy előfordulhat ,hogy egy modjuk 100000 ft-os comp. a világ leggdrágább comp-ja lesz hisz a semmiért ez elég sok!
Nem kell ezt túlbonyolítani. Csináljátok meg ahogy kitaláltátok, ha pedig nem tetszik a végeredmény, elkezdtek kisérletezni. A végén csak eljuttok valahová.
Tök mindegy, hány forintos cuccal csinálod a demót, mert ha nem vagy profi hangmérnök/producer, akkor nem a készülékeken fog múlni, hanem a tudásodon.
Sokat lehet az otthoni felvételkészítésből tanulni, de csak akkor, ha csinálja az ember, nem pedig csak filózik a dolgokon.
Hardveres kompresszorom nincs, így max szoftverrel tenném, vagy olyan előfokkal amiben van kompresszor, de ez mind 100 e alatti. Ebben az esetben is inkább előtte a hardwer?
" Nem tudom milyen stílust szeretnétek, de szerintem a dobot és az éneket otthon nem lehet felvenni "normálisan". " " Nem tudom milyen stílust szeretnétek, de szerintem a dobot és az éneket otthon nem lehet felvenni "normálisan". "
Ezzel egyetértek, ezért terveztük hogy a dob vagy studió, vagy digitális. Én billenytűzöm ahhoz nem kell semmi extra , a bőgő sem vészes.
Ami léces a két villanygitár... itt meg az a gond, hogy a srácok folyamatosan keresik a hangjukat és cserélgetik a cuccot, így semmiképp nem nem fogy úgy szólni mint a próbateremben. Bár úgy tűnik egyíszerűsödnek a dolgok, mert az egyik gitáros benevez egy Mesa Studió előfokra... én meg egy soundcraft sp. M4-re.
Amúgy stílus meg a lágyabb fajta, "zene-köpontú" (mert azért annyira nem progresszív" metál.
Hi.
Mindig rögzítés előtt kell kompresszálni, ennek számos oka van, a kérdés az, hogy
ezt mivel teszed, "Hozzávetőlegesen az 1000000 ft alatti kompresszorok nem érnek semmit!" -és ezt a profi hangmérnökök tudják is sajnos ez egy drága műfaj. Meg kell hallgatni egy komoly kompressort valmelyiket a stúdió standartok közül és akkor
tudni fogod ,hogy eddig nem is kopresszáltál.
Ha a dobot úgy "csináljátok", a gitárokat plug-in-b?l rakjátok össze a végeredmény egész más lesz, mint él?ben. persze otthonra bohóckodni az is jó, de ha esetleg valaki (pl. kiadó) fizeti, majd a stúdiót, kezdhetitek újra az egészet :)
Nem tudom milyen stílust szeretnétek, de szerintem a dobot és az éneket otthon nem lehet felvenni "normálisan".
A szoftvereket, plug-in-eket úgyis összeszeditek valahonnan, mást meg felesleges venni szerintem, azzal mér lehet demózni. Ha ennél egy picivel jobbat akarsz, egyb?l ugranak a százezrek, és a tapasztalat még a holdon van.
100e-Ft-ból megvan legalább 4 nóta masteringgel együtt profi min?ségben. Én nincs idegeskedés.
Ezen már túlvagyk(gyunk) mármint az előnyök és hátrányok összevetésén. A dob vagy digitális lesz vagy rendes studió, a többi házi studio...
Hosszas lenne sorolnom az indokokat... A lényeg hogy technikailag meg tudjuk oldani (sokmindent kipróbáltunk már), de ha már házi studó, akkor legalább a leghatékonyabb módszerekkel menjen, ami valjuk be hétről-hétre is változik új eszközök, szoftverek és módszerek megjelenésével. Pl én elképzelhetetlennek tartottam 2 évvel ezelőtt normális driveot varázsolni számítógéppel egy "tiszta" gitárhangra. Ez ma már működik. Persze nem egy csüves Mesa vagy Dizel hangját adja vissza, de a mai zenékben használt gitárok többségét (főleg skandinávok)azért erősen megközelíti, sok esetben meg is haladja . És akkor még nem beszéltünk a variálhatóságról...
A Dream Theater albumainak hangzása (csak a példa kedvéért) meg hát csak álom... szerintem még a magyar studiók szintjén is... de neadjisten, ha valaki tud hasonló minőségű magyar munkát olcsón, mégegyszer megfontoljuk a studióba vonulást .
inkább menjetek stúdióba :) Sok pénzt, energiát, csalódást spóroltok meg... Esetleg vegyetek valami olyan rögzít? csodát, amivel fel tudjátok venni a próbákat. Sok minden kiderülhet :) De egy pár miksi, meg egy kazettás deck is megteszi!
Tud valaki (szerintetek is jó) anyagot az interneten Home studió témakörben angol neadjisten magyar nyelven...
Mielőtt belevágnék szeretném megtudni mindenre gondoltam e, nehogy közben derüljön ki oszt télleg mehetünk a studióba
Most vettem egy Music Studio 12-t,de már megbántam.A Samlitude
és az elöző MS verziók fura keveréke.Arra vettem amire suta és
alkalmatlan:MIDI szerkesztésre.Sajnos demo nincs a Magix-nél a
MS-ről,a music maker-ről viszont van.Próbáld ki,ne hogy úgy járj mint én.
A CUBASE nem zajos,sőt!A zajt valószinű valami olcso hardver okozza.Ne a számitógépbe rakott fos hangkártyát használd,hanem 1394-es digi vagy USB-és csatlakozót-amihez kulső jó vas van kötve/analóg-digitál átalakitó/.A jó nem olcsó,de ezek között is van elfogadható árban.Nekem egy Tascam digi keverő van összekötve laptoppal,de én még zajt nem hallottam sem Cubase sem a SAMPLITUDE-ben sem.
a 1212m-ben komolyabbak a konverterek, tehát ELVILEG szebben vesz fel/játszik le.
a 0404 is halálra sz*patja a xyz-fi mega game edition Pro 2.0 soundblastert.
szerintem kezdésnek nézzél egy használt 0404 vagy 1212-t.
30alatt meglesz
András
tud valaki segíteni? láttam a magix music maker 2005 deluxe-ot valahol, tetszene a dolog, de amit m... markt-ban kapni lehet az magix music maker 12 deluxe és a magix music studio 12 deluxe. melyik felel meg tudásban jobban a magix music maker 2005 deluxe-nak? A Beatbox pl. nagyon fontos lenne, de a magix honlapon meg a boltban a dobozon nem igazodok ki, melyik a fent említettnek jobban megfelelő???
OK, köszönöm a javaslatokat. Megnéztem az EMU 0404-est és az EMU 1212m-et... Az lenne a kérdésem, hogy a 1212m jobb minőségben rögzít, vagy csak a pluginek gazdagabbak? Megéri az a plusz x ezer Ft?
gamecenter ...
még a gondolatot is felejtsd el! nagy szopacsoktól kíméled meg magad! (szopacsok - indián törzs, náluk semmi nem működik úgy ahogy annak kellene! ) tudom, gyengusz...
amúgy most tettem szert egy m-audio transitra (usb-s) az is tök jó!!!
igaz van vele egy probléma: nem korrekt ASIO hosttal szarakodik... valószinüleg az USB ingoványosabb talaj, mint a PCI felület. korrekt hosttal semmi probléma, stabil a kicsike.
Egy kérdésem lenne: Creative SB X-FI Xtreme Music 7.1-es hangkártya mennyire alkalmas otthoni stúdiózásra? Amennyire hallottam, nem éppen felvételre tervezték. Van esetleg ebben az árkategóriában valami, ami jobban megfelel felvételre?