Ha minden igaz, pár napon belül átmenetileg lesz nálam egy RGA8. Kíváncsi vagyok rá, még sosem volt nyolchúros a kezemben. Lövésem sincs, mit fogok rajta játszani, egyáltalán, rendesen meg tudom-e majd szólaltatni. Kis kezem van, az meg fotókról nézve is egy kurvanagy nyak.
Ezt tanúsíthatom, tényleg sokkal jobb lett a hangkitartás. Én is gondolkodom a PGM-nél egy ilyenen, csak aztán mindig másra megy el a szajré (most például a cuccaim javítására sajnos:().
Nasszóval, szétkaptam a Lo-Pro-t, hogy megnézzem, mi újság blokk ügyben. (kemény 5 percig sem tartott :)
A 3 furat pozíciója és a kb. 30-32mm blokk magasság is megfelel az original Floydnak, de sajnos az Ibanez csavarjai kisebbek, beleesnek a Floyd blokk furataiba. Persze ez másik csavarral megoldható, de azt sem egyszerű szerezni... akkor már inkább érdemes rendelni egy ilyen Ibanezhez való blokkot.
Szóval ha valaki rendelne blokkot a Floydupgrades-ről, akkor én is betársulnék, a postaköltség feleződne, pláne ha többen rendelnénk... :)
Ezt a konkrét típust még nem fogdostam, de indonéz RG-k, RGA-k voltak már a kezemben. Egy RGA32 van is otthon, igaz, az mahagóni. Kidolgozásra olyasmik, mint a régebbi koreaiak. Az olcsóbb Ibanezekben a szedőket és a tremolókat annyira nem csípem, inkább fix hidast választanék ezek közül, és alap legalább a híd pickup cseréje, amúgy szerintem vállalhatóak.
Eladó egy Ibanez BTB400QM basszer + Stagg keménytok.
-Transparent black, Test: jávor és diófa test, hársfa bevonattal,
-nyak: 5 rétegű jávor és diófa, grafit merevítőpálca.
-Ibanez DFRN4 nyak pick up Ibanez VM3B híd pick up, 18V-os aktív elektronika. Székesfehérváron kipróbálható, csak kp érdekel.Ára 110 ezer Ft, külön-külön a hangszer 105 ezer Ft, a tok 10 ezer Ft. Kontakt a nevem alatt.
2011-08-23 12:54 |
#59768
I egyszerűen Indonézia
C Cort
Még a Samick is gyártott úgy tudom. Talán az az I.
Tehát 2005-2007, és még 10-ben is, de más szedőkkel. Sokkal jobbakkal.
Nem olyan nagy enigma egy ilyen távol-keleti gitár szériaszáma.
A betű a gyár kódja, utána meg az év, és a hónap.
Bezzeg Gibsonéknál: az évet megkapod, ha a második, és a hetedik számjegyet összeadod, megszorzod négyzetgyök pí-vel, aztán elosztod a harmadik számjegy kétszeresével, és hozzáadsz 40-et. És ha a negyedik számjegyet megszorzod a hatodik, és az ötödik különbségével, majd az évszám kétszeresének az egy harmadával, azt is megtudod, hányadik darabként jött ki a gyárból abban az évben.
volna itt egy ibanez RG2EX2. a srác azt mondja, 2003as koreai, a net azt mondja, eleve 2005ben vezették be a szériát, és indonéznak kell lenni. a szériaszámot nem tudtam visszaköpetni a guitar daterrel, neten se találtam egyelőre, hogy mikori. a képet én sötétíttem már be, hogy látszon a sorszám, mert akkorát vakuzott rá a srác, hogy semmi sem látszott, sajna a made in felirat így se nagyon...
Azt nemtom, ugyanolyan-e, de a tőkecsere nagyon jót tesz a Lo-Pro-nak
Én csináltattam egy egyedi bronz tőkét Fogas Viktorral a JPM-embe, és hát csodát tett a gitárral!
Srácok, cserélt már valaki Lo-Pro Edge-ben tőkét (sustain block) ?
Kérdés, hogy a furatok ugyanakkorák és ugyanott vannak-e, mint az original Floydon, azaz az original Floydos tőkék felrakhatók-e Lo-Pro-ra ?
(réztőke tuningőrület van itthon, és úgy nézem, a Lo-Pro-ban biztosan nem réztőke van, tehát kaphatna egy olyat... szétszedni most lusta vagyok ezért, hogy megnézzem :) Hátha valaki tudja, kompatibilis-e... neten nem írnak konkrétat, de rendelni lehet, ránézésre ugyanolyan, mint az OFR tuning blokkok...)
Kevés disznóbb dolog van,mint átvágni a tisztességes embert!Tényleg meg kéne nevezni,vagy valahová elvitetni vele a "gitárt",mint komoly vevő,aki "Mozgásképtelen".Egy próbát megérne .......
Az nézett ki a legjobban!Mint, ha a más színűek nem is ugyanazok volnának?Sokszor gondolok rá,ebay-t nézem is,a minap licitáltam egyre,de nem komolyan,mértékkel,nem is az enyém lett.....
Ismerem az érzést, én is futottam már bele ilyenbe. Egy japó S420-ért mentem, amire írta a csóka, hogy a testen van egy két apró sérülés. Azt elfelejtette közölni, hogy a satu csavartól kifelé egészen a fogólap aljáig el van repedve a nyak.
És amikor kérdeztem, hogy ez meg mi a falhozvert véreres lófasz, még neki állt feljebb, hogy ő írta, hogy vannak apróbb sérülések a gitáron, és, hogy ez minimális hiba, hangszerész mondta neki, hogy ettől még tökéletesen használható.
ANYÁD!!!!!
Igaz én csak 200 Km-t mentem habókra, de a csalódottság az az igazán szar, hogy beleéled magadat, milyen fasza kis lapátot boltolsz majd, mézegeted a képeit, meg hallgatod a hangmintáit a neten, örülsz neki már előre, aztán mész haza üres kézzel, dühöngve......
Ezen az S classicon én is agyaltam régebben, de valahogyan szólt bennem egy lelki vészcsengő, hogy nem kéne vele foglalkozni. Aztán mikor olvastam mennyire gerincesen viselkedett az arc Cukilali kollégával, már éreztem, hogy jó volt a döntés, hogy nem, most meg kiderült, maga a lapát is egy hulladék.....
Sajnálom, ahogy jártál. Az ilyen kis csírákat tényleg jól pofán kéne verni, hogy elmenjen egy életre a kedvük az efféle játékoktól.
Sehogy!Én ezer km-t autóztam(35l/100km)aztán még el sem indult a vásárlás tárgya(trágya),ami egy mini kotró lett volna.Megverni nem akartam,magamat büntetni a további mérgelődéssel fölösleges volt....
Szerintem is írd be a simlisekhez is,de ide is,mert nem igazán lehet így beazonosítani.Kerestem a keresővel,néztem a g.shopon,de,vagy balfék vagyok,vagy balfék vagyok.....
Ha csak az lett volna a gond, tuti elhozom és ott utazott volna a kormány és köztem.
Én meg nem gondoltam, hogy szar lehet és nem is agyaltam rajta, mert a fotókon eszement patent gityó van.
És még azt mondta a telefonba előtte, mikor kérdeztem, hogy de biztos minden rendben van, mert b***t messziről megyek, hogy komoly emberek vagyunk, nem vágjuk át a másikat, gyere csak és majd nem fogsz csalódni...garantálom. Ilyeneket mondott.
Aztán, így jártam.
A V7 V8 tuti matt. Mindegy :) Az a gáz hogy nem szedheted szét darabokra a gitárt amikor ki próbálod... Talán a hátulja többet elárul. Tényleg ez nagy szívás, ennyit utazni. Idő pénz.
Én egy Budapest-Bécs távot vállaltam be busszal egy gitárért. Ezerszer átbeszéltük az osztrák sráccal, többször is küldött fotókat, nagy felbontásút, a gitárról meg a tokról is. Odafelé menet egész végig azon izgultam, hogy nehogy valami gebasz legyen a gityóval, vagy ne vegye fel a srác a telefont, vagy ne hagyjam el azt a valag eurót... Szerencsére egy balfasz nyakbeállításon kívül semmi baja nem volt, és hazafelé a stratómat ölelgetve aludtam a buszon...
De ha belegondolok, mi lett volna, ha nincs rendben a gitár, akkor nagyonis meg tudlak érteni.
Ezen agyaltam én is, mert a régebbi RGT-ben az van, de matt.
Ez a gitár is 2003-as, most ki tudja megmondani, hogy fényes-e vagy sem az akkori szedő.
Régebbiekben csak mattal találkoztam mint a V7-8.
De ez már szinte nem oszt nem szoroz szerintem.
Telefonon felhívod, vagy írsz neki emailt, hogy jó lenne ha átgondolná a dolgokat. Mert ez így nem korrekt. Persze ha nem akar, akkor nem fizet. De legalább próbáld meg.
Mondjuk ha a menet szar, mert megszakították,akkor homorú a cucc nem domború! Szóval az csak valószínű beállítási probléma lehetett.
De ha a festés is sérült, meg szinte minden gyanús, akkor az ember leszarja... és nem veszi meg.
Mikor kérdeztem a nyakról, meg hogy próbáljuk beállítani, azt nem lehet, mert én nem vagyok ibanez szakértő. szerintem, valami gáz volt a pálcával, mert akkor nem a húrlábat emelgette volna fel az egekbe.