De szép az a nyak... Ahogy Jorn írta, a fekete annyira nem keresett szín, 120-at akkor kapsz érte, ha tökéletes állapotú. 100 alatt ne add oda. Én amúgy megtartanám, ha anyagilag nem jelentene gondot; remek gitárok ezek, és egyre kevesebb lesz belőlük a tényleg jó állapotú.
Egyébként csodálkozom, hogy a V52-ben levő fekete RG570-et 95 ezerért miért nem vitte el még senki... (oké, Gotoh Floydra cserélve, de a Gotoh gyártja az Edge-eket is :) Biztosan jól be is van állítva.
Sokmindentől függ.
A fekete szín szerintem gyakori. Ritkább színben kapósabb lenne, pláne egy gyűjtőnek.
Kérdés az Edge állapota, meg a bundok állapota.
A nyaklemezen fura, hogy nem látni az Ibanez logót.
Egyébként szép állapotúnak látszik.
Nehéz árat mondani... ha tökéletes állapotra hozod, és megvárod, amíg egy gyűjtő jelentkezik érte, akkor lehet 160 ezer is, szerintem.
Zenész szemmel nézve, illetve hogy folyamatosan lehet venni fekete RG550-eket és RG570-eket is (az évjárattól, állapottól most eltekintve) 95-115 ezer Ft között. (az évjárat és karcmentesség nem mindenkinek értéknövelő... sőt, ami kopott, azon játszottak, tehát akár jobb is lehet, mint egy dobozában "porosodó" :) emellett ezekbe az árakba már bele szokott férni egy DiMarzio pickup is.
A realitás valahol a kettő között lehet, itthon, 130 ezer Ft körül mehetne el. Persze fel lehet rakni 230-ért is, ha hirdetni és nem eladni akarod... :)
Szia,
A napokban lett nekem egy ilyen RG550. Elso sorozatos Fuji-gen, 1987.
Rendes gitar szinu nyaka van, es meg a V1,S1,V2 pick-up van benne. Egy beallitas persze raferne de teljesen rendben van.
Az a helyzet nem az én világom.
Vagy eladom, vagy kicsit költök rá és megtartom a fiamnak. Nem tudom.
Mennyit érhet? Ugy ertem mi a piaci ara itthon egy ilyen hangszernek?
Szériaszám nem volt rajta, ez még a matricás megoldással jött, elkallódott az évek során. A hídnál úgy emlékszem, egy régi típusú Distortion, a nyaknál meg szintén valami hídhoz való, ha Zoli esetleg benéz, kiegészít. Iszonyú jó gitár egyébként, és mondom ezt úgy, hogy nem volt a kezemben végleges állapotában. Volt baja: hiányzott egy darab a testből a tremoló üregnél, ha jól emlékszem, lötyögtek kissé a tőkecsavarok, a fogólap a szemöldöknél kissé elvált a nyaktól, a bundozás használt hangszernél ritkán tökéletes, szóval Zoli dolgozott rajta rendesen. De már amikor megérkezett, akkor imádtam. Ezek a nagyon korai RG-k még sosem okoztak csalódást.
Ollóval levágod, kicsit megolvasztod a végét öngyújtóval, és kész. Ha túl rövidre vágnád, akkor a redőnyhúzó gurtninak kb 200 forint métere, egy méterből egész sokat tudsz kiszabni... :D
Amúgy a legidegesítőbb, hogy az újabb clip-lock pántok gitár része hosszebb, mint a régieké. (színpadon beleakad a wife-beaterbe, és cserénél állítani kell a pánton)
Ha drágállod az Ibanez tokokat, vegyél valami stabil, olcsóbb tokot, a célnak azok is megfelelnek. Nálam van otthon egy ~30 eurós Thomann tweed tok, abba tökéletesen illeszkedett a 7620, ill. egy Gator kemény tok, abba picit passzosan, de szintén belefért.
Szia!
A Prestige tokját használtam addig, amíg nem kellett mindkettőt vinnem. Belemegy, de érezni,hogy nem az igazi, szerintem kicsit gallyra vágja a tokot, vagy pontosabban előbb megy tönkre,mert eléggé "szoros". Megnézem a tokokat,amiket írtál. 50-et tuti nem adok érte,de a másikért talán igen, 25-öt.
Ha jól emlékszem az Ibanez MP100, vagy M100-at mondták nekem, én is a multkor kérdeztem amikor vettem az új RG 7421pb-t.
Viszont 50 ezer körül van egy új Ibanez kemény tok, de van a (külföldi) nagykernél valamilyen félkemény Ibanez tok is az ha jól emlékszem 25 ezer Ft körül van újonnan.
Az én 7421pb-m simán belement egy "mittudoménmilyennevűmajdotthonmegnézem" tokba, amit a 6 húros RG-hez vettem. A 7421pb nyakszélessége is pont belefér.
Ha kiveséztük, keresd meg a "kereső" funkcióval mivel lezárt topik!
/a kereső nem működik, legalábbis gec*szar/ Ha nem veséztük akkor: -2 (vesézzük már ki!)
Mondjuk ez olyan lenne mint:
A: bebaszok ma
B: A
C: B
Viccet félretéve,én például sokat tanultam itt, mindig vannak új dolgok számomra. Jó pap is holtig tanul, meg vannak újdonságok.
Pl:
Pyra írta:
"Amióta 4 számos követhetetlen.
jó, volt pár régi széria 4 számmal a 7620, 7420 ill. a 3120...
nade mióta prestige meg mittudomén mi minden szar van, meg a 870 az indonéz, azt se tudom ki, kivel van!"
s4tch írta:
"Van benne némi rendszer. A Prestige-eket nagyjából a régi elnevezéseknek megfelelően számozzák. Pl.:
- régen: RG550, japán, jó híd, HSH, V szedők, koptatólap
- utána: RG1550, japán, jó híd, HSH, V szedők, koptatólap; 2550/3550: más inlay, márkás szedők
- régen: RG570; mint 550, csak koptatólap nélkül
- prestige: 1570: mint 570; 2570: ugyanez márkás szedőkkel
A Premium számozásai is nagyjából konzekvensek:
- első számjegy: sorozat (1: gio 2/3: koreai-indonéz 4: japán, valami butított híddal, vagy koreai; 5/6/7: japán; 8/9: premium)
- ezt követő két számjegy:
10 H pickup elrendezés
20 HH
30 SSS (+ koptató)
40 SSH (+koptató)
50 HSH + koptató
60 SSH
70 HSH koptató nélkül
80 HSH + matching headstock (a többi HSH-nak jellemzően fekete a feje)
Ha az utolsó számjegy 1, akkor fix hidas a gitár.
Az RG7620 7 húros, 6-os széria (tehát japán, fasza híddal), 20, tehát HH pickup elrendezés. Az RG870 premium, HSH. Nem teljesen konzekvens a rendszer, vannak eltérések (pl. RGA121: japán, hiába kezdődik egyessel), de az RG-k jó részét ezzel be lehet azonosítani. A 4-es széria a legzagyvább, abban van japán, koreai, indonéz, de az 1-2-3 jó eséllyel belépő gitár, az 5-6-7 meg a fasza japán, akkor is, ha a 3 számjegyet felvezeti még egy a Prestige-eknél."
Na itt azért én is elgondolkodtam, mert ahhoz képest hogy közel 30 éve volt az első ibanezem kurvára nem tudtam ezeket, (csak kb.) meg ahogy elnézem sokan így vannak ezzel... Szóval tényleg nem kötözködni akarok, de minden tiszteletem azoké, akik újat tudnak mutatni ezen a fórumon, még olyan vén fasznak is mint én. És ezért vannak a topik nevek, hogy pl.a fentieket ne egy tök más topikba olvassam.
Ja és elnézést az offért én be is fejeztem!
Szép hétvégét!
Ahogy a többiek már leírták: lebegőre beállított hídon értelmetlen a D-Tuna, mert amint az E6-os húr lehangolódna, menne az összes vele együtt.
Az eredeti koncepció az volt, hogy olyan gitáron, mint a Peavey Wolfgang, a testre felfekvő híd lehetővé teszi, hogy az E6-ot D-re hangolja - innen a név (D-Tuner).
Amúgy valóban, mint ahogy vki írta, pl. Peavey Wolfgangon egy mozdulat a lehangolás, jól beállított D-Tunanál hibátlanul működik.
Hmm...De ha az E-t egy hanggal lejjebb veszi, akkor nem hamis a többi húrral együtt?
(soha nem próbáltam ilyet, elnézést, ha kicsit hülye kérdéseket teszek fel )
A Cherry Garrone sose hozta a formáját élőben.
Láttam párszor. Élőben is, meg hát az alulmúlhatatlan amit Freddy Mercury emlékkoncerten csinált.
"Majd értesítünk!" kategória (Telefonszám és email blokkol!).
Extrém. De akkor már hallgatom fekete pákót meg a bikicsunájt azokon legalább tudok röhögni.
Sajnos itt nem mőködik a Belmondo effektus (Annyira csúnya, hogy az már szép!)
ráadásul 10e forint egy 10grammos kis fém darab, 2 rugó meg egy imbuszkulcs. tökre nem éri meg.
bármelyik kisipari cnc esztergályos legyártja 10-ed annyiért, sőt..
6húroson tényleg semmi értelme.
de láttam olyan videót, ahol 8 húroson 2-3 d-tuna volt.
Egyébként ha faszán beállítja az ember minimális a többi húr elhangolódása.
Csak sok türelem kell, meg kb 2 naponta elölről kezdeni az egészet.
El is adtam a picsába még vagy 3 éve ... :D
Ha minden hang lejjebb van fél hanggal, akkor a D tuna használata után a legvastagabb húrod másféllel lesz lehangolva. Az adott hangoláshoz képest enged lejjebb egy hangnyit (bár nem tudom, pontosságban mik a határai, milyen "mélységekbe" lehet ezzel lemerészkedni)