Jaja erre gondoltam faja nagyon. lentebb írtam hogy csak érdeklődöm egyenlőre, de nekem nem tudom milyen finiss ez, metálfény vagy mi a bejövős a natúr ennél a típusnál nem annyira. Mindenképp fix hídra gondoltam, meg dupla humbira ( vagy nyaki single ) közép abszolút nem köll. Egy nagyon precíz másik japán márkát adtam el a lentebb említett okok miatt így egyenlőre parokópályán van a projjekt. Csak ha a kezembe veszem az indonéz hangszert kicsit más az érzés.
Köszi az infókat.
Köszi mestör de egyenlöre csak érdeklödés szintjén vagyok. Meg igazából azért mert hétvégente letolok egy 7bríd riffet még nem érdemlek meg ilyen finom műszert. Majd ha már kettőt na majd akkor.
Volt, ez. Ritkább és keresettebb típus, mint egy tucat-RG tremolóval, és szerintem jobb is. A reális árat nehéz belőni. Itthon 150 alatt még nem láttam, viszont az enyémet ennél olcsóbban vettem. Az amcsiknál kb. 500 dollárnál kezdődnek. Van, amelyikért 800 dollárt kérnek, ami azért vicces, mert a ciklusuk végén 600-ért lehetett ezeket kapni újonnan. Mindenesetre igen jól tartják az árukat. Baromi jó hangszerek. Ha hosszú távra tervezel, és szereted a mahagónit, szerintem vedd meg annyiért, amennyiért adják. 200 alatt nem sok fix húrlábas rokker gitárt találsz, amit minőségben mellé lehet tenni. (Egyet tudok: Jackson SLSMG.)
Kolléga úr
Neked volt rga121 igaz? Mi ezeknek a reális ára mert itthon nem nagyon láttam eladót. A netes képeken is ezek a natúr színű talán lángolt topos-ok vannak többnyire, meg a barna mahagóni.
az hogy nincs tremolo meg középső pikap valamennyire befolyásolja az árat a többi presztíídzs szériával szemben?
köszi
Sziasztok,
tud valaki arról, hogy a JetKing 30 hollow szériából lehet-e kapni még eredeti áron újat valahol? Lehet én vagyok a béna, de csak használtakat találtam, és azokat is csak Argentínában meg Kanadában, és hasonló jó messzi helyeken. Esetleg ötlet, hogy merre keresgéljek?
(Nincs bajom a használttal, csak lehetőleg nem olyan helyről hozatnám, ahol a szállítás ugyanannyi, mint a gitár.)
Franc tudja... Úgy emlékszem, az első Lo-Trs-t gyártotta a Takeuchi, a Lo-Trs II meg valami nem-japán izé.
Az biztos, hogy az RG450-et 2 menetben gyártották Koreában: '90-91 között, eredeti Edge híddal (ez nem az), és '94-95-ben. Katalógus alapján abban a gitárban Lo-Trs II van. ('95-ben is azt tették bele, katt.) Tehát ez papíron Lo-Trs II. Meg kell kérdezni az eladót, hogy mi a helyzet, és/vagy megnézni a gitárt.
Egyébként némi keresgéléssel nyugodtan lehet találni olcsó hidakat, legyen az Floyd Rose Special (ami OFR méret, koreai, nem gáz, és belemegy a Lo-Trs helyére), vagy akár egy japán Lo-Trs, ami elfogadható.
Még egy halk megjegyzés: 85 rongy egy koreai RG-ért nem kevés pénz.
Akkor ez a gyári tremoló?
Azt a Takeuchi gyártotta ezek szerint.
Azt hittem már cserélve lett benne.
Egy tremoló csere meg nem kis pénz.
50e jobb esetben...
Lo-Trs II van benne. Elég ratyi, ha engem kérdezel. A Lo-Trs I még vállalható, ezt szerintem előbb-utóbb cserélni akarod. A gitár egyébként jó lehet, ezek a '90-es évek közepén készült koreaiak faszák.
Szét kell nézni, általában lehet 1550-et találni normálisabb áron. De én is Jornnal vagyok, egy jó öreg RG550 már csak az árkülönbözet és az Edge miatt is jobban megéri. Ha meg ilyen színt szeretnél, és rá is szánod a lét, lehet találni olyan műhelyt, ahol gyári minőségben fújnak megrendelésre.
Egyébként ez a konkrét példány (tehát ez a jávor nyakú RG1550, ebben az állat Poisoned Pumpkin színben) ennyiért nem feltétlenül drága. Maga a típus viszont kicsit túlárazott. Újszerű RG550-t 6-700 euróért lehet kapni, nem beszélve a bejátszott, levert szélű jószágokról, amik hangszerként dekányival sem rosszabbak. Vagy ha valamilyen fura oknál fogva ragaszkodsz a Prestige szériához, ott van szintén a gs-en egy 1570, rózsafa fogólappal, DiMarziókkal, kb. fele ennyiért, ami tulajdonképp ugyanez a hangszer, más színben és fogólappal. Tényleg ne értsd félre, érthető, ha ennyit kiadsz ezért a gitárért, mert kbsztt jól néz ki. Csak mint hangszer, semmivel sem több, mint egy rakás japán RG.
Azért sokkal komolyabb így jávor nyakkal Lambo színben. Kéket nem is tudom ki vesz, szerintem 10-ből 1 választaná a kettő közül ha egy árban lennének. Így mivel jóformán eladhatatlan, érthető az árkülönbség. Egyébként tudsz kékbe eladót? Érdekelne az is, max átfújom ilyenre :D
Sziasztok!
Szerintetek ez milyen lehet? A színe nagyon bejön, meg ahogy nézem fasza állapotban is van.
Állítólag amerikai piacos modell, itthon egy 2550 370e Ft és az fele ennyit nem mutat.
Mi a véleményetek róla?
Megérte ez a gityó nagyon. Kurvajól szól. Kicsit olyan SG jellegű, sokkal karmolósabb, mint egy Les Paul. Valahol egy SG meg egy LP között van félúton, némileg közelebb az SG-hez, mint az LP-hez.
Viszem majd vissza beállítatni, mert ezen nagyon lobognak a 10-es húrok. Eggyel feljebb lépek 11-re. Az lesz ám a fsza szand...
Ezt csak azért nem ajánlottam, mert eredetileg single coilt szerettél volna a nyakhoz. Edge-ből egyféle van, az összes többi (Edge Pro, Edge Zero, Edge Pro II, Edge III) valami utótaggal rendelkeznek (katt). Az Edge és a Lo-Pro Edge a legjobb Ibanez hidak, egyedül az Edge Pro ér a közelükbe. A kép alapján ebben egy Edge van, ami ha karban van tartva, akkor kiváló darab. Szerintem ennél a gitárnál 3 kérdéses dolog van: volt-e gazdája, akarsz-e ilyen konfigurációt, illetve mennyibe kerül.
Egyébként ugyanez a tag árul egy másik Ibanezt is, és bár újabb, az sem hülyeség. Általánosságban egy Ibanezzel ritkán tudsz mellényúlni, ha japán és Edge vagy Lo-Pro van benne.
Van japán Charvette is takeuchi tremolóval. Úgy berreg mint egy OFR. A régi japán Charvel-ek jó minőségű gitárok. A tremolójuk nem egy OFR, de aki nem rángatja sűrűn annak szerintem megfelel. Anyag van bennük mert súlyra elég nehezek.....
Így van, nyilván a 90-es évek körüli Model... és .75 szériákra gondoltam :)
Sosem tetszett, hogy a Jackson árnyékában voltak, mintha direkt rontaniuk kellett volna valamit a gitárjaikon, különben túl jók lettek volna :)
(Amúgy az igazi Charvelt ma már úgy hívják, hogy Caparison :)
Ha Jackson JT-6 híd van a Charvelben, akkor azzal nem leszel boldog, különösen egy Ibanez (Lo-Pro) Edge-hez képest... Magas, érzéketlen vasdarab. Egyedi alkatrészekkel, ha bármi kell hozzá, az szivacs.
Bár cserélhető a JT-6 eredeti Floydra, de az meg pluszköltség.
Ha Schalleres a Charvel, az sem sokkal jobb. Az alaplemez gyenge, kopik az éle, beleszakad a csavar idővel. (10-20 év benne van persze, de akkor is)
Tapasztalatból írom, volt nekem mindkét fajta Charvel...
Charvette az meg koreai stb. gyengébb kategória.
Próbáld ki, azt javaslom.
Egyébként szeretem a Charvelt, úgy általában, de a híd a gyengéje.
Én is mondok egyet. Jackson Adrian Smith.
Kegyetlen jó ár érték arányú hangszer. Nekem van indonéz, de rettentően megéri. A gyári pickupok is remekek, jó nyak, remek hang és szép. Tulképp egy floydos strat.
2 dolgot kell csinálni vele. 1. a nyaki satuból le kell esztergálni, mert túl magas (2ezer, ha hangszerész csinálja, illetve, nyakrögzítő csavar csere (úgyis le kell venni a nyakat a pálca állításhoz).
Illetve a régi HSS S szériás ibanezek is nagyon jók, abból volt is belinkelve.
A szín (Purple Neon) behatárolja, mi ez: egy RG450, koreai, Lo-Trs II híddal, gyárilag INF szedőkkel. Jó állapotban max. ennyit ér, egy fillérrel sem többet.
Egy kalappal, némi kitartással fogsz találni rendes gitárt. Közben eszembe jutott még 2 széria, ami tegnap kimaradt: Roadstar, Blazer. Kicsit vintage stílus, de eszetlen jó gitárok.
Kapásból azt mondanám, keress egy 540S-t, az király hangszer, ráadásul 22 bundos. A legtöbb japán HS/HSS Ibanez az RG sorozatból való, azok meg 24 bundosak.
Volt ebből egy 540S-SH verzió is, még sosem láttam eladót, de nagyon csípném:
Egyéb ötlet:
440P:
Általánosságban, a régi R/P/S szériák Edge híddal igen jók.
"Házon kívül":
Ebbe mondjuk kéne egy OFR. Ebbe viszont nem:
Esetleg Carvin, ezek is marha jók. Keretet nem írtál, abba belefér
Sziasztok, segítsetek nekem :) a strato mellé fejembe vettem, hogy kell nekem egy másik gitár, az alábbiak szerint:
- Floyd Rose: nagyon fontos, hogy megbízhatóan tartsa a hangolást, Licensed FR volt már a kezemben, az használhatatlan
- 22 bund: a kétoktávos nyak valahogy nem jön be :)
- nyaknál single coil
Az Ibanez jutott eszembe először, de nem ismerem ki magam, annyi típus van. Legyen régi, lehetőleg japán.
Sziasztok. Eladó Basszgitárom:Ibanez SR 885 1994-es japán fekete 5 húros aktív. Gyári kemény tokjával együtt. Email:csabogurdon@gmail.com Tel:06202377599
ELADÓ!!!
Ibanez S520EX BBK
Eredeti japán precizitás
Mahagóni test
Wizard sport nyak
a jó öreg elnyűhetetlen Edge tremoló
V1, V2 hangszedők
Brutál metál hangzás és minőség
Keménytokkal együtt, vagy nélküle.
Korrekt ajánlatokat várok:
mazlisman@gmail.com
Nekem a nyak tetszik igazán, ami viszont egy darabból készült jávor, ami nagyon jó.Hanggal nincs gond, de még a hangkitartással sem.Ebben az árszegmensben ez egy nagyon jó gitár.20 év után ilyen állapotú bundok...meglepő, tényleg!
Nagyon meglepett a nyak minősége, nagyon tetszik és nagyon szép faanyag.Egyszerűen jó kis gitár ez.Kulcsokat kellene cserélni majd, a velem marad, mert azok elég gagyik.De a többivel nincs bajom.
Közben megtaláltam a linket amit pdicdriver küldött anno, (ezúton is köszi) innen rendeltem gumit a kapcsoló alá én is. amit azóta se találok
A Link Itt is érdemes körül nézni!!!
Ibanez JS1000 Joe Satriani signature gitár
(2000-ben gyártott, made in japan)
Black Pearl szín
Lopro Edge híd
Dimarzio Fred és Paf Pro felezhető szedők.
14 éves hangszer beérett, korosodott állapotban.
Hozzávaló gyári keménytokkal és schaller straplockkal!
(beszámítás nem)
A hangszer Bp.17. ker mellett van. (Ecser)
infók, további képek:
moczar(kukac)gmail(pont)com
Van egy eladó Super58 pickupom. Régi darab !
13,1kOhm, ebből következően szerintem inkább hídhoz való.
Valaha fedeles volt, de ez le lett véve róla, most sima fekete humbucker kinézete van.
Baromi jó, kellemes, meleg hangja van, hídnál próbáltam. Nem teszteltem sokat, de pl. Satrianit játszani nagyon jó lehet.
Nekem viszont nincs rá szükségem jelenleg, nem tudom mibe tenni. (Jóféle nyaki pickup kellene inkább... RG550-be)
Szóval ha valakit érdekelhet, lenne kp. vagy csereajánlata, akkor emailben beszéljünk róla.
Jaja, tudom, lehet rendelni az Ibanez parts-ról. Már a kódjai is megvannak. Csak az a baj, hogy mire az itteni Ibanez forgalmazó megrendeli nekem, addigra túl öreg leszek gitározni...
Ehhez nagyon nem értek, majd a szaki megmondja. Nagyon iazgatott vagyok. Jó lenne, ha működne a kiskspcsolós, három állás, csak úgy kiváncsiságból, de ha nem megy, jó lesz ez nekem sima humbuckernek is...
Artistoknál ha jól látom épp 83' ban volt a váltás, pár dologban. (szerintem előnyére)
82 itt látható pl. AR100-at figyelembe véve:
Gibraltar híd , + nincs felezős poti!
A 83 évjáratnál már, Gibraltar II (szebb lekerekített híd szvsz) és megjelenik a duo sound, magyarán mind 2 potival felezhető mind két Super 58 !!!
Az enyém is 83' as, duo sound+ super 58. Iszonyat rezonáns test, tényleg félelmetesen jó hangszer
Nem tudom melyik készült Dimarzióval...Talán az AR100 NT ? passz.. én ilyet nem hallottam eddig...
Úgy emlékszem a hangszedőm 3 vezetékes, (83') tehát ha tri soundot szeretne az ember, (AR100 hangszedőkkel) AR100 ba, akkor le kellene forrasztani a hangszedő fedelet, szétkötni a közepelést, és külön kivezetni. (árnyékolt vezeték csere) A fém doboz ami a testbe nyugszik, az ki van könnyítve, tehát csak át kell fúrni a fát, bele a két kapcsoló és ámen...
De még jó hogy nekem például, a felezés megvan gyárilag. A parallel nem kell.
De F59, lehet hogy az átteszem a piköpöket nem fog működni, tri soundra.... Ha szerencséd van akkor a 82 Ar100 ban ott van mind a 4 vezeték.
Majd kiderül...
Köszi szépen! Ez is 83-as AR300 (J83.... a serial). Iszonyat örülök neki, és nagyon kiváncsi vagyok, milyen lesz majd a végeredmény.
Egyelőre ilyen állapotban van (lásd kép), de ami megvan rajta, az tök eredeti. A bridge is megvan csak a képen nincs rajta, és sajnos a lepkeszárny része sincs meg. A pickup nagyon hiányzik, de szerencsére az AR100-ban a flying finger Super 58-ak vannak, úgyhogy az majd átkerül ide. És az AR100 lepkeszárnyát is átrakom, úgysincs már semmilyen funkciója, csak díszítés.
De ha ez a kettő megvan, akkor elvileg lesz egy origi alkatrészekkel felújított AR300-am. Szóval, a jobból lesz egy kis anyag-átvándorlás a balba.
A 100-ba meg teszek majd valami rendes pickupot, és megpróbálom eladni jóárasítva. Iszonyat jók ezek az Artisok, de kettő nem kell belőle, és a 300 sokkal komolyabb hangszer, mint a 100. Kb. mint egy Studio Les Paul vs. Standard les Paul.
Gratulálok a gitárokhoz,... nekem is volt AR-300 1983-s Japán, nagyon jó- és nehéz gitár, Super-58-s Pu-val. Az Ar-100-ban viszont Dimarzió-k vannak eredetileg, ha jól emlékszem.
Különbség még a 2 db Tri-sound pickup kapcsoló ami a 100-ban nincs. Az is igaz hogy hagyományos humbucker módban használtam a bridge Pu-t a rock zenéhez. A nyaki Pu-nál viszont jó hangzást lehet a tri-sound kapcsolóval elérni. (4 kivezetéses humbucker kell hozzá)
Nekem volt lehetőségem az Ar-300-ban kipróbálni és összehasonlítani egy "Gibson The Original HB-L" típusú
hídi pickuppal az eredeti Super 58-t, nagyon kicsi, minimális különbség volt köztük. Mindkettő hozta a 80's évek rockhangját és mindkettő ritka, drága PU is, de beszerzhető.
Kiváncsi vagyok hogy szól majd a Dimarzióval, meghallgatnám a hangmintát is.
Aki megvette a gitáromat, és más gyűjtő- érdeklődő is azt kérdezték hogy az 1983-s évjáratú -e mert az jobb mint a 81'-82'-s. Ennek nem néztem utána.
Én 300e-ért adtam el tökéletes állapotban néhány évvel ezelőtt kemény -de nem eredeti- tokkal.
Nekem koreai AR300 volt, az is nagyon jó hangszer, gondolom, egy ilyen öreg japó cucc ráver még pár kört. Zseniális hangszer lehet, rajta van a bakancslistán, előkelő helyen!