300-nál többet nem akar adni a figura, úgyhogy nem tudom, hogy lesz-e belőle valami...1100€ buy it now-val tettem fel eBay-re a cuccot amúgy. De ez a 2550 nekem betlinek tűnik egyébként, gyakorlatilag egy 2003 előtti RG550-nek felel meg, csak más tremolót kapott, baromira túl van árazva. A régi RG550-ek 120k körül mennek max, és ez a 2550 nem jobb gitár semmivel sem azoknál.
Cseréld el, egy Ibanez mindig piacképes, nem fog a nyakadon maradni. A nyolcast olyan 1200 euró körülre tartod, ha jól emlékszem. Ez meg ér olyan 7-800-at menekülési áron. Kérj 500-at, kis pótlással már csak ennyiből is kijön egy normális superstrat. Egy Jackson SLSMG-t blokkolnék, angol ebayen szokott lenni 4-500 font körül, kegyetlen jó móka.
Használt sofort-kaufen meg 756€, 999€, 979€, ilyesmik. Igazából a 8 húrosért cserébe ajánlott egy holland fickó egy RG2550+cash kombót, csak vacillálok, hogy megérné-e leszedni ebayről, és belemenni ebbe a csereüzletbe...az Ibanezekkel való viszonyom ismeretében a 2550 valszeg nem sokáig lenne nálam, de a 8-as helyett vmi hathúros superstratot akarok venni, szóval igazából azon agyalok, hogy mennyi cash-t kérhetnék mellé, hogy ne legyen bukta a deal.
Az a durva, hogy ilyen 1000-1100€ kint a németeknél az új ára, itthon egy 100-assal drágább. Gondolom akkor ilyen 6-700€-nak megfelelő forint lehet max., amennyit adnak érte használtan.
Cimborám anyagi okokból sürgősen eladná már vintage-nek számító, fehér japán RG450-ét. Ez még az a széria, amit az RG5xx-RG7xx nyakakkal szereltek (tehát nem a koreai Wizard-II), Edge tremolo van benne, nem pedig Lo-TRS, vagy a még gagyibb Lo-TRS-II. 70.000 forintért árulja úgy, hogy a két humbucker hangszedő nincs benne a gitárban, csak a középső gyári single, kicsit még lehet, hogy alkudni is lehet belőle. Itt van info a gitárról.
Most megnyugodtam, hogy nem vagyok egyedül ezzel az életérzéssel. Rajtam éppen a strato- mánia nevű betegség lett úrrá. Egy RG2570, S420 és egy S540 valamint egy kínai elektro-akusztikus és egy akusztikus gitár mellé... a párom már kezdi vonogatni a szemöldökét :)))
Ilyen már volt, amikor egyszerre volt otthon egy RG7321, egy RGA32, egy Jackson Dinky Pro, egy kínai Tele és egy akusztikus Ibanez. Aztán meguntuk, hogy kerülgetni kell otthon a hangszereket, ezért gondoltam, hogy elég lesz egy gitár. Akkor szereztem az RG7620-at, amivel az egyetlen, tényleg az egyetlen bajom a tremoló volt.
Egy ideális világban valóban kell az embernek vagy 8-10 gitár. :D Ebben a világban viszont lesz két fix hidasom, egy japán Dinky kifixált tremolóval vagy fix hidasra átalakítva, és egy RG7421/7621. Legalábbis ez a hosszú távú cél.
Kis rutinnal ez is megoldható.. Persze a fix hidason egyszerűbb. Érdemes akkor 2 hangszert használni, különböző hangolásokra...
Aztán az ember rá jön hogy jobb ha más hangú cuccai is vannak. Aztán nincs megállás minimum 5 gitárig
Mer ugye köll egy strato, egy les paul,egy lehangolt, egy standard sport gitár és sorolhatnám... Nekem még egy 7-es hiányzik
A tremolóban az zavar, hogy nehéz áthangolni. Szobagitáros vagyok, többre értékelem, hogy egy mozdulattal lehet dropra váltani, vagy lehangolni fél hanggal, mint azt, hogy rángathatom a kart. Meg jobban szeretem a fix híd attackját, kerekebbek a vibrátók, inkább kézre áll, mint egy kar.
Az árakat én sem értem... Semmivel nem rosszabb egy Jackson Concept, Professional, mint egy japán RG, sőt, nekem a nyaka a Dzsekóknak jobban tetszik.
Mondjuk én azt nem értem, hogy egy régi ibanez VS Jackson között miért van dupla ár különbség... Ha valakinek volt ps4 japán cucca, akkor érti a kérdést...
Egy darab fa a tremoló mögé pont akkora hogy jó legyen a szöge, nekihúzatod a rugokkal és kész a fixhíd...
Bár én meg pont azt utálom
Érdemes ezekbe réz tőkét tetetni. Kb duplájára nő a sustain... Szerintem nem marad el akkor egy fix hidastól. Slowhand mester szokott sárgaréz tőkét árulni, olcsóért... Ja meg tremoló fixezéshez valami csavaros kütyüt ha már elkészültek a példányok...
Ezek tényleg kurvajók, én is ilyet keresek. Bár tegnap jött meg az Ibanez, már vadászok egy japán Jacksonra. Kár, hogy általában tremolósak, dehát sebaj, legfeljebb megcsinálom az első átalakítós projektemet, lesz belőle fix hidas.
Bocs az offért. Szerintem egy Japán Jackson Ps-4 el járnál a legjobban ár/értékben...A sima feketék 50-60 körül mennek...
Könnyű rendbe tenni ha gond van valamivel. Schaller cuccok jók a tremhez. Én is cseréltem egy -két dolgot benne.
Ha a nyakat kell átfújni, sem drága. A bundozása minőségi sokáig bírja( régi japcsi ibanezeké is)
A nyaka álom, lapos "ibanezes", és baromi jó gitárok. Éger ráadásul. Max. piköpöt cserélsz benne, bármi mellé oda lehet tenni.
Van toppos változat is.
Nekem is volt.
Pont ez volt az enyém: >>>>ITT<<<<
Az erősen zsákbamacska. A GIO a kínálat legalja, ott nem túl stabil a minőség, gyengék a faanyagok és a hardverek. Volt pár hete a gs-en egy koreai RX, parádi a hirdető, 45-re tartotta a gitárt, ha megvan még, azt inkább megvenném, mint bármelyik GIO-t. Még ha van is némi baja, az egy stabil jószág lehet.
Ibanezből nem csak japánt lehet venni, de kétségtelenül azok a legjobbak. Kerítettem egy öreg japánt, igen trágya állapotban van a tremolója, de még így is jobb, mint bármi, ami Kínából Ibanez logóval valaha kijött.
Nagy kérdés a pénz.Mert, amennyiben jól láttam, ez 25 pénz.Azért japót nagyon nem adnak szerintem.Igaz egy másik hirdetési oldalon 45 fabatkáért árulják.Otthoni prüntyögésre biztosan megfelel.Az, hogy kínai, semmit nem jelent.Kézbe kell venni, és megpróbálni.Látatlanba konkrétumot mondani....
Látogass meg hangszerboltokat, bőséges a választék, a próbálgatás ingyen van.
az adok-kapok topikban van egy GRX40 GIO kínai gyártmányú gityó eladó, itthoni prüntyögésre mennyire felel meg? (reggaes, jazzes, funkys témák, pontos gitár? vagy felejtsem, és csak japánt?
Köszi szépen a segítséget!
Ahogy látom ebbe a "cikkbe" a kiszemelt tremoló nem megy bele...pedig méret alapján meg mertem volna kockáztatni...na mindegy, akkor egyenlőre marad a köszörülés, aztán ha ráakadok vmi jóra akkor veszek...
Hello, én pár hónapja rendeltem Schaller kart és perselyt StewMac-éktől egy S420 ZR tremolóba, mert az eredeti kilazulgatott játék közben. Króm színben rendeltem, de a szín messze nem volt az a fényes krómozott, valamint ugyanúgy kilazult a perselyben a kar finom tremolójáték mellett is, szóval pár héten belül visszatettem az eredeti kart és perselyt. Innen rendeltem:
http://www.stewmac.com/shop/Bridges,_tailpieces/Electric_guitar_tremolo_parts/Floyd_Rose_tremolos_and_parts/Floyd_Rose_Tremolo_Arms.html?actn=100101&xst=3&xsr=273
Sziasztok!
Véleményetek szerint egy RG 350-be belemegy egy Schaller Floyd tremolo?
Csinált már esetleg valaki ilyesmit?
Csak fúrás-faragás útján lehet beépíteni, vagy még úgy sem?
Milyenek ezek a Schaller tremolók (külföldi fórumokon elég sok jót olvastam róla)
Ja és az eredeti EDGE III helyére menne...
Előre is köszi!
Autófényező megcsinálja úgy-ahogy, aztán fel lehet kézzel csiszolni. Sabbat mester iránymutatásával megcsináltam egy RG570 testet, irgalmatlanul karcos volt, élőben különösen látványosan kurvajó lett, itt a végeredmény. Ugyanezt meg lehet csinálni egy frissen fényezett testtel is: vizes papírral nekiesel, 1200-1500-2000 finomságúakkal alaposan végigcsiszolod a testet, majd a végén polírpasztával (Sabbat ezt ajánlotta, király) és polírkoronggal felpolírozod. Munka után kb. egy hétig melóztam vele esténként, másodszorra sokkal gyorsabb lenne, időben sem a világ.
Csiszolt és polírozott rész kontrasztja:
Itt egy videó is, igazából ez adta az ötletet, hogy meg lehet ezt házilag csinálni:
Még csak egy gitárral végeztem, de Sabbat elég tapasztalt, ha elakadsz, biztos szívesen segít. Szerintem vágj bele, hidd el, édes lesz a végén hátradőlni.
Eladó Ibanez RGA7 7 húros gitár.
Puhatokkal adom, kisebb karcok vannak a hátoldalán, 10-60 Jim Dunlop húrokkal (+még egy bontatlan készlet), Sublime szedővel (igen különleges darab).
Több infó/képek e-mailben a név alatt vagy: 06309764533 telefonszámon délután 3 órától.
Az ára fix 120.000.- HUF. Ebből nem engedek, ha mindenáron alkudni akarsz akkor 130.000.- HUF.
Köszi! Jemsite-ot szoktam bújni, nem a 7stringet. Na de ez a zöld elég vidám :)
Annó kérdeztem fényezést hangszerésztől, de kb. az irdatlan drágától a k***a drágáig kaptam árakat. Autófényező megcsinálná olcsón, de a hibákkal nem tud mit kezdeni. Bútorost még nem kérdeztem.
Ez egy 7621, tehát japán. (Teljes dokumentáció itt.) Tele a fórum hasonlókkal, keress rá itt az "ibanez" szóra topikcímekben, ömleni fognak az átalakítások.
Eleve a hárs nem egy szép fa, és ezek a testek nem is egy darabból vannak, illesztéseknél nem fog jól festeni egyik sem. Szerintem nincs sok értelme lecsiszolni, sima áttetsző fedőlakkal lepingálni és úgy hagyni. Ezeknek vagy színt kell adni, vagy rátenni egy vékony furnért, hogy mutasson.
Általában a fekete gitárokba kerülnek a legrusnyább deszkák (attól még persze lehet jó a rezonancia), az erezetek illesztésére meg abszolút nem figyelnek. Én még egy fekete Gibson LP custom fájára sem vagyok kíváncsi.
Pickupöket megvetted már? Színes szedőkkel, sapkákkal látványos kontrasztot lehet elérni, és a feketéhez kb. minden szín megy, ami gitáron előfordul. Zöld, fehér, piros, pink, sárga szedőket lehet is kapni, de akár egy zebra is fel tudja dobni a kinézetet. Egy zöld pickup-pár, zöld potisapkákkal, zöld húrokkal nagyon sakál lenne a fekete baltán.
Elismerem, hogy egy vén szentimentális barom vagyok, aki kötődik a tárgyaihoz, ám ettől függetlenül állítom a hangszereknek érzékeny lelkük van.Azt is kijelentem, jó munkához idő kell, rosszhoz, még több!A végeredményt tekintve viszont, nem mindegy,,,
Köszönöm a sok hozzászólást!
Azt hiszem, nem állok neki - ugyan egy RG507 (MIJ) test, de ez sem garancia semmire.
Most sem ronda, csak olyan gyászhuszáros. Nem tükrözi hűen a személyiségem...
Annyiban vitába szállnék, szerintem a "hajszárítós" fazon nem sok festéket szedett még le forrólevegős pisztollyal. Nem is szólva arról a tényről, hogy vannak az ilyen szerszámok közt hőfokra beállíthatók.Az enyém egyszerű, két fokozatú.Én, az első réteget biztosan kromofággal távolítanám el, sőt a másodikat is.Semmiképp nem ivódik a fába.Legvégül mindenképp muszáj csiszolni, ami a kromofág után már elég finom papírral, kézzel érzéssel.
Üdv!
Szeretnék érdeklődni mennyire megbízhatóak az Ibanez erősítők?
Leginkább a kombókra gondolok azon belül az Ibanez TBX30R-ekre.
Tartósabbak mint mondjuk egy hansonló kaliberű Marshall kombók?
Előre is köszi!
Sokat dolgoztam már hőlégfúvóval, de egy gitárnak nem mernék nekiállni. Tuti, hogy megégetném a fát. A linken lévő írást készítő pali sem először csinálja, és ő is odapörkölt helyenként. Ha szavazni lehet:
[ ] hőpisztoly
[ ] kemikália
[X] csiszolás
Hőlégfúvóval nem nehéz megégetni a fát, nem a legjobb ötlet. Sajnos a csiszolás a legjobb, ami azért rossz hír, mert az a leginkább munkaigényes. De nyugodtan neki lehet látni, bárki, akinek anno volt technikából egy közepese, meg tudja csinálni.
Más kérdés, hogy a második bekezdésedben írtaknak megfelelően nem lehet tudni, mit talál az ember a festés alatt. Felkészülnék arra, hogy ronda lesz az erezet, és kerítenék vész esetére valami pofásabb furnért, vagy egy olyan festéket, ami elfedi az erezetet. Vagy leginkább megpróbálnám felújítani a fényezést; nekem full amatőrként, Sabbat testvér távsegítségével a kék RG570-nél gyönyörűen sikerült.
Hőlégfúvóval és spaklival szokták. A melegtől lepattogzik a nagyja, a spaklival meg rá lehet segíteni. Aztán egy finom csiszolás fáig, ha esetleg nem lesz tökéletes. Kromofág nem oldja mindegyik festéket, szóval azzal vigyáznék a helyedben...
De ezzel nagyon el is lehet barmolni, nem tudhatod, milyen erezetet találsz, hány darabból, szép lesz-e natúrban, stb., szóval gondold át szerintem még egyszer, mielőtt belevágsz...
Pedig nincs asztalos ismerősöm... sosem dolgoztattam eggyel sem... kromofággal tisztítottam bútort és mintha kissé beleivódott volna a fába - ezt azért nem szeretném. Homokfúvást fémre találták ki, de alkalmazzák fánál is - persze nem biztos, hogy precíziós eljárás. Köszke, keresek egy asztalost.
Bár, nem tudom mi a bajod a kromofággal, minden esetre utána is kéne csiszolni, szerintem a homokfúvás konkrétan fémtisztításra találták ki.Nem hiszem el, hogy nincs az ismeretségi körödben, egy ügyes bútorasztalos, aki lecsiszolná.Arról nem is beszélve, hogy a homokfúvás sem egyszerű.Sokkal könnyebben belekaphat a fába, mint a smirgli.
Egy uccsó kérdés: mivel ez a gityóm marad duzzogva, de "végleges", szeretném megszabadítani a festéktől és a natúr fát pácolni és lakkozni. Namost a festés eltávolítását szabad homokfúvással végezni? A kromofág kilőve, csiszolásban nem annyira bízom, hogy egyenletes lesz (főleg, ha én csinálom) - vagy ezt hogyan szabad kivitelezni? A fekete színe elegáns, meg minden, csak kissé búskomor. Vagy szerezzek egy másik testet inkább?