Ez az átmenő cucc még friss, sok visszajelzés nincs róla, de általában kétféle vélemény van az Iron Labelekről: vagy azt mondják róluk, hogy átlagos indonéz-koreai nívók kicsit drágán, vagy azt, hogy egy beállítás után nagyon faszák. Nyilván ilyen átmenő még nem volt a kezemben, csavarozott nyakú Iron Label RG-t már fogtam, annak a bundozása a legtöbb hasonló árkategóriájú gitárhoz képest elég tré volt, de elhittem róla, hogy egy beállítást követően metálra pöpec lehet. A bundozást egy beállítással helyre lehet tenni (az a Premiumokon sem tökéletes, bármit mutatnak a gyári fotók), a többit nem vágom. Én inkább az olcsó faanyagtól tartanék ezeknél.
GitárklinikZolit kérdezd meg az Iron Labelekről, nála járt már több ilyen, sőt, nem egy KM7 is. Ha még mindig a KM7-tel egy soron készülő KM6 és mondjuk egy ilyen között tépelődsz, biztos segítene némi első kézből származó infó.
A japán gyártás annyira érvényes, amennyire minden általánosítás Pl. az SZ520 koreai, és szerintem állat.
Szerintem meg egyszerűen anyagilag nem éri meg, akkor sem ha egyébként hibátlan. Indonéziának közel nincs olyan "renoméja" mint Japánnak. Amikor el akarod majd esetleg adni, akkor pedig a régebbi japán árakhoz fogja mindenki hasonlítani. Hiába más fa, más szerelék, akkor is. Vagy hasonló, de koreai Schecterekhez. Ergo az árnak kb a felét minimum bukod. Szóval ha nem örök életre tervezel vele, BIZTOSAN, akkor inkább ne.
Egy ilyen kategóriájú gitárt már kicsit azért szerintem jobban összeraknak Indonéziában is. Szerintem a használt anyagok minőségében lehet eltérés. Szóval csatlakoznék az előttem szólóhoz...
S4atch, a japán gyártás, mint kvázi rendező elv általánosan érvényes minden esetben? Csak azért kérdem, mert bár osztom a véleményed, Ibanez gitárom még nem volt és elnézve a 2015-ös átmenőnyakas RGIT20FE modellt, elgondolkodom, hogy talán be lehetne próbálni egy ilyet. Oké, Indonéz... de a satus kulcs az satus kulcs, a konstrukció az konstrukció, a fixhíd az fixhíd, a kőris az kőris (legalábbis remélem:)), ami gáz lehet és amitől tartanék is, azok a gányolt érintők, az összecsapott-gányolt elektronika és az esztétikai hibák (ragasztásnyom stb.). Mi a véleményed-véleményetek? Mennyire zsákbamacska berendelni egy ilyet látatlanban?
Hát az a gitárom most Magyarországon van, ezért nem tudom megnézni, mindenesetre Edge Pro II-es a tremolója. Vissza is sírom a satus tremolókar tartót, mert a csavaros egy f*s.
Ahogy látom volt néhány verzió. Nekem pl Edge Pro tremolóm volt (bár mivel fekete a gitárom és azt 2005 után gyártották, a leírás alapán ez nem lehetséges) és Wizard II-es nyak:
Nekem is van egy 370dx nemrég vettem egy "új" 2007-est, boltból. Úgyanolyan kék mint lentebb be volt linkelve, ezekben még EdgeIII tremoló van elvileg olyan mint a JEM555-ben.
Nekem van egy 370dx-em és semmi bajom nem volt a tremolóval, sőt, koncerten elég komolyan téptem néha és soha semmi baja nem lett. Egyedül egy újra bundozás kellene már neki, mivel nem mai jószág, de ezen felül én csak jót mondhatok róla.
Sziasztok!
Az RG széria számozásáról már olvasgattam itt, hogy 5-től gyártják a japánok a jóféléket, a többi (2-4) inkább olyan indonézféle. Ennek ellenére nézegettem az RG370DX-eket. Egyrészt itt van egy egész pofás, másrészt láttam, hogy GS-en is próbálnak megszabadulni néhánytól. Mi a tapasztalat? Nagyon beugró szint?
Ha várod a kritikát (pont tőlem, aki szörnyen szólót csináltam), akkor üres a hang kicsit, olyan túl szikár. :) Viszont örülök,h küldted! Próbálkozom én is...
Volt egy kis időm összedobtam egyet.
Line 6 Spider Valve MkII HD100, audio technica mb4k kondis miki, Line 6 Ux2 Hangkártya és Reaper.
Kritizálni ér mindenkinek!.. építőleg veszem.
van egy LP meg egy ES valamennyis Gibson is... Az LPnek a nyaka is csálé, a hangszedő is hülyén áll, a fejforma is furcsa, égerből van a test és valami 55ért hirdeti :D az ES meg valami aftermarket EMGhez hasonló hangszedőkkel van szerelve, abban még matrica is van, a belsejében, hogy Gibson, meg guaranteed, meg mittudomén, de az is valami 65 körül van meghirdetve... aztán valaki meg jól beszopja...
Értem! Csak megszoktam, hogy Jónás Tamás topikján nem csak zenéről lehet beszélgetni.
Nem a végzettség számít. Szerintem nagyon jól megfogalmaztad az eddigi véleményeidet!
Köszönöm! Azért lehet, mert a felnőttekkel többet beszélgetek, mint a korosztályom beleikkel.
A gitáros estre szóló meghívást köszönöm! Szívesen mennék, de pont akkor van gitárórám.(és nem Pesten.)
Köszönöm, ez volt az utolsó "rongálásom"!
Legközelebb már csak zenei kérdéssel jövök!
Ja, amúgy a srác többek között gitárra való matricákat árul, Gibson, Fender, Ibanez, stb. ... :D Megsüvegelendő, hogy még létező sorozatszámot is nyomott rá! :D
Tényleg, arra most nem is kerestem rá. Na akkor jó, csak gondoltam mielőtt ráírok, hogy egy kicsit egészítse ki a leírást, pl. azzal, hogy másolat, megkérdezem a szagértőket is. :D Kösz! :)
Sziasztok! Kérdés: jól gondolom, hogy ez a gitár egy másolat, ugye? Ibanez JEM7 Eszem ágában sincs megvenni, csak nagyon gyanús... Sorozatszám alapján 2009-es, ez kapásból ellentmond annak, hogy "teljesen új", illetve nem emlékszem, hogy ilyen béna feliratok lettek volna a hangszedőkön valaha az Ibaneznél :D
Szerintem bőven elég lehet egy jól beállított gitár - pod - daw felállás is. Ne bonyolítsd túl, a szarul rögzített hangból úgysem lehet effektekkel, eq-val várat építeni.
Van a Guitar Rigben egy használható gyári preset, "over stacked" a neve, az szól így. Igazság szerint egészségesebb, teltebb hangja van, a felvételen elég cincogós, de pluginként használva ennyit sikerült belőle kihozni. Nekem a kedvenc presetem, riffelgetni teljesen jó, ha kikapcsolod a delayt, bekapcsolt delay-jel meg szépen énekel.
A gitár meg valóban egy hetes volt. Csípem a 7620 gyári szedőit, nem taknyolják el a hetedik húrt, a többi meg képes úgy szólni, mint egy hathúros. Ezt a tipikus Ibanez-féle szólisztikus hangzást simán hozza a 7620 mindenféle tuning nélkül.
Az előbb sikeresen hülyén írtam le, mert első körben egy jól beállított torz hanggal kezdtem, ami az xt live-on be van állítva alap riff-nek. Ezt általában innen az erősítő return-jébe küldtem, de csak tranyósba érdemes, ott viszont frankó. Visszatérve most is ezzel kezdtem, de akkor újra próbálkozom. Talán a Blackoutok óriási jelszintje borította fel az egészet, mert minden beállítást pontosan úgy hagytam, ahogy a korábbi gitárokkal.
Ahogy mondod, megpróbálom kevesebb gain-nel, hallani, hogy sok...
Az erősítő-láda-mikrofon-pod-szgép felállást is próbálgatom, mert az sokkal nyersebb és élőbb (kéne,hogy legyen). :)
időt kell vele tölteni, milyen erősítő/ládaszimuláció? Eq-val is el lehet tökölni sokat, hasznos. Gainből meg érdemes relatíve keveset használni, mármint annyit amennyi mindenképp kell mert öli a dinamikát. Booster esetleg, nem tudom az xt pontosan mit tud (nekem otthonra egy kis studio gx-em van, ahhoz komplett hanzásokat is lehet letölteni, kiindulási alapnak nem rosszak)
Off, bocs, de jó lenne értelmes felvételt készítenem, valóban.
Podon kikapcsoltam mindent, csak a hangkártyáját használtam. Ez ment a Podium-ba, ott a jelszintet éppen levettem a már nem piros skáláról zöldre és ez a cincogásos nem tudom mi jött ki, viszont ha a kombóra küldtem ki ugyanezt a jelet, jelentősen jobb volt.
Ez valami alapvető hibaszarság lehet. A másiknál meg mikrofon a láda elé, szintén a Pod-ot használva, annak a bemenetére és onnan usb-vel a Podiumba jöttek ki ezek a dolgok. Utóbbinál meg kicsit kevéske volt a jelszint talán. Meg a mikrofon is valami alap cucc... A POD nem lenne alkalmas efféle hangkártyás felhasználásra?
Ezt egy hetessel hoztad ki? Nem akarok brannózjú de jó hallani hogy nem csak ilyen öblös fingás jellegű hangokat lehet kihozni, amilyenekkel tele van a juhtúrós egy lehangolt 6-7-8-as gitár esetében.
:))) Rögzítésre értettem, milyen programmal? Én a Podiumot használtam.
Az 1. rész és az uccsó a poddal készült, a közepén mikrofonnal, annál inkább alacsony volt a jelszintem, de a pod-osnál is még "zöldben" volt. Csinálok valami értelmesebbet.
Az eleje és a vége tényleg "szúnyog" viszont szerintem jó az a blackout abba az Ibanezbe.Az M7 teljesen más. A mahagóni tesben olyan mélyeket hoz,hogy nem győzöm az erősítőn letekerni.
Építő jelleggel mondom, nem bántásból, de egy ilyen "teszt" szerintem értelmetlen. Borzalmas rosszul szól, így aztán nem derül ki hogy is szól a gitár. Mondjuk erre a célra a multik eleve kevésbé alkalmasak, de egy pod xt ennél azért sokkal többet tud. Érdemes lenne rászánnod az időt egy rendes hangzásra, úgy több értelme lenne.
Ne már! Itt nincs semmi magázódás.Sem ez a rovat, sem a beszélgetés módja nem alkalmas a dolgok kivesézésére.Ráadásul egy egyszerű, vidéki sofőr, gépkezelő, lakatos ember vagyok, így nehezen találnám a szavakat.Az meg már az életkorunkból adódik, hogy nem csak azt értjük, ami a mondatokban szerepel, azt is ami mögötte van, sőt sokszor amit a másik gondol.
Jó vagy így ahogy vagy!Sokkal érettebbnek tűnsz így beszélgetve, mint egy 14 éves gyerek!
Egyébként javaslom, hogy 20-án lesz egy zseniális gitáros est a fővárosban.Megtalálod a pontos információkat, csak nézz körül az első oldalon.
Mondjuk itt! A cím ne tévesszen meg!
Egyébként tényleg barátilag mondom, nem illik beszélgetéssel "rongálni" a speciális rovatokat(topic).
Érdekel! Én most kínlódtam a felvétellel, de gyilkos lett... :) mármint vacak.
Pod xt live-val usb-vel az egyiket, a másikat meg mikrofonnal,de az egy ócska,mint most kiderült...
Érdekel azért így? Hirtelen nincsen több időm.
Elnézést kérek a korábbi tegeződésért!
Az építő megjegyzéseket nagyon köszönőm.
Lehet, hogy bennem van a hiba, mert visszaolvasva sem találom, mi az, ami "kiverte a biztosítékot" a felnőtteknél.
Kérem Önt, hogy ha van ideje, írja meg legyen szíves konkrétan, melyek voltak azok a válaszok/szófordulatok, amelyek tiszteletlenségemre utalnak.
Szeretném tudni, hol hibáztam!
Folyamatosan tanulok a hibáimból, a körülöttem lévő felnőttek pedig minták, példák számomra az igenekre és a nemekre is. Milyen is szeretnék/nem szeretnék lenni felnőttként.
AANJ vs kocka nyak örök és eldönthetetlen vita. Mindkettő mellett vannak érvek: egyik oldalról az AANJ kényelmesebb, másik oldalról a kocka nyakú Ibanezek általában jobban szólnak, mint az újabbak. Hogy ez a jobb faanyagok miatt van-e, vagy azért, mert a kocka nyaknál nagyobb felületen, masszívabb kapcsolattal érintkezik egymással a test és a nyak, arról is megoszlanak a vélemények. Személy szerint a kocka nyak felé húzok. Square heel + japán gyártás + Edge/Lo-Pro + gyári fényezés = jó Ibanez, ez egy axióma.
Olvastam, de nincs mit mondanom: a bocsánatkérés elfogadva, a kioktatás legfeljebb megmosolyogtatott. Azért járok ide, hogy hasonló érdeklődési körű arcokkal a hangszerekről beszélgessünk, a többit magasról és szagosan, már ha érted, mire gondolok.
Rájössz magadtól is.
Természetesen megértem, hogy miért élted meg földbedöngölésnek, viszont Te is megérthetnéd, hogy néhány dolgot miért veszünk tiszteletlenségnek.Megírtad életkorod, én is megosztom veled az enyém.Idén töltöm be a hatvanat.A kis élettapasztalatomra hivatkozva kérlek hidd el nekem az a párbeszéd nagyon nem földbedöngölés volt.Nem vitatom, hogy a billentyűket a klaviatúrán jobban kezeled, ám a mondatokban rejlő gondolatokat, szellemiséget, célt talán én értelmezem helyesebben.
Egyébként van egy ART 320 Ibanezem, és volt AW 10 lapátkám.Csak hogy hű maradjak a rovat címéhez......
Annyit vártam volna csupán Tőled a #64271-es hozzászólásod helyett, hogy elnézést kérsz azért, amiért helyettem válaszoltál Bat kérdésére.
Ezzel elindítottad ezt az egész "b kategóriás vígjátékot".
Se be nem szóltam, se nem "lengettem" a táblát, csupán a véleményemet írtam, ami láthatóan Neked nem tetszik.
Én viszont a nem burkolt személyeskedést nem tűröm el!
Érdekes, más topikon lehet rendesen beszélni a felnőttekkel és mindenben segítenek is. Jónás Tamás topikjában teljesen más vagy. Tök jókat beszélgettünk. (pl.: a Van Halen-ről)
Odatette azokat a hangulatjeleket.....Én sokkal több értelmet látok az ifjú titánban, mint a villamosmérnök okostojásban.Gondolj bele, mint írta, 14 éves!Persze, hogy sok mindent nem ért.A beszélgetések hangulatát meg mi teremtjük meg.Azt meg remélem értette, érezte, hogy Téged a maximális segítségnyújtás vezérelt!
Jó, egy kis útbaigazítás erkölcsi téren nem árt, de én látom benne a fejlődésre való alkalmasságot.
Ahogy mondod. Gyerek vagy és gyerekként is viselkedsz, miközben elvárod fogy felnőttként kezeljenek.
Nincs is ezzel baj, ezen a szamárlétrán mindenkinek fel kell mászni.
Ellenben ezzel légyszíves ne élj vissza! Nem etikus és fair beszólni a "felnőtteknek", majd ha nem tetszik a reakció az "én csak egy gyerek vagyok" táblát lengetni!
Elárulok egy nagy titkot velem kapcsolatban. Én nem nőttem fel. Sajnos csak szimplán megöregedtem.
A burkolt személyeskedést, a gúnyolódást, a tiszteletlenséget még tőled sem tűröm el!
Lehet hogy ez otthon apuéknál bejön, itt viszont csak azt éred el ezzel, hogy "valahogy" megszűnik a segítő szándék és a szimpátia...
Lehet hogy ez most neked túl radikális. Ez könnyen meglehet. De én ilyen vagyok.
Ibanez JS1000 Joe Satriani signature gitár
(2000-ben gyártott, made in japan)
Black Pearl szín
Lopro Edge híd
Dimarzio Fred és Paf Pro felezhető szedők.
15 éves hangszer érett, korosodott állapotban.
Hozzávaló gyári keménytokkal és schaller straplockkal!
230ezer (beszámítás nem)
A hangszer Bp.17. ker mellett van. (Ecser)
moczar@gmail.com
Emlékszem, a rózsafás verziót RG550R névvel látták el a kilencvenes évek közepén. Mindig úgy gondoltam, hogy ez a név egy korábban nem létező gitárt takar.
Mindig tanul az ember! köszönöm!
Remélem, hogy ettől függetlenül tudtam segíteni VHGerinek.