be, ki, le, fel, meg, el, át, rá, ide, oda, szét, össze, vissza igekötőket az igével egybeírjuk.
pl: megcsináltam.
de!
pl: meg kell csinálni <<< külön van.
bocs, de ez kicsit bántotta a szemem. kb. mint amir a "mindig"-et hosszú í-vel írják, vagy "útállom", ami helyesen "utálom" :)
mai nyelvleckénknek vége. holnap ugyanekkor, ugyanitt folyt. köv. :)
hát nem a modult néztem, hanem a különálló adat átalakítót.:)
A toa egy keverőerősítő?Én moduláris miksi előfoknak néztem, de tévedni emberi dolog:)(egyépként ez csak előfok)
V
Vucktor!
Hogyan került össze ez a Toa, meg a Oneway?
Mert amennyire elnézem, ez a Toa keverőerősítő !!!! egy Public Address cucc, aminek semmi köze a hangfelvételhez.
Míg a Oneway oldalán kiszúrt RT22 pedig egy Adat modul, az általuk gyártott 8 csatornás preampba.:-O
Ha vennék egy ilyen moduláris miksi preampot(mert egész olcsónak és jónak néz ki a picike és hozzá egy adat hangkártyát+ ilyen rt 22toa-t az szerinted jól működne?(Főleg a modularitás miatt jó a toa, nemtudom Te mit tudsz róla.)
V
spoonman, miért nem csörögsz rá a hitspace-re? ott vetted az emut, nem?
kb 10 másodperc alatt választ adnak a kérdéseidre.
Mert amit írssz, szóval fingot se értek belőle, csak sejtem, hogy mire is gondolhatsz...
spoonman: devices - device setup - vst audiobay - nekem itt ki lehet választani emu asio-t. utána megnyitod asio setupot és nálam pl. 10ms-re le lehet venni a default 50ms latency-t és így szépen, hallható késés nélkül megy a midi
Melyik sávt játszod le solo-ban?
Midi : lehet, hogy nem az asio driver, hanem a windows sajátja (wdm, asszem) van beállítva a programban driverként, ami ...hmm.... nem a legjobb latency értékeket produkálja. Szóval próbáld meg átállítani asio-ra.
Sziasztok! Kérdésem:
1.emu 0404 kártyám van és hang felvételkor háttérben hallani a párhuzamosan futó sávot is, mármint rögzítés után a szólóban hallgatom az egy sávot, hallom mögötte pl. a cineket amik külön sávon futnak ez nagyon zavaró, ha takra akrok feljátaszani mert össze vissza maszatol. help. 2.midi billentyű lenyomásakor a jel nagyon késve érkezik - törődjek bele hogy ez normális v. lehet valahol állítan?
Namost a legjobb tudomásom szerint a hd recorderek egyik legfőbb tulajdonsága és erénye az, hogy teljesen független egy pc-s rendszertől. Érthető okokból persze.
Több dolgot kell áttekinteni:
vajon van-e annyi valós kimenete egy hdr-nek, ahány bemeneten rögzítesz? Sok cucc pl 8-16 bemenettel rendelkezik analógban, de kifele csak egy sztereóval bír.
Megoldható-e, hogy mondjuk egy akai dr8-as 8 sávon rögzítve, a saját konvertereit használva, ezzel szimultán ki tudjon adni az opcionális adat interface-én a pc felé?
Azt meg egyenesen felejtsd el, hogy egy számítógéppel, valós időben fogsz effektezni 8 (!) sávot! Még kettő is bajos.
Max egy valós dsp-s holmival, ami mondjuk a ProTools rendszerben elképzelhető.
Kérdés: miért kell valós időben, már a bemenetet effektezni?
A kapott szand amúgy sem kerül rögzítésre.
Aztán gondolkodjunk tovább:
mivel a hdr gépek lelkivilága úgy van kitalálva, hogy a felvételi média kezelése, az saját gépen belül megoldódik, tehát a sávok elrendezése, kezelése nem kerül ki a gépből.
De ha csak átegendjük rajta a jelet, akkor meg simán egy 8 csatornás konverterként műxik, amihez pedig viszonylag drága.
Amúgy pedig látod élőben a sávokat az akai dr8-assal is, ha megveszed hozzá a vga kártyát és rádugsz egy monitort. Gyönyörűen rajzolja fel a hullámformát.
Ha jól tudom, akkor a dr16-os rendelkezik opcionális fx board-dal, ami természetesen elég jó minőségű és valós időben a sávokra hívható.
De ez a gép a mai napig kapható és horror ára van.
Ha tényleg csak 8 csatis ad/da konverterre van szükséged, akkor több választás létezik:
Behringer ADA8000. Én is használok ilyet és tapasztalatból mondom, hogy nem rossz. Nem kell elhinni a márkasznobok fröcsögéseit, ez a cucc a célnak bőségesen megfelel.
Aztán ott van a magyar gyártmányú OneWay adat preampja. 8 csatorna, 8 preamp, teljesen korrekt. Míg a behri 75 ezer, addig ez már 150 körül mozog.
Aztán Focusrite Octopre Le + adat opció. Egy kicsit már magasabb ár.
Persze aztán vannak még márkák: a nagy OctoPre, Presonus... és most több nem ugrik be.
Az emu kártya jó választás lehet, de lehet találni olyan kártyát is, ami csak adat optikai csatlakozókkal rendelkezik.
Mondjuk ezeknél a bővítés lehetősége kizárt.
Persze továbbra sem oldódhat meg a valós idejű effektezés, de azt szerintem hamar el fogod felejteni. Majd utómunkában megoldod.
Ha kompresszor és EQ kell, akkor vasakat kell venni. Ilyen pl az ALTO 8 (!) csatornás kompresszora. Érdemes pillantást vetni rá és ez a cég mostanában erősen érkezik fölfele.
Én is vettem most egy Alto 4 csatis kompresszort.
"Of course, the DR8 features Akai"s own high-density, 18-bit 64X oversampling A/D converters and advanced one-bit dual 20-bit D/A converters for absolutely superb sound quality. Add a word/clock video-sync terminal for digital sync, an optional ADAT interface and you"ve got yourself one heck of a multitrack. Plus, it"s built like a tank for long term reliability." ezek szerint lehet?
V
Tudom hogy beszéltetek(ezen az oldalon?) és épp ezért kérdeztem.
tudsz olyan hd recordert mondani, amit élőben tudok használni számítógéphez kötve, és mintegy élőben látom a sávokat fölmenni ,élőben effektezni stb digitális úton(adat usb, inkább adat valami régebbi motyóra gondoltam pl amit írtál ez az Akai DR8 nem hangzik rosszul ezzel lehet?
Tehát a keverés számítógépes, gyakorlatilag ad/da átalakítónak és preamnak használnám ezt a géphez és mondjuk egy occsó emu-t adat bejárattal?
V
Sziasztok! Kérdésem:
1.emu 0404 kártyám van és hang felvételkor háttérben hallani a párhuzamosan futó sávot is, mármint rögzítés után a szólóban hallgatom az egy sávot, hallom mögötte pl. a cineket amik külön sávon futnak ez nagyon zavaró, ha takra akrok feljátaszani mert össze vissza maszatol. help. 2.midi billentyű lenyomásakor a jel nagyon késve érkezik - törődjek bele hogy ez normális v. lehet valahol állítan?
Itt bemenetekről van szó csak...kimenetből elég nekem egy. Sok csatis kártyát meg nem veszek, nincs értelme otthonra... amin lenne rendes előfok, meg fantom meg minden az már a csillagos ég. Van egy jó kis keverőm fellépésekre, akkor már azt integrálom az otthoni agyalásra is. Tiszta sor...
közben megérkezett az RME HDSP9632 kártyám. basznám ki az összes MP3-amat legszívesebben ha a 70% nem beszerezhetetlen jazz különlegesség lenne. Cubase is szépen felcsúszott bár voltak gondok. amikor az analóg ki/be járatokat akartuk állítani akkor mindig fagyi volt. slot csere után rendejött midnen úgyhogy majd idővel egy XP újrahúzása kell. egyenlőre a Yamahat csak stereo úton tudtam összelőni vele mert az ADAT bővitést csak msot fogom bele megrendelni. amint elmúlik a "felvétel parám" és úgy is pontosan tudok játszani, hogy tudom megy a felvétel akkor még hangmintát is fogok felrakni. meg most egyenlőre még sokat szórakozok a pluginekkel. 2-es Guitar Rig elég zajos úgyhogy lehet visszateszem a régebbit.
Gaben! Menj fel az intel oldalára és nézd meg a 775-ös tokozásúak között, hogy milyenek vannak.
3 G körüli az ideális. E fölött már annyira minimális az órajel növekedés, hogy azt meg sem érzed a rendszereden.
Gyorsítást egy jó alaplap intelligens overclock-jával lehet elérni, vagy több és minőségibb ram-mal.
Persze a vinyó sebessége sem utolsó.
A hd recorderekről már beszéltünk. Van, amelyik pc kompatibilis fájlrendszerben dolgozik és mondjuk ethernet-en kapcsolódhat a géphez.
Viszont vannak bizonyos recorderek, amik tömörített hangformátumot használnak és nem tudja értelmezni a pc.
Aztán ott van a Tascam FW1884, ami nem recorder, de kontroller és interface egyben. Ez elég jó megoldás.
Általában a hdr-eknek az az előnye, hogy azért minőségi konvertereket tartalmaznak, viszont nem mindegyikben van preamp.
El kell dönteni, hogy mire akarod használni és annak alapján kell választani.
Mastertape! Megéri-e egy hd recordert venni és azt összekötni a géppel és samplitude(megéri e a vacakolást, v. inkább hangkártya? sávok maradnak a helyükön?)
ha igen, akkor mit vegyek?
Ezeken vannak miksi előfokok?
Tudsz ajánlani vmit, ami szerinted jobb vétel lenne mint egy hangkártya?
V
amd procit semmiképp se vegyél de ha a 3ghz-es p4-nél többre vágysz, akkor ramot alaplapot vga-t kell cserélned, ami ha el is sefteled a géped, akkor új alaplap 20 körül olcsó vga 15 körül, ram amennyit akarsz, a proci, amiért igazán megéri ezt csinálni az a core2 duo ami ugye duplamagos és ha plugineket használsz nagyon szép teljesítményt kapsz , most olyan 40 e körül van a legolcsóbb, tehát ez pénzfüggő.
olcsóbban kijössz, ha veszel használtan 25 körül egy jó p4-et és belerakod, az is nagyon sokat fog dobni.
wavrekordz:
ezeket (szerintem) az adott DAW "keverőjével"amiben dolgozol, tökjól meg lehet oldani, ha van elég kimenet a kártyádon.
(Én pl. már analóg keverőt számítógépes környezetben nem is használok az egyetlen pult az a midi kontroller...)
Szóval kirakok mindent busokra, onnan megy az interfész kimenetére, onnan meg a különböző eszközökre (monitor, füles erősítő stb...)
Ha van egy elég jó géped akkor még a látencia is alacsonyan tartható.
bocsánat de az Istennek sem találom az értekezést a CPU król pedig tudom, hogy valamelyik topikban volt róla szó. szóval a msotani Celeron procit akarom majd lecserélni valami jóvalta masszívabbra. arra is emlékszem, hogy egy-két gyártó procijára kifejezetten mondta Mastertape, hogy nem zenélésre való. szóval akkor melyik procit nézegessem ami fasza lenne?
LGA775 Socket Intel® Celeron D/ Pentium® 4 a proci foglalatom
Hát ez sajnos így van.
Az ilyen kisformátumú pultocskáknak a felépítése úgy néz ki, hogy minden a MIX-en adódik össze, de erről továbbmegy a Control-room-ra. Tehát ha a mixet befolyásolod, akkor az a ctrl-en is hallatszik.
Ennek így kell lennie, hisz a nagy (jóval nagyobb) stúdiópultok is eszerint működnek.
Elvileg, ha a 2track in-t elküldöd csak a ctrl-ra, akkor megkerüli a master részt és csak a lehallgató hangfalakon fog szólni. Viszont ezen a kimeneten rajta lesz a mix is.
Fordítva meg még kuszább.
Sajnos az, amit szeretnél az inkább egy sub-group-os pulton valósítható meg. Minimum egy független bus-nak kell lenni.
Elkezdtem a tesztelést és háát sajna nagyot döbbentem...az eddig nemigen használt track in bemenetről azt hittem, hogy simán arra való a két kapcsoló (to mix, to ctrl), hogy kapcsolgatni lehessen, hogy hova tovább. Erre kiderült, hogy a két kapcsoló koránt sem független egymástól és ezt a bemenetet használva nem lehet megoldani azt, hogy két függetelen (main, ctrl) kimeneten az egyiken csak a keverő a másikon meg minden (pc is) szóljon. Komolyan nem értem miért kellett ezt így kitalálniuk és miért nem azt jelentik azok a rohadt kapcsolók ami rá is van írva....
valaki vázlatosan paraszt nyelven tudna pár mondatot az emu 0404 kártya patch mixer felületének kezeléséről? az asio és a wawe oszlopok funkciói?,??? illetve abba hogy mért nem ismeri fel egy hangrögzitő prg sem a jelet? vajon?
Szia Wav,
Megnéztem ezt az L8-ast. Egy elég egyszerű pultocskáról van szó, de azért lehet vele dolgozni.
Az biztos, hogy ha a pulton tolod fel a csatorna, illetve a master fédert, akkor tetemes zajt termelsz vele, főleg ha a 0 szint fölé erősítesz.
Mivel nincs sub kimenete, vagy egyéb, a mastertől független lecsatolású felvételi kijárat, így bizony a csatorna és a mix is beleszól a felvételi jelútba.
Javaslom, hogy mindenképp a mikrofon előerősítés legyen az a pont, ahol 0-ra lövöd be a szintezést. Ehhez a Clip led segít, illetve a masteren működő viszonylag részletes ribizlisor. Lényeg, hogy ne menjen pirosba. Klasszikus zenei, vagy széles dinamikájú felvételnél ez meglehetősen nehéz feladat lesz. Arra kéne rájönni, hogy mekkora headroom-mal rendelkezik a pult. Azaz a piros bevillanása vajon már hallható torzítással jár, vagy esetleg még elvisel néhány dB túlvezérlést.
Mivel ez még csak analóg jelút, így nagy baj nem lehet, vissza lehet csinálni.
Ha korrekt és torzításmentes a jel, akkor lehet addig erősíteni a kártya oldalon, hogy a jel/zaj viszony még elviselhető legyen.
Mindenképp a pult két mikrofon fokozatát érdemes használnod, a korábban leírtak miatt.
nem konstruktívan mondom, hogy destruktíve én max 10 órát bírok ki benne, de addigra már kinő a szarvasgomba a fülemből.
te szerintem fél óra után zokogva, a füleidet szorítva roskadnál a földre. destruktíve.
szintén alternatívának bátran merem ajánlani a Sennheiser HD280 PRO fülest. használom egy ideje és nincs gond vele. még angliában vettem és kinti stúdiókban elég gyakori
egyébként kb meddig lehet benne bírni? tegnap hallgattam a cuccot, de nyilván nem órákon keresztül. gondolom azért huzamosabb idő után nem túl jó, hogy lenyomja az ember fülét
ugyanezt nézegetem én is (én konkrétan a studio-t)
a monitor az 600 Ohm-os, a studio meg 55. GOndolom nagyobb az érzékenysége a studionak, nameg ez a monitor utóda, azaz monitor már nincs újan, legalábbis az akag oldalon.
használtan tud valaki ilyet? egyáltalán hol érdemes nézni? Mert rákerestem pl hitspace apróban, 2002-ben volt utoljára hirdetés róla...
Hali all!
lenne egy kérdésem: néztem egy fejhallgatót: AKG K141 studio/monitor.
miben különbözik a studio, meg a monitor?? Érdemes ilyet venni? mennyiért vágnak hozzád egy ilyet mostanában???
L8-as... most fogom majd tesztelni a dolgokat együtt, épp kábelvásárlásban vagyok, az is fejtörést okozott, hogy lenne érdemes összekötni. Ami a kártyában lenyűgöz, hogy semmi, de semmi zaja nincsen (én nem hallom), viszont a keverőről ezt már sajna nem lehet elmondani... ha pusztán matekolok, akkor az jönne, ki hogy a keverőn kell felnyomni a szintet, mert ha kártyán emelném akkor arányaiban emelkedne vele a keverő zaja is, vagy nem? Mindenesetre ki fogom próbálni az összes verziót...
Ha mindig két mikrofonos felvételt készítesz, akkor célszerű a pultot kihasználni.
Szerintem érezhető különbség van akkor, ha az egyik oldalnál a pult, a másiknál a kártya preampját használod.
gaben!
Az RME jó választás.
Az ART-t nem használtam, de elég jól ismerem.
Ez sem mai cég, csak mostanság ereszkedett le hozzánk.
Annak idején gitárelőfokokkal találkoztam tőlük, hát elég ütősek voltak.
Gondolom most ők is kaptak egy gyártósort Kínában, a többi hasonló kütyü gyártói mellett (persze jó nagy ablakokkal...) és ontják a minőségibb, de eladhatóbb szériákat.
A TCS az áráért nagyon bíztató, ráadásul olyan funkciókat tartalmaz, amiket a hasonszőrűek nemigen.
Azért ezek sem valós csövesek, csupán van egy csőfokozatuk, de azért érdemes velük foglalkozni.
ribes!
Az "egész jó áron" kapható sztereó rögzítőket nem lehet szinkronizálni.
Max úgy, hogy egy külső eszközzel, aminek az ára valóban egész jó, csakhogy a forgalmazó szempontjából...
Hát ami van neki:D... van egy jack ill egy xlr/jack, mivel én sztereóban nyomom így az egyik a bal a másik a jobb csatorna és kész, sima line-in jackes megoldás.
Megintcsak nem találtam igazán passzoló topikot...szóval... most újítottam végre egy kis technikát, a már meglévő Alto keverőmhöz vettem egy E-mu 0202 hangkártyát...a kérdésen a következő, felvételnél mit hogyan érdemes állítani... konkrétan mindkét eszköz rendelkezik előfokkal, és a keverő track kimenetét is ráköthetem a kártyára és ott húzhatom fel a kellő szintre, vagy a keverő main outját használva, a kártyán minimumra állítva a bemenő szintet. A két eszköz közül nyilván valóan a kártya rendelkezik kisebb torzítádssal, zajjal... de nem vagyok benne biztos, hogy hogy is van ez... Leginkább mikrofonos perka felvételekről van szó, de ez elvileg mindegy... előre is köszi...
Csatlakozok! Tegnap felvettem egy kisebb koncertet, 5 zenekar, 20.00-02.00-ig. Elindítottam a FOSTEX-emet 19.57 körül, megállítottam 02.06.23-kor. Kb. Ennyi. Adatvesztésh? Csúszásh?!?! ÉN kérek elnézést!
BÚÉK, skacok. Egyébként én is elkövettem azt a hibát, hogy belehallgattam a korábbi, szalag+FOSTEX-es felvételeimbe... PHILIPS CD-író volt a masterrecorder, hahaha!
most kifejezetten csöves miksi előfokokat nézegetek. Presonusbol a Bluetube-ot nézegettem. Első helyen a Korg TP2-je van és keresem az alternatívákat egy esetleges kisebb költségvetésű verzióra.
hello
szeretnék venni vmi hangfal féleséget itthonra, nem kell a legprofibb cucc, de azért ne ezer forintbol jöjjön ki egy pár, nekem ugy főleg zenehallgatásra, meg egy kis zeneszerkesztésre kéne, tudnátok javasolni vmi jot?
kösz a válaszokat. A cél annyi lett volna, hogy próbateremben 6 sávot felvenni, lehetőleg külön sávokra, aztán itthon a gépen vackolni vele. Magyarul ne legyen benne egy rakás effekt, meg mit tudom én milyen külyük és bizgerék, amit úgy sem használnék ki, csak drágává teszik a készüléket...
Láttam valahol valami sztereó felvevő kütyüt, egész jó áron. Akár abból is jó lenne 3, csak vhogy szinkronizálni kéne :)
De annyira nem létszükség a felvétel, csak a lehetőségek után kutattam, hátha olcsón megoldható...
És akkor most a másik oldalra állok: ezt bizony egy számítógépes környezetben is meg tudjuk csinálni, csak ehhez NAGYON JÓ gép kell.
A szénné effektezés - bár kisebb mértékben ugyan - a stand alone gépeknél is számottevő latenciával jár, de ez a késés a keverésnél és lejátszásnál már nem elsődleges szempont.
Nekem meg örökösen meg kell erőszakolnom magam, hogy kidugjam a fejem a stúdió-csigaházamból, ahol mindent olyan begyöpösödötten profi szemszögből akarok nézni...
De ez valahol érthető is, hisz a Stúdiófelvétel c. topic-ban vagyunk.
Pár hete raktam fel a magnóra a "90-es évek elején rögzített
(MR, egyéb stúdiók) félsávosaimat és rendesen leugrottak a bm15-ösök a helyükről. Azért ezekben az anyagokban van még stenk.
persze, igazad is van, a célhardverek stabilabbak, betonbiztosnak kell lenniük.
én pusztán a házivarázslás és lowbudget szempontjából néztem a dolgot...
meg a feeling is más azért.
na akkor előkapom a "lemezgyűjteményemet" (korosodó ember, folyton újra és újra előkapott közhelygyűjteménye)
régen, mikor a studer szalagosra nyomattuk a MR-ben, megvolt annak a varázsa. persze a hangminőség, ami megmaradt fabatka és hol volt akkor még szó sávonénti archiválásról...
az öröm az az volt, ha zésítették egyáltalán a "remekművet"
egy vacak PC-n többet hoz ki ma egy amatőr, mint mi akkor rohammunkában, kapkodva...
hehe. én is tapasztalom egy ideje a HD recorderek előnyeit a Yamaha AW4416-al. persze azért vannak negatívumok is. de nagyon pozitív, hogy az összes sávot szénné effekteled és marad minden real time.
Szívesen robbantok ki forradalmat ,de a hd rögzítők MINDENBEN verik a pc-t. Stabilitásban, adatmozgatásban,hangminőségben és így tovább.
Az ADAT magnós időszakban megszokott volt, ha egy stúdióban széthullott a szinkron, leálltak bizonyos sávok.
Ez ma sincs másképp, csak máshogy hívják: töredezettség, téves adattörlés, -mozgatás, mentéskori áramszünet...
A HD-knél felvétel közben villany leó és az addig felvett anyag ott a vinyón sáv és pozíció szerint.
Kb 10 mp egy rendszer startup és mehet tovább a felvétel.
Az AKAI-nak pl a mai napig sokkal dinamikusabb a hangja (16 biten!!!), mint számos hangkártyának.
hát, igen.
az Akaik-hoz volt szerencsém, meg az ADAT magnóhoz(SVHS) is->kínszenvedés, csak palimadaraknak.
a Fostex nálam megált a D80-nál, az lineáris fájlrendszerű, nem PC komp.
a Tascam-ok (HI8 kazettások) jók, de szenvedés az anyag kinyerése.
szóba jönnének az újabb rögzítők, de az már szatyorpénz, ócsóbb a PC.
Egyes HD recorder-ek által használt fájlrendszer olvasható pc-s platformon is.
Példának okáért az Alesis Adat HD 24 sávon rögzít wav formátumban. Az átírás pedig egy egyszerű ethernet kapcsolattal letudható.
A Fostex D szériás gépei is tudják a számítógépes formátumot.
Sőt, a magas szintű studio-standard-ot képviselő Akai DR rögzítők fájlrendszerét is ismeri néhány profi audio szoftver.
A nagyságrendekről: egy Fostex D-90-est már 100 ezer környékén lehet találni.(esetleg olcsóbban is).
Az Alesis Adat HD24 300 ezer újonnan, de ez 24 sávos.
Az Akai DR8-as különféle opciókkal 140-280 ezer között van még a mai napig is. (új ára 1,5 milla volt teljes kiépítésben).
Járható út lenne egy Alesis ADAT magnó, amit már 50 ezer körül lehet kapni, de nagyon cikis a rögzítőfej minősége. Ez ugyanis SVHS videokazettára rögzít 8 sávot, teljesen lineáris adatkezelés és pc-re íráshoz kell egy adat bemenetes kártya (pl emu 1212m)
Hangkártyának pedig a legmegbízhatóbbnak az M-Audio Delta 1010 lt-t ajánlanám. Valós 8 csatorna ki/bemenet.
Ennyi sáv rögzítéséhez egy jó PIII-as is elegendő.
A feldolgozás más tészta.
Ha eseti dologról van szó, akkor pedig a bérlés a legjobb megoldás.
Ezügyben engem lehet bátran keresni.
az óccsó megoldás bérelni egy profi HD recordert.
az óccsókban nincs usb, fw, max TDIF, azzal meg lehet szenvedni. a vinyók PC számára használható filerendszerűek.
amire te gondolsz azok a drágább eszközök, abból bőven kijön egy PC egy jó 8 sávos hangkártyával...
vagy nem jól mondom? végülis mindegy.
Bocs ha rossz helyen érdeklődöm, de jobbat itt nem találtam...
Van valami olcsó rögzítő eszköz, ami csak annyit tud, hogy kb 8 sávot egyszerre rögzít, és passz. Utána számítógépen úgy dolgoznám fel, ahogy akarom.
Miért? A kereskedő nem adott hozzá leírást?!
Nem nagyon találsz hozzá magyar nyelvűt.
Sajna így az EU-ban már kénytelenek vagyunk az angolt, vagy a németet bírni, ha érteni is akarunk valamihez...
Van egy régi ataris Cubase leírásom magyarul. Hát szerintem sokan meglepődnétek.
Sajnos az sx-hez ez már nem sokat ér.
Ády!
Program megnyit -> multitrack format kiválaszt (felül 2. gomb) -> Open a Multitrack Session gomb megnyom (felül balról az 5.gomb) -> Program FilesAdobeAudition 2.0Audition Theme helyről betöltöd a kívánt projektet.
Kábé ennyi.
Nuendo a surround hang és a videó kezelésében több kb. meg más színű a felhasználói felülete (ami szerintem sokkal jobban néz ki), Nu3 szerintem stabilabb mint a 3-as SX-ek (4-est nem próbáltam még), ja és az árban is van némi különbség. Ha venni akarod akkor inkább SX, de ha mindkettő freeware lenne hirtelen nem kérdés hogy Nuendoznék.
Sziasztok egy kérdés lenne: meg van az Adobe Audition 2.0-a.És az lenne akérdésem hogy mikor elöször lépte,akkor meg volt jelenítve egy dal,ami nagyon jól szolt amit meg lehetett hallgatni,gondolom valami referencia dal hogy mit eleht csinánli a programmal,viszont mikor másodszorra beléptem akkor már eltünt,és azt szeretném megkérdezni hogy a program menüjéből hogy lehet behívni a dalt?Előre is köszi a vállaszt!
Sziasztok egy kérdés! Gitárt úgy is fel lehet venni hogy gépre köttyük a gitárt és úgy vesszük fel.Lehet ilyet csinálni?Van ilyen?A másik hogy ennek lehet olya előnye hogy nem számít a helyszinm ha csak ugy is a gitár hangzás kerűl a gépre,és a környezeti hangok azok meg nem kerülnek fel.Nem ezt hívják vonalban bekötött gitér felvételnek?:S És ha télleg lehet ilyet csinálni akkor hogy kell pontosan?Kérlek segítsetek!Előre is köszy!!!